PDA

View Full Version : Treff nytt treff i stavanger

Pages : [1] 2

Kaia_Baia
10th March 2008, 11:25
Det blir animeehelg 19-20 april på bekkefaretbydelshus i stavanger!
KLOKKEN 16.00 lørdag til 12.00 søndag

PENGER til mat: 100 kr
De som vil kan være med på slpeise kasse til snop;) finner det ut!

Hva man foreløpig burde huske:

Når du sover trenger du:

- Liggeunderlag
- Sovepose
- Pute

Når du lager mat trenger du:

- Forkle
- Penger

Når du ikke gjør noe av de tingene trenger du:

- de som tar med film/spill har det med
- Snopis er altid fint å ha

Kansje noen kan nevne mer for meg?

Folk som ikke skal ha mat:
Tyblazitar
Mishi
kansje vennine til mishi
broren til mishi
kompis til mishi
Osh
Inky

Folk som skal ha mat:
Kaia
elias
Jorg
D-k
arisbagsinky
q
dragongirl
mita
fengland
jan henrik
frode
nel
miyu
phycon
arch
fetchfox
clavi
venn av clavi(paxmax)
knod
zozma
romi
tulling

Tar med film hvis de kommer:
Azza tar med: Totoro og Chihiro og heksene
Aznakh tar med HVIS HAN KOMMER: Cowboy Bebop, Laputa, Paprika, Grave of the Fireflies og Tekkonkinkret
Chiyo tar med: Princess Mononoke, Conqueror of Shamballah og Fullmetal Alchemist
Typ tar med: Makoto Shinkai sine filmer og en Ghibli-boks med det meste
Huginn tar med: Howl's Moving Castle
Danieru-kun tar med: Kanon 2006, Sumomomo Momomo, Zero No Tsukaima, Chobits og Elfen Lied, Naruto Clash of Ninja: Revolution og Mario Kart Wii
Clavi tar med:hellsing og berserk
Dark kwen tar med: wiiii og spill

Ena-kun
10th March 2008, 11:43
Jeg kommer hvis ikke noe dukker opp igjen (som slekt:toda: )
Tenker du på en kveld eller overnatting som tegnehelgen ?

Kaia_Baia
10th March 2008, 11:44
overnatting=)

Djae
10th March 2008, 12:18
Hadde vært gøy om jeg hadde hatt penger og det ikke krasjet med UKM :3

Kaia_Baia
10th March 2008, 12:24
skal prøve å få det så billig som mulig, kansje vi får låne det gratis vis de ser det som kultru(A)

når er ukm foresten?

Mimiko
10th March 2008, 15:00
Jeg tror jeg kan komme. Jeg må bare vite hvor og når... ;P

Kaia_Baia
10th March 2008, 15:25
mhm=).
Skal få fikse noe...Sansynligvis en av helgene i april

dark kwen
10th March 2008, 17:13
jeg kommer med mindre noe holder meg igjen :p

overnatting er gøy
men en blir litt trøtt på skolen dagen etter :p
spesielt når en har fått 5 timer i gjennomsnitt i helga :P

Nahich
10th March 2008, 18:03
Øøøh.. Jeg sier som de andre x3 Jeg hiver meg på med mindre det skjer komplikasjoner... eller noe...! :sorcerer:

Miyu
10th March 2008, 18:09
Yey mer overnatting! Jeg kommer gjerne:nya:

Quakeulf
10th March 2008, 19:01
Jeg vil gjerne også komme! :nya:

Jeg kommer forresten også i påsken mellom 22. til 25. mars. Hvis folk vil treffe meg så er jeg i Sandnes. :link:

Nahich
10th March 2008, 19:09

Jeg kommer forresten også i påsken mellom 22. til 25. mars. Hvis folk vil treffe meg så er jeg i Sandnes. :link:

Yay mere Quakeulf :cip: Sikkert flere... *kremte* groteske tegninger tipper jeg... :sorte:

dark kwen
10th March 2008, 20:36

haha
jeg kommer og slår deg i hode meg tegneblokka mi i så fall
(kommer ikke til å skje:p)

håper at det blir noe ut av dette her treffet da :D

Miyu
10th March 2008, 20:51

Er inne for et lite Sandnes-treff^^ med mindre jeg sitter og fryser oppe på fjellet hele påsken:toda:

Kaia_Baia
10th March 2008, 21:43
så bra at så mange vil være med=)
skal fikse liste så klart jeg har fiksa dato og lokale:P

AzZa
10th March 2008, 21:50
Kaia angående den meldingen om jeg vil være med å organisere holder jeg meg litt utenfor :cip: var ganske stress med den siste helga.
Snakka med Cesilie på Bekkefaret i dag, og nevnte så vidt dette med animekveld/helg og hun sa det bare er å ta kontakt. Husk at du må ha en voksen som kan være vakt og ansvarsperson.

Kaia_Baia
10th March 2008, 21:51
Kaia angående den meldingen om jeg vil være med å organisere holder jeg meg litt utenfor :cip: var ganske stress med den siste helga.
Snakka med Cesilie på Bekkefaret i dag, og nevnte så vidt dette med animekveld/helg og hun sa det bare er å ta kontakt. Husk at du må ha en voksen som kan være vakt og ansvarsperson.

oki=) men du må vertfall bli med:flower:

Mishi
10th March 2008, 22:00
Høres interessant ut. Avhengig av hvilken dato det settes opp på så stiller jeg mer enn gjerne opp. Og hvis jeg ikke har mulighet til å overnatte så antar jeg at det er lov med dagsbesøk? :3

Danieru-kun
jeg kan være vakt og ansvarsperson :hello:

Aka. Jeg BLIR MED :cip:

AzZa
joda ^^ om dagen passer er jeg med hvis det skal sees noe intresangt. Hvilke animeer blir det? Jeg kan selv bidra med noen randome:
Chrno cursade, lucky star, TTGL, Higurashi, love hina again, Tonari no Totoro, sen to Chihiro.., de 3 første Naruto filmene, bleach movie og diverse episode fra Higurashi..kai og Naruto. Muligens noe mer hvis jeg glømte noe nå ;P

Quakeulf
10th March 2008, 22:02
jeg kan være vakt og ansvarsperson :hello:Hahahaha! :cip: Ja, du får ha lykke til! Jeg skriver fra meg alt ansvar med mindre noe helt uforutsett skjer. Denne gangen er jeg bare med "for the ride". :nya:

dark kwen
10th March 2008, 22:03
hahaha daniel som ansvarsperson
får håpa du ikkje sovne på veskå di igjen då ^^
eg ska passa på deg så du ikkje sovne og går glipp av noge
hahahahaha

:p

Kaia_Baia
10th March 2008, 22:04
Mhm:P
Men tror kansje jeg heller får foreldra mine til å stille opp:P

Tyblazitar
10th March 2008, 22:05
joda ^^ om dagen passer er jeg med hvis det skal sees noe intresangt. Hvilke animeer blir det? Jeg kan selv bidra med noen randome:
Chrno cursade, lucky star, TTGL, Higurashi, love hina again, Tonari no Totoro, sen to Chihiro.., de 3 første Naruto filmene, bleach movie og diverse episode fra Higurashi..kai og Naruto. Muligens noe mer hvis jeg glømte noe nå ;P
Synes TTGL bør være selvskreven, den så ut til å være svært godt likt på tegnehelgen i alle fall.

Tonari no Totoro er også en god idé, sånn film alle bør ha sett. Godt å få sett litt film også, siden det ikke varer så lenge.

Legg også til en stemme på Chrno Crusade, den eneste jeg ikke har sett på listen som jeg har lyst å se. ^^

dark kwen
10th March 2008, 22:08
jeg kan ta med Final Fantasy Unlimited
en serie jeg føler nesten ingen har sett XD

den er grei nok meen ikkje å anbefale på engelsk
*grøsser ved tanken*
og du kan bli en smule gal av den
meeen jaja

Eraiasu
10th March 2008, 22:20
Dette blir jeg gjerne med på! :D

Ingenting er som en hel natt med anime! :kip:

Mimiko
10th March 2008, 22:59

Det hadde være bra med Totoro! Har ikke sett den enda! Og du nevte Hifurashi to gange :O Jeg er redd for den animen! Hadde bare sett helt til epsiode 8 og stoppa! En til av den så er jeg dø !

Men det hadde vært gøy med en til treff... bare ikke så nærme 21 april takk... Jeg skal til en klasse tur til Oslo... etter 21. april er jeg 100% blakk.

Danieru-kun
10th March 2008, 23:01
jeg kan ta med det som er av Rosario + Vampire :D

Men jeg vil heller at det skal være sosial natt D:

Sånn at folk kan ha det sosialt i tillegg D:

Kaia_Baia
10th March 2008, 23:02

jeg tror jeg kan leie det gratis hvis det er animee...Må ikke bare være d:P

Du kan lære meg Reglene i twister så kan vi d=)

Eraiasu
10th March 2008, 23:09
Twister og sosiale greier var veldig gøy nå på lørdag, så det er et must!

Djae
10th March 2008, 23:12
Angående UKM:
Jeg er på fylkesmønstring i Bergen den 12. og 13. April.
Så jeg kan ikke komme DEN helgen.
(Uff, så var det penger da :gonk: )
Og her er resten av Arrangementene:
http://www.ukm.no/arrangement/index.php

Blir dette en blanding mellom Anime episoder og filmer da? :3
Jeg kan ta med Howl's Moving Castle hvis jeg kommer! :nya:
(Siden de andre filmene jeg har allerede er nevnt)

Ingen animekveld uten Miyazaki!

Kaia_Baia
10th March 2008, 23:14
okei=)
Kansje du kan låne av noen?
skal prøve å ikke ha det da=)

Tyblazitar
10th March 2008, 23:16

Rosario + Fanservice? Gawd, no, kan ta noe bra anime når vi først skal ha treff.

Jeg stemmer på Kaiji, den er så full av ZAWA ZAWA manlyhet. Kan ta med det som er kommet.

Danieru-kun
10th March 2008, 23:21
Den er morsom D:

Og Fanservice.. Love Hina.. -_-

Ja Kaia, jeg skal lære deg de reglene som er :P

Djae
10th March 2008, 23:36
okei=)
Kansje du kan låne av noen?
skal prøve å ikke ha det da=)

Eller jeg kan rane en bank, det funker greit det også :nya:
Det hadde fint om du/dere prøvde det.

Btw...er dette en helg eller sånn fra lørdag til søndag ting?

Danieru-kun
11th March 2008, 00:29
mhm

read the posts please :P

Kaia_Baia
11th March 2008, 13:53
Eller jeg kan rane en bank, det funker greit det også :nya:
Det hadde fint om du/dere prøvde det.

Btw...er dette en helg eller sånn fra lørdag til søndag ting?

jepp lørdag til søndag=)...
TOTORO ER ET MUST!

også ha rnoen twister de kan ta med:P:ikkemeg:

AzZa
11th March 2008, 13:59
Det hadde være bra med Totoro! Har ikke sett den enda! Og du nevte Hifurashi to gange :O Jeg er redd for den animen! Hadde bare sett helt til epsiode 8 og stoppa! En til av den så er jeg dø !

Men det hadde vært gøy med en til treff... bare ikke så nærme 21 april takk... Jeg skal til en klasse tur til Oslo... etter 21. april er jeg 100% blakk.

grunnen til at Higurashi står to ganger er at jeg har hele førstesesongen, og en del av andre(higurashi no naku koro ni kai) ^^ Har foresten en final fantasy film jeg! Men har ikke rukket å se den selv enda, så vet ikke om den er noe særlig xD

airbaginky
11th March 2008, 14:27
jeg kommer sikkert..men jeg sover sikkert (på noen)

Quakeulf
11th March 2008, 14:43
Ok, stryk det jeg skrev (men nå er jeg sitert så nå kan jeg ikke gjøre noe med det), jeg er i Sandnes fra 16. til 19. mars, så om det er noen som vil møtes da så bare send meg en PM eller si i fra! :3

Kaia_Baia
11th March 2008, 15:03
nahich kommer du helt sikkert tror du?=)

Nahich
11th March 2008, 15:07
nahich kommer du helt sikkert tror du?=)

Jeg veit ikke. Det er gode håp om det. Men hvis mamma blir hissig eller noen andre komplikasjoner, kan det hende jeg ikke kommer :gonk:
Men kanskje hvis jeg skryter av denne helga og smisker meg til litt, får jeg nok helt sikkert lov uansett :nya:

Kaia_Baia
11th March 2008, 15:10
Jeg veit ikke. Det er gode håp om det. Men hvis mamma blir hissig eller noen andre komplikasjoner, kan det hende jeg ikke kommer :gonk:
Men kanskje hvis jeg skryter av denne helga og smisker meg til litt, får jeg nok helt sikkert lov uansett :nya:

Skal krysse fingrene..Jeg er en veldig ansvars full person, du får bare si det=)

Danieru-kun
11th March 2008, 18:28
Jeg kommer 100% hvis jeg ikke blir voldtatt av en busk eller noe.. Kanskje buskmenn D:

omfg!

Tar også nesten garantert med meg ei veninne (Lisa)

Miyu
11th March 2008, 19:50
Jeg kan nesten helt sikkert kommer^^ Får se når det nermer seg

Danieru-kun
11th March 2008, 20:52
En busk!?!?! :shoop:

haha Seff :cip:.. aka.. jeg kommer 100%

mener du heidi?

Nei.. Lisa, ei anna veninne.. Ikke Heidi..

Og en annen ting.. Jeg LOVER å bli kjent med absolutt ALLE denne gangen, og ikke bare noen.. ^^

Kaia_Baia
11th March 2008, 20:59
haha Seff :cip:.. aka.. jeg kommer 100%

Nei.. Lisa, ei anna veninne.. Ikke Heidi..

Og en annen ting.. Jeg LOVER å bli kjent med absolutt ALLE denne gangen, og ikke bare noen.. ^^

okei, men tar du med wii og guitar hero 3 då(A):wow:

Danieru-kun
11th March 2008, 22:08
okei, men tar du med wii og guitar hero 3 då(A):wow:

Jepp ^^

Så kan du tilbe meg :D

I wanna see you get down on your knees :D Mouhahahaha! Neida ^^

Men ja, jeg tar det med

Kaia_Baia
11th March 2008, 22:13
Jepp ^^

Så kan du tilbe meg :D

I wanna see you get down on your knees :D Mouhahahaha! Neida ^^

Men ja, jeg tar det med

Kjempe flott at du tar med det=)
jeg setter meg ikke helt ned når jeg skal tilbe deg! bare sånn litt bøy i knærene

Danieru-kun
12th March 2008, 00:08
hah! :P

og.. Hun heter LISA! -_-

*minne seg på at han skal hente Wii-en hos de som låner den*

Kaia_Baia
12th March 2008, 23:47
hah! :P

og.. Hun heter LISA! -_-

*minne seg på at han skal hente Wii-en hos de som låner den*

har fiksa på det nå=)

Men vil bare si til alle at det er best om vi bare har med de som er inne på japani. Og ikke sånn at en person tar med masse venner å sånt.. okei?
Da er vi litt sikkrere på hvem som er der=)

DragonGirl46911
13th March 2008, 00:49
Jeg er ganske sikker på at jeg kommer !! :D Kan ta med Howl's moving castle, totoro, Chihiro, Kiki's delivery service og princess mononoke

Kaia_Baia
13th March 2008, 13:38
Jeg er ganske sikker på at jeg kommer !! :D Kan ta med Howl's moving castle, totoro, Chihiro, Kiki's delivery service og princess mononoke

jepp men kommer sansynligvis til å skrive liste over vilken filmer hvem skal ta=) så ikke alle tar med samme=)

Chiyo
13th March 2008, 13:47
5. - 6. April er jeg i London, så for meg passer det best med den andre :3

Men interessert er jeg, absolutt:hello:

Mita-chan
14th March 2008, 08:37
du kan sette meg på kanskje viss det blir den 19-20 april;)

Kaia_Baia
19th March 2008, 19:38
oki=) skal pyo være med viss du kommer?

Quakeulf
19th March 2008, 20:51
Etter å ha vært der borte igjen så dør jeg etter å treffe folk igjen!!! Jeg har nå holdt av hver eneste helg i april for dette treffet her. Jeg håper ikke det blir forskjøvet til mai fordi da er jeg opptatt nesten hele måneden. :gonk:

Sjekk PM, Kaia_Baia. Jeg kan nok ta ansvar om det trengs, så vi kan ha dette treffet. :nya:

airbaginky
20th March 2008, 21:19
ha 19-20 :3 vil møte mita :) jeg kommer forresten :3

Sakujo
21st March 2008, 00:49
Er i alle fall interessert, men får se om jeg kan.

Høres litt tvilsomt ut med mat (er det noen spesiell grunn til at det plutselig ble så... spesialisert?), men det går sikkert sin gang. Er jo japansk mat, tross alt, med en god foredragsholder. :nya:

Mimiko
21st March 2008, 04:12
Jeg tror jeg kan komme den 5-6 april... men den 19-20 april kan jeg ikke... På mandag skal jeg på en klassetur is Oslo! Jeg har tenkt å får litt søvn i helgene før klasseturen... Denne klassen er utrolig urolig at det er umulig å få søvn XD

AzZa
21st March 2008, 22:32
jeg kommer så lenge det ikke kræsjer med noe annet viktig :) Og kommer jeg kan jeg uansett ta med Totoro og Chihiro og heksene, og muligens alle de andre seriene og filmene jeg har nevnt tidligere at jeg har.

Danieru-kun
22nd March 2008, 15:09
Kan vi ikke bare velge 19.-20. eller hva det var :P

(vil også møte Mita. :cip: )

Kaia_Baia
22nd March 2008, 16:42
Kan vi ikke bare velge 19.-20. eller hva det var :P

(vil også møte Mita. :cip: )

må snakke med bekkefaret!
Har prøvd å ringe og sendt mail!
Ikke noe svar, også har jeg venta driiid lenge på et annet telefon nummer av azza, men hun har enda ikke gitt d! Men får d nå, så skal ringe tirsdag, og det virker som det passer best 19-20 april, så blir nok d

Quakeulf
22nd March 2008, 22:08
Det må komme flere folk fra østlandet til dette treffet hvis ikke sender jeg Shiraishi på dere alle og han er ikke blid! :toda:

Jeg vil at dette skal være på den 19-20 fordi jeg fant ut at det skjer et par andre ting den måneden som jeg bør delta på, blant annet en konfirmasjon jeg har sagt ja til å bli med på. :cip:

Kaia_Baia
22nd March 2008, 22:10
jepp men jeg kan ikke bare si det er den datoen før jeg har snakket med de folka=(

Quakeulf
22nd March 2008, 22:12
Ok, men hvis det skal være demokratisk avstemning så vil jeg helst at det skal være den datoen. :nya:

Kaia_Baia
22nd March 2008, 22:15
alle vil ha det den datoen, jeg må bare tale med de folka fyste!
(mita kommer:D)

Quakeulf
22nd March 2008, 22:17
Det kan gjerne være tidligere men gud forby om det havner i mai. :gonk:

Kaia_Baia
22nd March 2008, 22:22
treffe kan jo ikke være når du ikke kan. Du skal jo prate og sånn

Quakeulf
22nd March 2008, 22:26
Jaaa, nemlig det. :nya: Jeg er visst opptatt allerede fra helga etter den 19-20, men før det kan jeg gjerne stille opp. Det hadde vært flott å få med Shiraishi på dette ettersom han har mattreffene, men nå vet jeg ikke om han vil pelle seg bort dit sammen med oss. :cip:

FengLan
23rd March 2008, 19:43
--

Quakeulf
23rd March 2008, 20:22
FengLan:
Du er interessert uansett. :nya:

P.S. Jeg kan ta med Ghost in the shell 1 og 2, Hotaru no haka, Jin-Roh, Patlabor 1 og 2, End of Evangelion og Kiki's delivery service!

Shiraishi
23rd March 2008, 22:03
Det går an å spørre meg direkte, Q? :p

Bortsett fra at jeg har eksamener i begynnelsen av Mai (som egentlig ikke er et sterkt argument) har jeg ingen overveldende lyst til å dra helt til Stavanger for å lage japansk mat - spesielt når jeg allerede arrangerer et slikt treff her hjemme. Jeg tror de som dro fra Østlandet forrige treff er enige i at det koster en del bare å reise til Stavanger også. (ikke for Q, som er sivilarbeider)

Når det er sagt er det ikke dermed slik at jeg ikke kan overtales. Men akkurat nå må jeg takke nei til (den indirekte) invitasjonen. Dere får ha lykke til - det blir sikkert et seiersrikt treff uansett. :ja:

Kaia_Baia
24th March 2008, 00:01
Det går an å spørre meg direkte, Q? :p

Bortsett fra at jeg har eksamener i begynnelsen av Mai (som egentlig ikke er et sterkt argument) har jeg ingen overveldende lyst til å dra helt til Stavanger for å lage japansk mat - spesielt når jeg allerede arrangerer et slikt treff her hjemme. Jeg tror de som dro fra Østlandet forrige treff er enige i at det koster en del bare å reise til Stavanger også. (ikke for Q, som er sivilarbeider)

Når det er sagt er det ikke dermed slik at jeg ikke kan overtales. Men akkurat nå må jeg takke nei til (den indirekte) invitasjonen. Dere får ha lykke til - det blir sikkert et seiersrikt treff uansett. :ja:

det er jo ikke bare d. Helga er mest anime helg:D(føler det var god grunn)
hvis penger er et problem så kan du vaske bilder(A) å hvis du vasker bilene i bikinen så får du kansje ekstra med tips:lur:

Aznakh
24th March 2008, 13:32
Eg er interessert i å kome. I tilfelle kan eg godt dra med meg nokre filmar eg og, til dømes Cowboy Bebop, Laputa, Paprika, Grave of the Fireflies og Tekkonkinkret.

Jorg
24th March 2008, 16:14
jeg kommer kanskje:kip:

Nahich
24th March 2008, 19:12
Feh... Veit ikke om jeg har sagt det, men jeg kommer! :sorcerer:
Hvor er det denne ganga? x] xF

Kaia_Baia
24th March 2008, 23:20
samme som sist gang;)

Danieru-kun
25th March 2008, 00:19
Noe nytt anngående datoer?

Kaia_Baia
25th March 2008, 13:39
nå har jeg snakka med bekkefaret!
De var ikke helt sikker på det med 19-20 april. (spørte om den datoen i første omgang siden så mange kunne da)
Men jeg får svar seinere.

airbaginky
25th March 2008, 15:05
skynn deg å få svar, så e d større sannsynlighet for att folk kann ;)

Kaia_Baia
25th March 2008, 21:20
I dag ringte jeg til bekkefaret å snakke med ei dame.
Hun var ikke sikker på om det var ledig 19-20 april, men hun skulle ringe til en dame som viste det. Dama som jeg snakket med sa at hun skulle ringe meg i morgen(onsdag), men siden jeg reiser til polen i morgen så kan hun ikke det.
Så hun skulle ringe i dag! Og det har hun fortsatt ikke gjort. Jeg har ringt igjen til bekkefaret, men de hadde dratt hjem nå(ringte 18.30) og jeg ringte også dama som hun bekkefare dama skulle ringe. Men heldigvis så tar ikke jeg danskebåten(kjører til danmark) før etter skolen. Så jeg skal ringe i friminuttet, også skal jeg gå inn på japani så fort jeg får sjansen...

Er veldig lei meg for dette! Men skal få fiksa det;)

FORESTEN: så fant jeg ut at det finnes en helg mellom 5-6 april og 19-20 april..
12-13:D (litt treig)... Noen som kan da kansje=?

Jorg
25th March 2008, 21:27
jeg får bare lov vis jeg drar sammen med noen:cip:

airbaginky
25th March 2008, 21:30
kan nårr som helst...kan spørre Q. han er nemla banna i øyeblikket xD

Jorg
25th March 2008, 21:30
sånn ca. når begynner det?

AzZa
25th March 2008, 21:31
I dag ringte jeg til bekkefaret å snakke med ei dame.
Hun var ikke sikker på om det var ledig 19-20 april, men hun skulle ringe til en dame som viste det. Dama som jeg snakket med sa at hun skulle ringe meg i morgen(onsdag), men siden jeg reiser til polen i morgen så kan hun ikke det.
Så hun skulle ringe i dag! Og det har hun fortsatt ikke gjort. Jeg har ringt igjen til bekkefaret, men de hadde dratt hjem nå(ringte 18.30) og jeg ringte også dama som hun bekkefare dama skulle ringe. Men heldigvis så tar ikke jeg danskebåten(kjører til danmark) før etter skolen. Så jeg skal ringe i friminuttet, også skal jeg gå inn på japani så fort jeg får sjansen...

Er veldig lei meg for dette! Men skal få fiksa det;)

FORESTEN: så fant jeg ut at det finnes en helg mellom 5-6 april og 19-20 april..
12-13:D (litt treig)... Noen som kan da kansje=?

Jeg kan da hjelpe litt til jeg og om du skal vekk ^^ gidder bare ikke å ha hovedansvaret så fort igjen :P

jeg får bare lov vis jeg drar sammen med noen:cip:

Mita kanskje? :3 Eller Q

Jorg
25th March 2008, 21:33
Mita kanskje? :3 Eller Q

jeg og mita drar sammen i så fall.

(tror jeg)

Kaia_Baia
26th March 2008, 13:29
det blir 19-20

Danieru-kun
26th March 2008, 13:40
YAY!!

Gleder meg allerede ^^

Da får man treffe Mita-chan, og.. Shiraishi?..

Og.. og.. Quakewolf, og alle de kjekke folkene :D

Mita-chan
26th March 2008, 13:51
det blir 19-20

OMFG! Huraay! jeg skal bestille bill. med engang jeg kommer hjem;D men folka mine trenger nr til en voksen som skal ha ansvar:flau: sender du til meg på PM kaia?^^

Pyo
26th March 2008, 13:55
>A< jeg vil også være med! Skal prøve å få overtalt foreldra mine. Kanskje jeg får lov om jeg sier at Mita skal dra :3

Kaia_Baia
26th March 2008, 14:15
alle bare send pm til azza, så sender hun nummeret mitt til dere...
Jeg reiser om 15 min..

AzZa
26th March 2008, 14:24
OMFG! Huraay! jeg skal bestille bill. med engang jeg kommer hjem;D men folka mine trenger nr til en voksen som skal ha ansvar:flau: sender du til meg på PM kaia?^^

>A< jeg vil også være med! Skal prøve å få overtalt foreldra mine. Kanskje jeg får lov om jeg sier at Mita skal dra :3

Vis dere kommer på fredagen er det mest sansynlig plass hos meg til å sove over om det trengs ^^ og kjære Pjooo, foreldrene dine kan jo bare ringe mine og tatle litt, så får du nok låv :link:

Jorg
26th March 2008, 14:48
jeg og <3 kommer:nya:

FengLan
26th March 2008, 17:10
--

Kamashi
26th March 2008, 18:15
Eg kjem sjølvsagt.

Kaia_Baia
27th March 2008, 00:05
jeg tenker ikke så langt jeg, men det finnes jo internett på hotelet X)

Chiyo
27th March 2008, 09:41
I'll be there:nya:

Eraiasu
27th March 2008, 15:16
airbaginky tar me twister ijann :3

Minihai
28th March 2008, 00:12
Jeg er interessert, skal se om jeg skal jobbe den helgen først.

Princess
28th March 2008, 09:08
Jeg kommer nok jeg også =)

Danieru-kun
28th March 2008, 11:22
Twister er et must :nya:

Sånn kommer det til å foregå:

1. Vi surrer rundt med Twister i ca 20-40 min, før alle blir varme, og leie av twister

2. Setter på Animé, og ser det til langt på kveld. (spiser innimellom, og tar kanskje et par pauser)

3. Setter på Guitar Hero3, og/eller andre tv-spill for å gjøre noe helt annet.

4. Ser mer Animé.

5. Natta for små barn, sånn at de voksne kan leke i fred :nya: (når jeg sier Leke så mener jeg utforske hverandre intimt og varmt.. Aka.. Twister :cip: )

6. stå opp for å rydde, og spise frokost ++

7. gå hjem

Mita-chan
28th March 2008, 12:11
Twister er et must :nya:

Sånn kommer det til å foregå:

1. Vi surrer rundt med Twister i ca 20-40 min, før alle blir varme, og leie av twister

2. Setter på Animé, og ser det til langt på kveld. (spiser innimellom, og tar kanskje et par pauser)

3. Setter på Guitar Hero3, og/eller andre tv-spill for å gjøre noe helt annet.

4. Ser mer Animé.

5. Natta for små barn, sånn at de voksne kan leke i fred :nya: (når jeg sier Leke så mener jeg utforske hverandre intimt og varmt.. Aka.. Twister :cip: )

6. stå opp for å rydde, og spise frokost ++

7. gå hjem

det var egentlig ganske bra, men burde vi ikke ha litt tegnetid også?^^

Danieru-kun
28th March 2008, 13:01
I min reise gjennom det ukjente land av tanker og filosofi, fant jeg en jente som ville tegne..
Hun het Marita og var en ensom liten sjel med sin tegneblokk, og et par blyanter.
Hennes utstråling var sterk og livaktig, men den sorte og groteske luften hev seg over henne som en leopard og hans bytte, og det ble nedbrytt og tvunget til å være sjult.
Hun stilte meg et lite spørsmål med sin søte lille stemme..

"Vil du tegne?"

Jeg stoppet opp og stirret lenge på henne.. Så henne dypt inn i øynene og svarte:

"Ja, det vil jeg gjerne... Men tiden er så knapp, så kort og flyr bort før du får sagt snapp."

Det ble et lite sekund med stillhet før hun svarte meg:

"Men snille deg.. Du klarer vel ikke å presse en time eller to, eller fem, inn i tidsjemaet ditt?"

Hun så på meg, og jeg merket at utstrålingen hennes skinte sterkere enn noen gang.. Fordi hun visste at det var håp, og jeg kunne ikke la være å føle sympati for hennes utstråling som ble slaktet sterkere av luften rundt henne..
Det var som kampen mellom Hector og Achilles..
Og man kunne føle kampens hete som om året var 1250 Før Kristus, og midt i slaget..
Jeg tenkte et lite øyeblikk..

"Vi kan presse det inn i timeplanen min på samme tidspunkt det kommer til å være konserter, og voldelige opptreder."

Jenta ble glad og smilte til meg.

og snipp snapp snute, så var denne korte novellen ute..

Aka.. Det går fint ann å tegne mens vi spiller tv-spill, og ser Animé ;)

Kaia_Baia
28th March 2008, 19:52
glemte maten!
me begynner med den(A)

airbaginky
28th March 2008, 22:12
nei, me begynne ikk m maten..folk spiser før de kommer, åsså spise me noen timer senere :3

Eraiasu
28th March 2008, 22:15
Vi kan lage maten til kvelds :P

Kaia_Baia
29th March 2008, 11:28
men hvis vi begynner med maten så er vi ferdig å spise, og kan se anime resten av natta:D

wolf596
29th March 2008, 11:58
Jeg er interessert, men må finne ut hvis jeg kan komme

Chiyo
29th March 2008, 13:02
Hmm, jeg kan foresten bidra med et par filmer:
Tar med Princess Mononoke og Fullmetal Alchemist: Conqueror of Shamballah hvis det er interesse for det :dangolink:

Nahich
29th March 2008, 13:29
Hmm, jeg kan foresten bidra med et par filmer:
Tar med Princess Mononoke og Fullmetal Alchemist: Conqueror of Shamballah hvis det er interesse for det :dangolink:

Ooh, de høres bra ut ^w^ Spess Conqueror of Shamballah x]

DragonGirl46911
29th March 2008, 18:22
Jeg kommer!!:D Og det gjør sikkert CatgirlMe også^^ (må bare finne henne først)

Tyblazitar
29th March 2008, 18:28
Dette høres bare bedre og bedre ut, gleder meg! ^^

Selv kan jeg også bidra litt med DVD-er, deriblant alle Makoto Shinkai sine filmer, en Ghibli-boks med det meste, Appleseed og muligens litt annet.

Om man har en laptop med kurante medieprogrammer tilgjengelig, dog, har jeg straks tilgang på omtrent hva det skulle være av anime. :ikkemeg:

Quakeulf
31st March 2008, 02:56
Endelig unbanna. :ciplink:

Jeg tenker på å reise utover fredagen i forveien og sove over hos slekta mi, sånn at jeg kan være der tidlig på lørdag (men etter 12, høhøhø :nya:) og huke tak i en god soveplass osv., osv.

Angående maten:
Noen som kan regne ut et budsjett på hvor mye hver av oss må betale for å få til sukiyaki og udon nok til oss alle?

Aznakh
31st March 2008, 08:53
Jau, eg kjem heilt sikker. Helga før eg fer til London dette, men pytt. Må ofre litt for miljøet.

Danieru-kun
31st March 2008, 09:37
Dette tror jeg er relativt..
Hvilken klokke kan vi komme? :nya:

Kaia_Baia
31st March 2008, 11:59
det tenker jeg ut fortsatt=)
Men siden mita, jorg og loke kommer klokka 15 med toget kan vi vell ha det klokka 16.00?
Må tnke merr på dagen etter

Jorg
31st March 2008, 12:00
jeg, <3 og mita kommer i 3 tida. hadde vert fint å ha et sted å være til det begynner:)

Danieru-kun
31st March 2008, 14:00
Kaia.. Da blir det jo sånn sirka som forje gang :-/

Og.. igjen kommer JEG til å være der ca 15:10.. Kanskje litteranne før..
De som vil joine TRENGER IKKE å være på togstasjonen FØR!!! 15:10..

