PDA

View Full Version : Musikk HASTESAK: X Japan på webradio, hjelp med registrering o.l!

Centi
28th March 2008, 00:02
To av X Japans konserter kommer til å bli sendt live på webradio fra klokka 18:00 (10:00 norsk tid) 29. og 30. mars, altså nå i helga. Men kun de første 5000 som logger seg på, får høre - med mindre man betaler 3150 yen (ca 160 kr) for å reservere plass. Som en nybakt X Japan-fan MÅ jeg få med meg dette: derfor spør jeg om noen kan oversette informasjonen om hvordan man betaler og slikt så fort som mulig.
Siden finner du her (http://www.dmm.com/digital/music/-/detail/=/cid=xjapanl001/). Du trenger selvsagt ikke å oversette alt, bare du kan komme med så mye relevant informasjon som du kan, kanskje først finne ut om det er kun for japanere?
På forhånd takk!

Shiraishi
28th March 2008, 00:21
To av X Japans konserter kommer til å bli sendt live på webradio fra klokka 18:00 (10:00 norsk tid) 29. og 30. mars, altså nå i helga. Men kun de første 5000 som logger seg på, får høre - med mindre man betaler 3150 yen (ca 160 kr) for å reservere plass. Som en nybakt X Japan-fan MÅ jeg få med meg dette: derfor spør jeg om noen kan oversette informasjonen om hvordan man betaler og slikt så fort som mulig.
Siden finner du her (http://www.dmm.com/digital/music/-/detail/=/cid=xjapanl001/). Du trenger selvsagt ikke å oversette alt, bare du kan komme med så mye relevant informasjon som du kan, kanskje først finne ut om det er kun for japanere?
På forhånd takk!

Om du har et vanlig bankkort, si VISA, fører du opp informasjon rundt dette når du registrerer deg som kunde. Jeg vil regne med at bestilling har verifiseringskode inkludert (den der du skal gjengi skjeve bokstaver og tall) - uten å ha registrert og sett selv blir jo dette selvsagt bare luftig snakk, men det er rimelig standard. :p

I tilfelle du har vanskeligheter med å forstå feltene i registreringssida kan jeg fort oversette dem:

????navn. Etternavn, så fornavn
?????uttale, altså med japanske bokstaver. Vet ikke om dette er nødvendig for utlendinger, men du kan sikkert fylle det inn for moro skyld. :p
????????e-postadresse. Verifiser.
??????????abonnering på nyhetsskriv. Sikkert på japansk. :p
?????telefonnr. XD

??????passord. Verifiser.
??????hemmelig spm når du har mistet passordet. Skriv svaret i neste felt.

??????kortfirma. Her velger du typen på bankkort.
??????kortholders navn.
??????kortnr.
????????kortets utløpsdato.
??????????sikkerthetskode.

Lykke til!

Centi
28th March 2008, 16:21
Ser dessverre ut som om det kun er for japanere...
Jaja, takk for hjelpen uansett! Får bare satse på at noen laster ned streamen og legger ut på internett. ;)