PDA

View Full Version : Treff Sweeney Todd!

Chiyo
10th March 2008, 22:11
Okeeei, da er datoen satt til førstkommende onsdag. Da er det duket for kinotreff i Stavanger med følgende film:

http://www.iesb.net/images/stories/popoculture/sweeneybook.jpg

Når: kl. 21. 00
Pris: 85 kr

Om noen ønsker det kan deltagere møte en tid før filmen for å henge sammen, eventuelt se på de syke frikene i Pasjon nede ved breiavannet. Hvem, hva , hvor og når kan diskuteres i denne tråden.:kip:

Det jeg vil vite er hva som er mest ønskelig i henhold til bestilling av biletter. Skal alle skaffe biletter selv, eller skal en kjøpe for alle? /discuss :dangolink:

De som er med:
Dark Kwen
Neliel
Miyu
Tyblazitar
Chiyo
Kaia_Baia
Eraisu
Sakujo
Azza
Ena-Kun
Danieru-kun
Costic

De som ikke er med:
Uverdige mennesker
Mishi

Miyu
10th March 2008, 22:17
Jeg er den andre!:nya:
angående billettene er det kanskje litt smart hvis alle kjøper samtidig i alle fall, så vi får sitte sammen^^

Neliel
10th March 2008, 22:18
Eg foreslår at en person skaffer biletter til alle, og at de påmeldte da betaler den som kjøper biletter, enen på forskudd eller ved oppmøte.
Da slipper vi problemet med at alle plutselig sitter spredd rund i salen.

Kaia_Baia
10th March 2008, 22:19
jeg blir med jeg=)
Kan dra tiligere fra leiren:D

Tyblazitar
10th March 2008, 22:22
Se på de syke frikene på Pasjon! Hvem er med? Og når begynner freakshowet?

Kan ikke bare alle gå opp i samlet flokk, så legger en med mye penger ut for folk som betaler tilbake? Vil ikke sitte rundt i hele salen heller.

Eraiasu
10th March 2008, 22:24
Dette kunne jeg tenke meg!:D

Miyu
10th March 2008, 22:24
Se på de syke frikene på Pasjon! Hvem er med? Og når begynner freakshowet?

Jeg er med!:nya:

Chiyo
10th March 2008, 22:31
Jeg kunne ha bestilt biletter. Problemet er at jeg kanskje ikke er ved kinoen før ti på ni eller noe (avhengig av om båten kommer for å hente oss på flåten eller ikke). Litt surt hvis det skal bli tid til å dele ut biletter ol.:gonk:

Hvis dette ikke regnes som noe problem kan jeg godt bestille.

Kaia_Baia
10th March 2008, 22:34
jeg kan kansje KANSJE hente bilettene. Bor 5 min unna kinoen:P

Danieru-kun
10th March 2008, 22:46
jeg er kanskje med D:

Får besøk av to folk.. men det kan hende jeg rekker å bli med :P

Neliel
10th March 2008, 23:12
Da har jeg snakka litt med Chiyo ang bilettene, og vi kom fram til at i morgen (Tirsdag) ca kl 16:30 sjekker eg hvem som har meldt seg på.[Eg poster en post når eg sjekker].
Deretter går jeg ned på kinoen og sjekker om det er mulig å reservere like mange plasser som det er påmeldt + 2(tilfelle noen er treige med påmelding).

Dersom det ikke er mulig, bestiller eg billetter for de som har meldt seg på.
Det vil da si at folk som er sent ute ikke kjøper biletter selv, (send PM med spørsmål om hvilke plasser vi har) ikke kommer med, dette vil også si at dersom det ikke er mulig å få reversert kjøpet på biletter så må eventuelle som har meldt seg på og plutselig ikke kan, betale for biletten sin. [Dette skal eg sjekke om er mulig]

Chiyo's post blir oppdatert i morgen en gang.

Edit: "Kansjefolka" må bekrefte om de skal være med eller ikke.

Eraiasu
11th March 2008, 13:54
Det er onsdag 12. sant? i morgen?

Kaia_Baia
11th March 2008, 13:54
trodde det va ri påsken jeg:P...

