PDA

View Full Version : Interessert i kontakt med cosplayers

Perinau
5th February 2008, 21:11
Hei.
Vi er tre studenter fra visuell kommunikasjon ved designfakultetet på Kunsthøgskolen i Oslo (link (http://www.khio.no/Norsk/Studier_og_Opptak/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2164 )) . I forbindelse med et magasinprosjekt som skal omhandle subkulturer, er vi interessert i kontakt med personer som driver med cosplay i Oslo-området. Magasinet vil stort sett bestå av bilder, men et par intervjuer kan også være aktuelt. Vi er helt blanke på området bortsett fra det vi har lest oss til det siste døgnet, samt et par naruto-episoder.

Vi lurer også litt på om det er andre klesstiler som er adoptert fra cosplay (lolita) til gata og vica verca el. harajuku-stiler, som er utbredt i Norge. Disse kan også være aktuelle for magasinet. Dette finner vi ut av etterhvert, men ta gjerne kontakt.
Det vi lurer på er altså om noen er villige til å stille opp på en photoshoot. _Gjerne_ flere!

Mvh. Camilla Bie, Esra Røise og Per Näumann (meg)

Send meg gjerne en PM eller e-post: pernauma@khio.no hvis du synes dette høres ut som noe for deg, eller har tilleggsinformasjon som du synes vi burde få med oss.

Ann Christin
5th February 2008, 21:17
Når bor jeg ikke i oslo, men om dere er intressert i lolita stil så kan jeg i det minste stille opp.

Kiyu
5th February 2008, 23:04
Jeg skal ta dette opp med resten av cosplay crew og se om vi ikke får sendt inn en representant fra oss også.

Perinau
6th February 2008, 13:08
Takk for responsen!
Vi vil gjerne ha kontakt med så mange som mulig :D

Bida-san
7th February 2008, 12:04
Dette kunne nesten være interessant:P Men må se litt an først
Merkelig at ingen flere har svart:S

zora
8th February 2008, 10:25
Er dette snakk om anime cosplays eller j-fasihon cosplays?

Red
8th February 2008, 10:58
Dette er kult! *allerede meldt seg på* ^^

Perinau
8th February 2008, 12:58
Veldig mye bra respons her folkens!
Nå har vi fått samlet en håndfull personer, men desto flere desto bedre.

Tidspunkt for photoshooten blir tirsdag 12/02 16:30 i Kunsthøgskolens lokaler i Ullevålsveien 5. Kart -> http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0HOA2IY&imgt=
Kom gjerne ikledd kostyme (i hvert fall hvis det er tidkrevende), men det er muligheter for skifting/sminking osv. her.
Vi kommer til å ta bilder i studioet der først, deretter evt. utendørs.
Vi er interesserte i j-fashion og anime cosplayers, samt lolitas.
Ring eller send melding til *nummer og navn slettet* hvis dere lurer på noe. Satser på stort oppmøte :ja:

Mvh. Camilla, Esra og Per.

AnthonyAA
11th February 2008, 13:00
Dette kunne vært noe! Blir med, jeg! :) :link:

Ann Christin
11th February 2008, 13:08
Litt usikker på om jeg kommer til å være der akkurat halv fem. Usikker på hvordan køen er innover.

Bida-san
11th February 2008, 13:26
Hvor mange er det som kommer egentlig?

AnthonyAA
11th February 2008, 18:03
Er det mulig for dere å laste de bildene dere tar opp på nettet, slik at vi kan ha bildene vi selv også? :)

Lurte på om dette kunne gå under emnet deres "J-Fashion":
http://www.jafca.org/TokyoNewTribe/goth_mode/NewTribe7E.html

Jeg hadde veldig lyst til å cosplaye 2 ting:

Denne: http://www.jafca.org/TokyoNewTribe/garcons/NewTribe4E.html

Og en anime ting.

Men tid er nok mangelvare, hehe :)

p33r
11th February 2008, 19:07
Hvis dere har lyst til å laste opp bilder kan vi tilby plass på cosplay.no til å laste dem opp, høres det bra ut?

Perinau
11th February 2008, 21:39
Rishana: Det går helt fint. Vi blir på skolen en stund utover kvelden. Bare ring hvis det er noe.

Bida-San: Litt usikkert. Det ser ut som om det blir minst 3 hvis alle avtaler går i boks. Sleng deg på du også : )

AnthonyAA: Alle som blir tatt bilder av får bildene til odel og eie! Null problem.

p33r: Takk for tilbudet. Vi har ikke problemer med hosting, men hvis de som deltar viser interesse for å samle alt på et sted, kan det nok bli aktuelt.

