PDA

View Full Version : Event J-Rock Tea Party 2

Rockshoujo
30th March 2008, 19:27
Jada jeg og Totchi skal holde J-Rock Tea Party i år også! ^_^ Den 5 Juli. Samme sted som i fjor dvs Frognerparken. Det blir Musikk, Cosplay, Leker, Te- Ramune- Cola Drikking, Grilling, Konkuranser og masse gøy!
Møtes på Outland på Østbanehallen mellom kl. 13:00 og 14:00 da drar vi til Majorstua med trikk og drar innom Japan Torget for å få med drikke og mat rasjoner. Så går vi derfra til frognerparken.

Husk å ta med:
Noe å sitte på
Noe å drikke
Noe å spise/grille
Og MASSE Godt humør!

Dette er ett alkoholfritt treff.

Vennlig Hilsen Roxy/Kaoru og Totchi

Yuiko
30th March 2008, 21:30
Jeg kommer! Fikk ikke vært med sist gang av en eller annen grunn jeg ikke husker =___= Så jeg er definitivt med på det denne gangen! : D

Edit: Kom på da jeg leste innlegget til Centi at jeg kanskje er i Stockholm da, siden jeg antakeligvis skal på Miyavi-konserten, men skal gjøre alt jeg kan for å komme. ;)

Reila
30th March 2008, 22:51
Om jeg ikke havner i Frankrike på den tiden, så er jeg helt klart med 8D

2Wee
30th March 2008, 23:03
Faaancy!

E det no spess dresscode opplegg her eller?^^

Ardisrawr
30th March 2008, 23:07
Kommer kanskje, er såpass lenge til at jeg ikke hvet om jeg skal noe annet :cip:
Blir sikkert koselig da^^ *håpepåfintvær*

Shinke
31st March 2008, 01:23
Ah! Det her passer godt med i "prosjekt: perfekt sommer" som jeg driver med om dagen :3 først Japantur, så Miyavikonsert i Sverige, også rett hjem til Norge og Jrock picnic!

Tar noen andre med mat skal jeg ta med godt humør! :D

Count me in ^^

Centi
31st March 2008, 10:12
Sier det samme som Reila: hvis jeg ikke er i Paris da, så kan det godt hende at jeg tar meg en tur innom på vei fra Miyavikonserten i Stockholm ;D
Og superdupert at det blir trikk denne gangen - føttene mine husker turen i fjor ; -;

Shiraishi
31st March 2008, 15:09
Sier det samme som Reila: hvis jeg ikke er i Paris da, så kan det godt hende at jeg tar meg en tur innom på vei fra Miyavikonserten i Stockholm ;D
Og superdupert at det blir trikk denne gangen - føttene mine husker turen i fjor ; -;

Psht. Svakt. For øvrig tar jeg med meg dango.

Niji
31st March 2008, 15:57
Fikk ikke blitt med sist gang, siden jeg ikke viste om det, så vil gjerne bli med nå :D
Skal snakke med folket åssen det går :nya:

Rockshoujo
1st April 2008, 02:50
Så fint alle sammen!
Dresscode blir da altså J-Rock inspirert, hadde vært fint med mye cosplay av j-rockere å!
Shinke! Jeg skal å se Myv i Sverige! ^_^

Smiph
1st April 2008, 08:59
Jeg blir nok med for grilling. Må jeg gå med jrock klær?

Rockshoujo
5th April 2008, 01:31
Noe Harajuku aktig siden det er jo J-Rockere de får inspirasjon fra. ^_^
Der er det mange stiler å velge mellom eller du kan blande osv
Bare ta på deg noe kult og heng på! ^_^ :3

Izuma
7th April 2008, 06:15
Yush! Denne gangen skal jeg komme tidsnok! (I motsetning til i fjor)
Kunne jeg muligens ta med meg hunden min (siden det foregår ute), eller er det noen som er fryktelig allergiske?

KuroKinezumi
12th April 2008, 04:21
Seff er jeg med^^ Og denne gangen skal cosplayet mitt være i orden :kip: *legger skumle planer om Kyo cosplay nr. 4*

Rockshoujo
13th April 2008, 02:08
Yush! Denne gangen skal jeg komme tidsnok! (I motsetning til i fjor)
Kunne jeg muligens ta med meg hunden min (siden det foregår ute), eller er det noen som er fryktelig allergiske?

Det går sikkert helt bra det vettu! Det er jo ute så selv om noen er allergiske så er det jo mulig å ikke være i nærhet av hunden din. ^_^

Kiiroikitsune
28th June 2008, 17:28
Går det an å komme litt senere å møte i Frogneparken?
Eg er nemlig ikkje i Oslo før halv 2. Hvor er dere da?
Og hvor lenge varer te-party-et?:D