PDA

View Full Version : PC Warhammer online: Age of reckoning

Jorg
26th March 2008, 22:41
Warhammer online: Age of reckoning

dette er et av neste generasjons MMOer. det er satt i Warhammer verdenen (hvis noen har kjennskap til dette?(http://en.wikipedia.org/wiki/Warhammer_Fantasy_Battle)).

det skal vistnok handle mest om RVR (realm versus realm)

det produseres av EA mythic (mythic lagde Dark age of camelot)

siden jeg ikke er noe god til å forklare lar jeg Paul "don't call me baby" Barnett gjøre det http://youtube.com/watch?v=fWvAznIRVLA (sterk episk video:nya:)

er det noen som skal spille dette?

Cyazu
27th March 2008, 00:33
Jeg vurderte det da konseptet ble lansert for en stund tilbake..... Men..... Så fikk jeg høre om Age of Conan som tar neste generasjons MMORPG enda legere enn Warhammer Online.

Utifra det jeg har sett, minner Warhammer Online mer om Guildwars når det kommer til designet av verdenen, noe jeg ikke er så helt fornøyd med i utgangspunktet siden det er lagt opp til at det er bestemte veier du -må- gå og at du ikke har et åpent landskap som i AoC og WOW med fritt spillerom.

Heller ikke forstår jeg meg på det nye questingsystemet de lanserer med at alle som er i sonen sharer questene og alle får belønning selv om de ikke gjør noe. Dette fryktet jeg kommer til å forårsake en stor mengde boter og AFKere.

Et annet moment jeg savner ved Warhammer Online, er PvE. Siden spillet bygger på massiv PvP blir lite mulig å fullføre alene. Sikkert gøy for de som liker å stresse rundt med en haug andre folk på Teamspeak og corpse campe folk, men for min del liker jeg et litt mer spillernøytralt oppsett. EA sier at det er mulig å komme til høyeste lvl uten PvP, men at det kommer til å ta adskillig mye lengere tid, så tommel ned på det punktet.

Alt i alt mener jeg at spillet befinner seg på grensen mellom dagens og morgendagens generasjons onlinespill. Mye nytt med idéer som ser lovende ut og enkelte som ikke ser så lovende ut. Baseres sterkt på poeng/ranking/pvp som kan ha den negative følge av at man blir tvunget til å spille mye for å ha "status" ingame. Grafikken skal jeg ikke si så mye på, men utifra det jeg har sett så langt så ligger den midt på treet sammenlignet med dagens grafikk.

Anbefales som sakt for folk som liker PvP, men det appellerer ikke så alt for mye til meg. ^-^

Terningkast: 3

Jorg
27th March 2008, 11:14
det som lokker meg er at det er satt i warhammer verdenen, som jeg allerede er kjent med.

og paul barnett er awesome, har dere ikke sett videoen så gjør det. selv om dere ikke syns at dette er noe interessant må dere bare elske engasjementet hans:nya:

Xx0diNxX
18th April 2008, 17:44
ja :nya: hanvar veldig egasjert=D tommel opp der

me jeg syntes ok at det burde være litt mer PVE, sellom det er kult med PVP.

Ichigo
18th April 2008, 18:40
Jeg skal i alle fall kjøpe og -prøve- spillet. Fordi han Paul Barnett der gjorde det verdt pengene ved og bare se på ham.

pretense
18th April 2008, 20:12
Har ikke tid til flere MMO. :(

WoW-multiboxing tar sin tid, og får sikkert beta-nøkkel til WotLK hvis de uttalelsene jeg har sett fra Blizzard blir satt i verk.

Hva jeg ikke ville gitt for mer tid.. :gonk:

Xx0diNxX
28th April 2008, 20:35
hvis ikke kan man jo også spille fable på xbox da xD fable 2 kommer ut snart :nya: har aldri spilt dem før, men det ser veldig bra ut, nesten som WoW men på xbox, bedre grafikk og sånt=D men kan jo hende at WAR er bedre da, har jo ikke prøvd den ene eller den andre

moritvri
7th May 2008, 12:34
tror jeg skal prøve meg på war ja....men ska til militæret da så får se om dimming kan bli en realitet.

Nimenoz
13th May 2008, 10:37
Ser flere av dere sier at det hadde vært bedre med PvE enn PvP/RvR. Tidligere uttalelser sier at man har mulighet til å 100% levle opp din character via. PvP og/eller PvE, uten å i det hele tatt bevege deg inn i elementet du ikke vil bruke. Så sånn sett kan spillet bli en riktig fulltreffer hos de fleste MMORPG-fanatikere. Kanskje tilogmed bedre enn Age of Conan på visse områder, og det ser alt nå ut som en verdig konkurrent til WoW. :shoop:

mogcaiz
16th May 2008, 21:52
Når jeg er lei av AOC så hopper jeg vel over Warhammer Online ^^ Selv om det visuellet minner meg ekstremt mye om Wow, så håper jeg at de fokuserer på noe nyskapende i det tekniske.

Ann Christin
16th May 2008, 22:01
Squig :D Det er en grunn til å spille Warhammer online og den er tusen ganger god nok grunn enn hva enn AOC har å stille med :D:D:D

Jorg
4th September 2008, 10:16
bump for awesome.

open beta starter på søndag og jeg har adgang :D noen andre som har?