PDA

View Full Version : Treff Den Store Japanske Matkveld-tråden III

Shiraishi
6th April 2008, 10:57
http://dwimg.com/files/vznz7qfnjd1ejbdr8ysn.png

HVA: Månedlig treff der folk fra Japani og andre møtes for å lage god japansk mat, og nyte det etterpå i fellesskap! :3

HVOR: Hjemme hos meg. I forkant vil det bli felles oppmøte på Outland kl. 14:00 i Østbanehallen, hvorpå vi drar samlet med buss. De som ikke har sporveiskort burde kjøpe flexikort i forkant, med tanke på at du helt sikkert kommer igjen neste gang. |3

NÅR: Lørdag 10. mai

HVORFOR: :3

TING DU BØR TA MED:

€ Penger. 40 kr. This just in: MatkveldMaids slipper å betale!

€ Forkle, dersom du har lyst til å være med å lage. Vi har et par ekstra, men de som har en MyApron anmodes å medbringe disse. :3

€ Godt mot, et åpent sinn og litt tålmodighet mens maten lages. :3

€ En venn. Seriøst, ta med en venn. Det kommer til å bli episk seier. :3

€ Hva enn du måtte ha av tegnesaker/(trekk)spill/tidsfordriv/juggel som du og andre har glede av. Huset mitt er konsollfritt, så de av dere som ikke kan leve uten slike bør ta med en PSP/DS/etc. selv. :3 This just in: Trådløst nettverk installert!

€ Skift/toalettsaker dersom du skal overnatte (send meg en PM i forkant, det er første mann til mølla) :3

€ :3

De som ønsker å delta kan melde om det i denne tråden, så oppdaterer jeg fortløpende. Forslag til hva vi skal lage tas også her, på samme måte. Jeg forkaster ingen forslag - de bare legges til lista under så kan folk som melder seg på til neste treff ytre sine preferanser av de opplistede rettene.

NYTT: MatkveldMaids er en gruppe deltagere (av begge kjønn) som melder seg til å være sent igjen og rydde etter treffet. Erfaringen tilsier at dette både er nødvendig og høyst ønskelig. ^^;

NYTT2: Det er nå et tak på 40 deltagere. De som er satt på "kanskje" blir skviset ut om det blir flere påmeldte. Etter at taket er nådd vil det ikke bli mulig å melde seg på mer. Vær oppmerksom på at dette innebærer at man bør delta om man har fått plass, ettersom man kanskje har hindret andre fra å komme.

FOLK SOM KOMMER 10. MAI 2008:

€€Lille Nusse

€€Ardisrawr
€€Lokenagi
€€Nodoka
€€nyanyanya (|2 Maid)
€€Reila (sover over)
€€Shinku (sover over)
€€Unibrow
€€ViD
€€Yuiko (|2 Maid)

€alrus
€Anayokari (|2 Maid)
€fetch fox
€Havok
€ilifin
€Jorg
€Ka e det (|2 Maid)
€kaw
€Kitty/Anathea
€oliyzia
€p33r
€Q
€Silli-Zicuni
€sortulv
€T92
€Vilde
€Zeku

Fiiup
Heika-sama
Ibaru + Friieeend!
Izuma
jokko3
Kataya
Luxord
Namie
Neliel (sover over)
retrolord
Riku
Sensei
Smiph

FORSLAG TIL HVA SOM SKAL LAGES:

Yakisoba
Takoyaki
Okonomiyaki (revisited)
Japansk curry
Makizushi
Ibaru-ramen

:3

DATO FOR NESTE TREFF: (for de av dere som ikke kan 10. mai)

Lørdag 7. juni

Jorg
6th April 2008, 11:14
Jeg kommer :link:

EDIT: sett meg på kanskje, søs skal spille håndball i fredrikstad den helga. jeg gjør alt jeg kan for å komme!

kaw
6th April 2008, 11:19
Jeg skal nok klare å dukke opp, men sett meg på kanskje, ting har tendenser til å dukke opp for meg når jeg vil noe annet.

Totoro
6th April 2008, 11:25
Kanskje :nya:

p33r
6th April 2008, 11:28
i'l be there, crew approves of matkveld.

Mita-chan
6th April 2008, 11:50
jeg kommer sikkert igjen, men Azza kan ikke ;_;

ilifin
6th April 2008, 12:07
Stikker nok innom, men må se om jobben drar mer sosiale events ut av ræva eller ei. Dvs sett meg på kanskje elns.

Shiraishi
6th April 2008, 12:43
Kunne trenge flere forslag til matretter. Helst enkle saker - jeg har lagt til japansk curry, ettersom det er typisk treffmat. ^^

EDIT: Jeg anbefaler folk til å bekrefte/avkrefte oppmøte så snart det finnes ut av. Slik det er nå kan det fort bli altfor mange mennesker - og om ikke været tillater utendørs aktivitet blir det fort til at jeg setter et tak for deltagere...

Yuiko
6th April 2008, 12:46
Yay, det var kjempegøy igår! Noen må poste bildene som ble tatt... :hello:

Anygay, jeg blir definitivt med denne gangen også, men mindre noe ekstremt viktig kommer i veien. Sett meg opp på lista! :3

Shiraishi
6th April 2008, 13:03
Førstepost oppdatert! Paging MatkveldMaids ITT.

Silli-zicuni
6th April 2008, 13:04
Jeg kommer, jeg kommer, jeg kommer 8DDD

xDD Tar med genseren din, også!! Takk for lånet <3<3 Det var 25 minutter til bussen gikk, så vi bestemte oss for å gå. Hadde blitt litt vått og kaldt uten den genseren :cip:

Yuiko
6th April 2008, 13:17
Førstepost oppdatert!

:toda:

Du glemte en flekk.

Silli-zicuni
6th April 2008, 13:21
Ooooh, jeg er Okonomiyaki-mester, bee tee double-you 8DD Jeg har litt lyst å lage det neste gang, hvis det ikke gjør noe :cip: Har lyst å hjelpe til :3

Big-boobs* melder seg på, hun også. Hun kommer ikke før litt senere på dagen fordi hun må jobbe, men hun dukker nå opp 8D

(*Vilde XDD)

Ardisrawr
6th April 2008, 13:46
Ryko er nok for å lage japansk curry :cip:

Jeg og monobryn kommer :]

Hadde vært koselig med ett utendørs treff engang ja, ivertfall viss det blir sol og fint vær^^

marilla
6th April 2008, 16:14
viddy/ViD og nyanyanya satser på å stille sterkt igjen! Siste undervisningsdag er 7. mai for meg, så jeg tror vi kan settes på "folk som kommer" :D As of now har jeg lite peiling på japansk mat, og hence lite forslag til noen konkrete retter, men dessert-ting er alltid VELDIG velkomne, samt .. "vanlig" japansk mat man må forvente å møte på når man er der. Melder gjerne meg selv om opprydningsmaid, men er jo litt avhengig av når vi kommer oss hjem. Får komme tilbake til dette, kanskje vi spør pent om å sove over.

Lokenagi
6th April 2008, 16:21
jeg kommer ^^

Tyblazitar
6th April 2008, 16:58
Hm. Hadde tenkt meg en tur østover i mai, og dette ser jo ut som en gyllen mulighet. Skal egentlig jobbe den helgen, men kan se om jeg får ordnet det. "Kanskje" for meg! :nya:

Smiph
6th April 2008, 18:29
Jeg kommer difinitivt denne gangen!
Gleder meg :)

Foreslår maki. Ikke veldig vanskelig å lage og mulig i større kvantum.

kaede
6th April 2008, 19:36
OMG, mulighet for at det blir fullt! Melde seg på!

Nodoka
6th April 2008, 19:42
Jeg kommer fordi mita blir med.

:toda: på deg 4ra.

(men du leverte sekken min så du skal få klem av meg neste gang vi møtes)

alrus
6th April 2008, 19:52
jeg kommer 8D

Anathea
6th April 2008, 21:06
Kitty kommer! :D Sett meg opp som Kitty plx, liker ikke nicket mitt. :gonk:

Btw, I DEMANDZ PICTARZ FROM LAST NITE. :shoop:

Havok
6th April 2008, 21:29
Er med jeg (tror jeg) :P

Silli-zicuni
6th April 2008, 21:40
Btw, I DEMANDZ PICTARZ FROM LAST NITE. :shoop:

I SECOND THAT! :cip:

Oh, sett Riku på kanskje 8D

Shiraishi
6th April 2008, 23:54
Førstepost oppdatert. DET ER NÅ ET TAK! All ye mortals, tremble in fear! :todango:

sortulv
7th April 2008, 00:33
Jeg kommer antageligvis. :3

Izuma
7th April 2008, 00:45
perhaps, perhaps... Kommer ann på om jeg finner hunde-passer.

Silli-zicuni
7th April 2008, 00:59
Zeku kommer 8DD

Kan ikke gå uten min personlige klemme-ting :cip:

fetch fox
7th April 2008, 01:44
Jeg er med. Får se om jeg kommer på en rett vi kan lage^^

Anayokari
7th April 2008, 16:37
*Melde seg på før det er for sent!*

Meg og Ka kan godt være maids >:3 dersom det innebærer at vi hjelper til å lage mat og rydde underveis + litt utpå kvelden som sist.

Quakeulf
8th April 2008, 10:18
JEG BLIR MED! Meld meg på eller så kommer jeg uansett og invaderer huset ditt enten du vil eller ei. :nya:

Og takk til Marilla og viddy for at jeg vil gå og henge meg selv! :gonk:

Neliel
8th April 2008, 10:35
Eg tar kansje turen, må sjekke litt i kalenderen, men list meg opp på kansje.
(vil i så fall muligens trenge plass å overnatte, og kan sikkert hjelpe til med oppryddning)

Heika-sama
8th April 2008, 13:01
Setter meg på en "kanskje" inntil videre. :3

T92
8th April 2008, 19:44
jeg kommer kanskje.

Ryko
9th April 2008, 01:25
I MUST BE THERE! in the name of grate justice!
Tror jeg kan klare å komme meg dit <333

og curry! nam nam

erm. ja,sett meg på kanskje ^^;

Kokoro
9th April 2008, 17:23
Jeg kommer nok igjen! :nya:

EDIT: Sett meg på kanskje..

Romi-chan
10th April 2008, 09:14
jeg kommer :nya:

Ibaru
10th April 2008, 15:51
Jeg er gangske sikker på at jeg kommer.

Quakeulf
12th April 2008, 22:27
Shiraishi har sagt han vil stille i bar overkropp igjen. :nya:

WetGoat
12th April 2008, 22:31
^ Ok... nå må jeg sette mot til meg, selvom jeg ikke kjenner noen, og selvom jeg kanskje ikke får lov av mamma. nå må jeg bare komme x3

Figg
13th April 2008, 02:58
Ohoi, dette hørtes spennende og skummelt ut. I og med at jeg er meget sjenert av meg men har alikevell meget lyst til å møte andre, anime/japansk-mat intresserte folk.
Alle vennene mine som liker japan/anime vil nok ikke bli med meg. Så det kan hende jeg kommer alene HVIS jeg tørr.

Det å møte en helt fremmed gjeng får meg nervøs.

Yuiko
13th April 2008, 10:01
Ohoi, dette hørtes spennende og skummelt ut. I og med at jeg er meget sjenert av meg men har alikevell meget lyst til å møte andre, anime/japansk-mat intresserte folk.
Alle vennene mine som liker japan/anime vil nok ikke bli med meg. Så det kan hende jeg kommer alene HVIS jeg tørr.

Det å møte en helt fremmed gjeng får meg nervøs.

Pf. Tror du at vi biter, eller? Det er over hodet ingenting å være redd for! For å nye venner, må man jo møte dem først ;)

WetGoat
13th April 2008, 11:23
Figg: Nettopp samme situasjon jeg er i, også. Det er skummelt xD
Men tror jeg skal sette mot til meg og få se om jeg kan overtale mamma til å la meg gå på et treff der vi lager japansk mat og der jeg ikke kjenner noen overhodet. <.< Da er vi to, i hvertfall, to om at vi ikke har vært på treff før. (:

Figg
13th April 2008, 16:07
Aldri vært på sånn treff før. Så jeg aner ikke hva jeg møter. Nei, jeg får se hva det blir til. Japansk mat har jeg aldri smakt før, så det frister veldig. Får se om motet svikter eller ikke. :3

kaede
13th April 2008, 17:39
GO for it! Turte heller ikke på lenge, men å komme på treff har vist seg å være en av mine beste beslutninger.

Folk er så smårare at ingen bryr seg uansett hva du finner på. Dermed er det små sjanser for å dumme seg ut! ; O

Yuiko
13th April 2008, 17:53
Nettopp, Kaede! :3

Og jeg kan godt melde meg som maid, jeg også. ^^

WetGoat
13th April 2008, 21:01
Å være på selve treffet er ikke min største beskymring, men å overtale mamma til å la meg gå og treffe folk fra nettet jeg ikke kjenner, det er det som beskymrer meg at hun vil si nei på. :ermm:

Quakeulf
13th April 2008, 21:10
Shiraishi:
Huset ditt er så forbanna stort at du må la meg få sove over neste gang også. X3 Jeg kan gjemme meg unna ett eller annet sted i virrvaret av rom som dere har. :nya:

Her er det nye Matkveld 3-banneret:
http://quakeulf.suxos.org/bilder/bearbeidet/matkveld3.jpg

Bruk det i førsteposten! :hello:

Jorg
13th April 2008, 21:40
jeg kommer :3

Shiraishi
13th April 2008, 23:22
@Geita: du kan få nummeret mitt om du vil, så kan de i allefall høre stemmen til den skumle voldtektsmannen du skal besøke. :cip:

@Q: Jeg vil ikke ha mannebryst til banner. :toda:

Quakeulf
14th April 2008, 00:18
@Geita: du kan få nummeret mitt om du vil, så kan de i allefall høre stemmen til den skumle voldtektsmannen du skal besøke. :cip:

@Q: Jeg vil ikke ha mannebryst til banner. :toda:Ikke sant det er gøy å bli stempla som voldtektsmann? Jeg blir det jeg også, hele tiden. Det er det som er så problematisk for oss eldre gutta å arrangere treff med folk fra Japani fordi det er så mange småjenter her med pissredde foreldre. :cip:

Og JO! Mannebryst til banner, hvordan skal du ellers lokke alle jentene bort til deg? :nya:

Figg
14th April 2008, 00:27
Du kan skrive meg opp på kanskje. Får se om det er noen som kjører nedover. Eller så tar jeg fly fra Trondheim. Hvis jeg får, vil jeg sove over der. Får se hva tiden framover innbringer. (Noen andre fra Trøndelag som tar turen ned til Oslo? Evt, reise sammen?)

marilla
14th April 2008, 00:48
Jeg drar stadig nedover fra Trondheim, men jeg drar nok ned litt tidligere. Det er veldig greit å fly, men nattoget funker også, litt billigere (mtp transport fra der du bor til værnes, og fra gardermoen til oslo s). Det er ikke noe problem å komme seg til Shiraishi, flytoget til Oslo S og møte folk der er en knallplan.

Ibaru
14th April 2008, 15:53
Kan jeg ta med en venn i tillegg? Vææææær så snill:kiplink:

Quakeulf
14th April 2008, 17:09
Kan jeg ta med en venn i tillegg? Vææææær så snill:kiplink:Så lenge han ikke er 43 år, tynn i håret og trygdet så går det nok greit! Eller hva, Shiraishi? :kip:

Yuiko
14th April 2008, 19:25
Og JO! Mannebryst til banner, hvordan skal du ellers lokke alle jentene bort til deg? :nya:

Pf. Du vet da at de fleste jentene her på Japani ikke er interessert i den typen mannebryst. Sånne enorme muskerbunter av noen menn har i hvert fall jeg svært lite til overs for. Jeg liker banneret som det er, jeg. :3

Shiraishi
14th April 2008, 20:02
Som folk kanskje har lagt merke til er det snart oppe under taket medregnet folk som er oppført som "kanskje". MAO blir jeg nødt til å stenge for folk som ikke kan garantere oppmøte (med mindre de har gyldig dødsattest, da :dangopocky:) og bare ta imot påmeldinger fra folk som er sikre.

Videre om prioritering av påmeldte har jeg en formel som ser sånn ut:

Folk som er på en "kanskje" < folk som vet de kommer, men ikke er ført opp < folk som vet de kommer, og er ført opp

MAO vil folk som står på en "kanskje" risikere å miste plassen for senere påmeldte. Jeg velger den som mister plassen ved terningkast. Det er allikevel mulighet for de som har falt fra som "kanskje" å melde seg igjen på en "kommer", men dette medfører selvsagt at en annen på en "kanskje" mister sin plass. :/ Livet er urettferdig, og Matkvelden er en mangelvare. Sånn er det bare. Når jeg har 40 påmeldte vil det selvsagt ikke være mulig å melde seg på i det hele tatt. Hvis det skjer, og noen påmeldte ikke møter opp vanker det bråk. :dangolink:

fiiup
14th April 2008, 20:30
Jeg kan bekrefte at jeg kommer

Quakeulf
14th April 2008, 20:30
Pf. Du vet da at de fleste jentene her på Japani ikke er interessert i den typen mannebryst. Sånne enorme muskerbunter av noen menn har i hvert fall jeg svært lite til overs for. Jeg liker banneret som det er, jeg. :3lol xD

Det er jo bare en vits. :lur:

Shiraishi:
Huset ditt kan faen meg romme 300 spartanere. :soda:

P.S. Før opp at jeg sover over! :sorcerer:

WetGoat
14th April 2008, 21:08
Hahha, trodde faktisk mamma skulle være litt skeptisk, men hun bare:

'Åh, så gøy, jammen dette var da bra arrangert. så gøy! lage japansk mat sammen.'

xD men ikke sikkert jeg kan -.-

Shiraishi
14th April 2008, 22:49
Hahha, trodde faktisk mamma skulle være litt skeptisk, men hun bare:

'Åh, så gøy, jammen dette var da bra arrangert. så gøy! lage japansk mat sammen.'

xD men ikke sikkert jeg kan -.-

Åjo, du kan. Om bare du vil. :lur: Ikke svikt meg nå! :toda:

Q: Tonight, we dine in...! Ja, det blir et mini-/h/ om jeg skal ha 300 Japaniere hjem.

