PDA

View Full Version : Treff Påsketreff 18. mars

Tyblazitar
27th February 2008, 21:40
Jeg har observert klager på forumet om at det ikke blir arrangert nok treff for tiden, så tenkte å gjøre noe med det. Denne påsken tar jeg meg en tur østover, og arrangerer da et tradisjonelt Oslo-treff i beste meg-stil.

Treffet starter klokken 14:00 tirsdag den 18. mars, og vi møter utenfor Outland Østbanehallen. Etter det tenker jeg vi tar turen til Neo Tokyo og Outland Paleet, eventuelt Japantorget, før vi finner oss noe å spise. En velprøvd formel som funker godt, mener jeg, men om noen har noen spesielle forslag til andre aktiviteter, kan disse også tas opp til vurdering.

Vær der eller vær firkantet, folkens!:mud:

Kommer:
Tyblazitar
kaw
UzumakiNaruto91
Heika-sama
Aznakh
Shiraishi
Lokenagi
fjupp
zyp
manjeh
Kaede
Kiyoshi + venn
Shinke
Izumi-zu
n@ruto-kun + venn
mandags_morgen
alle andre som betyr noe

Usikre sjeler:
Sharingan
Sensei
Smiph
Ryuzaki
Nodoka
Solnar
animefish
marlee
Kataya
ilifin
T92
Otarun
Tito Kato
Mita-chan
Kohaku
phyconinja
jak5255
Papaya90
Romi-chan

Sensei
27th February 2008, 21:44
KANSKJE. :nya:

Ardisrawr
27th February 2008, 21:45
Den påstanden er vell litt gal, så det stod skrevet i en tråd. Men nå er det både matkurs, spillnatt, film-kveld, kanskje ghibli treff og lolitatreff...

Jeg kommer på treffet viss jeg er hjemme, selv om jeg egentlig bare fins på internett!

costic
27th February 2008, 21:47
hadde slengt meg på hadde eg ikke vert i roma då, vil få hengt meg med på et treff for å kanskje finne no like sinnede :p får se om de ikke blir et treff snart eg kan bli med på :)

btw Tyb, hvilken kjede jobber du i?

Yuiko
27th February 2008, 21:49
Jeg kommer~

Så sant noe uhyre viktig ikke dukker opp, men det tviler jeg på :cip:

kaw
27th February 2008, 22:02
Jeg kommer! Men minn meg på det når det nærmer seg. :P

Sharingan
27th February 2008, 22:07
Hvis jeg føler for det.

Ryuzaki
28th February 2008, 00:38
Maybe I'll pop in, if school haven't killed me by then:)
Høres veldig koselig ut i alle fall^_^

UzumakiNaruto91
28th February 2008, 04:07
Dritkult!:w00t: Jeg kommer absolutt! :ja:

Smiph
28th February 2008, 08:09
Jeg kommer kanskje etter jobb :)

Heika-sama
28th February 2008, 09:42
Du vet jeg kommer, så er jeg en del av "alle andre som betyr noe", eller? :hello:

monomayu
28th February 2008, 10:55
Sett meg på kanskje :]

Bida-san
28th February 2008, 14:04
Arg.:gonk: Når det endelig blir arrangert treff igjen, så er det selvfølgelig når jeg reiser!:toda:

Aznakh
28th February 2008, 17:04
KANSKJE. :nya:

That means me too! Yessiree!

Nodoka
28th February 2008, 17:43
jeg kommer muligens, men må skjekke hva jeg skal i påskeferien først

Tyblazitar
28th February 2008, 18:25
Du vet jeg kommer, så er jeg en del av "alle andre som betyr noe", eller? :hello:
Bøtt åff kårz.

Arg.:gonk: Når det endelig blir arrangert treff igjen, så er det selvfølgelig når jeg reiser!:toda:
Sukk. Er bare din egen feil. :toda:

That means me too! Yessiree!
Jeg regner med at du mente at du også kommer, ikke at du også skal stå på kansje-listen, for jeg skal fysisk dra deg med på dette. :toda:

Hyggelig at så mange ville komme! ^^

Solnar
28th February 2008, 18:27
vel, mayhap kanskje jeg skal slenge meg på noe også:P vi får se hvordan jobben blir da
kaw your ass is mine:toda:

Shiraishi
28th February 2008, 18:30

Vi er "alle to som betyr noe". :toda:

animefish
28th February 2008, 19:02
er dette i påskeferien? ..hmm..hvis det er er jeg ikke sikker på om jeg kan men hvisikke kommer jeg :kip:

Tyblazitar
28th February 2008, 19:03
er dette i påskeferien? ..hmm..hvis det er er jeg ikke sikker på om jeg kan men hvisikke kommer jeg :kip:
Det er i påskeferien, ja. Setter deg på kansje-listen.