I dag har vi vært ute og sett etter aktuelle foto-locations. Skal en liten runde ut i byen i morgen på dagen med en herfra, men det er veldig mulig at det blir flere av de senere i uka. Det kan vi evt. ta en prat om i morra hvis noen er interesserte.

Vi gleder oss! Takk for godt samarbeid så langt.

AnthonyAA
11th February 2008, 22:47
Så bra :)
Gleder meg :link:

Jeg har 2 cosplays ferdig lagd nå. Derfor lurte jeg på om det er mulig å ta med begge, ettersom den ene er anime-inspirert og den andre japansk fashion - inspirert; 2 klesmoter dere er ute etter.

Jeg tar med begge to imorgen, også får dere bestemme hvilken dere vil ta den dagen, ettersom dere nevnte at dere ville gjøre noe lignende i løpet av uka også.

Perinau
11th February 2008, 23:27
Beklager, glemte å svare på den. Bare ta med deg begge, det går fint.

AnthonyAA
11th February 2008, 23:28
Ok :)

Hvor mange er påmeldt til nå?

3-4?

p33r
11th February 2008, 23:32
p33r: Takk for tilbudet. Vi har ikke problemer med hosting, men hvis de som deltar viser interesse for å samle alt på et sted, kan det nok bli aktuelt.
Vi har uansett interesse av å sammle alt av cosplay-events i norge et sted, så hvis mulig ønsker vi å sammle så mye vi kan der.

Gleder meg til å se bildene.

Perinau
11th February 2008, 23:42
AnthonyAA: Forhåpentligvis dukker det opp 4 med deg. Muligens flere. En av jentene har kontakt med noen på facebook, men er ikke helt sikker på statusen på dem.

p33r: Skjønner det godt. Går nok bra. Tror det kan bli en del kult : )

Hvis noen trenger kontaktinformasjon, for åpning av dør eller veianvisninger, så er det bare å sende en PM.

Prates i morra!

Bida-san
12th February 2008, 01:21
Da ses vi^^
Er det sånn at det muligens blir photoshoot over flere dager?

Perinau
12th February 2008, 12:51
Kjempefint.
Jeg vet ikke om vi kommer til å være i studio flere dager. Men vi har noen steder rundt om i byen der vi gjerne skulle tatt bilder. Det prater vi mer om i ettermiddag!
Vi sees.

Porphyra
12th February 2008, 22:59
Whaaa, skulle ønske jeg hadde sett denne tråden før!! TT_TT

Si fra hvis det blir flere slike photoshoots da!? Meg vil være med :3

Bida-san
12th February 2008, 23:42
Whaaa, skulle ønske jeg hadde sett denne tråden før!! TT_TT

Si fra hvis det blir flere slike photoshoots da!? Meg vil være med :3
Hehe, må følge med vettu!XD
Men det skal faktisk være to photoshoot til! Men ikke i studio...Det blir ute^^
Et i morra, da skal vi til fornebu:nya: (men vet ikke om de har plass i bilen og sånt) Også skal det være et på fredag kveld...

Perinau
13th February 2008, 00:14
Bra dag!
4 oppmøtte, med 7 forskjellige antrekk/kostymer. Ble mye bra bilder og vi laster opp noen smakebiter i morra : )

Takk til alle som deltok.

AnthonyAA
13th February 2008, 01:27
Ja, det var veldig gøy! :)
Håper det blir bra på Fredagen :)

Tror jeg skal kunne få til denne her innen da:

http://fc01.deviantart.com/fs23/f/2008/007/0/3/BLACK_BUTLER_by_Kuroshitsuji_club.png

Sebastian Michaels fra "Kuro Shitsuji", altså "Dark Butler"

Tar med de 2 andre cosplay'ene også på Fredagen, så dere får 2 anime og 1 japansk undergrunns-mote. :)

Porphyra
13th February 2008, 07:54
Kult, kult =3
Hvor skal man på fredag?

Ann Christin
13th February 2008, 09:20
Laste opp........ Meg vil se hehe.. Var gøy da, selv om det ble litt senere enn jeg trodde. Jeg fikk jo ikke dratt før i åtte tiden hehe..

Red
13th February 2008, 09:33
Det var skikkelig gøy igår! Kan ikke vente med å se bilder! :shuriken:

Kult, kult =3
Hvor skal man på fredag?

Klokken syv på Østbanehallen, spor 1 til 3! Gleder meg allerede!