Chiyo
11th March 2008, 14:21
Onsdag 12. mars folkens!!!:kip:

Eraiasu
11th March 2008, 14:37
Det er bra! :kiplink:

Kaia_Baia
11th March 2008, 14:39
hvis det blir problemer med henting i morgen kan jeg gjøre det....(sagt det før)

Sakujo
11th March 2008, 16:28
Jeg blir med! :D

Fortsatt innenfor fristen, får jeg håpe.

dark kwen
11th March 2008, 16:45
drar med meg venninnen min igjen XD
hun er litt sånn dra med XD

Neliel
11th March 2008, 17:02
Nå er eg hjemme, og alle som har sagt de er med før denne posten er "påmeldt". De som ikke har bekrefta + 2 til blir reservert plass til, hvis det lar seg gjøre.

Edit: Men si ifra så fort som mulig. just in case eg sjekker før eg går ut.

Ena-kun
11th March 2008, 18:09
Jeg er med ^^
Skulle egentlig på matteundervisning om kvelden men jeg tror jeg dropper den :nya:

Neliel
11th March 2008, 18:42
Da har eg vert nede og snakka med dem. Det var ikke mulig å reservere så mange biletter, så det ble derfor bestilt biletter til de som har bekrefta, og det er reservert til de som kansje kommer og 2 ekstra.

Og, bilettene kosta 85kr stk, ikke 80kr

Danieru-kun
11th March 2008, 20:55
Den ene biletten blir til meg.. Jeg skal ha besøk først.. så jeg vet ikke 100% :-S

Men hvis jeg kommer, så legger dere merke til meg :D

Kaia_Baia
11th March 2008, 21:06
men når skal vi møtes?
Når begynner filmen?

AzZa
11th March 2008, 21:12
plass til meg?

Tyblazitar
11th March 2008, 21:35
Så, ingen utenom meg og Miyu som vil se på Pasjonsfrikene? Begynner 20:00 nede ved Breiavannet. Kan vi si at de som skal kan møte der et sted sånn ti-fem på elns?

dark kwen
11th March 2008, 21:37
møter gjerne opp jeg
med mindre jeg knekker foten fordi bussen kjører over meg O.o

AzZa
11th March 2008, 21:37
jeg bare kommer så fort jeg kan jeg ;P så ser jeg hvem/hva jeg treffer på ;P

Kaia_Baia
11th March 2008, 21:38
Så, ingen utenom meg og Miyu som vil se på Pasjonsfrikene? Begynner 20:00 nede ved Breiavannet. Kan vi si at de som skal kan møte der et sted sånn ti-fem på elns?

på ni ved breiavannet?=)

Chiyo
11th March 2008, 22:00
Klart det er plass Azza-san!

Okei, da er vi tolv stykker totalt. Og hvis noen flere finner ut at de vil slenge seg på, så er det plass til to stykker.:nya:

Utdelingen av biletter mot penger, vil foregå inne på sølvberget kl. 19.30. Der vil Neliel stå for utdelingen, og etter det kan folk velge selv hva de vil bedrive med fram til filmen begynner kl. 21.00.:)

Pasjonsspillet nede i byparken varer fra 20.00 til va. 20.30, hvor blandt annet undertegnede kommer til å være til pynt ute i vannet i et bevegelig tablå. Kan prøve å kontakte mengden når jeg er i land, slik at vi kan gå i samlet tropp opp til kinoen etterpå, hvor vi møtes før filmen begynner.:dangolink:

AzZa
11th March 2008, 22:03
Kan noen hente biletten min for meg da? Oppmerksomme meg fikk ikke det med seg at den må hentes så tidlig :S Jeg kommer så fort jeg kan ned til byen, men vet ikke hvor fort det er siden jeg skal fikse hesten til Kaia først, og den bor på Nærbø :cip: kaia kunne du henta biletten? Du får penger på skolen i morra ^^

Kaia_Baia
11th March 2008, 22:07
Klart det er plass Azza-san!

Okei, da er vi tolv stykker totalt. Og hvis noen flere finner ut at de vil slenge seg på, så er det plass til to stykker.:nya:

Utdelingen av biletter mot penger, vil foregå inne på sølvberget kl. 19.30. Der vil Neliel stå for utdelingen, og etter det kan folk velge selv hva de vil bedrive med fram til filmen begynner kl. 21.00.:)

Pasjonsspillet nede i byparken varer fra 20.00 til va. 20.30, hvor blandt annet undertegnede kommer til å være til pynt ute i vannet i et bevegelig tablå. Kan prøve å kontakte mengden når jeg er i land, slik at vi kan gå i samlet tropp opp til kinoen etterpå, hvor vi møtes før filmen begynner.:dangolink:

jeg rekker ikke å være der 19.30! er på nm trening (skal på nm i helgen) til 19.00 må hjem å dusje!... Kan du kansje passe biletten for meg?(A) legge ut for meg ell noe?