Shiraishi
14th April 2008, 22:52
DA TAR JEG IKKE LENGER IMOT FOLK SOM BARE TØR Å SETTE SEG OPP PÅ EN "KANSKJE" Dere usikre sjeler som allerede er oppført - vit at dere står i fare for å bli kastet i terningens vold. :shuriken:

Silli-zicuni
15th April 2008, 08:47
Shiraishi:
Huset ditt kan faen meg romme 300 spartanere. :soda:

:cip: DET er måten å dra jenter, det XDD

kaw
15th April 2008, 11:15
Jeg er fortsatt usikker om jeg kan komme, siden jeg fikk vite at vi skal på en liten turné fra mai til august rundt i Akershus, men har ikke fått noen datoer. Når er fristen å si at man kan komme? Jeg vil så gjerne komme, men vil ikke si at jeg kommer om jeg faktisk blir opptatt den dagen.

T92
15th April 2008, 15:42
fjern kanskje-en fra meg. Jeg kommer mest sannsynlig helt sikkert.

Shiraishi
15th April 2008, 16:25
Jeg er fortsatt usikker om jeg kan komme, siden jeg fikk vite at vi skal på en liten turné fra mai til august rundt i Akershus, men har ikke fått noen datoer. Når er fristen å si at man kan komme? Jeg vil så gjerne komme, men vil ikke si at jeg kommer om jeg faktisk blir opptatt den dagen.

Fristen er når noen melder seg på, og terningen finner det for godt å peke på ditt navn. Etter det er fristen for å melde seg på dagen før dagen, eller når det allerede er 40 som er på en "kommer".

Tyblazitar
15th April 2008, 21:03
Noen små spørsmål: hvor lenge regner man med at dette varer? Og hvor tidlig må man gå fra huset for å rekke et tog fra Oslo S. klokken 22:47? :cip:

Søskenbarnet mitt konfirmerer seg på søndagen, nemlig, og da bør jeg være hjemme. :p

marilla
15th April 2008, 21:04
Det kommer an på når toget går fra oslo s! :D Siste buss-aktige(en liten combo av buss og trikk) ting går fra shira til oslo s 00:14 eller noe sånt. Går busser jevnt og trutt gjennom hele kvelden. : )

Edit: oi, jeg er elendig på å lese poster før jeg svarer på dem. Om du drar f.eks 22:05 kan du være på oslo s 22:27 (buss 54 + trikk 11), og det ser ut til å være det mest gunstige. Du kan jo se litt på det selv, på trafikanten.no. Stoppestedet ved shira heter skibakken, og du skal til jernbanetorget. (Merk at det er tre muligheter klokken 22:05, én som er fremme 22:36, én som er fremme 22:32 og den jeg nevnte 22:27). : )

Shiraishi
15th April 2008, 21:36
Marilla + Trafikanten = <3

Kan jeg sette deg opp på en "kommer", Tyb? :3

Tyblazitar
15th April 2008, 22:39
Ah, takk for hjelpen, marilla! Om jeg kan være der til ti om kvelden, er det mer enn godt nok for meg. :nya: Jeg elsker det at det hele tiden går busser og trikker i Oslo. <3

Kan jeg sette deg opp på en "kommer", Tyb? :3
Ja, det kan du! : D

EDIT: oi, beklager! Jeg ser nå at det ikke går nattog hjem om lørdager, ergo kan jeg ikke komme i det hele tatt. >__< Fryktelig lei meg, bare fjern navnet mitt fra lista. ;__;

sortulv
15th April 2008, 22:45
Jeg tar meg friheten til å fjerne "kanskje" fra mitt svar.

ilifin
16th April 2008, 11:27
I'll be there, fjern kanskje!

Heika-sama
16th April 2008, 12:27
Jeg og Sensei kommer. /o/

Edit: Yay! Shiraishi, du bor visst ikke sånn voldsomt langt unna meg. :3 Jeg bor et stykke tilbake langs 54-ruta. ;O

Ibaru
16th April 2008, 17:28
Jeg har et forslag til mat, som jeg for så vidt har nevt tideligere.. men uansett.
Jeg kan godt lage mine enkle med god Ramen.

:nya: Er dette episk?

monomayu
16th April 2008, 17:34
I vote for Ibaru-ramen o/

Shiraishi
16th April 2008, 18:24
Jeg har et forslag til mat, som jeg for så vidt har nevt tideligere.. men uansett.
Jeg kan godt lage mine enkle med god Ramen.

:nya: Er dette episk?

Jeg kan godt skrive det opp. I første omgang hadde jeg tenkt å lage god gammeldags curry, ettersom dette er både enkelt og smaker godt når det lages i store mengder.

Flott å se at folk som er på en "kanskje" begynner å bli sikre på å delta.

