PDA

View Full Version : Event Spillnatt

Mulm
19th February 2008, 22:47
Nå ser jeg at dette krasjer med tegnehelga, men det kan jeg dessverre ikke gjøre noe med ._.

Spillnatt? What?
Et event i Drammen der meningen er å spille spill hele kvelden til man faller sammen og drite seg ut ved å spille Guitar Hero og Rock Band på konsertscene. :kip:
For de over 18 er stedet Union Scene, fordi de av oss som føler for det vil drikke litt øl og slikt mens vi tegner sensurerte ting på pictochat.
Det blir et event for de under 18 også, men der er billettene midlertidig utsolgt. Kommer med info om de åpner for mer salg, men det eventet er stort sett for de litt yngre uansett.

Når, hvor, what
7. mars, på Union Scene i Drammen. Varer fra 19:00 til 03:00 om jeg husker rett akkurat nå,
sjekk http://www.spillnatt.com/ for mer info :V Velg Spillnatt Union.
Eventet koster 150 kr.

Æsj, Drammen
Det går nattbuss. Og elva er fin om kvelden.

Jeg ble ikke imponert av Guitar Hero/Singstar/tilstedeværelse av alle de store leverandørene/mulighet til å shoppe stuff/Neotokyo-stand/øl/hurra, hvorfor gidde.
7. mars er bursdan min, og jeg må være der? :kip:

Tenkte jeg skulle poste her for de som er interessert i slikt. :]

Quakeulf
19th February 2008, 23:02
Hva? Ikke noe Tekken? :O

Jeg hadde gått om ikke TV-en min stod i veien. Deilig å ikke ha kø på spillmaskinene. :nya:

Mulm
19th February 2008, 23:24
Hva? Ikke noe Tekken? :O

Jeg hadde gått om ikke TV-en min stod i veien. Deilig å ikke ha kø på spillmaskinene. :nya:

Det blir masse andre spill i tillegg til turneringene, men det er litt opp til leverandørene hvilke spill de vil showcase. Det kommer så vidt jeg vet ikke til å bli noen offisiell fightingspillturnering, men programmet for Union er ikke spikret enda :V

Quakeulf
20th February 2008, 00:01
Det er jo ikke så lenge til, og de har tydeligvis lagt en del arbeid inn i det, men de har fortsatt ikke noe program? :cip:

Cactuar
20th February 2008, 00:10
muh, litt for langt unna hamar til at eg kommer, men artig opplegg uansett. helt klart alle som kan burde dratt på det, om ikke anna for å kunne poste om det for de av oss som ikke kan komme.

Sosial gaming+beer+pictochat=Ultrawin:nya:

Mulm
20th February 2008, 00:25
Det er jo ikke så lenge til, og de har tydeligvis lagt en del arbeid inn i det, men de har fortsatt ikke noe program? :cip:

De to andre delene av eventet har program, og denne uka er det GDC, så det kommer nok opp noe til neste uke.

Sosial gaming+beer+pictochat=Ultrawin:nya:

Det som er tanken :kip:

Smiph
20th February 2008, 08:25
Union Scenes black-box kan du stresse ned med chill-out-musikk i herlige buddha-bag'er som Laidback.no stiller til rådighet.
Ta med din Nintendo DS for en runde multiplayer Tetris eller lignende, i denne ultrabehagelige settingen.

- I'm sold!

Edit:
Kjøpt billett.

Nim Nak
20th February 2008, 17:29
...Jeg har litt lyst til å komme...men tror jeg må se an litt siden jeg har eksamen på mandagen etter...x3

...Hmm, hvor sent kan man kjøpe billetter...? :3

Aiyan
20th February 2008, 18:08
Jeg merker at noe sparker meg bak nå, vel - her skal jeg, er ikke alltid at noe som dette skjer snaue 20min fra meg. x3

Mulm
25th February 2008, 16:28
This just in: Mulighet til å spille Rock Band, Wii Fitness og Super Smash Brothers Brawl, :3

Ryko
27th February 2008, 15:08
nå snakker vi. det blir littegranne drikking også? =D Bor i nærheten så jeg kommer vel til å se om jeg skal kjøpe billeter =D

Husk at det kun koster kr 50.- om du har Kulturkortet!

WIIIIN!!!!!!~~

Mulm
27th February 2008, 16:19
nå snakker vi. det blir littegranne drikking også? =D Bor i nærheten så jeg kommer vel til å se om jeg skal kjøpe billeter =D

Husk at det kun koster kr 50.- om du har Kulturkortet!

WIIIIN!!!!!!~~

Det er ølservering hele kvelden :]

Also, spillnatt nå på forsiden av nintendo.no :kip:

Smiph
28th February 2008, 08:21
Tror jeg har spurt før, men spør igjen. Selges det noe annet enn øl der som inneholder alkohol?

Yoshire
28th February 2008, 22:36
Oh, dette virker gøy.
Det at det er under en halvtime unna her hjelper også en del.
Og hva hærskaren; Brawl er der?
Jeg har ikke ord på hvor mye jeg har lyst til å dukke opp etter at jeg leste det.

Ann Christin
28th February 2008, 22:37
Tror jeg har spurt før, men spør igjen. Selges det noe annet enn øl der som inneholder alkohol?

Nå husker jeg ikke helt sikkert, men tror det er øl og rusbrus for å si et slik. Ikke noe fancy hvertfall..

Mulm
29th February 2008, 00:44
Oh, dette virker gøy.
Det at det er under en halvtime unna her hjelper også en del.
Og hva hærskaren; Brawl er der?
Jeg har ikke ord på hvor mye jeg har lyst til å dukke opp etter at jeg leste det.

Ja, ble imponert over at de klarte å skaffe det! Det blir showcase av den japanske versjonen, de har en tolk-kar som skal forklare og slikt tror jeg :0

Regner med at de har øl og rusbrus. Er tross alt et konsertlokale =D De har også en fairly nais kaffebar :kip:

Ann Christin
29th February 2008, 08:29
Regner med at de har øl og rusbrus. Er tross alt et konsertlokale =D De har også en fairly nais kaffebar :kip:

Dæven, har de fått opp det også. De prøver å avansere seg hehe, er det de gjør..

Smiph
29th February 2008, 09:19
Ja, ble imponert over at de klarte å skaffe det! Det blir showcase av den japanske versjonen, de har en tolk-kar som skal forklare og slikt tror jeg :0

Sweet!
Ellers blir det lite alkohol på meg. ;)

Smiph
7th March 2008, 13:31
Beklager double, men syns tråden fortjente en bump og spørsmål på hvem som vil dra sammen?

Jeg skal møte oliyzia i oslo og spise litt halv fem før vi tar turen mot drammen.