PDA

View Full Version : Nintendo Brawl online anyone?

Cactuar
31st March 2008, 12:58
Hoy, noen på japani som har skaffa seg Smash Bros Brawl enda?
har hatt flere mislykka forsøk på å spille mot tilfeldig folk online, men no luck, ikke funnet folk engang.

Så tenkte kanskje det funke med friends, så her kan alle som har brawl, eller bare vil adde folk til wiilista si poste wiinr sitt.

min:2438 7159 9865 3361

Kanskje greit hvis noen adder meg å sende en pm, så man vet kem som adder, og at man får adda tilbake.

*edit* erm...e vist en anna code for brawl. Her e den som kommer opp i brawl for meg: 2578-3061-2880

Cyazu
31st March 2008, 14:25
Vi har skaffet brawl, men den amerikanske versonen + freeloader. Vet ikke hvor godt det fungerer online, viste ikke engang at den hadde den funksjonen. :cip:

Cactuar
31st March 2008, 14:34
har samme oplegg. amerikans brawl med freeloader. E vel det de fleste som har brawl har kjøpt.

men imponert over at du ikke har sett den store rosa dingsen i hovedmenyen med nintendo wi-fi connection på:riight:

dark kwen
6th April 2008, 22:49
min er vist nok 0473-7849-2638
jeg la deg til så får vi se om vi møtes XD

Cactuar
7th April 2008, 23:04
da va du adda. Eg kommer opp som Dan85 eller Cactu.

fetch fox
24th April 2008, 23:34
For de som fortsatt bryr seg; Super Smash Bros. Brawl kommer til Europa den 27 juni.

kaw
14th May 2008, 08:52
Jeg har ikke fått skaffa meg brawl ennå, men jeg har spilt det hos en kamerat.
Mine meninger er at det var litt ustabilt mellom de forskjellige characthers som pit var jo veldig feig og sverdet til metaknight var veldig mye sterkere enn de andres sine angrep, men fikk jo bare testa spillet kun en natt, men skal mer senere, så jeg var trøtt og fikk ikke spille noe særlig. Som smashboards har klaget endel over så klager de over at spillet er mye treigere enn melee, jeg skjønner hva de mener, men jeg likte det sånn det var nå egentlig, selvom jeg savner wavedashing. Alle klagdte jo over at melee var treig og altfor mye forskjell mellom charactherene, men smash er ett spill der man må venne seg til spillet. Etter det jeg har opplevd så blir det mer "stabilt", selvom disse som bare trykker random knapper har en sjangs til å vinne. Blir spennende når jeg endelig får dette i hendene.

Jeg tror at dette vil slå ut mye og vil ikke skuffe så mange spillere, jeg synes det var veldig morsomt.

Skal si ifra når jeg skaffer spillet, jeg gleder meg til å utfordre dere. :3

Yuri
29th June 2008, 15:40
Skaffet meg Brawl på fredag, og så langt virker det som er veldig, veldig bra spill. Poster FC når jeg kommer på det (Wii-en er i stuen oppe så jeg gidder ikke skjekke akkurat nå *lat*)

Kimuri
29th June 2008, 16:10
har hatt den amerikanske versjonen en god stund,men har skaffa oss den europeiske nå slik at vi kan spille online :)

våres friend code er: FC-4081-6980-7398

Kim & Grethe B

Subeinu
1st July 2008, 03:06
Min FC er 1418 - 8180 - 2097

Please send PM hvis dere adder meg ? Så kan jeg få deres kode :innocent:
Time To Brawl :devil:

Issa-san
1st July 2008, 19:15
KLART JEG HAR!! Løp til butikken med en gang den kom ut :link:
FC'en min er : 5112-4949-9799

:shooplink: FIGHTOOOO! :dangolink:

(sånt helt forresten har jeg Mario Kart også, så vet man det : D )

Kelloggs
3rd July 2008, 17:39
MUahahahahaha har endelig fått kloa I den:D

ehm min FC forresten: 4554-1508-8352

Yuri
3rd July 2008, 22:47
Her er min FC: 0602-7720-7388
^^

Danieru-kun
4th July 2008, 00:01
Kjøpte spillet den 26. Juli før alle andre i norge i ynlingsbutikken min <3

Skal laste opp Friendskoden min senere..

Ikke slett denne, jeg kommer til å redigere friendskoden inn senere

aria-sama
5th July 2008, 20:16
wtf!? og dere kaller dere otakuer!? en otaku kjøper ikke noe us dub crap!! brawl = epic fail! skaff dere X!!

???SMASH BROTHERS ? FTW!!

anyway, blir godt med på en online kamp jeg^^

Mette
5th July 2008, 20:49
aria-sama, ikke lat som du er elitist. Det er faktisk ikke alle av oss som håner "us dub crap", og ikke alle importerer Japanske Wii. Det er det samme spillet, 'Brawl' og 'X' utgjør ikke den store forskjellen på spillopplevelsen.

Uannsett, min kode er 3652-2123-1800. Skal øve meg først siden jeg ikke har spillt noe sånt siden jeg prøvde det sammen med Sketch på gamecube for mange, mange år siden.

aria-sama
5th July 2008, 23:53
så seriøse folk er her da=Þ freeloader funker like greit med japanske spill som med amerikanske, så hvorfor ikke importere den ekte versjonen fremfor den amerikanske? (og commenta ikke på de som kjøper det her i norge/europa, men de som importerte fra usa

Tyblazitar
5th July 2008, 23:59
så seriøse folk er her da=Þ freeloader funker like greit med japanske spill som med amerikanske, så hvorfor ikke importere den ekte versjonen fremfor den amerikanske? (og commenta ikke på de som kjøper det her i norge/europa, men de som importerte fra usa
Potensielle grunner til dette kan inkludere at menyene (og alt annet) på det japanske spillet sannsynligvis er på japansk, et språk ikke alle har like god kjennskap til. Hvilken versjon av spillet folk velger å kjøpe er deres eget valg, og uansett handler tråden om hvem som spiller spillet online, så ser helst at denne typen diskusjon blir holdt borte fra nå av. ;)

Mette
6th July 2008, 01:46

Dette er den siste kommentaren jeg kommer med angående dette temaet:
Du insinuerer til at den amerikanske versjonen ikke er "ekte"? Så lenge det ikke er piratkopier, så er alle versjoner, uannsett språk, "ekte". Som sagt, så er det noen som liker å lese menyen i et språk de forstår. Bare fordi noe er produsert i USA betyr ikke det automatisk at det er subkvalitet på produktet.

Cactuar
6th July 2008, 19:42

(om moderator synes eg oppfordre til en flamewar eller andre ulumskheter så bare fjern commenten)
da blir vel kanskje eg en av dem du sikte til her?

For min del iallefall va det som Tyblazitar og Mette nevnte for språket og menyene sin del.
Eg har fra før importert Naruto Gekitou Ninja Taisen 3 og 4 fra japan, men det fordi de spillan ikke kom ut i europa eller usa (nr 1 og nr 2 kom ut dog).

"Problemet" med de to spillan va at for å finne ut ka som va ka i menyan, og ka folk prata om i storysekvenser måtte eg sitte med ymse menyoversettelser og tull på gamefaqs.
Nokka eg ikke hadde lyst å gjøre med Brawl.

Men ser egentlig ikke ka som gjør at Brawl fra Usa ikke e "ekte". det e ingen tale eller nokka av den typen i spillet, med untak av noen taunts fra enkelte karaktera(så vidt eg kan huske iallefall)
Så det kan ikke være shoddy dubbing du har nokka problem med?

uansett, for å holde meg on topic, driver å adder folk no. sende pm når eg blir ferdig, så folk vet at dem e adda.

Raimy
10th July 2008, 12:04
Min er 4940-7043-1346 add meg xD

PLUSS jeg har addet alle xD Yeah, så bare add meg

Happi
18th July 2008, 17:23
jeg har allerede hatt den amerikanske versjonen en god stund men hvis jeg kjøper den europeiske får jeg beholde alt jeg har gjort på den amerikanske da? D:

Raimy
18th July 2008, 17:44
Nei.

Arigato
25th July 2008, 14:04
3480-4367-4867

Ferdig med Subspace (92%), alle karaktere, så nå er det bare å Brawle i vei

Issa-san
4th August 2008, 14:20
3480-4367-4867

Ferdig med Subspace (92%), alle karaktere, så nå er det bare å Brawle i vei

Nå har jeg lagt deg til! >:3
Tror jeg har lagt til alle her nå...
men når man legger til noen: får den personen som blir lagt til et spørsmål om det er greit at denne personen legger deg til? eller må begge parter legge til den andres nummer? ._. *confusion*

Arigato
8th August 2008, 19:45
Begge må legge til hverandres nummer

Zaijin
10th August 2008, 20:51
sånn, endelig fått skaffa meg internett tilgang, dog, litt skummelt ustabil xD
Min FC: 1032-2968-8370 ^w^
bare å adde og si ifra om jeg skal dere =3 har add'a Issa og Raimy sålangt xD

kimsko
12th August 2008, 23:10
herregud :D
sitter her nå og venter på at nye visa kortet mitt skal komme :D!
knakk mitt gammle x'D haha:p

med en gang det kommer skal jeg bestille det wii og supersmash :D
Gleder meg:)

Legger inn min her når den er kommet

Nightmare505
18th August 2008, 12:58
Legger inn min når jeg kommer hjem x) husker søren ikke navnet mitt på wii'n engang xD

men har det altså :) brawling når jeg er HJEMME.

kimsko
22nd August 2008, 21:50
Legg meg til da:
3480-482-3508

har lagt til de fleste over her jeg;)