Kan noen hente biletten min for meg da? Oppmerksomme meg fikk ikke det med seg at den må hentes så tidlig :S Jeg kommer så fort jeg kan ned til byen, men vet ikke hvor fort det er siden jeg skal fikse hesten til Kaia først, og den bor på Nærbø :cip: kaia kunne du henta biletten? Du får penger på skolen i morra ^^

jeg kan ikke azza...nm trening:| men får noen av de andre til å gjøre det for oss

srri tyb for dobbel posting

Neliel
11th March 2008, 22:25
De som ikke kan hente de kl 19:30 kan jo få dem rett før filmen starter.

Eg kan hente de siste 3 før fristen som er 40 min før filmen starter. Men så lenge folk klarer å møte opp på kinoen når den begynner så skal det gå bra.

Kaia_Baia
11th March 2008, 22:28
De som ikke kan hente de kl 19:30 kan jo få dem rett før filmen starter.

okei, det er bra... men skal vi ha spleising på snop?

Chiyo
11th March 2008, 22:30
Ah, det glemte jeg å si. Klart kan de som ikke er like tidlige få bilettene rett før det starter! Bare sørg for å møte på sølvberget ihvertfall ti minutter før det begynner :)

Jeg får jo ikke hentet bilettene selv en gang. De som skal være med på mini-treff-pasjonsopplegg før filmen må møte 19.30, mens de som ikke gidder kan møte opp rett før ;)

dark kwen
11th March 2008, 22:34
okei, det er bra... men skal vi ha spleising på snop?

emm min lommebok sier desverre nei ^^;
men god ide :D
de som har nok penger bør for all del gjøre det ^^

(tror eg heller bare stjele av folk eg moahahaha)

Miyu
11th March 2008, 22:37
Jeg kan sikkert være med og spleise litt^^ men har ikke så alt for mye penger:toda:

Kaia_Baia
11th March 2008, 22:39
da spleiser vi de som har penger da=)
Så kan kansje de som ikke har få lov å smake litt;)

Neliel
11th March 2008, 22:41
Hva med at folk kjøper sitt eg et snop, og at de som ikke har penger, låner?

dark kwen
11th March 2008, 22:42
eller hva med at folk bare bestemmer selv?

Kaia_Baia
11th March 2008, 22:44
jooo=) så kan de som er gavmilde få lov å være d

Eraiasu
11th March 2008, 23:52
Da kommer jeg vel en 20 - 15 minutter før filmer starter om det er greit?
Så kan jeg betale de pengene jeg skylder da?:) når folk dukker opp.

dark kwen
12th March 2008, 16:20
waaaaa jeg fant ut nå at venninnen min ikke kunne komme
waaa beklager
waaa beklager virkelig

:gonk:

Chiyo
12th March 2008, 17:11
Det går fint Sophia-san, vi har en annen som overtar den biletten ^_^

Costic is on da list of doomz!:shoop:

DragonGirl46911
12th March 2008, 18:37
Har veldig lyst å bli med!! :D Men jeg er en av de freakene på pasjonsgreiene.....Så vet ikke om jeg er ferdig før filmen starter....:( For de som skal se på pasjonen: jeg er en av vikingene som sitter ved et bord og skal liksom ha byfest.

DragonGirl46911
12th March 2008, 18:39
Skal møte nede ved domkirken halv åtte så kanskje jeg ser noen av dere da? Da kan jeg finne ut om jeg kan være med eller ikke (hvis det er flere biletter igjen seff)

dark kwen
12th March 2008, 18:43
jeg kan sikkert ta meg ein tur innom domkirka før jeg stikker bort til kinoen

Kaia_Baia
12th March 2008, 23:37
Den filmen eide så enormt mye=) første gang jeg ikke har klikka heilt når eg har sett blod(bare brekkte meg litt)... Det var kjempe koslig, gjøre det igjen snart?

Neliel
12th March 2008, 23:39
Whoa, kjapt tilbake du.

Filmen var knallbra ja, det går sikkert an å gjøre det igjen engang, men husk at det koster penger.. :)

Eraiasu
12th March 2008, 23:40
Dette var artig!:D
Filmen var en bloody musical xD hehe

Kaia_Baia
12th March 2008, 23:41
Whoa, kjapt tilbake du.

Filmen var knallbra ja, det går sikkert an å gjøre det igjen engang, men husk at det koster penger.. :)

bor mitt i byen;) (ble kjørt hjem)

Men sant du er han med den svart kåpen?

Neliel
12th March 2008, 23:48
Får håpe alle koste seg like mye som eg gjorde.

Ja, eg er han med den svarte "kåpen".:toda:
hvorfor blir du henta når du bor midt i byen?

Kaia_Baia
12th March 2008, 23:50
Får håpe alle koste seg like mye som eg gjorde.

Ja, eg er han med den svarte "kåpen".:toda:
hvorfor blir du henta når du bor midt i byen?

For at foreldra mine er døds redd for meg. Og at jeg må gå igjennom de voltekstrappene, og det for jeg ikke lov til av mor enten med venner eller ikke.

Miyu
13th March 2008, 00:25
Dette var gøy^^Kinokvelder må vi ha flere ganger

Filmen var kjempebra! masse blod:nya: Likte slutten godt, men syns egentlig at den lille irriterende gutten skulle ha havnet i paien han også:todangonya:

Tyblazitar
13th March 2008, 00:27
Whoo, awesome film! :D Og hyggelig å treffe folk, som alltid. :nya:

Argh, hjemme så sent at skolen i morgen er truet, men det er mer enn verd det.

"There's a hole in the world like a great black pit, and it's filled with people who are filled of shit, and the vermin of the world inhabit it, and it goes by the name of 'London.' "

<3

Må få gjort sånt flere ganger. Traff nye folk også, hyggelig. ^^

DragonGirl46911
13th March 2008, 00:32
Jepp! Filmen va sinnsykt bra!! meg og azza e enig i at me må få gjort dette flerre ganger! :D

DragonGirl46911
13th March 2008, 00:34
D va kjekt med alt blodet !! :3

Danieru-kun
13th March 2008, 01:22
Um.. Hvem skal jeg betale til? D:

Fant ut at jeg ikke fikk betalt.... -_-

Sakujo
13th March 2008, 01:47
Det var episk seier og bør gjentas. Mørk og overdramatisk musikal med blod, kombinert med å treffe folk. :nya:

Ble og blir litt sent, og det blir mas og stress fra tidlig i morgen. Jaja, ser en episode Shigofumi.

dark kwen
13th March 2008, 06:54
hvis vi skal se en film en annen gang så stemmer jeg for at vi enten tar det en gang litt tidligere slik av vi kan "henge" litt rundt i byen før og etter og at vi kanskje tar det i en helg :p
utrolig at jeg er oppe O.o jeg er overrasket over meg selv

Neliel
13th March 2008, 08:36
Um.. Hvem skal jeg betale til? D:

Fant ut at jeg ikke fikk betalt.... -_-

Du skal betale til meg.

Chiyo
13th March 2008, 13:50
Fin film!

På neste treff bør vi åpne for litt mer sosialisering enn å bare sitte i en mørk sal, syns jeg ihvertfall :dangopocky:

Kaia_Baia
13th March 2008, 13:52
Fin film!

På neste treff bør vi åpne for litt mer sosialisering enn å bare sitte i en mørk sal, syns jeg ihvertfall :dangopocky:

prøvde å være sosial jeg=) men ingen ville være sosial med meg=(

Eraiasu
13th March 2008, 13:55
Fin film!

Kunne jo ha arrangskjert en filmkveld.

leie, se film og sosialisere :)

Eller bare se en film som går litt tideligere

AzZa
13th March 2008, 14:39
Fin film!

Jeg og Kaia(dragongirl...) var da ganske så sosiale :3 Filmen var foresten det råeste jeg har sett på lenge : D og jeg hadde det også kjekt både før og etter! Kjempekjekk kveld, men litt sein! Har ikke fått noe særlig nattesøvn på over ei uke :cip: Det gikk litt utover skolen i dag :cip: