PDA

View Full Version : Nintendo Fatal Frame 4

Namie
15th February 2008, 00:48
Fatal Frame 4 noen?

Hører at det skal komme til Wii til sommeren en gang i Japan.

Gleder meg sykt til det kommer til Europa =]

Noen som har spilt de andre Fatal Frame (Europeisk tittel: Project Zero) spilla?

Sjekk Camera's Lens (http://www.cameraslens.com/) for bilder og info om spillet.

HaRLe
15th February 2008, 02:43
Åjadda, elsker de spilla! Visste dog ikke om noe FF4. Gøy gøy! ^^ Skal sjekke det ut på gamespot. :3

Likte faktisk 3ern godt fordi det var en litt annen "feeling" enn de andre spilla. <3

Men 2ern er klart best :)

Nodoka
15th February 2008, 08:18
Jeg synes de spillene er skikkelig kule. Though har jeg bare treeren. Og jeg er skikkelig dårlig på skumle spill å jeg er bare på femte natten eller noe. ^^;

Namie
16th February 2008, 20:51
Jeg har alle jeg. Fullført alle også, utenom 3'eren. 1) Har ikke tid. 2) Tårer ikke å sitte alene i hybelen å spille det. =]

Syns at dere som ikke har spilt eneren eller toeren MÅ gjøre det! De er one of a kind! Eneren har den beste historien, mens toeren bare er best! =P

Cactuar
16th February 2008, 22:25
Blah, burde kanskje få tak i spillan. Hadde planer om å kjøpe dem etter å ha testa enern en gang i tia, men gikk i glemmeboka.

Men har samme problem som flere andre har, e skikkelig dårlig på skumle spill. kan ha sammenheng med at skumle spill SKAL spilles i et totalt mørkelagt rom, og har hybel med både pinnsvin og skjærer(uhm, sånn fuggel vet dokker)utafor, hjelpe ikke med skumle lyda når man spille.

Namie
18th February 2008, 23:10
Blah, burde kanskje få tak i spillan. Hadde planer om å kjøpe dem etter å ha testa enern en gang i tia, men gikk i glemmeboka.

Men har samme problem som flere andre har, e skikkelig dårlig på skumle spill. kan ha sammenheng med at skumle spill SKAL spilles i et totalt mørkelagt rom, og har hybel med både pinnsvin og skjærer(uhm, sånn fuggel vet dokker)utafor, hjelpe ikke med skumle lyda når man spille.

Haha! Jeg klarer ikke det jeg. Må nesten spille i et lyst lyst rom og med min. lyd elns for å ikke dø av skrekk XD

Inepte
16th March 2008, 19:44
Har Project Zero 3, planlegger å kjøpe 2'ern. Ga meg skikkelig goosebumps første gang jeg spilte det. Hatet den delen hvor Miku skulle krabbe under gulvet, der Kiriko (tror det var det hun het) kom fra alle mulige kanter for å plage meg. Gleder meg sykt til 4'ern kommer. ^___^

Inepte
17th August 2008, 23:55
Uhm... trailer (http://www.youtube.com/watch?v=cruZeTUAddU), noen? ^^

Nodoka
18th August 2008, 00:19
Uhm... trailer (http://www.youtube.com/watch?v=cruZeTUAddU), noen? ^^

Jeg hører fra traileren at Mamiko Noto er hovedpersonen. Nå fikk jeg veldig lyst til å få meg spillet.

MEN nå er jeg så skvetten på sånn spill så jeg vet ikke om jeg burde.

btw så liker jeg ikke det amerikanske navnet på spillet... (fatal frame) Det får det til å høres ganske idiotisk ut. Det japanske navnet er mye mer awesome. "ZERO ~Mask of The lunar eclipse~"

Inepte
18th August 2008, 00:41
I spillet spiller man som enten Ruka, Misaki, Madoka, eller Choushiro.

10 years ago, five girls were captured and held hostage by a criminal in a mysterious house on Rougetsu Island, located south of Honshu. They were eventually rescued by Choushiro Kirishima, a detective pursuing the criminal. Several years after the incident, two of the girls, Marie Shinomiya and Tomoe Nanamura, died mysteriously. The three remaining girls, Ruka Minazuki, Misaki Asou, and Madoka Tsukimori, all now 17 years old, return to the island to recover their lost memories and find out more about their kidnapping. Choushiro follows the girls at the request of Ruka's mother, Sayaka Minazuki.

Jeg har veldig lyst til å spille det også, men jeg mangler så sårt en Wii. T_T
Og (Project) Zero høres bedre ut enn Fatal Frame, det er sikkert. :todanya:

Nodoka
18th August 2008, 00:47
I spillet spiller man som enten Ruka, Misaki, Madoka, eller Choushiro.

10 years ago, five girls were captured and held hostage by a criminal in a mysterious house on Rougetsu Island, located south of Honshu. They were eventually rescued by Choushiro Kirishima, a detective pursuing the criminal. Several years after the incident, two of the girls, Marie Shinomiya and Tomoe Nanamura, died mysteriously. The three remaining girls, Ruka Minazuki, Misaki Asou, and Madoka Tsukimori, all now 17 years old, return to the island to recover their lost memories and find out more about their kidnapping. Choushiro follows the girls at the request of Ruka's mother, Sayaka Minazuki.

Jeg har veldig lyst til å spille det også, men jeg mangler så sårt en Wii. T_T
Og (Project) Zero høres bedre ut enn Fatal Frame, det er sikkert. :todanya:

Det jeg mente var at Mamiko Noto hadde stemmen til hovedpersonen.
Hun er kjent for å ha stemmen til karakterer som ichinose kotomi (clannad), Yuka (elfen lied) og Miyazaki Nodoka (Negima)

Mette
18th August 2008, 09:10
Fatal frame IV: Mask of the Lunar eclipse har alt kommet ut i Japan. Det er foreløpig noen bugs i spillet, så vi håper at det blir fiksa til det kommer hit.

Forøvrig har jeg alle tre spillene til PS2, klart alle på hard. Men jeg burde spille gjennom treern på nightmare mode slik at jeg får infinite film. Crimson Butterfly er min favoritt da det spillet har en genial historie, samt et eksemplarisk konsept. Kusabi og Sae er bare sinnsykt skumle!

Inepte
18th August 2008, 09:22
Det jeg mente var at Mamiko Noto hadde stemmen til hovedpersonen.
Hun er kjent for å ha stemmen til karakterer som ichinose kotomi (clannad), Yuka (elfen lied) og Miyazaki Nodoka (Negima)

Jeg visste forsåvidt hva du mente, selv om jeg ikke visste helt hvem det var du snakket om.

Myuu
18th August 2008, 14:58
Jeg har 3, men har ikke klart og runde den, jeg er litt skvetten, men tåler og spille det alene, men jeg synes det er så vanskelig og finne ut av hva en skal gjøre videre, hvos en skal gå osv, så da går jeg gjærne på youtube for og se hva en skal gjøre, med passe på og hoppe over filmer og kamper, og rett til der di går.. >< er litt usikker på hvor det er mulig og finne 1. og 2. spillet, for vil gjærne bestille det i norge, men synes helt ærlig det er litt vanskelig og få tak i!!

Apple
1st October 2008, 00:28
Har alle tre, spilt alle tre, og er veldig glad i alle tre. Synes Crimson butterfly var best da, likte historien veldig godt og alt var bare dritskummelt. Synes det ble litt rotete på 3'ern siden man byttet karakter hele tiden. Gleder meg veldig til mask of the lunar eclipse kommer da. Skal ha den med en gang den kommer til usa.