PDA

View Full Version : Treff Anime-kveld/natt i Trondheim~! ^w^

Nekochan
5th February 2008, 23:47
Hva: "Anime-maraton". Her blir det anime natten lang :) (Vet ikke hvilke serier/filmer som blir vist enda. Dette er nok noe som kan krangles på) Det vil også serveres mat ^w^ Alkoholfritt arrangement. Helt gratis!

Hvor: Trondheim, Moholt.
Mer eksakt: Vineyard, Jonsvannsvegen 135c.
Bygget ligger ikke så langt unna NTNU, like ved det store ICA-senteret på Moholt, på motsatt side av den italienske restauranten 'Viva Italia'. Det står 'Vineyard' i stor skrift over inngangen ^^ Så har du funnet det, har du funnet det!
Kan avtales å møtes på ICA dersom folk synes det er vanskelig å finne fram.

Når: 8. til 9. Februar. Kl. 19.30 - 03.00 +/-
Forstår at dette kanskje er litt sein varsel, men ettersom dette ikke blir no stort arrangement tenkte jeg det ikke var så viktig å basunere ut. Men de som har tid, anledning og lyst til å komme må bare hive seg med ^^
Men si gjerne fra på forhånd (dagen før funker det også :P) så vet vi hvor mye mat som trengs osv. ^^
Btw. dette blir et slags "spleiseparty" etter som det er gratis. Fint hvis folk tar med no snacks å tygge på ^v^

viddy
6th February 2008, 10:58
Er stedet det skal holdes stort?
Hvor mange plasser er det til folk sånn ca?
Er det storskjerm, eller hvordan blir animeen vist?
Og hvem blir invitert, er vel en "gjeng" som arrangerer dette?
Er det du som arrangerer dette? :)

Spør på vegne av andre som kan ha interesse for dette
Jeg bor desverre ikke i Trondheim :)

??
6th February 2008, 12:36
Hadde jeg bodd i Trondheim ville jeg kommet men desverre bor jeg i bonde/fiske/storm byen Ålesund :(

Nekochan
6th February 2008, 14:23
Er stedet det skal holdes stort?
Hvor mange plasser er det til folk sånn ca?
Er det storskjerm, eller hvordan blir animeen vist?
Og hvem blir invitert, er vel en "gjeng" som arrangerer dette?
Er det du som arrangerer dette? :)

Spør på vegne av andre som kan ha interesse for dette
Jeg bor desverre ikke i Trondheim :)

Lokalet er ganske stort ja. Det blir vanligvis brukt til gudstjenester for rundt 60 personer. (Er ikke en typisk kirke med masse kors og greier, bare et vanlig lokale^^).
Til disposisjon har vi 4 store sofaer og rundt 60 stoler som kan brukes.
Animeen blir vist på storskjerm med god lyd ;)
Foreløpig er det 8 personer vi vet kommer. Er to stykker som planlegger dette, jeg er ikke med på å arrangere, men jeg har nær kontakt med de som arrangerer :)

Mr.Mag
6th February 2008, 15:45
Jeg kommer!

Er ikke heeelt sikker på hvor det ligger, men skal ta meg en kjøretur i morgen å se hvor det er.

Melkerullpushern
6th February 2008, 20:49
Jeg kommer hvis bursdagsfesten jeg skal på ikke blir noe av, noe som det er sannsynelig at kan skje. Mr. Mag, hvor i Trondheim bor du og om du kjører til denne anime-aftenen har du da mulighet og kjøre over Steinan, da vil jeg veldig gjerne sitte, da trenger jeg ikke å gå hjem.

Mr.Mag
6th February 2008, 21:08
Ikke at jeg vet hvor Steinan er, men kan godt kjøre deg hjem ja.

En liten ting, jeg vet ikke hvor sen jeg kommer til og bli. Jeg står opp halv 6 om morgenen, så om jeg sovner utpå kvelden...Ja xP

Melkerullpushern
6th February 2008, 21:15
Er ikke så farlig når du må dra hjem. Steinan er åsen rett ovenfor ICA på Moholt med masse store eneboliger, Jeg bor ikke på steinan men Risvollan, litt bortenfor, bare å kjøre hovedveien gjennom Steinan, er ikke langt å kjøre, men litt langt og gå. Tror jeg klarer og kjenne deg igjen i fra bilder av deg på forumet. Det er lett og kjenne igjen meg, veldig liten av vekst.

Mr.Mag
6th February 2008, 21:20
Ah, viss det er på risvollan skal det gå bra. Så når vi snakker ICA, er det den typ Nardosenter-ICA? :cip:

Melkerullpushern
6th February 2008, 21:30
Nei. ICAen på Nardo er litt lengre ned, kort vei og gå i mellom disse to, lang vei og kjøre.

Mr.Mag
6th February 2008, 21:37
Aight...:cip:

Du får bare si hvor jeg skal kjøre, så tar vi det derfra.

Melkerullpushern
6th February 2008, 21:51
http://i127.photobucket.com/albums/p128/Soppeb/Rute.jpg

Her er en liten veibeskrivelse. Det er lett og komme seg mellom ICA Moholt og Nardo, det er bare og gå gjennom Hølet. Eller kjøre omkjøringsveien, tror det tar like lang tid når jeg tenker meg om. Den røde streken mellom ICA Moholt og mitt hus er den veien du må kjøre for og kjøre meg hjem, det er en hovedvei så det er bare å kjøre rett fram til du svinger av der jeg bor. Den turen tar mellom 5-10 min og kjøre.

marilla
6th February 2008, 22:55
Jeg bor ca rett i nærheten (voll studentby), så får se om jeg tar turen! :)

Nekochan
7th February 2008, 00:52
Supert supert :)
Og ja, som sagt ligger jo Vineyard rett ved Ica på Moholt.. Så har dere funnet ICA, finner dere lett fram:P
Også går det jo an å avtale å møtes på ICA dersom det skulle være nødvendig. Men det har jeg kanskje også skrevet før..? ^^;

Mr.Mag
7th February 2008, 17:08
Viss vi skal sanke inn diverse snacks, så kan vi jo møtes på ICA?

Nekochan
7th February 2008, 19:59
Jepp det går an det:)
Men du Stian.. Bor du langt unna Tiller? ^^;

Mr.Mag
7th February 2008, 23:57
Ca 10min kjøring unna^^

Du kan sitte på viss du vill.

Nekochan
8th February 2008, 00:47
yes please ^^

Igneel
8th February 2008, 01:14
Har de ikke vert for et jeg skal på fest hadde jeg blitt me :toda:

God is cruel.....

marilla
8th February 2008, 01:49
Men! Hvilke animer blir det, hva blir de vist fra (tar noen med laptop), hvordan skal folk eventuelt bringe egne animer osv?

siljechan
8th February 2008, 16:21
Jeg er med å arrangerer, jeg tar med meg en stasjonær pc, og min egen lille laptop, så hvis ønskelig, går det an å ta med egen anime. Foreløbig ligger det mellom tre serier:
Shingetsutan Tsukihime
Black Cat
Sola

Også skal vi se Filmen Paprika
=)

Melkerullpushern
8th February 2008, 17:07
Fant ut at den bursdagsfesten ble noe av likevel så jeg kan desverre ikke komme. Håper det blir flere slike arrangement.

siljechan
8th February 2008, 17:34
Vi håper det blir flere vi også =) fitn å vite at folk er interesserte ^^ Kanskje blir det cosplay en gang også XD Hvem vet :todangonya:

Mr.Mag
9th February 2008, 01:30
Da er mitt første treff over!

Håper det kommer flere, hyggelig og treffe likesinnede^^

MoccaMastah
9th February 2008, 16:30
..

siljechan
9th February 2008, 17:10
Jess, da var vi ferdige! Det gikk da bra det ^^ Kjempekosli at du kom Stian! ^^
Håper vi kan arrangere mere sånn =) Ble masse mat igjen! :shooplink:

Mr.Mag
9th February 2008, 18:22
Haha, hvor ble det av alt snackset etterpå egentlig?? Det var jo _mye_ som ble igjen:nya:

Nekochan
10th February 2008, 19:32
DET lurer jeg også på! XD Jeg fikk med meg en stor riskoker full av mat da n___n Klager ikke på det:P

Shiraishi
15th February 2008, 20:05
Det hadde vært moro om noen hadde tatt bilder som de lastet opp et sted så alle kan se hvor gøy dere hadde det. ^^

Ærlig talt tror jeg Japani er avhengig av et samhold utenom forumet selv - og det at folk tar initiativ til dette synes jeg er bare elsk. Et stort pluss og free hug til Nekochan. :ja:

Nekochan
16th February 2008, 19:44
Yay free hug :)
Ja det var veldig koselig å bli kjent med andre irl her på Japani ^^
Men så vidt jeg så var det dessverre ingen som tok bilder.. Men fotoapparat skal definitivt huskes til neste gang! :)

Bahada
20th February 2008, 22:44
Ha nytt 18 Mars ;) Det ville jo vært awesome =)

Nekochan
21st February 2008, 22:37
Ha nytt 18 Mars ;) Det ville jo vært awesome =)

Skal prøve å få til det ^^

MoccaMastah
22nd February 2008, 23:07
..

Isindil
2nd March 2008, 00:04
Om det blir 18. mars vil nok jeg komme dit med en venn.

Forhåpentligvis.

Critical IX
2nd March 2008, 15:27
Om det blir 18. mars vil nok jeg komme dit med en venn.

Forhåpentligvis.

Teacher-student party *grin*
18. mars.. Tror den dagen er ledig på kalendern min.

Nekochan
3rd March 2008, 11:53
Treff 18. Mars er nå foreslått til "styret" XD
Avhenger litt av om lokalet er ledig osv. Men det er ikke helt usannsynlig at det blir nok et treff 18. Mars ^_~

Ichigo
3rd March 2008, 23:23
Treff 18. Mars er nå foreslått til "styret" XD
Avhenger litt av om lokalet er ledig osv. Men det er ikke helt usannsynlig at det blir nok et treff 18. Mars ^_~

Du snille deg, kan du kanskje sende meg en PM hvis det blir noe så kanskje jeg og kan rulle innom hvis jeg er velkommen :cip:

Nekochan
3rd March 2008, 23:51
Du snille deg, kan du kanskje sende meg en PM hvis det blir noe så kanskje jeg og kan rulle innom hvis jeg er velkommen :cip:

Det kan jeg vettu ^^

Critical IX
4th March 2008, 00:30
Trenger du flyttebyrå, eller lignende, til å sette istand saker og ting, kan jeg dele ut en hjelpende hånd eller to. Har hatt praksis i den bransjen en stund. [PM-knapp].

Critical IX
8th March 2008, 21:23
Har på følelsen at jeg drepte tråden. *Holder begravelsesseremoni*

Nekochan
8th March 2008, 23:15
Lol oh noes you killed it!! >.<
Neida :P Men ja.. foreløpig ser det dårlig ut med anime-evening 18. Mars..^^; Isåfall må jeg ha det hjemme hos meg, og der er det begrenset med plass i grunn. Men vi får skjå vi får skjå n_n

Bahada
9th March 2008, 17:44
Yatta! 18 er bra dag, for da kan de nærme trondheim dra dit, og de nærme oslo dra dit ;P
Håper du er hjemme og kan holde det. Jeg gleder meg hvertfall alt =3
Bare å spørre så kan vi sikkert hjelpe deg å flytte rundt på ting i huset så det blir bedre plass ;) hihi

Critical IX
9th March 2008, 18:42
Har stort sett fri i morgen. Kan godt høre rundt og finne ut om det er muligheter til å låne et auditorium på Gløshaugen den 18.

Jeg er usikker på følgende ting, though:
1. Hvem skal jeg spørre (finner den ut selv)?
2. Pris?
3. Adgang til bygget (kan være at jeg må stå ved døra med nøkkelkortet).

Et alternativ er et alternativ. Skader ikke å spørre ^^

Nekochan
9th March 2008, 21:41
Har stort sett fri i morgen. Kan godt høre rundt og finne ut om det er muligheter til å låne et auditorium på Gløshaugen den 18.

Jeg er usikker på følgende ting, though:
1. Hvem skal jeg spørre (finner den ut selv)?
2. Pris?
3. Adgang til bygget (kan være at jeg må stå ved døra med nøkkelkortet).

Et alternativ er et alternativ. Skader ikke å spørre ^^

Det var et godt forslag ^^
Men personlig har jeg ingen midler å bidra med økonomisk sett akkurat nå..^^;; Hadde jeg fått låne det lokalet jeg hadde tenkt hadde det blitt gratis.. Men det ser litt dårlig ut :P

Mr.Mag
9th March 2008, 21:53
Kunne noen ha laget en ny tråd om dette eventuelle treffet? Med hvem som kommer, hvem som kansje kommer, hvor det blir, dato, penger og alt det der? Da blir det litt mer oversikt får de som skal arrangere med tanke på plass, sitteplasser etc, hvor mange som skal komme etc.

Ichigo
10th March 2008, 22:56
Kunne noen ha laget en ny tråd om dette eventuelle treffet? Med hvem som kommer, hvem som kansje kommer, hvor det blir, dato, penger og alt det der? Da blir det litt mer oversikt får de som skal arrangere med tanke på plass, sitteplasser etc, hvor mange som skal komme etc.

*pokes*

Vet du om det blir noe av dette? >.<

Bahada
10th March 2008, 23:06
Ingen vet noe sikkert enda ;P men man kan ta ett litt mindre treff hos deg nekochan? hvis du er hjemme ofc. <3
hadde vært awesome :3

Mr.Mag
11th March 2008, 17:22
*pokes*

Vet du om det blir noe av dette? >.<

Som Bahada sier, så er det usikkert om det blir noe. Men, vi får se ;)

Nekochan
11th March 2008, 17:39
Ingen vet noe sikkert enda ;P men man kan ta ett litt mindre treff hos deg nekochan? hvis du er hjemme ofc. <3
hadde vært awesome :3

Jupp det kan funke det. Men jeg lager ikke no nyd tråd om dette foreløpig.. Dersom det blir hos meg kan jeg ikke ha så mange her uansett liksom ^^;;

Bahada
11th March 2008, 21:14
awesomeness!
Men da må du komme å hente meg på stasjonen da. Bor du langt unna eller Silvia-Chan.

Nekochan
12th March 2008, 01:23
awesomeness!
Men da må du komme å hente meg på stasjonen da. Bor du langt unna eller Silvia-Chan.

Uhm nja.. bor sånn ca 25 min med buss fra stasjonen:P

Bahada
12th March 2008, 16:31
Jaja, du får ta deg de minuttene å hente meg da ;P
Denne kvelden hadde vært super å fått til :D