UzumakiNaruto91
28th February 2008, 19:14
Er det non her som skal cosplaye? Jeg har lyst, men det blir litt kjedelig aleine:cip:

Lokenagi
28th February 2008, 20:30
il be there i think.

marlee
29th February 2008, 12:33
Kanskjeee... er koslig med treff, men jeg kjenner ikke så mange av de som sier de skal komme :O

Smiph
29th February 2008, 13:05
Kanskjeee... er koslig med treff, men jeg kjenner ikke så mange av de som sier de skal komme :O

Da er jo dette en glimrende måte å bli kjent med de på. :)

ilifin
29th February 2008, 13:07
:toda: Sup med treff som begynner mens folk jobber? HÆ? Kan hende jeg finner dere, men sjansene er vel små om dere begynner 14 :todango:

Quakeulf
29th February 2008, 13:13
Jeg jobber også men vil gjerne være med. Jeg kan ikke være der før 17:00 tidligst. :gonk:

Kataya
29th February 2008, 13:21
Dette forgår midt i påskeferien jo. Kan hende jeg stikker innom, hvis det passer seg slik. Sett meg på kanskje du. :clover:

T92
29th February 2008, 18:52
Jeg vil være med!
Bare jeg ikke blir dratt med opp på hytta igjen...:gonk:

Tyblazitar
29th February 2008, 21:04
Det er jo derfor man reiser på treff, for å bli kjent med alle de koselige Japani-folkene! :nya:

:toda: Sup med treff som begynner mens folk jobber? HÆ? Kan hende jeg finner dere, men sjansene er vel små om dere begynner 14 :todango:

Jeg jobber også men vil gjerne være med. Jeg kan ikke være der før 17:00 tidligst. :gonk:

Folkens, folkens. Vi begynner 14, men av erfaring slutter det ikke før langt på kvelden. Hold kontakten med noen som er på treff lenge, så er det alltid bra med forsterkninger sent på treffet når alle pinglene er gått! ;D

Jeg vil være med!
Bare jeg ikke blir dratt med opp på hytta igjen...:gonk:

RAW! RAW! FIGHT THE POWER! :shoop:

fiiup
29th February 2008, 23:30
Hmm, jeg kommer.

zyp
1st March 2008, 13:18
Datoen kunne ikke passet bedre. Jeg kommer med mindre det dukker opp andre planer for dagen, eller det på annen måte kommer noe i veien.

Salamander
2nd March 2008, 21:39
Høres moro ut. Ingenting slår meningsløs vandring mellom outland butikker i Oslo, bare syn at det er så farlig for lommeboka. Sånn det ser ut nå kommer jeg, men mamma og pappa er litt usikre på når vi skal dra på hytta (Nå ser det ut som om vi reiser onsdag, så jeg satser på det) så jeg må vell nedverdige meg til å kalle meg en usikker sjel. Jeg kommer hvis jeg ikke skal på hytta i alle fall. Japani treff er alltid gøy!

kaede
2nd March 2008, 21:49
Drar på hytta onsdagen... :mud: Sign me up! :kip:

Tyblazitar
2nd March 2008, 21:56
Høres moro ut. Ingenting slår meningsløs vandring mellom outland butikker i Oslo, bare syn at det er så farlig for lommeboka. Sånn det ser ut nå kommer jeg, men mamma og pappa er litt usikre på når vi skal dra på hytta (Nå ser det ut som om vi reiser onsdag, så jeg satser på det) så jeg må vell nedverdige meg til å kalle meg en usikker sjel. Jeg kommer hvis jeg ikke skal på hytta i alle fall. Japani treff er alltid gøy!
Neh, du får ikke være usikker. :toda: Setter deg på kommer-listen until further notice.

Drar på hytta onsdagen... :mud: Sign me up! :kip:
o7

Yay, folksomt! Kjenner jeg gleder meg til treff igjen, er så mange folk jeg aldri har truffet, og så mange jeg ikke har sett på lenge.