Silli-zicuni
16th April 2008, 19:55
:cip: Hjelper alltid å true med at folk ikke får komme hvis de ikke bestemmer seg >:3 Shira, vet du hva jeg fant ut? Genseren din er fandenmeg drittung! Skulle flytte på den der den satt pent dandert på stolen... Gav opp XD Har du lagt merke til at den er så tung? >3

Oooh, jeg skal lage 8 Okonomiyakier på lørdag :cip: følte for å dele det 8DD

Neliel
16th April 2008, 22:57
Før meg opp på folk som kommer.

Shiraishi
17th April 2008, 00:25
Før meg opp på folk som kommer.

Skal du sove over?

Quakeulf
17th April 2008, 02:40
Jeg har til og med PM-et deg om at jeg skal sove over men du har fortsatt ikke ført det opp på lista, Shiraishi. :soda:

Shiraishi
17th April 2008, 10:15
Jeg har til og med PM-et deg om at jeg skal sove over men du har fortsatt ikke ført det opp på lista, Shiraishi. :soda:

Forskjellen er at du ikke trenger å sove over, i og med at det er gangavstand fra meg til deg. :soda:

Quakeulf
17th April 2008, 14:46
Forskjellen er at huset ditt er så stort at om et svart hull kom for å sluke jorda så hadde huset ditt slukt det først.

WetGoat
17th April 2008, 14:54
Kan ikke komme :gonk: Må på hytta den helgen, fordi farmor kommer. :todango:

Silli-zicuni
19th April 2008, 19:16
Luxord kommer :cip:

jokko3
20th April 2008, 01:01
Luxord?

Heter han tilfeldigvis Morten? O_o''

Silli-zicuni
20th April 2008, 12:18
Luxord?

Heter han tilfeldigvis Morten? O_o''

Ja, han gjør det xD TBU har overtatt sjela hans 8D

Han kommer iallefall på matkvelden :cip:

jokko3
20th April 2008, 16:31
Oooo

Da kjenner jeg han ^^

Går i samme klasse som han ^^
Issa prøvde å dra meg med forrige gang, men ting kom i veien ^^''
Er ikke helt sikker på om jeg kommer denne gangen. Litt redd for å møte mange folk ^^''

Silli-zicuni
20th April 2008, 21:00
Oooo

Da kjenner jeg han ^^

Går i samme klasse som han ^^
Issa prøvde å dra meg med forrige gang, men ting kom i veien ^^''
Er ikke helt sikker på om jeg kommer denne gangen. Litt redd for å møte mange folk ^^''

Yay :3 TBU ate his sanity on Saturday :cip: XDD

Folk er snille!! Finfin anledning til å møte nye venner! ^^, Du burde komme! Det er kjempegøy! Issa <3 Klemmetingen min ^^, Men anyways, KOM!!! 8DD

WetGoat
20th April 2008, 21:15
D: Misforståelse... mamma trodde det var 20. mai, altså den dagen jeg må være på hytta med farmer, men det er jo 10. ^^

Men nå vil hun plutselig ikke at jeg skal gå. Sikkert fordi jeg ikke kjenner noen, og at det er så mange 'skumle gamle gutter' der. Ikke snakk om at jeg skal ha med mamma hvis jeg kan. :gonk:

Pyo
20th April 2008, 21:16
=A= jeg kan ikke komme, desverre~

jokko3
20th April 2008, 21:39
Yay :3 TBU ate his sanity on Saturday :cip: XDD

Folk er snille!! Finfin anledning til å møte nye venner! ^^, Du burde komme! Det er kjempegøy! Issa <3 Klemmetingen min ^^, Men anyways, KOM!!! 8DD

^^
Hørte han ble poka til døde av Sora, Kairi og photografen med litt spesielle tanker ^^'

Vil gjerne komme, men tør ikke gå alene. Skal spørre Issa om jeg kan gå med hu neste gang.

Hørt også at folk hadde de sykt gøy. Ble skikkelig lei meg når jeg fikk vite at jeg gikk glipp av a little Axel on Roxas action ^^'' Men, men...

jokko3
21st April 2008, 18:57
Ok, vurdert litt her og der, og kommet fram til at jeg kommer ^^

Shiraishi
21st April 2008, 22:11
Da har vi første offer for taket. PM sendt til Riku.

EDIT: Dere andre som er på en kanskje burde også bestemme dere kjapt. Det er første mann til mølla, og dere vil ikke få varsel før det eventuelt er deres kanskje som er blitt skvist ut!

Kaia_Baia
21st April 2008, 22:13
jeg kommer på treffet kansje 7 juni:D
skal bare smiske syyykt mye med foreldra mine som faktisk hadde gått ned i dag:hello:
da overnatter jeg sansynligvis hos mita(A) hvis hun lar meg få lov. ellers så finner jeg noen andre å sove hos..!

jokko3
21st April 2008, 22:45
Da har vi første offer for taket. PM sendt til Riku.

EDIT: Dere andre som er på en kanskje burde også bestemme dere kjapt. Det er første mann til mølla, og dere vil ikke få varsel før det eventuelt er deres kanskje som er blitt skvist ut!

Jeg fikk med meg taket O_o''

Blir litt redd her ^^''

Shiraishi
21st April 2008, 23:31
Jeg fikk med meg taket O_o''

Blir litt redd her ^^''

Slapp av. Du trenger ikke frykte noe... så lenge du dukker opp på treffet! :shuriken:

jokko3
22nd April 2008, 08:16
Slapp av. Du trenger ikke frykte noe... så lenge du dukker opp på treffet! :shuriken:

Hehe ^^'' Helt sikker på at jeg kommer ^^:nya:

Izuma
26th April 2008, 14:21
Hai! Da er hundepasser anskaffet og det er helt sikkert at jeg kommer :nya:

Ryko
26th April 2008, 17:28
sett min kanskje status til "100%"

Shiraishi
27th April 2008, 11:16
Førstepost oppdatert.

Namie
27th April 2008, 15:29
10. Mai? Hm, kanskje jeg kommer.

Shiraishi
27th April 2008, 23:27
10. Mai? Hm, kanskje jeg kommer.

Sorry, kanskje holder ikke. Du må vite nå om du kommer eller ikke om du skal ha plass. :/

Ardisrawr
27th April 2008, 23:44
Ånei shiraishi, 7 Juni er www.musikkfest.no, og det er gratiskonserter i HELE Oslo. Jeg har gledet meg til det i ett år :gonk:

Er det den eneste mulige datoen for den måndten?

Shiraishi
28th April 2008, 00:11
Ånei shiraishi, 7 Juni er www.musikkfest.no, og det er gratiskonserter i HELE Oslo. Jeg har gledet meg til det i ett år :gonk:

Er det den eneste mulige datoen for den måndten?

Jeg drar til Japan den 9., og jeg vil helst ha det på en lørdag igjen. Kan kanskje ha det 31. mai, men. :/ Vi får se etter neste Matkveld hvilken dato som passer best.

Ardisrawr
28th April 2008, 08:08
Jeg drar til Japan den 9., og jeg vil helst ha det på en lørdag igjen. Kan kanskje ha det 31. mai, men. :/ Vi får se etter neste Matkveld hvilken dato som passer best.

31 mai er det lolita treff, eller egentlig ghibli treff men er ingen aktivitet i tråden så alle har glemt det ><

Men funker egentlig bra å ha matkvelden da for meg :cip: muhaha

Men blir det 7 så kommer ikke jeg eller monobryn :gonk:

Nodoka
28th April 2008, 08:16
Jeg synes egentlig ikke datoen burde forendres pga noen få folk som skal noe annet. (no offense rawr)
Her er det 40 mennesker som har sagt at de kommer til 10 mai og da synes jeg at det ikke skal forandres noe uten samtykke av disse 40.

Når du setter en dato, shiraishi, så får du stå ved den med mindre datoen fører til at flertallet av folk ikke kan komme.

Ardisrawr
28th April 2008, 08:30
Jeg synes egentlig ikke datoen burde forendres pga noen få folk som skal noe annet. (no offense rawr)
Her er det 40 mennesker som har sagt at de kommer til 10 mai og da synes jeg at det ikke skal forandres noe uten samtykke av disse 40.

Når du setter en dato, shiraishi, så får du stå ved den med mindre datoen fører til at flertallet av folk ikke kan komme.

LES! før du skriver Nodoka, det er snakk om 7juni ikke 10 Mai :toda:
Du har ett poeng, men er dumt å holde treffet når det er noe annet stort som skjer, selvom de fleste her inne sikkert bare bryr seg om j-rock og fatter liten interesser for "normal" musikk :p

Shiraishi
28th April 2008, 11:58
Som sagt vil diskusjonen om når neste Matkveld skal holdes tas når den kommende er over. Flere kommentarer til dette i denne tråden vil rapporteres.

Det er fortsatt folk som står på en kanskje. Hvis du som leser dette har lyst til å komme men ikke har plass allerede, vil jeg anbefale å melde deg på.

Nim Nak
29th April 2008, 14:49
...Ohoo, add dango too and I'll be there for suuure...! xD

...Men hvis det allerede er for mye mat og folk, then I won't...=P x3

Issa-san
29th April 2008, 17:03
Blir det Dango nå og? 8DD:dangolink:

Shiraishi
29th April 2008, 17:22
Det blir nok ikke dango til neste gang, med mindre noen finner en bedre oppskrift til meg...

