PDA

View Full Version : Selges Hva har du lyst på?

kimsko
15th March 2008, 15:15
Hei, jeg skal dra til kreta 30mai, der er det jo som alle andre ''sydenland'' mange steder de selger masse rart :)
tenkte dere kunne bare nevne ting dere kanskje kunne vært interresert i så kanskje jeg kunne dratt med en del tilbake til dere ;)
bare si ting dere kunne tenke dere av anime, alt er mulig så skal jeg skrive opp alt som blir nevnt og se hva jeg finner

Shippuuden-08
16th March 2008, 21:21
Jeg vil gjerne ha noe med Naruto! Hva som helst, bare det er noe med NARUTO<3 o_o t-skjorte, plakat, figurer, eller noe.. ^^

kimsko
20th March 2008, 20:52
Bra, Bra :D jeg elsker naruto sjæl, skal kjøpe en del av det så kanskje det blir noe liggende her til salg, skal sende deg brev når jeg legger det ut det blir vel mot sommer :p

Anime-Demon
14th April 2008, 19:18
One Piece! Helst figurer! Sanji, Luffy, Zoro! :cip: Hellsing er også eit ønske! Alucard!

Ibaru
16th April 2008, 17:49
Hvis du tar med noen kinaputter eller fyrverkeri er jeg interresert

kimsko
16th April 2008, 18:42
Hvis du tar med noen kinaputter eller fyrverkeri er jeg interresert

:p joa vet ikke ossen regler og sånt er på flyet med sånt jeg men?

Sharingan
16th April 2008, 19:12
Vil bare minne om at fyrverkeri er ulovlig i Norge, bakkefyrverkeri er greit, men ting som skytes opp i lufta er fy-fy.

Finner du noe figurer i Final Fantasy serien så send meg en PM \o

kimsko
16th April 2008, 20:00
Vil bare minne om at fyrverkeri er ulovlig i Norge, bakkefyrverkeri er greit, men ting som skytes opp i lufta er fy-fy.

Finner du noe figurer i Final Fantasy serien så send meg en PM \o

Okey, så kinaputter skulle kommet greit igjenom flykontrollen? ikke i lomma liksom men i baggen som sendes avgåre før du blir ''scanna'' og går om bord?

BTW:
skal se hva jeg finner :)

er nok sikkert masse sånt, så hamstrer nok en haug med alle slags rare figurer og legger ut her ;)

Fred ut;D

Shippuuden-08
4th May 2008, 19:00
Jaaaaaaaaaaaa, TUSEN TAKK!! :')

Laughing_man
4th May 2008, 23:59
Jeg er svært interessert i forskjellige figurer, helst noe fra Final fantasy 1-9, eller noe fra Ghost in the shell.
Dette er noe jeg ville betalt for med mitt blod!
http://www.bigbadtoystore.com/images/products/out/large/WAV10008.jpg
JMSDF Arm suits

Hvis du finner denne figuren der nede så vil jeg absolut kjøpe den av deg!:nyalink:

Ichigo
5th May 2008, 23:21
Okey, så kinaputter skulle kommet greit igjenom flykontrollen? ikke i lomma liksom men i baggen som sendes avgåre før du blir ''scanna'' og går om bord?

BTW:
skal se hva jeg finner :)

er nok sikkert masse sånt, så hamstrer nok en haug med alle slags rare figurer og legger ut her ;)

Fred ut;D

Kinaputter er -IKKE- lov i Norge.

Mange, mange år siden det ble bannlyst. Så tror ikke det er det smarteste og dra med i tollen.

Cyazu
5th May 2008, 23:22
Kinaputter er -IKKE- lov i Norge.

Mange, mange år siden det ble bannlyst. Så tror ikke det er det smarteste og dra med i tollen.

Hva er sjansen for å bli stoppet i tollen da? Ganske liten... Er heller litt skeptisk på hva folk kommer til å si når bombehundene snuser frem krutt i kofferten, hvem vet, kanskje flyplassen blir evakuert. ^-^

Ichigo
5th May 2008, 23:23
Hva er sjansen for å bli stoppet i tollen da? Ganske liten... Er heller litt skeptisk på hva folk kommer til å si når bombehundene snuser frem krutt i kofferten, hvem vet, kanskje flyplassen blir evakuert. ^-^

Sant.

Fyrverkeri kan vel ikke være lov og dra med seg i flyet uansett. Tror i alle fall du må si ifra først.

Men siden alt fyrverkeri er ulovlig i norge er vel lite sansynelig du får lov. (bare nyttårsaften det er lov)

kimsko
6th May 2008, 17:46

Fly plassen ble jo evakuert pga et belte for litt sida da XD haha;P
Så trur jeg ikke tar sjangsen på det da