Aznakh
31st March 2008, 16:08
Eg for min del skal arbeide, og vil difor kome dit først etter jobb, ca i 7-tida eller noko slikt.

Kamashi
31st March 2008, 20:10
Hvorfor står jeg ikke oppmeldt, jeg mener at jeg tidligere har meldt meg på denne samlingen. Nuvel, jeg kommer. Og jeg skal ta med eventyrbok (Mitt syke sinn) og fortelle nattahistorier :nya:

Kaia_Baia
31st March 2008, 22:23
jeg, <3 og mita kommer i 3 tida. hadde vert fint å ha et sted å være til det begynner:)

Jeg henter dere ved togstasjonen så kan dere komme opp til bydelshuset

airbaginky
31st March 2008, 22:24
tale komme :D

å eg tar me twister :D

Huginn
1st April 2008, 00:32
Morn morn ^^

Vil bare melde min interesse. Men det betyr at jeg kan bare komme etter jobb på lørdag (slutter 19:00, med mindre det er noe konsert-drit på Metropolis slik at jeg må jobbe ekstra...) og før jobb på søndag (begynner kl. 15:00). Men likevel...me want!! Hihi.

Ellers ny på forumet. Fenglan mente jeg måtte være med, haha.

:shuriken:

Ah, btw, kan bidra med Howl's Moving Castle (det levende slottet)

Kaia_Baia
1st April 2008, 00:33
hallo hallo og velkom
skal du på intressert eller kommer listen?

Romi-chan
1st April 2008, 12:29
jeg kan komme:link:

Danieru-kun
1st April 2008, 14:39
Jeg kan forresten bidra med Kanon 2006, Sumomomo Momomo, Zero No Tsukaima..

Kaia_Baia
1st April 2008, 15:03
Jeg kan forresten bidra med Kanon 2006, Sumomomo Momomo, Zero No Tsukaima..

Er konon den om hu jenta og gutten?
i denne linken

http://www.youtube.com/watch?v=NGJIdoKUgHI ?

Danieru-kun
1st April 2008, 16:23
http://www.youtube.com/watch?v=bIRJ8eMjpo4

der.. :P

Og 86 uguu~er (bare lyd).. http://www.youtube.com/watch?v=yNHsKowVDAY
og et par andre uguu~er (med bilde) :P http://www.youtube.com/watch?v=TT2GRpwwS8M

http://www.youtube.com/watch?v=SPdElMtEZkI

Dette er den "nye" fra 2006.. Ikke den gamle fra 2002.. Den nye fra 2006 er en remake, og mange synes at den er bedre..

Kan også ta med en datamaskin som takler 1080p videoer :P
og Chobits, og Elfen Lied ^^

Kaia_Baia
1st April 2008, 16:28
okei=)
Har ikke sett den..
Jeg skal vertfall ha med min pc! Aner ikke hva den takler, men vi kan jo teste(A)

Danieru-kun
1st April 2008, 16:55
jeg tar med min stasjonære :P

Specs:

Processor:AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 6400+ ~3.2 GHz

RAM: Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB ~800Mhz, Corsair TWIN2X 6400C5 DDR2, 4096MB ~800 MHz |§| 6142 MB RAM totalt

skjermkort: HIS Radeon HD 3870X2 1GB GDDR3, PCI-Express 1.0, 2xDVI/HDMI/HDCP ~825/1800 MHz

Hovedkort: MSI K9A2 CF

Harddisk: 500Gb+160Gb Seagate Barracuda 7200rpm, 120Gb Maxtor DiamondMax 7200rpm 1.16 TB totalt

Lydkort: Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional

Strømforsyning: Hiper Type-M HPU-4M580, 580w

nja

AzZa
1st April 2008, 20:44
Jeg har lite å gjøre den helga, så jeg møter opp så tidligt som nødvendig, enten for å hjelpe til på Bekkefaret eller plukke opp folk på togstasjonen elns. Viss jeg ikke er "brukbar" stiller jeg opp og venter på folket fra Oslo med Danieru ^^

Kaia_Baia
1st April 2008, 21:26
pappa kjører kansje alle fra oslo opp til bakkefaret:P
han snakker med faren til mita nå(A)

phyconinja
1st April 2008, 22:43
Nå har jeg fått streng beskjed at jeg må komme. :toda:
Så skal se om det går. Sett meg opp som kanskje.

Men om jeg kommer blir det en laaaaaang togtur. Noen som jeg kan slenge meg med hos? Så turen til ikke blir alt for kjedelig? :link:

Kaia_Baia
1st April 2008, 22:50
sleng deg med mita og jorg osv..:D
(far min henter de på togstasjonen og bringer de til bekkefaret) haha

phyconinja
1st April 2008, 23:17
Hvor tidlig kan man komme? 300,- for nattog :ikkemeg:
Og når drar oslo folka tilbake? er vel viktigere da. :P

Kaia_Baia
1st April 2008, 23:24
det må du enten spørr q når han drar, eller mita og jorg og de=)

Mita-chan
2nd April 2008, 08:39
Hvor tidlig kan man komme? 300,- for nattog :ikkemeg:
Og når drar oslo folka tilbake? er vel viktigere da. :P

jeg og romi, jorg og lokern tar det toget som går kl 07.11 fra oslo S på lørdags morgnen(: så vi er i stavanger rundt kl 15, vi tar det toget som går 10.25 tilbake til oslo på søndagen;)

phyconinja
2nd April 2008, 08:43
jeg og romi, jorg og lokern tar det toget som går kl 07.11 fra oslo S på lørdags morgnen(: så vi er i stavanger rundt kl 15, vi tar det toget som går 10.25 tilbake til oslo på søndagen;)

Kan jeg slenge meg på dere tilbake vertfall? klokka 7 er stygg tilig, da må jeg opp i 5 tia.:gonk:

Mita-chan
2nd April 2008, 08:48
jaja, bare å joine det^^ vi må opp i 5 tiden selv vi, viss vi ikke må opp enda tideligere..:(

phyconinja
2nd April 2008, 09:02
Skal ikke være lett. Men regner med dere har bestilt biletter allerede. Om jeg bestiller nå får jeg vel ikke plass like ved dere? :cip:

Jorg
2nd April 2008, 09:16
Skal ikke være lett. Men regner med dere har bestilt biletter allerede. Om jeg bestiller nå får jeg vel ikke plass like ved dere? :cip:

får nok ikke det nei, men kan jo alltids prøve å bytte plass med noen på toget:)

phyconinja
2nd April 2008, 09:19
får nok ikke det nei, men kan jo alltids prøve å bytte plass med noen på toget:)

Tvilsomt at det funker, men får se da.

Men hvor tidlig kan man komme? Hvis jeg tar nattoget liksom. Kan hjelpe til å gjøre i stand eller no om det trengs. :ikkemeg:

Jorg
2nd April 2008, 09:21
er bare å spørre den som sitter ved oss om han/hun vil bytte plass fordi du kjenner oss, men vi reiser komfort da:\

Danieru-kun
2nd April 2008, 09:42
Hvis en admin ser det, så kommer han til å kalle det "MSN snakk" -_-

Uansett.. Kaia.. Er det mulig å komme i sånn 12 tiden eller noe, for å sette opp datamaskinen?

Kaia_Baia
2nd April 2008, 15:32
Hvis en admin ser det, så kommer han til å kalle det "MSN snakk" -_-

Uansett.. Kaia.. Er det mulig å komme i sånn 12 tiden eller noe, for å sette opp datamaskinen?

I 12 tiden så er jeg først i stallen så shopping i stall kler X)
Men me begynne å fiksa 14.00 ca
Og du klarer vell å ta med pcen når du hadde tenkt å komme?
Det tar ikke lange tiden

Phyconinja:
Du kan tusle rundt i byen=);)

AzZa
2nd April 2008, 15:35
Som tidligere sagt stiller jeg gjerne opp som medhjelper, så vis du kommer tidlig kan jeg guide deg rundt i Stavanger Phyco! (forutsatt at jeg finner veien selv da, men jaja :cip: )

Rawrh69
2nd April 2008, 17:30
aw,så kult ~
jeg komer, vist jeg har nokk penger ._.!

dark kwen
3rd April 2008, 21:11
hahah XD nå har jeg endelig summmet meg til å ringe og spør faren min om jeg kan XD
jeg er så lat~
(btw for folk som lurer er hos moren min denne uken dvs til fredag aka imåren)
det tok meg 30 sec å få et klart bare gå
alt jeg trengte å si var at jeg skal ut da XD

me andre ord jeg kommer 100% me mindre jeg bir syk eller dør
og Kaia_Baia du lurte på om venninnen min kunne komme sant
vel hun får se
me mindre hun hadde noen andre planer så kom hun til å komme :P

Mishi
5th April 2008, 14:44
Jeg har veldig lyst til å komme^^
Jeg foreslår også at hvis det er noen som ikke kan veien så avtaler de å møte noen som vet hvor det er OG får tak i mobilnummeret deres (erfaring fra sist møte).

costic
5th April 2008, 14:56
kommer nok den 19, om eg blir hele natten er uklart, men kan hende :) men føler meg rimelig sikker på at eg kommer ut kvelden 19.... med mindre (kwen) dreper meg eller nekter meg i og komme....

Sakujo
5th April 2008, 17:44
Kan sette meg på "komme(nesten sikkert)"-lista, der "nesten" utgjør den omtrentlige sjansen for at jeg blir spist levende av rosa aliens med kraftig underbitt. :)

CatgirlMe
5th April 2008, 20:27
Er helt sikker på at jeg kommer! :nya: (dropper klasseturen til Ålsheia. Har mye mer lyst til å være på et animetreff enn å stå på ski!)
Forresten, så er nicket mitt Catgirlme, ikke Catgrilme :cip:

dark kwen
5th April 2008, 20:40
Jeg har veldig lyst til å komme^^
Jeg foreslår også at hvis det er noen som ikke kan veien så avtaler de å møte noen som vet hvor det er OG får tak i mobilnummeret deres (erfaring fra sist møte).

jeg kan veien og jeg kan hjelpe bortkomne folk om det trengs

bare i si ifra her eller pm meg hvis dette trengs~

kommer nok den 19, om eg blir hele natten er uklart, men kan hende :) men føler meg rimelig sikker på at eg kommer ut kvelden 19.... med mindre (kwen) dreper meg eller nekter meg i og komme....

jeg nekter deg ikkje
jeg drar deg med ;)

airbaginky
5th April 2008, 21:08
danieru-kun (pinokkio^^) sitter på togstasjonen fra kl 13/15.10...prat med ham ;)

Shiraishi
6th April 2008, 21:43
Hvis folk vil ha meg med forlanger jeg at noen som drar fra Oslo kontaker meg snarest. Kan fremdeles få minipris på nattog til stavanger, men tilbake må jeg betale full pris - og jeg akter ikke å gjøre det om jeg skal sitte alene som et lite emotroll. :todango:

Kaia_Baia
6th April 2008, 22:02
jeei=) alle kontakt shi=)

snakk med q han kan sikkert=)

nå har jeg krasjt pcen, så vær så snill noen, ta med labtopp=).. bare sei frå til meg

Shiraishi
7th April 2008, 00:49
Kvittering - Referansenummer ########
AvgangFra: OSLO S Til: STAVANGER fredag 18. april 2008
Dato Avgang Ankomst Reisetid Tog Togtype
18. apr 22:47 07:28 08:41 705 OSLO S - STAVANGER NSB Regiontog

Plassering: Vogn 448 (Økonomi 40)

AnkomstFra: STAVANGER Til: OSLO S søndag 20. april 2008
20. apr 06:00 13:58 07:58 776 STAVANGER - OSLO S NSB Regiontog

Plassering: Vogn 3 (Økonomi 100)

1 Student
Totalpris: 598,-

Billettmottak: Stasjon/automat.
Billetten kan hentes på alle NSBs billettautomater og betjente stasjoner i Norge. Under menypunktet "Stasjoner" på forsiden finner du åpningstider. Ta en utskrift av kvitteringssiden eller noter deg referansenummer og telefonnummeret du la inn ved kjøp av billett.

Referansenummer: ########
Referansenummer er sendt til din e-postadresse: xxxxxxx.xxx@gmail.com

Shiraishi
Nusseveien 4d
#### Oslo
Mobiltelefon: ########

etc.

Jeg orker ikke avbestille. :cip: :nya:

phyconinja
7th April 2008, 08:19
AvgangFra: OSLO S Til: STAVANGER fredag 18. april 2008
18. apr 22:47 07:28 08:41 705 OSLO S - STAVANGER NSB Regiontog

Plassering: Vogn 448 (Økonomi 40)

Fra: DRAMMEN Til: STAVANGER fredag 18. april 2008
18. apr 23:37 07:28 07:51 705 DRAMMEN - STAVANGER NSB Regiontog

Plassering: Vogn 448 (Økonomi 37)

:nya:

Danieru-kun
7th April 2008, 23:46
NY oppdatert info.. Lisa kommer ikke :(

hun kan ikke :(

padfoot
8th April 2008, 09:52
eg e med på helgå

Quakeulf
8th April 2008, 10:16
Så bra at så mange kommer! Dette blir bra. :nya:

Jeg kan ha med disse filmene:

Ghost in the shell 1 & 2
Patlabor 1 & 2
Kiki's delivery service
Hotaru no haka
Jin-Roh
FLCL 1-6 (Ikke film, men OVA, men forbanna bra for det)
End of Evangelion

Miyu
8th April 2008, 22:33
Det som vil gjøre dette treffet ekstra episk nå er en putekrig:nya:
Så hva med å ta med seg en pute hver (eller to:nya:)?

Ena-kun
9th April 2008, 08:30
Ved mindre jeg blir skutt så kommer jeg ^^
Jeg skal ha jegerprøven frem til 12:00 så jeg kommer ruslende løpet av dagen
Skal på skytebanen på jæren tidligt om morgenen :toda: trøtthet+hagle=katastrofe :cip:

wolf596
9th April 2008, 09:54
Jeg og Minihai kan komma:nya:

Quakeulf
9th April 2008, 12:31
Det som vil gjøre dette treffet ekstra episk nå er en putekrig:nya:
Så hva med å ta med seg en pute hver (eller to:nya:)?Jeg støtter opp om dette! :nya:

Jeg skal bringe et par puter denne gangen, og eie alle Hy?h? Niten Ichi-ry?-style. :shuriken:

Kamashi
9th April 2008, 12:36
Jeg støtter opp om dette! :nya:

Jeg skal bringe et par puter denne gangen, og eie alle Hy?h? Niten Ichi-ry?-style. :shuriken:

Enig me dette forslaget, og så må vi få dette på film !

Mita-chan
9th April 2008, 12:37
Jeg støtter opp om dette! :nya:

haha, sikkert, det er jeg som banker alle da :cip:

Enig me dette forslaget, og så må vi få dette på film !

Jeg og romi-chan skal filme vår tur til stavanger, så vi kommer nok til å filme dette også;P og en del andre ting:hello: :cip:

Quakeulf
9th April 2008, 13:26
og en del andre ting:hello: :cip:Film Inky når hun sover så slipper jeg å ta støyten for det. :lur:

Nå som Shiraishi skal komme så kan han hjelpe til med å holde treffet! Han kan mye mer om japansk mat enn meg, og han ser fjong ut i forkle. :hello:

Nahich
9th April 2008, 15:55
Hellu, får håpe denne ikke blir slettet da :toda:

Menneh, er det helt absolutt håpløst å be om en oppdatering på info'n? Som den som ble skrevet 10 mars av Kaia? :sorcerer:

Takker ^w^

P.S: for dere som ikke veit det kommer desverre jeg ja :P

Neliel
9th April 2008, 15:57
du mener den som sist ble oppdatert: "Sist endret av Kaia_Baia : I går kl 13:51."?

Nahich
9th April 2008, 17:03
du mener den som sist ble oppdatert: "Sist endret av Kaia_Baia : I går kl 13:51."?

Jeg er ikke heilt sikker på hvilken du mener :P Menneh, en ny oppdatert en.
Hun skrev en 10/3, som inneholdt info om hvem som kom, når/tid/hvor det var hva vi skulle ha/ikke ha med oss, osv osv. :dangopocky:

Danieru-kun
9th April 2008, 19:27
Oppdatering: Tar med "Naruto Clash of Ninja: Revolution (Europeian Version)
Og Mario Kart Wii (som jeg fikk i går, 3 dager før det egentlig kommer ut :hello:)

Begge spillene er drit kule :D

dark kwen
9th April 2008, 20:33
er det nå jeg ska slå inn med brawl til wii?
den er en usa-wii da XD derfor jeg har spillet
hehe

Clavi
9th April 2008, 21:10
Eg komme!
Pengar e ikkje noge problem. Bare synd eg har sett all den animeen som e på listå så langt.. Jaja
Tar me brodern + Hellsing og Berserk!
E der parkeringsplass?

Danieru-kun
9th April 2008, 21:22
Sophia, Du kan godt ta med din wii, og det spillet ^^

Jeg har 4 kontroller fra før (alle med nunchucks..) så trenger bare maskinen ^^

Hvis ikke jeg får ut fingeren å får chippet wii-en min til da.. (noe som er usannsynlig) Fordi da hadde du bare isåfall trengt å tatt med spillet..

Tulling
9th April 2008, 23:01
Eg komme ^^

dark kwen
9th April 2008, 23:27
Sophia, Du kan godt ta med din wii, og det spillet ^^

Jeg har 4 kontroller fra før (alle med nunchucks..) så trenger bare maskinen ^^

Hvis ikke jeg får ut fingeren å får chippet wii-en min til da.. (noe som er usannsynlig) Fordi da hadde du bare isåfall trengt å tatt med spillet..

kan jo altids
får se om jeg drar den med :P
går sikkert det

FengLan
10th April 2008, 00:15
--

Shiraishi
10th April 2008, 02:04
En ting jeg lurer på er trafikk mellom stasjonen og det lokalet vi låner. Hvis vi som tar toget som drar kl. 0600 må traske hele veien/ta taxi fordi det ikke går rutebuss så tidlig på søndagen vil jeg helst vite det nå, og ikke sent på lørdagen.

AzZa
10th April 2008, 10:04
En ting jeg lurer på er trafikk mellom stasjonen og det lokalet vi låner. Hvis vi som tar toget som drar kl. 0600 må traske hele veien/ta taxi fordi det ikke går rutebuss så tidlig på søndagen vil jeg helst vite det nå, og ikke sent på lørdagen.

lurer på om det var snakk om noe kjøring uten at jeg skal være alt for sikker på dette! Men uansett om dere skulle ende opp med å gå er det faktisk mulig, selv om det er et lite stykke. Ville regna med ca en halvtime i mitt gåtempo :3

dark kwen
10th April 2008, 12:56

deg går busser forbi, men det kan være at du må gå et lite stykke for å kunne ta den
vet nå ikke om 11 går fremdeles men kan jo være at 4a eller 4b går forbi i nærheten (litt usikker)
men det er som sagt ikke så langt å gå

Clavi
10th April 2008, 13:11
Ingen busser begynner å gå før kl6 i helgene, men det er kanskje noen snille me bil som kan kjøre?

Kaia_Baia
10th April 2008, 13:25
nå skal jeg oppdatere litt.. men jeg aner fortsatt ikke hva vi skal betale for maten:S.. Noen som hjelper meg med det?
og clavi det er muligheter til å parkere der ja=)

Clavi
10th April 2008, 14:30
Brodern er bror min Archoni. >.>
Bare la merke til at du ikke la han til folk som kommer listen. xD

Archoni
10th April 2008, 17:17
Eg ser eg e blitt satt opp som en av filmene Clavi ska ta med seg... hrhr:riight:

AzZa
10th April 2008, 17:26
Mulig denne posten blir sletta, men Kaia! Har du lagt merke til at du har veldig mange (og komiske) skrivefeil på lista over hvem som kommer og sånn? :P Har du foresten tenkt på drikke, eller skal det medbringes? (jeg mener brus, og ikke alkohol for alle morsomme sjeler som innbiller seg ting :cip: )

Kaia_Baia
11th April 2008, 10:09
vi spleiser vell på brus!
kødder du? jeg er lagd av skrivefeil!
og koss kan man vite at ikke broderen er en film eller bror?

dark kwen
11th April 2008, 16:05
vi spleiser vell på brus!
kødder du? jeg er lagd av skrivefeil!
og koss kan man vite at ikke broderen er en film eller bror?

fordi emmm.....da ville hu kanskje a skrevet det med stor forbokstav...
jau jau alle har/er feil :P

Shiraishi
11th April 2008, 16:40
Vær glade! Stavangertreffet kommer til å være det første treffet jeg tar med meg Eventboka! :nya:

Eventboka er en "gjestebok" der folk som har deltatt på treffet kan skrive en liten notis om hvem de er og hvordan de hadde det. Jeg kommer til å ta den med/ha den fremme på treff jeg er på/arrangerer, så kan folk skrible i vei. ^^

Mishi
12th April 2008, 20:34
Hvordan er det med spill o.l.?
Hvis noen tar med x-box 360 så kan jeg ta med dansematterX2 + dancing stage universe (?)

Kaia_Baia
12th April 2008, 21:40
Hvordan er det med spill o.l.?
Hvis noen tar med x-box 360 så kan jeg ta med dansematterX2 + dancing stage universe (?)

jeg tar med x-box og et sånn dansespel og dansematte..=) men du kan ta med dansematte!

Mishi
12th April 2008, 23:08
Er du sikker på at x-box 360 dansemattene passer til x-boxen? Og hvord mange matter går det til spillet/har du? (ikke vits i å drasse med seg noe som man ikke har bruk for :P)

Neliel
13th April 2008, 12:23
Er du sikker på at x-box 360 dansemattene passer til x-boxen? Og hvord mange matter går det til spillet/har du? (ikke vits i å drasse med seg noe som man ikke har bruk for :P)

Hun mente sikkert Xbox 360 med "X-box" da, hvis ikke så kan eg ta med min.

airbaginky
13th April 2008, 13:08
fyr på ^^ dette blir gøy^^

me e noen/en del? s¨å ska møtes i byn å plukke opp de så komme me toget o.l. så bare bli me de så vil :nya:

Danieru-kun
13th April 2008, 16:34
HUSK.. Det er jeg som orginalt kom med forslaget :lur:
Så.. Hvis noen vil, så er jeg, og tydeligvis et par andre, og venter :P

phyconinja
13th April 2008, 16:39
^Du også plukke opp oss som komme med tog? :cip:

dark kwen
13th April 2008, 17:02
^Du også plukke opp oss som komme med tog? :cip:

når kommer egentlig du her?

phyconinja
13th April 2008, 17:03
når kommer egentlig du her?

ca halv 8? :ikkemeg:

dark kwen
13th April 2008, 17:04
ca halv 8? :ikkemeg:

:gonk: tidlig....
er det noen som virkelig kommer til å hente disse folka halv 8?

gawd kunne jo gjort det jeg da....meeen da måtte jeg vel nesten tatt du/dere med meg hjem kanskje... :S
*skeptisk*
lykke til med det ja :P

AzZa
13th April 2008, 17:07
:gonk: tidlig....
er det noen som virkelig kommer til å hente disse folka halv 8?

gawd kunne jo gjort det jeg da....meeen da måtte jeg vel nesten tatt du/dere med meg hjem kanskje... :S
*skeptisk*
lykke til med det ja :P

meg og Inky skal :cip: vi kommer ikke til å være helt i live, men jaja :cip:

phyconinja
13th April 2008, 17:07
Er noen som henter meg ja.. håper jeg vertfall. :cip:

dark kwen
13th April 2008, 17:10
meg og Inky skal :cip: vi kommer ikke til å være helt i live, men jaja :cip:

ka dokker ska finna på då?
dra de me rundt i byen når alt e stengt?
bare nysgjerrig... :ikkemeg:

Mita-chan
13th April 2008, 17:12
hva skjer med de som kommer i 15 tiden? noen som henter dem? (A)

dark kwen
13th April 2008, 17:13

tror danieru-kun skulle det
tror han har en liten gjeng eller noge O.o

AzZa
13th April 2008, 17:42
dra de me rundt i byen når alt e stengt?
bare nysgjerrig... :ikkemeg:

dunno :3 spise is? :link:

Lurer på om Kaia sin pappa skulle kjøre? Kan høre med henne om det var da i hvertfal. Jeg møter dere uansett om dere blir kjørt eller ei : D kan ikke vente til jeg treffer dere igjen <3

dark kwen
13th April 2008, 17:44
dunno :3 spise is? :link:

....:gonk:
i 7 timer????
:gonk:

AzZa
13th April 2008, 17:47
....:gonk:
i 7 timer????
:gonk:

til byen åpner! Så blir det i hvertfall en tur til outland og muligens flere steder? Vi vandrer vel litt rundt i byen etter hvert som den våkner, også går det fint å henge på en kafe/sølverberget/metropolis(?) i noen timer :3

dark kwen
13th April 2008, 18:15
til byen åpner! Så blir det i hvertfall en tur til outland og muligens flere steder? Vi vandrer vel litt rundt i byen etter hvert som den våkner, også går det fint å henge på en kafe/sølverberget/metropolis(?) i noen timer :3

hehe okay ;)
*nysgjerrighet mettet* :P

phyconinja
13th April 2008, 19:58

1 gutt, 2 jenter. What do you think we will be doing :hello:

AzZa
13th April 2008, 20:22
1 gutt, 2 jenter. What do you think we will be doing :hello:

noen er i hvertfall dårlige til å regne :3 Shira kommer vel samtidig som deg? :P også kommer Q, Tale og noen flere etter hvert ;)

phyconinja
13th April 2008, 20:34
Jeg er fakktisk flink til å regne.. Telle derimot :ikkemeg:

Quakeulf
13th April 2008, 20:38
Jeg og Tale skal møtes ett eller annet sted i Stavanger og vil gjerne møte flere folk som vi kan henge med før treffet. :3

Synd Tale ikke er registrert her men jeg har mobilnummeret hennes og skal gi henne beskjed ASAP når vi får et sted å møtes. Men jeg og henne kan jo egentlig bare møtes ett eller annet sted og så komme til hvor enn dere andre skjuler dere etterpå? Jeg kommer innover Stavanger før rundt 13:00/13:30, og jeg vil tippe Tale gjør det samme. Jeg vil gjerne sjekke ut nye Outland! :3

Neliel
14th April 2008, 00:29
Er noen som henter meg ja.. håper jeg vertfall. :cip:
I can probably be there too.

phyconinja
14th April 2008, 00:42
I can probably be there too.

Du føler veldig for å stå opp såppas tidlig om mårran? :cip:

FengLan
14th April 2008, 00:47
--

Danieru-kun
14th April 2008, 01:06
Kaia.. Da blir det jo sånn sirka som forje gang :-/

Og.. igjen kommer JEG til å være der ca 15:10.. Kanskje litteranne før..
De som vil joine TRENGER IKKE å være på togstasjonen FØR!!! 15:10..

DER.. :P

Kan de som må få med seg dette denne gangen? :P

Forresten.. Husker ikke.. Men om det var muligheter til kablet internett? :-/
(med tanke på at jeg ikke har Wi-Fi eller noe..)

Kaia_Baia
14th April 2008, 08:40
jeg vet ikke helt.. jeg skal kjekke på fredag!
men det begynner 16.00!

Mishi
14th April 2008, 09:12
Det kan være at jeg tar med en venninne. Hvis hun kommer så overnatter hun :3

Kaia_Baia
14th April 2008, 09:14
okei..=) finn det ut fort om hun kan være med.

Mishi
14th April 2008, 09:44
Hun er ikke sikker. Er det et problem hvis noen er usikre på om de kan komme, må man garantere at man kommer?

Kaia_Baia
14th April 2008, 10:04
det er ikke noe problem;)
Men jeg driver å regner ut oppskriften å sånt=)
Kunne vert greit å vite...

Mishi
14th April 2008, 10:30
Å, men den er enkel. Verken jeg eller hun skal være med på maten. Du burde gjerne sette opp en liste over hvem som ønsker å bli med?

Kaia_Baia
14th April 2008, 10:39
okei=) skal gjørr det.. regna egentlig med at alle sko ha mat, siden det er anime og MAT kveld/helg;)

Mishi
14th April 2008, 11:03
For å være ærlig så stiller jeg opp verken for animeen eller maten, men for å møte folk med felles interesse, bli kjent med andre og ha det gøy. Det er vel lov å komme selv om man ikke er like interessert i maten og ikke har tenkt å kun se på anime?
Oooog så har jeg litt lite penger for tiden ^^' (prøver også å spare til free comicbook day :D, men har foreløpig kun 43,50kr -.-)

Kaia_Baia
14th April 2008, 11:06
Alle kan komme. vi har jo tonnevis med andre ting å gjøre:)
Jeg bare trodde at alle skulle være med på å spleise på maten siden vi skulle lage den! men har nå fiksa liste sånn at alle kan skrive seg på kjøpe mat tingen der;)

Jorg
14th April 2008, 11:47
jeg vil ha mat :link:

Osh
14th April 2008, 14:19
Jeg regner med at jeg dukker opp, men er ikke helt sikker når pga. en konfirmasjon jeg skal i...
Sett meg opp på "kanskjelisten".
Mat? Neitakk.

Kaia_Baia
14th April 2008, 15:13
jeg vil gjerne vite hvem som skal ha mat før lørdag klokka 10=)..

dark kwen
14th April 2008, 15:29
jeg skal jeg skal

Shiraishi
14th April 2008, 15:42
jeg vil gjerne vite hvem som skal ha mat før lørdag klokka 10=)..

Trodde det ikke begynte før 16:00?

Kaia_Baia
14th April 2008, 15:43
Trodde det ikke begynte før 16:00?

må rekke å handle maten=)
også dra vidre å fikse resten på lokalet;)

Neliel
14th April 2008, 15:44
Hun vil vite hvem som skal ha mat på treffet, og vil gjerne vite det før lørdag kl.10

Danieru-kun
14th April 2008, 16:13
Jeg skal ihvertfall ha mat :-/

My problem.. Money -_-

airbaginky
14th April 2008, 17:20
hmm. god mat? ja
ekkel mat? *bestille pizza*

Quakeulf
14th April 2008, 17:29
hmm. god mat? ja
ekkel mat? *bestille pizza*

Jeg sier ja takk til begge deler, både pizza og japansk mat. :nya:

LOL :soda:

DragonGirl46911
14th April 2008, 17:50
Jeg skal ha mat:)

Kaia_Baia
14th April 2008, 17:54
det er jo mange uaktive medlemer:toda:
og de som da er venn med de, kan dere si i fra til de, at de må si om de skal ha mat eller ikke før lørdag klokka 10.00?

Danieru-kun
14th April 2008, 17:58
me 3 Quake

^^

hva slags Japansk mat skulle det være forresten?
(altså.. hvordan ser den ut)

Kaia_Baia
14th April 2008, 18:00
altså, den er grønn, også ligger det sånne brune ting oppi, ved siden av er det noe gult, og noe hvit! og du skal lage maten selv=)

DragonGirl46911
14th April 2008, 18:15
Men hva heter maten vi skal lage da?^^ (er nysgjerrig!)

Kaia_Baia
14th April 2008, 18:17
sukiyaki

Mishi
14th April 2008, 18:26
Jeg tar med meg broren min også hvis det er i orden. (Etter befaling av broren min så må jeg understreke at han "bare" er 14 år -.-'') Er det en grense for hvor mange jeg kan ta med? Jeg har en kompis som også er interessert, men slik som broren min så har han ikke bruker på Japani, og kan derfor ikke melde seg på selv. (Jeg får vite i morgen om han kan komme eller ikke).

Kaia_Baia
14th April 2008, 18:29
jada.. bare du ikke tar med for mange.. Vi er liksom ganske mange nå.. men er koslig d.
I LIKE people

dark kwen
14th April 2008, 19:17
er det nå jeg ska slå inn med brawl til wii?
den er en usa-wii da XD derfor jeg har spillet
hehe

jeg quoter meg selv
skal jeg ta med wii-en min??
i så fall hva med å skrive meg opp på listen som sier at jeg skal ta den med....

Kaia_Baia
14th April 2008, 19:17
ta den med du;)
men du trenger bare boksen og spillet=)

Danieru-kun
14th April 2008, 19:23
Correct :P

Som jeg sa Sophia. Jeg har 4 kontrollere, med nunchucks ^^
Så du trenger ikke å stresse med noen ledninger eller noe ^^

dark kwen
14th April 2008, 19:28
Correct :P

Som jeg sa Sophia. Jeg har 4 kontrollere, med nunchucks ^^
Så du trenger ikke å stresse med noen ledninger eller noe ^^

jajaja jeg vet jeg vet
du har allerede sagt det og i motsetning til visse andre så får jeg med meg sånt :P

FengLan
14th April 2008, 20:30
--

Kaia_Baia
14th April 2008, 21:36
du skal jo lage maten selv da=) velge selv hva du vil ha oppi