Kiyoshi
3rd March 2008, 15:54
Hørtes koslig ut, kanskje jeg kommer^^ Og da drar jeg mest sannsynlig med meg en venn :)
Må bare overtale mamma >_>

Otarun
4th March 2008, 11:14
Vi får se. Sett meg på kanskje.

manjeh
4th March 2008, 14:41
yeeey!!! kommer til oslo 16. mars så jeg kommer nesten helt sikkert.
har ikke vært på et treff siden desucon-2, men i alle fall regn med meg, jeg kommer unasett om jeg må slåss med sepyroth får å komme dit:dangolink:

Tito Kato
4th March 2008, 20:52
Tar meg kanskje turen.. Vi får se hva jeg orker.:gonk:
Sett meg på kanskje lista :nya:

Mita-chan
6th March 2008, 13:02
du kan sette meg på kanskje lista oxo=3

Kokoro
6th March 2008, 16:57
Mulig jeg kommer.. :)
Sett meg opp på kanskje du ;)

Kamashi
6th March 2008, 22:48
Working 9 to five lalalala. Må desverre jobbe min kjære navnebror. Skulle gjerne ha stilt ellers.

kohaku
8th March 2008, 00:06
Jeg kan kanskje komme \o Bare kanskje.

Kokoro
8th March 2008, 12:43
eg fikk nettopp mail om at jeg er innkalt til jobbintervju i Kristiansand Dyrepark 18. mars..
Så blir nødt til å droppe dette treffet.. Mulig jeg dukker opp på et annet litt før ;)

phyconinja
9th March 2008, 01:01
Tror ikke jeg skal no i ferien. Hmm, sett meg opp som kanskje.

AnthonyAA
9th March 2008, 11:06
Hørtes hyggelig ut!
Skal sjekke med Khoi "Shyuin" om han blir med.

Ja, han er biatchen min... Får ikke lov til å gå noen steder uten at han er med meg.

...My master is my duty... for now... :toda:

Emphy
9th March 2008, 19:05
Hmmmm, dagen før TG.
Mulig jeg kommer hvis jeg får tid^^

AnthonyAA
9th March 2008, 19:51
Aktiviteter? Hmm...

Hva med det man gjorde på Juletreffet? Chill, Manga, Spill og faen! :link:
...Tekken 5 tournament... :hello:

Tyblazitar
9th March 2008, 20:24
Aktiviteter? Hmm...

Hva med det man gjorde på Juletreffet? Chill, Manga, Spill og faen! :link:
...Tekken 5 tournament... :hello:
Eh, nøyaktig hva, og hvordan? :cip: Og er det stor stemning for dette?

Ardisrawr
9th March 2008, 21:12
Jeg og monomayu kommer ikke, skal oppover mot hytta allerede på søndagen. Toda på familen min!

AnthonyAA
10th March 2008, 00:45
Nei, vi kommer heller ikke.

Sowwy! :todalink:

Quakeulf
11th March 2008, 14:44
Jeg kommer ikke allikevel, jeg skal til Sandnes igjen. :link:

Kiyoshi
11th March 2008, 17:42
Jeg er ikke usikker lenger, I'll be there!
Og jeg tar med meg vennen min :3

Papaya90
13th March 2008, 00:24
kan hende jeg dukker opp, så sett meg opp på kanskje :cip:

Shinke
13th March 2008, 00:46
Sett meg på en kanskje :3

Shiraishi
13th March 2008, 15:46
^Sett Shinku på en kommer. Vi stikker før det eventuelt blir noe mat, men vi kommer garantert til å delta.

Sett meg på en kommer :3

Fix'd.

Tyblazitar
13th March 2008, 16:02
^Sett Shinku på en kommer.
Jaok. :P

Vi stikker før det eventuelt blir noe mat,
:toda:

Det begynner 2, men regner med at noen av oss er der tidligere. Erfaring fra tidligere treff er at når klokka blir to er stemningen veldig "ja, skal vi gå snart?", så hvis noen vil henge litt utenfor Outland i forkant og kanskje shoppe litt der, kan det lønne seg å komme litt før.

Yuiko
13th March 2008, 20:17
Jeg drar med familien til Norefjell på søndag, så jeg kan ikke komme likevel :gonk: Vi kommer hjem på tirsdag, men ikke før på kvelden...

Izumi-zu
13th March 2008, 22:29
Jeg kjenner ikke så mange på Japani, men jeg har veldig lyst til å komme! :)
Jeg hadde det kjempe gøy på desucon i fjor! Jeg greida å rote meg inn i dyna etterpå. :cip: Jeg møtte masse søte folk, men jeg vet ikke om de har japani engang! Det er en av grunnene til at jeg har så lyst til å dra på dette treffet. Venelite skal til huttiheita med familien sin... så hun kommer ikke... ja,ja... Jeg kommer ihvertfall!! (Kansje med cosplay) :zorro:

Salamander
14th March 2008, 14:51
jeg føler meg synsk nå eller kanskje det er bare det at jeg kjenner foreldrene mine, men i alle fall har de nå bestemt seg for å dra på hytta på lørdag istede for på onsdag, så jeg kan ikke kommer alikvell:cry:

Tyblazitar
14th March 2008, 20:56
Jeg reiser i kveld, og vil ikke ha noe særlig med internett-tilgang før treffet. Få derfor ikke panikk om ikke listen blir oppdatert.

