PDA

View Full Version : Treff Cosplay photoshoot meetup? 12/2-08

Bida-san
11th February 2008, 11:22
Som de fleste kanskje har fått med seg, så blir det photoshoot for cosplayere i Oslo den 12/2-08. I den sammenheng lurte jeg på om det var no interesse for et lite meetup før det? Altså selve photoshooten er på Kunsthøgskolen, kl. 16:30. Ideen med dette var å møte andre cosplayere og bli kjent, for så å gå gå samlet opp til Kunsthøgskolen:)
Så noen som syns dette hørtes interessant ut?

Har ikke satt opp tid eller oppmøtested enda, da jeg vil se om det er no interesse først. (men kom gjerne med forslag til tid og sted)

Ann Christin
11th February 2008, 12:35
Som de fleste kanskje har fått med seg, så blir det photoshoot for cosplayere i Oslo den 12/2-08. I den sammenheng lurte jeg på om det var no interesse for et lite meetup før det? Altså selve photoshooten er på Kunsthøgskolen, kl. 16:30. Ideen med dette var å møte andre cosplayere og bli kjent, for så å gå gå samlet opp til Kunsthøgskolen:)
Så noen som syns dette hørtes interessant ut?

Har ikke satt opp tid eller oppmøtested enda, da jeg vil se om det er no interesse først. (men kom gjerne med forslag til tid og sted)

Jeg skulle gjerne vært med, men jeg kommer rett fra jobb så vet ikke om jeg rekker å være der halv fem engang :o

Kiiroikitsune
11th February 2008, 14:12
T.T eg kunne ha vert med på photoshoot-n eller treffet om det var etter den 14. feb....søren :'(

Mimiko
11th February 2008, 14:47
Dessverre så bor jeg ganske langg vekke... saddly I can't =(

Bida-san
11th February 2008, 22:18
Aww, det var synd at dere ikke kunne da...
*krysse fingre for at Rishana kan komme i hvertfall*

Ann Christin
12th February 2008, 09:02
Aww, det var synd at dere ikke kunne da...
*krysse fingre for at Rishana kan komme i hvertfall*

Hvis dere skulle hatt meetup etterpå så kunne jeg vært med. Selv om jeg bare skal være lolita.

Bida-san
12th February 2008, 12:16
Ja kanskje det? Men jeg kommer ikke til å være der så altfor lenge, så da tror jeg ikke at jeg blir med... Men det er god ide^^ Muligens du kan få til det da Rishana?

Ann Christin
12th February 2008, 13:49
Ja kanskje det? Men jeg kommer ikke til å være der så altfor lenge, så da tror jeg ikke at jeg blir med... Men det er god ide^^ Muligens du kan få til det da Rishana?

huff nei det orker jeg ikke hehe. Kommer jo ann på hvor lenge vi blir der også da. Jeg har en syk samboer hjemme som jeg egntlig må passe på, men han får ofre seg selv i dag.. Kattene passer på'n.

Bida-san
12th February 2008, 14:37
Åja, hehe. Fint at du kommer da^^ Tror ikke jeg blir der så lenge selvXD