PDA

View Full Version : Selges Selger min anime!

HaRLe
15th February 2008, 02:02
Liste ANIME:

- Fruits Basket (4 DVDer) - 300 + frakt
- Saikano (4 DVDer) 300 + frakt
- Boogiepop Phantom box (4 DVDer) - 300 + frakt
- Angelic Layer box (6 sånne "slim"-DVDer) 400 + frakt

Eller en kan komme med SERIØSE forslag til pris!

/ husk! disse DVDene er ikke av sone 2! /

Jeg har dessverre ikke bilde av sakene, men det meste er pent brukt og alt virker! Angelic Layer er helt ny, bare spilt av DVD1 én gang. Boogiepop Phantom er spilt av et par-tre ganger. Samme med Saikano og Fruits Basket, forsåvidt.

Liste MANGA:

- Ayashi no Ceres 1-12 (550,- + frakt)
- Fall in Love Like a Comic 1-2 (100,- + frakt)
- La Corda d'Oro 1-5 (250,- + frakt)
- Negima 1-4 (150,- + frakt)
- Ouran High School Host Club 1-9 (400,- + frakt)
- Pichi Pichi Pitch 1-7 (450,- + frakt)
- Skip Beat 1-9 (400,- + frakt)
- Tramps Like Us 1-7 (350,- + frakt)
- Ultra Cute 1-8 (400,- + frakt)
- Wallflower 1-12 (550,- + frakt)

Mangabøkene er i god behold, men et lite avslag forekommer hvis det skal være noen alvorlige "bøyer" på ei bok. Jeg har ikke sjekket alle bøkene ut og inn, men mine bøker står som regel i ei bokhylle eller stablet i esker. Jeg gir beskjed om dette hvis noen er interessert. Jeg har dessverre ikke tid til å ta bilder nå heller ^^;

Pichi Pichi Pitch og Fall in Love Like a Comic er komplett! Ultra Cute mangler vel 1 bok til den er komplett. Jeg kommer til å kjøpe denne, og vil selge den etterpå. =) Ayashi no Ceres (Ceres; Celestial Legend) er en goooood, lang manga der jeg mangler 2 bøker. Yuu Watase (forfatter/tegner av f.eks. Fushigi Yuugi og Alice 19th) er veldig flink!

Er i Oslo til uka om noen vil unngå frakt. ^^; og vil være ganske kjappe.

soro22
15th February 2008, 07:01
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904

kan gi deg 200kr det er med frakt!
om du er intressert.

nekish
15th February 2008, 07:55
Jeg er ganske interessert i Negima + Ouran High School Host Club.

Er disse i god stand? :3

HaRLe
15th February 2008, 09:29
soro22: hva da? ^^; Ser ikkenoe på linken..

nekish: Jepp, disse er i god stand :)

Tyblazitar
15th February 2008, 11:06
soro22: hva da? ^^; Ser ikkenoe på linken..

Antar at han prøver å si at du får Fruits Basket til 189,- på cdon.com. ;p

Jeg er interessert i Saishuuheiki Kanojo, må jeg si. Kan du holde den av ut helga, så jeg får konsultert skikkelig med bankkontoen?

HaRLe
15th February 2008, 19:38
Antar at han prøver å si at du får Fruits Basket til 189,- på cdon.com. ;p

Jeg er interessert i Saishuuheiki Kanojo, må jeg si. Kan du holde den av ut helga, så jeg får konsultert skikkelig med bankkontoen?

Haha, jasså? Får en det? da er det da ingen vits for meg å selge den. Kjøpte den for pokkers 200,- per DVD ^^;

Meeen~ du mener Saikano, ja? =P Liker fortkortelsen jeg, da. :P Du får sende PM eller skrive svar her når du vet noe mer da vøtt. :3 Så holder jeg den av imens.

Tyblazitar
15th February 2008, 22:08
Meeen~ du mener Saikano, ja? =P Liker fortkortelsen jeg, da. :P Du får sende PM eller skrive svar her når du vet noe mer da vøtt. :3 Så holder jeg den av imens.
Meh, drit i økonomien, jeg tar den! ^^

Og jeg nekter å bruke forkortelsen av den grunn at alle hele tiden skriver Saikano, så man skulle tro det var det serien het, når den faktisk heter Saishuuheiki Kanojo. Det er ikke et langt navn som er vanskelig å huske (som "Kimi ga Aruji de Shitsuji ga Ore de" eller "Koi Suru Tenshi Angelique ~Kokoro no Mezameru Toki~"), og det er et fint navn som passer serien godt. Jeg irriterer meg når alle absolutt skal bruke forkortelsen, selv på sider som MyAnimeList, hvor dette faktisk er seriens navn. :todango:

(I morgen på "Patrick hisser seg opp over små, teite ting": folk som bruker apostrof før genetiv-s på norsk.)

HaRLe
15th February 2008, 23:06
Meh, drit i økonomien, jeg tar den! ^^

Og jeg nekter å bruke forkortelsen av den grunn at alle hele tiden skriver Saikano, så man skulle tro det var det serien het, når den faktisk heter Saishuuheiki Kanojo. Det er ikke et langt navn som er vanskelig å huske (som "Kimi ga Aruji de Shitsuji ga Ore de" eller "Koi Suru Tenshi Angelique ~Kokoro no Mezameru Toki~"), og det er et fint navn som passer serien godt. Jeg irriterer meg når alle absolutt skal bruke forkortelsen, selv på sider som MyAnimeList, hvor dette faktisk er seriens navn. :todango:

(I morgen på "Patrick hisser seg opp over små, teite ting": folk som bruker apostrof før genetiv-s på norsk.)

Jajjja *litt uenig* =P Men nok om det. Btw, det står "Saikano" på DVDene. Under kanjiene i bakgrunnen. Fortsatt kjøpe den? =P