PDA

View Full Version : A geisha

Silk
10th February 2008, 01:53
http://i124.photobucket.com/albums/p15/rosasofris/Ageishasosadbutthoughsobeautiful.jpg

A geisha, so beautiful, but tought so sad.. Nettopp sett a memoirs of a geisha. Nydelig film :nya:
Bestemte meg for å lage fanart til den.

Har brukt:
photoshop CS3
Trust tablet (suger bigtime:toda:)

Tid: Omlag 5 timer og linarten på 1 time.

Litt vanskelig å vite hva jeg bør gjøre bedre og sånn. Lurte på om noen kunne hjelpe meg og gi litt kritikk? :)

marilla
10th February 2008, 02:05
Den var rett og slett nydelig. Det eneste som plager meg er hvordan linjene er litt ujevne (pga dårlig tablet?), og hvordan klesplagget oppfører seg over "beltet". Holder hun det halvveis? den venstre armen hennes holder plagget oppe, burde kanskje en albue antydes rett over beltet, for for meg ser det nå ut som om det svever litt unaturlig rundt henne. Kunne kanskje også hatt litt mer detaljer i skyggelegging av huden, siden foldene er såpass detaljerte. Liker hvordan du har blurret snøen.

Silk
10th February 2008, 02:11
Tusen takk:D
Ja, kjempegode tips.^_^
Tenkte ikke over det med albuen. Skal jeg ta med meg:3

CoS
10th February 2008, 05:48
Kjempe fint bilde :D

Men det er en ting som plager meg.. Det er den lille rødsorte flekken :P

Silk
10th February 2008, 13:13
Oh thankies:3
Jo, den er det vel mest jeg som har slurvet litt tror jeg. Noe jeg er litt for flink til:cip:

Valentine
12th February 2008, 14:58
Nydelig, rett og slett.

pygmypuff
12th February 2008, 16:44
Det eneste jeg kan finne på å klage på er at halsen hennes ser en smule tynn ut... Burde vært tjukkere, etter min mening... Ellers helt nydelig, synes jeg^__^

Shiraishi
12th February 2008, 16:50
Dette er noe av det beste jeg har sett på Japani! :ja:

Vil anbefale å signere den, ettersom faren for å få den "stjålet" er stor. Rett og slett elsk! De beste detaljene er vel den kunstige rammen, og snøen som marilla påpekte.

Silk
12th February 2008, 22:06
Valentine: Takker på:3

Pygmypuff: Thx again:nya: Ja, tegnestilen min er litt merkelig, leddene blir litt tynne. Takk for tipset:)

Shiraishi: Da skal ihvertfall ikke jeg klage:3
SåppasO_o
Kanskje jeg bør gjøre det:3

Pernille
13th February 2008, 20:24
den var veldig fin altså, jeg likte snøen. men det røde er for lyst tror jeg det trekker oppmersomhete vekk fra fjeset