PDA

View Full Version : Event Valentine cafe?

kaede
11th February 2008, 19:42
Lurer bare raskt på om det vil bli holdt valentines-maidcafe i år? I fjor var det i allefall utrolig koslig, så jeg håper dere vil fortsette tradisjonen!

Beklager hvis tråden er unødvendig, men jeg kom ikke på noen annen måte å spørre på. Kan slettes så snart jeg har fått svar! :dangopocky:

p33r
11th February 2008, 20:14
Neida, det er ett ordentlig spørsmål. Vi har ikke noe svar enda og ikke noe spessielt planlagt, men nå du nevner det får vi jo se.

Men i dette øyeblikket har vi ingen planer.

Tito Kato
11th February 2008, 20:45
mhm, husker det fra ifjord....så vidt...mhm, jepp jeg har gullfisk hjerne.
menne husker at det var utrolig koselig, ikke bare se maidene da:nya: men må jo si jeg savner et par maider i ny og ned :nya:
Også må jeg få si at jeg syns japani mangler ett par helt konkrete treff nå for tiden. :gonk:
Så dette hadde vært ett fint opplegg, og vet at det er UTROLIG kort varsel, men et lite ett kan da ikke være så vanskelig å få til :toda:

Shiraishi
11th February 2008, 23:04
:gonk: på at jeg ikke visste av dette i fjor, og at det ikke ligger noen planer for i år.

EDIT: Og Tito Kato, vi har da hatt animedag sist helg? :toda:

Bida-san
11th February 2008, 23:44
Hm...Valentine:gonk:
Men det er ikke så lenge til da, så tror ikke det blir no...

Også må jeg få si at jeg syns japani mangler ett par helt konkrete treff nå for tiden. :gonk:
I soooo agree:toda:

Yuiko
13th February 2008, 16:28
Ååh, hadde vært så kult om det ble noe av i år også! Selv om jeg nok ikke hadde hatt noen å gå med... ^^; Men det var superkoselig i fjor! :3

zora
13th February 2008, 17:51
Man kan jo ha det i helgen da, det tregner ikke være på selve valentinsdagen. (I morra).

Tito Kato
13th February 2008, 19:04
Man kan jo ha det i helgen da, det tregner ikke være på selve valentinsdagen. (I morra).

ja, hvis det skalvære noe så må det være i helgen da.
selv skal jeg på valentine's ball på torsdag.:nya:

Men ser ikke ut som det blir noe av... siden det ikke har vært noe særlig aktivitet på denne saken. :toda:

kohaku
13th February 2008, 21:18
Fjorårets Valentines-café var jo kjempe moro. ^^, Hadde det vært nå til helga hadde jeg uansett ikke greid å tulle meg bort til stedet for jeg må jobbe kvelden på lørdag også skal jeg være med på et annet treff på søndag :3

zora
15th February 2008, 19:15
ja, hvis det skalvære noe så må det være i helgen da.
selv skal jeg på valentine's ball på torsdag.:nya:

Men ser ikke ut som det blir noe av... siden det ikke har vært noe særlig aktivitet på denne saken. :toda:

woot? Det var ball på skolen min på torsdag også.

Synd at det ikke blir noe av. Sånn er det med Jrock night også. Det sto at det skulle være i midten av januar. >_>
Hvis de hadde begynnt å planlegge det med valentin cafeen tidligere, kunne det jo vært i morra.