PDA

View Full Version : Nyheter Japani ønsker frivillige vedlikeholdere

Sensei
13th February 2008, 11:43
Japani-forumet har blitt ganske stort og har et relativt stort antall poster hver dag. Det har blitt så mange at moderatorene kan ha problemer med å få med seg alt som skjer til enhver tid. Derfor vil vi ha inn personer som kan hjelpe moderatorene med å få med seg alt som skjer. Derfor vil Japani ta i bruk et konsept Japani crew kaller Frivillige Vedlikeholdere (FV). Dette går ut på at utvalgte brukere med stor interesse for et visst område av forumet hjelper moderatorene med å holde seg oppdatert på alt som skjer på forumet.

Oppgavene du vil få som FVer er å lese alt som postes i forumet du har ansvar for og blant annet rapportere alt som er spam, og andre ting som bryter med reglene på Japani. Du vil også få ansvaret for å sette opp stickyer, og ta kontakt med brukere når de mangler nødvendig informasjon når de oppretter tråder slik at disse trådene kan forbedres.

Dersom du føler at du kan bidra med å gjøre Japani til et bedre forum, kan du sende en mail til forum@japani.no med følgende informasjon:
- Nikket ditt på forumet
- Hvorfor vil du være frivillig vedlikeholder på Japani, og hva du føler du kan bidra med
- Hvilket forum kunne du tenkt deg å ha ansvar for (f.eks Spørsmål og Generelt om Japan )

Alle kan søke, og det eneste kravet er at du er villig til å aktivt lese forumet du får ansvar for.
Du vil også kunne oppleve noen goder som FVer. Blant annet tilgang til ting som T-skjorter og andre tøffe ting før andre brukere, og mulighet for å være med å teste nye versjoner av Japani før disse blir offisielt lansert. ;)

Kokoro
15th February 2008, 10:11
Jeg har litt lyst, men har ikke heeelt satt meg inn i alle reglene ennå :P
Og dere vil vel helst ha folk som har LITT peiling? :P

Sensei
15th February 2008, 10:31
Alle kan søke, og alle har like muligheter for å bli det. It doesn't hurt to try? ;)

Mita-chan
15th February 2008, 10:38
Jeg vil bli på /H/! kan sende mail over helga, for jeg skal bort til et sted uten internett:gonk:

Pyo
15th February 2008, 11:01
Jeg vil gjerne, men er nok for feig til å sende mail :gonk: d'oh.

Kokoro
15th February 2008, 12:41
Alle kan søke, og alle har like muligheter for å bli det. It doesn't hurt to try? ;)

Du sier noe.. :P
Sender mail over helga en gang..