Quakeulf
30th April 2008, 11:31
...Ohoo, add dango too and I'll be there for suuure...! xD

...Men hvis det allerede er for mye mat og folk, then I won't...=P x3Bli med og bring slusk. >:3

Kanzoutsu
2nd May 2008, 00:02
Riku her. I'm in. 8D

Shiraishi
2nd May 2008, 00:42
Det er nå (ca) en uke igjen til Matkvelden. Jeg har funnet ut av at vi er to for mange. Siden det nå bare er fire som står på en kanskje velger jeg å anse dem som "ikke påmeldte" og la de to første til å melde seg på få plass.

Videre har også Matkvelden fått en egen sosial gruppe (http://forum.japani.no/group.php?groupid=11) der folk kan diskutere ting som ikke er direkte relatert til påmeldinger og forslag til matretter for treffet.

Ryko
2nd May 2008, 17:20
er det mulig å få overnatta?

Shiraishi
2nd May 2008, 20:58
er det mulig å få overnatta?

Jeg har allerede fire som skal overnatte. Dessverre.

Kataya
3rd May 2008, 10:56
Du nevnte noe om 2 plasser igjen, right?
I så fall så har jeg lyst til å komme. =)

Hvor stort areal er det snakk om ettersom du kan ha 40 mennesker hjemme hos deg?

Shiraishi
3rd May 2008, 11:01
Du nevnte noe om 2 plasser igjen, right?
I så fall så har jeg lyst til å komme. =)

Hvor stort areal er det snakk om ettersom du kan ha 40 mennesker hjemme hos deg?

Welcome aboard. Hvor stort huset mitt er får du se når du kommer. Det er plass til 300 spartanere, 40 japanisser, fire laptop'er og en nuko.

retrolord
3rd May 2008, 22:14
jeg er med! jeg kommmer den 10 mai

Shiraishi
3rd May 2008, 22:39
jeg er med!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg kommmer den 10 mai

Dessverre fikk jeg en PM tidligere i dag, så det er fullbooket. :trist: Prøv heller å komme til neste gang!

EDIT: Siden Ryko phailer i å dukke opp når vi faktisk skal ha curry kan du allikevel delta!

sketch
4th May 2008, 15:57
hm, dette virket gøy.. får slenge meg på til neste gang eller no, selv om jeg gjerne skulle blitt med denne gangen XP

Mita-chan
6th May 2008, 17:15
ja.. der åpna deg seg en plass... for jeg får ikka dratt liktvel.. så hopp på fortest mulig. for dette er noe du ikke vil gå glipp av... selv ville jeg helst ha vært der selv men:(

Smiph
7th May 2008, 08:08
oliyzia vil veldig gjerne bli med på lørdag!

oliyzia
7th May 2008, 10:35
Smiph har rett, jeg har veldig lyst til å være med men er alltid for treg til å melde meg på. Sign meg opp om noen dropper av :p

Quakeulf
9th May 2008, 21:14
Jeg kommer litt senere på kvelden. Klokka 14:00 blir for tidlig for meg. :cip:

marilla
9th May 2008, 22:11
Viddy og jeg kommer _kanskje_ litt senere, avhengig av mine navigeringsskills og litt annet.

Romi-chan
9th May 2008, 23:50
jeg kan dessverre ikke komme....(syk) :(

kaw
10th May 2008, 00:04
jeg hopper rett inn jeg, jeg kan komme.. om jeg kan ta over plassen til romi. :cip:

Ibaru
10th May 2008, 00:23
Ok, Vennen min kommer ikke. Det blir en EKSTRA plass! Ooooooh!!!
Ganske sikker på at jeg kommer fortsatt, nesten kakesikker.

-Yami-
10th May 2008, 11:31
.. Betyr det at jeg kan komme? I så fall, sign me up! x3 (Som Sigrun, i så fall)

Kanzoutsu
10th May 2008, 12:38
Uhm... I kinda screwed up the date so I (aka. Riku) won't be able to make it : ( Sorry... Kommer garantert neste gang!!

Namie
11th May 2008, 17:21
Noen bilder:
http://pandabamboo.multiply.com/photos/album/43/Matkveld_Foodnight_with_Japani

:)

Ikke mange men..

Yuiko
11th May 2008, 19:48
Yay, bilder! : DDD Jeg vil ha fler!
Shira, se og få ut finger'n og post de åsome bildene jeg tok! ?

Ibaru
11th May 2008, 20:52
Et kjempe treff. Så mange kosjelige mænæska' samla på et og samma sted :D

Shiraishi
13th May 2008, 13:44
Nå har jeg endelig fått lastet opp bildene som Yuiko tok med kameraet mitt. Enjoy! (http://s44.photobucket.com/albums/f42/SilverSteak/Matkveld3/)

Ardisrawr
13th May 2008, 21:25
Bilder <3
http://s141.photobucket.com/albums/r63/Nemisimp/Matkveld%20kolontre/