PDA

View Full Version : Selges [SOLGT] Remembering the Kanji Vol I & II selges snarest

Orersama
26th February 2008, 21:56
BØKENE ER SOLGT!

Bøker for de som vil lære seg kanji(betydning/skrive/lese) ved hjelp av systematiske huskeregler.
Forfatter: James W. Heisig
Utgitt: 2003
Vol 1:ISBN 4-88996-075-9
Vol 2:ISBN 0-87040-748-1

Nesten ikke brukt, bare litt sliteskader på cover.

Selges komplett, eller hver for seg.
Da det er litt varierende priser på ebay/amazon, så jeg vil ikke sette noe fast pris.
Sendes med post, evt. så kan de hentes i Fredrikstad.

Da jeg drar til Sør-Korea om en uke må dette skje relativt raskt hvis noen ønsker seg disse bøkene.

Tyblazitar
26th February 2008, 22:09
300 for begge + frakt?

Og hvor mange kanji er det i disse til sammen?

pretense
26th February 2008, 22:42
Det er 2046 i første bok. Andre bok handler mer om å gjenkjenne mønstre og systemer som hjelper deg huske.

Bestilte vol. for ikke så lenge siden, kommer vel her i posten om noen dager. Det som er litt spesielt er at den er veldig aggresiv mtp. pugging og en veldig strict systematisk system. Men har man vilje og bruker flashcards hver dag skal den være svært effektiv. :turned:

Her (http://www.alljapaneseallthetime.com/blog/about/overview-page) finner du en omstridt måte man kan bruke boka på. Kanskje litt ekstremt, men man velger jo tempo selv ;)

Orersama
26th February 2008, 23:24
300 for begge + frakt?

Og hvor mange kanji er det i disse til sammen?

Solgt.

2042 i bok 1 og 2243 i bok 2 fra hva jeg kan se.

Sender deg en PM.

Chiyo
27th February 2008, 14:00
DAMN! Jeg har lett etter disse! Tyb, jeg kommer til å stalke bokhyllen din, vær du sikker:toda:

Orersama
27th February 2008, 14:59
Du var nok litt sent ute dessverre, Chiyo. I og med at jeg forlater landet snart tok jeg første og beste bud.

Tråden kan sikkert stenges, og sette "SOLGT" så det synes på forumoversikten også. Hvis noen gidder.

ilifin
27th February 2008, 15:14
Har skiftet på trådnavn og lukket tråden for postering. :nya: