PDA

View Full Version : Treff Høres dette interessant ut? ^^

Kirara
8th March 2008, 00:22
Ja, nå vurderer jeg og samle opp til treff en eller annen gang nærmere sommerstid,
men gidder ikke og planlegge om folk ikke kommer. Planen er og få med Mirashi
på dette her da transport blit lettere for de som kommer langveis fra.
Treffet arrangeres da i leiligheten min på ulefoss hvor vi har mange muligheter til aktiviteter.
Vi har da mulighet til grilling (engangsgrill) til piknik om det ønskes. Jeg har også egen hest som
gir oss mulighet til hest og kjærre turer.

Det blir også mulighet til overnatting for de som får problemer på reisen grunnet for lang til dagstur og lignende.
Det blir tur til butikken litt nå og litt da all den tid jeg er student og lever på stipend. Det vil si at
folk må betale for maten sin selv.

Dere må gjerne komme med forslag om hva vi kan gjøre på treffet! :)
Om dette høres interessant ut får dere avgjøre^^
Blir dette aktuelt så kommer det mer info.
Men det er bare og spørre underveis! :D

Tyblazitar
8th March 2008, 00:30
Eh, hvor ligger Ulefoss i forhold til resten av verden? :cip:

Kirara
8th March 2008, 00:31
Eh, hvor ligger Ulefoss i forhold til resten av verden? :cip:

det tar 2 timer fra oslo til skien. ulefoss ligger en halv time fra skien^^ så det blir 2 1/2 timer fra oslo til ulefoss^^

Tyblazitar
8th March 2008, 00:34
det tar 2 timer fra oslo til skien. ulefoss ligger en halv time fra skien^^ så det blir 2 1/2 timer fra oslo til ulefoss^^
Tog? Buss? Går transport hele tiden, eller må sånt planlegges nøye? Basically, går det fint å ta det som dagstur om man kommer fra Oslo?

Kirara
8th March 2008, 00:38