PDA

View Full Version : Treff Reise sammen fra østlandet til Stavanger for tegnehelg den 7. mars!

Quakeulf
19th February 2008, 22:32
:link:

Jeg skal ta toget tenker jeg siden jeg får mad rabatt (90% som sivilarbeider), og jeg tenkte å dra sånn rundt midt på dagen fredagen 7. mars til Stavanger. Jeg skal bo hos familien min tenkte jeg (mormor, eller kusine, i hvert fall noen som bor i nærheten av Sandnes) natt til lørdag 8. mars, som er dagen tegnehelga begynner på.

Hvor mange her som bor på østlandet kunne tenke seg å bli med bort dit? Så kan vi sitte sammen på toget, eller om noen har andre reisealternativer som er bedre så gjerne kom med det!

Jeg reiser fra Oslo. :lur:

Shinke
20th February 2008, 00:44
Jeg kunne kanskje tenke meg å slenge meg på togturen.. men må se ann litt.
Ifølge Reila ville det fort koste meg en tusing hver vei, og da er det verdt å skjekke om buss er noe billigere :P

Quakeulf
6th March 2008, 19:13
Ok, jeg tar toget som går rundt 15:00 fra Oslo S. Det koster meg veldig lite (166 kroner tur/retur) og jeg fant ikke noe billigere. Så de som vil bli med får slenge seg på, de som ikke vil bli med, farvel!

Mita-chan
6th March 2008, 20:07
jeg får ikke vært med siden billetene kosta til sammen 1600 kr ;_; det er en hel god lønning det, jaja, kos deg da^^ hils alle

Pyo
6th March 2008, 20:12
Jeg skal ta toget, men drar ikke før på lørdag (pga skole :todango: ) klokka 7. Det koster en del, men jeg får foreldrene mine til å betale :nya: