PDA

View Full Version : Treff Høres dette interessant ut? ^^

Kirara
8th March 2008, 00:22
Ja, nå vurderer jeg og samle opp til treff en eller annen gang nærmere sommerstid,
men gidder ikke og planlegge om folk ikke kommer. Planen er og få med Mirashi
på dette her da transport blit lettere for de som kommer langveis fra.
Treffet arrangeres da i leiligheten min på ulefoss hvor vi har mange muligheter til aktiviteter.
Vi har da mulighet til grilling (engangsgrill) til piknik om det ønskes. Jeg har også egen hest som
gir oss mulighet til hest og kjærre turer.

Det blir også mulighet til overnatting for de som får problemer på reisen grunnet for lang til dagstur og lignende.
Det blir tur til butikken litt nå og litt da all den tid jeg er student og lever på stipend. Det vil si at
folk må betale for maten sin selv.

Dere må gjerne komme med forslag om hva vi kan gjøre på treffet! :)
Om dette høres interessant ut får dere avgjøre^^
Blir dette aktuelt så kommer det mer info.
Men det er bare og spørre underveis! :D

Tyblazitar
8th March 2008, 00:30
Eh, hvor ligger Ulefoss i forhold til resten av verden? :cip:

Kirara
8th March 2008, 00:31
Eh, hvor ligger Ulefoss i forhold til resten av verden? :cip:

det tar 2 timer fra oslo til skien. ulefoss ligger en halv time fra skien^^ så det blir 2 1/2 timer fra oslo til ulefoss^^

Tyblazitar
8th March 2008, 00:34
det tar 2 timer fra oslo til skien. ulefoss ligger en halv time fra skien^^ så det blir 2 1/2 timer fra oslo til ulefoss^^
Tog? Buss? Går transport hele tiden, eller må sånt planlegges nøye? Basically, går det fint å ta det som dagstur om man kommer fra Oslo?

Kirara
8th March 2008, 00:38
jaja, men man burde dra litt tidlig da om man skal være i ulefoss en stund^^ men jeg har alltid klart meg bra på en dag^^ buss fra skien til ulefoss går hver halvtime/time.. om man skal ta tog til ulefoss må man ta toget til bø, og igejn ta buss fra bø til ulefoss igjen. så det enkleste er å ta buss/tog til skien og at Mirashi møter dere der og at alle tar bussen opp til ulefoss alle sammen^^ mishan vet hvor dere ksal av, og jeg står ved bussholderplassen og venter på dere. tar 2 minfra leiligheten til bussholderplassen.

Shiraishi
8th March 2008, 01:57
Som alltid er jeg positivt innstilt til treff.

For øvrig kan det være lurt å sette opp en prisoversikt - for eksempel kunne du funnet den billigste måten å komme til Ulefoss fra Oslo, så blir det enklere for folk å i det hele tatt vurdere å dra. Akkurat nå virker det som om det er for lite substans i planene...

Kirara
8th March 2008, 10:35
det er bare noen tanker enda. men buss fra oslo til skien koster 360 tur-retur, og buss fra skien til ulefoss koster 60 kr for student.

Solnar
8th March 2008, 10:52
kommer ann på når treffet er, men folk kan evt kjøre med meg fra porsgrunn/skien til ulefoss

AzZa
8th March 2008, 11:42
høres intresangt ut ja ^^ kunne greid å komme hvis det var en ferie eller helg det passa for meg : D Kunne kanskje dratt med Inky og, så hadde hesten din fått to nye venner xD

Kirara
8th March 2008, 14:23
kommer ann på når treffet er, men folk kan evt kjøre med meg fra porsgrunn/skien til ulefoss

supert! :D må bare finne en tid hvor det passer for alle^^

AzZa: han kommer til å kose seg da^^ men han kommer til å teste dere litt første gangen, spess hvis dere er aleina med han. er du vant med hest og kan du sele på med arbeidsseler? ^^