Gleder meg til treffet! ^^

UzumakiNaruto91
17th March 2008, 15:15
Jeg kjenner ikke så mange på Japani, men jeg har veldig lyst til å komme! :)
Jeg hadde det kjempe gøy på desucon i fjor! Jeg greida å rote meg inn i dyna etterpå. :cip: Jeg møtte masse søte folk, men jeg vet ikke om de har japani engang! Det er en av grunnene til at jeg har så lyst til å dra på dette treffet. Venelite skal til huttiheita med familien sin... så hun kommer ikke... ja,ja... Jeg kommer ihvertfall!! (Kansje med cosplay) :zorro:

Jeg kommer til å ta med kostyme uansett, men om det ikke er non andre som cosplayer så tar jeg det ikke på :cip:

Romi-chan
17th March 2008, 21:01
jeg kommer kanskje, men da kommer jeg litt senere etter jobb og sånt.jeg tar kontart med mita som skal være der før, for å finne hvor dere er.

Izumi-zu
17th March 2008, 21:48
Jeg kommer til å ta med kostyme uansett, men om det ikke er non andre som cosplayer så tar jeg det ikke på :cip:

Jeg satser på at noen andre cosplayer og kommer i cosplay :nya:

n@ruto-kun
18th March 2008, 10:40
okei!
jeg kommer! XD sammen med en kompis^^

mandags_morgen
18th March 2008, 11:51
:turned: Jeg kommer!

Izumi-zu
18th March 2008, 19:44
Jeg var på outland, men når alle begynte å komme så gikk det opp for meg at jeg ikke kjenner noen og at alle kjenner hverandre. Også er alle eldre en meg.
Så jeg snek meg ut X3 <--- pyse

kaede
19th March 2008, 01:31
Jeg kjenner ingen, klynget meg bare til de få jeg har hilst på før... :3

Don't be shy, du tjener mye på å gi folka en sjanse!

Kiyoshi
19th March 2008, 10:39
Det var du ikke alene om Izumi-zu xD

Tyblazitar
19th March 2008, 11:12
Jeg tør å erklære treffet som vellykket. Hyggelig at de som kom, kom, selv om oppmøtet ikke ble like stort som listen tilsa. Et koselig treff, sånne synes jeg det må arrangeres flere av.

Great fun was had. :nya:

Tok noen bilder, forresten?

Jeg var på outland, men når alle begynte å komme så gikk det opp for meg at jeg ikke kjenner noen og at alle kjenner hverandre. Også er alle eldre en meg.
Så jeg snek meg ut X3 <--- pyse

Det var du ikke alene om Izumi-zu xD

Tsktsk. :toda:

Hør her: Hele poenget med å gå på Japani-treff er å møte nye folk fra Japani. Om du ikke kjenner noen fra før er det enda bedre, for da kan du ikke bare klenge på dem du allerede kjenner, og heller få en flott sjanse til å møte nye, spennende folk. Vi biter ikke, noen av oss er faktisk ganske hyggelige. ;)

Angående alder, pfft. Alder burde ikke være noen hindring, i alle fall når det er snakk om så små forskjeller som 1-2 år på en del av deltakerene. Selv om folk er eldre enn deg betyr det ikke at de er skumle.

kaw
19th March 2008, 11:43
Synes den var vellykka jeg, vi koste oss og alt det der, men det var noen som ikke klarte å følge etter da som f.eks. zyp og AN, og dere som snek dere unna. :(
Synes dette skal gjenta seg jeg. :)

Kiyoshi
19th March 2008, 12:30
Tsktsk. :toda:

Hør her: Hele poenget med å gå på Japani-treff er å møte nye folk fra Japani. Om du ikke kjenner noen fra før er det enda bedre, for da kan du ikke bare klenge på dem du allerede kjenner, og heller få en flott sjanse til å møte nye, spennende folk. Vi biter ikke, noen av oss er faktisk ganske hyggelige. ;)

Angående alder, pfft. Alder burde ikke være noen hindring, i alle fall når det er snakk om så små forskjeller som 1-2 år på en del av deltakerene. Selv om folk er eldre enn deg betyr det ikke at de er skumle.

Jeg har vel egentlig fått med meg at dere er ganske hyggelige, men dere kan se ganske skumle ut når dere står som en stor gjeng utafor Outland, når jeg egentlig er supersjenert med nye mennesker xD

Mita-chan
19th March 2008, 23:40
Jeg har vel egentlig fått med meg at dere er ganske hyggelige, men dere kan se ganske skumle ut når dere står som en stor gjeng utafor Outland, når jeg egentlig er supersjenert med nye mennesker xD

uff dax( men alle her kjempe koselige^^ så det er bare å ta kontakt... jeg feks er ikke farlig, biter ikke lxm;) men viss du er redd for å bli alene, avtal med noen på forhånd som kan introdusere deg litt;)

Shiraishi
19th March 2008, 23:43
:toda: Hvis noen forsøker å herse med ferskinger på treff får de med meg å gjøre.

Quakeulf
20th March 2008, 03:34
:toda: Hvis noen forsøker å herse med ferskinger på treff får de med meg å gjøre.Ikke forstyrr den skjøre balansen som er satt opp allerede med ditt :toda:-ansikt! Men om de liker det, fy faen mann, da er det gull. :nya:

Bahada
20th March 2008, 11:12
Sorry at jeg ikke kunne komme på dette treffet. Sov hos en kamerat (på LAN) og våknet sånn ca 12:00 og kom på, Faen, jeg har ikke noen nøkkel til å komme meg inn med. Så jeg fikk ikke kommet meg til Oslo >_>

Hører dere hadde det fint da =D og jeg får ta det neste perm elns. ^_^

Sharingan
20th March 2008, 12:42
uhuhuhuhu. Jeg så at mitt nærvær ikke ble satt pris på. Ikke fikk jeg is fra Mita, også ble jeg bannet i samme slengen.. Fysjameg. Skal ALDRI vise meg på treff igjen..

Tyblazitar
20th March 2008, 12:49
uhuhuhuhu. Jeg så at mitt nærvær ikke ble satt pris på. Ikke fikk jeg is fra Mita, også ble jeg bannet i samme slengen.. Fysjameg. Skal ALDRI vise meg på treff igjen..
Ja, sånn går det når du kommer ETTER alt er over. :toda:

Så egentlig ikke ut som om du var veldig trist for den bannen. Du var heller ikke den eneste som ble bannet der. :p

Nodoka
20th March 2008, 12:51
HAHA var ganske BANN treff XD

meneh, den som kommer sent får tåle straffen :nya:

Sensei
20th March 2008, 13:48
Ban, hvor? :nya:

Det var et artig treff. Lenge siden jeg har deltatt på et slikt nå. :3

Mita-chan
20th March 2008, 14:06

det er ikke min skyld:nya: hadde du kommet før og faktisk hilst på meg, hadde du fått is:P

kjempe koselig alle sammen, må gjentas:nya:

Izumi-zu
20th March 2008, 15:57

ikke sant! Jeg vet at dere er hyggelige og allt det der, men jeg ble aktiv på japani for et par dager siden. Det er ingen som vet hvem jeg er. Jeg tenkte jeg kunne dra på et treff litt senere etter jeg har blitt litt bedre kjent med folka.
Dette treffet var mer "Møt folk du kjenner fra internett" enn "møt nye folk". Desu-con var møt nye folk treff.

Aznakh
20th March 2008, 16:49
det er ikke min skyld:nya: hadde du kommet før og faktisk hilst på meg, hadde du fått is:P

Ikke hør på henne, hun hadde robbet deg for alt av verdisaker. Noen måtte hele tiden holde et øye med henne, det var litt slitsomt.

Ellers var det et kjempekoselig treff! Likte spesielt maskotten jeg fant til meg selv :3

Heika-sama
21st March 2008, 00:24
Ikke hør på henne, hun hadde robbet deg for alt av verdisaker. Noen måtte hele tiden holde et øye med henne, det var litt slitsomt.

Ellers var det et kjempekoselig treff! Likte spesielt maskotten jeg fant til meg selv :3

Tom Reidar! /o/

Koselig treff, dette. Synes det bør være slike oftere. :3

Og sjenerte mennesker; jeg vet hvordan dere har det! Det er bare halvannet år siden jeg var der selv. Men Japani-folk er awesome og tar deg fort inn i varmen bare du ikke rømmer før de får sjansen. ;P

zyp
22nd March 2008, 13:03
Siden ingen andre har lastet opp noen bilder så kan jeg legge opp det eneste jeg tok.
Litt synd jeg var sammen med andre folk, så jeg ikke hadde tid til å henge mer med dere.