Bida-san
13th February 2008, 13:22
Jaaa! Fredag blir stylish=P

Ann Christin
13th February 2008, 21:02
Bilde, bilde, bilde!! Masete jeg? Nei da hehe.. Har bare en samboer som er nyskjerrig her hehe. Selv om han fortsatt mener jeg er gla som går kledd sånn ;)

Perinau
13th February 2008, 23:40
Nok en flott dag, til tross for tåke, biltrøbbel og annen moro.

Her er en liten smakebit, kommer mye mer etterhvert.
Link (http://profile.imageshack.us/user/perinau)

p33r: Kan du sende en PM ang. host av bilder på cosplay.no?

Sees på fredag!

Bida-san
13th February 2008, 23:55
Lol. Tåke og biltrøbbel jaXD Kaldt var det også!

Takk for de flotte bildene! Gleder meg til resten:nya:

Red
14th February 2008, 01:09
Fine bilder! Me wants more!!!!!!

Oh, yeah, det var utrolig kaldt! Fryser fortsatt, jeg. ^^'

Shininintai
14th February 2008, 01:38
Oh toh toh!! Er det plass til meg på fredag?! Me want to cosplay :3!!!

Har jeg forstått det riktig, skal det ta photoshots på sporene der ute der det strømmer folk hele tiden på togstasjonen? I såfall, sugoi!

Red
14th February 2008, 09:13
Oh toh toh!! Er det plass til meg på fredag?! Me want to cosplay :3!!!

Har jeg forstått det riktig, skal det ta photoshots på sporene der ute der det strømmer folk hele tiden på togstasjonen? I såfall, sugoi!

Skulle tro det bare var å komme, og photoshootet skulle skje på de rullebåndene opp/ned til platformen. Har kommet ganske kult neonlys der. ^^

Porphyra
14th February 2008, 11:03
Nyuu, meg vil være med! x3
Dersom jeg kommer, blir det som L ;p

Perinau
14th February 2008, 11:40
Kult at flere vil være med.
Vi har veldig begrenset med tid på fredag, så det er viktig at alle som skal være med, er ikledd kostymene og er helt klare kl. 1900.

Vi sees rundt spor 1 og 3 på fredag!

AnthonyAA
14th February 2008, 15:07
Jeg tar med 2 anime-inspirerte cosplays og en Japansk undergrunns mote på Fredagen :)

Den ene animen vil ta litt tid for å gjøres ordentlig, det vil si at jeg må ta på røde linser o.s.v. , men det skal ikke ta så lang tid. Kan isåfall la de andre gå før meg etter hver shoot, så jeg får skiftet til hver. Hver cosplay tar under 10 sekunder å bli skiftet til :D Fant en genial måte å gå over til 3 karakterer ;)

Tharanee
15th February 2008, 22:41
genialt dere. detta var moro! jeg var med alle tre dagene som slave for "Red" men moro å se hvordan man ved hjelp av lys, studio,kamera og good locations få fram så geniale bilder. jeg ble tilogmed dratt med på noen av dem:trist: men fikk treffe flere koselige japani folk.:8D:

AnthonyAA
15th February 2008, 22:43
Jo, helt enig! Veldig koselig! :link:

Takk for gråte-papiret, vennen! :nyalink:

Håper bildene ble supre :) De tok visst over 400 bilder tilsammen, og jeg vil ha ALLE sammen :D

Tharanee
15th February 2008, 22:57
Red og jeg håper på å få det ferdige produktet altså det magasinet det skulle i. ifølge hun ene så var jo cosplayingen det beste av subkulturene som ville være med.
håper det går bedre med øynene dine Anthony..

Red
15th February 2008, 23:05
Neste gang så ta et linsekurs, Anthony! Fikk tårer i øynene av deg. ^^'

Men, enig med Tharanee. Ville gjerne se dette magasinet som bildene skal inn i, og - selvfølgelig - vil jeg ha selve bildene også! Gleder meg!

PS: Hvor ble det av folk? Det var så mange som sa de kom, men det kom jo ingen!

AnthonyAA
15th February 2008, 23:14
Jo, hehe takk :)

Ja, jeg spurte angående magasinet deres for noen dager siden av Camilla, men det så ut som det skulle være et internt prosjekt for KHiO, men de har en del kontakter ved noen tidsskrifter, og hvis de skulle noen gang publisere dem, så vil de si ifra til oss :)

Jeg og Bida-san gikk og skiftet, men fant dere ikke på Outland eller utenfor toalettene... Så vi dro og spiste mat og tok random bilder :dangolink:

Lulz FTW! <3

Tharanee
15th February 2008, 23:29
vel vi venta på dere men tydeligvis ikke lenge nok. sorry. :blush:

men vi treffes kanskje når jeg og Red får feka oss til å lage et chibi treff

AnthonyAA
15th February 2008, 23:33
Goodie! ;)

Bida-san
16th February 2008, 00:23
Neste gang så ta et linsekurs, Anthony! Fikk tårer i øynene av deg. ^^'

Men, enig med Tharanee. Ville gjerne se dette magasinet som bildene skal inn i, og - selvfølgelig - vil jeg ha selve bildene også! Gleder meg!

PS: Hvor ble det av folk? Det var så mange som sa de kom, men det kom jo ingen!
Haha! AnthonyXD
Ja, jeg vil også gjerne se dette magasinet hvis det er mulig^^
Folk har det bare i munnen, og ikke i handling:toda:

Jo, hehe takk :)

Ja, jeg spurte angående magasinet deres for noen dager siden av Camilla, men det så ut som det skulle være et internt prosjekt for KHiO, men de har en del kontakter ved noen tidsskrifter, og hvis de skulle noen gang publisere dem, så vil de si ifra til oss :)

Jeg og Bida-san gikk og skiftet, men fant dere ikke på Outland eller utenfor toalettene... Så vi dro og spiste mat og tok random bilder :dangolink:

Lulz FTW! <3
Ja.... Anthony brukte sååååå lang tid!XD Sorry girls.

vel vi venta på dere men tydeligvis ikke lenge nok. sorry. :blush:

men vi treffes kanskje når jeg og Red får feka oss til å lage et chibi treff
OOO ja! Satser på at det ikke er mens jeg er borte da:nya:

AnthonyAA
19th February 2008, 16:54
Bida-san: :toda: !

Koselig var det! Gleder meg å se bildene! :)

Er det mulig å få lastet opp resten av bildene til Image Shack-kontoen deres?

Er litt spent på å se de andre bildene også :link:

Ann Christin
20th February 2008, 13:42
Bilder, vil se bilder hehe.. Litt utolmodig ja.. Bare et til så blir jeg fornøyd.. Eller en av de i gangen hihi.. Jeg vil se..

Tharanee
20th February 2008, 16:59
snakka med P33r, som sa at han hadde snakka med de studentene som tok disse bildene. og for dem var det selfølgelig førsteprioritet å få ferdig dette prosjektet, men bildene skulle komme ut så fort som mulig så vi må nok dessverre smøre oss med tålmodighet.

var hvis også slik at bildene skulle få en plass på cosplay.no eller no (her er jeg ikke helt sikker men mener det var det jeg hørte)

AnthonyAA
21st February 2008, 21:50
Ah, skjønner :)

Håper bildene i den gangen ble gode :nyalink:

Hvordan går det med Chibi-treff planleggingen? :wow:

Ann Christin
21st February 2008, 22:55
snakka med P33r, som sa at han hadde snakka med de studentene som tok disse bildene. og for dem var det selfølgelig førsteprioritet å få ferdig dette prosjektet, men bildene skulle komme ut så fort som mulig så vi må nok dessverre smøre oss med tålmodighet.

var hvis også slik at bildene skulle få en plass på cosplay.no eller no (her er jeg ikke helt sikker men mener det var det jeg hørte)

isj, jeg vil jo se de nå hehe.. Eller bare en av de i gangen hehe. Da blir jeg fornøyd.

Red
22nd February 2008, 09:33
Ah, skjønner :)

Håper bildene i den gangen ble gode :nyalink:

Hvordan går det med Chibi-treff planleggingen? :wow:

Har ikke kommet noe sted enda, er jeg redd. Skolen forhinderr det meste, desverre. :sinna:

Men det VIL bli et Chibi-treff i fremtiden, det kan man banne på!

Bida-san
22nd February 2008, 09:57

Ah, I see... Of course vil de bli ferdig med prosjektet først!
Jaja, vente vente^^

Har ikke kommet noe sted enda, er jeg redd. Skolen forhinderr det meste, desverre. :sinna:

Men det VIL bli et Chibi-treff i fremtiden, det kan man banne på!
Hehe! Det er lenge siden det var noe treff i det hele tatt syns jeg...
Nå for tiden skjer bare ting i Stavanger!:S Where is Kataya, when we need her? Hu pleide jo å arrangere treffXD
Og hvor er det blitt av Chibi crew!? Vi hadde jo Chibi crew før, som hadde ansvaret for å arrangere Chibi treff.... Hva skjer med japani?:gonk:

AnthonyAA
27th February 2008, 18:32
Me want to see zhe pictures!! :gråte:

Hvor lenge mer skal vi lide her da? :cip:

Bida-san
29th February 2008, 01:01
Stop complaining! De laster opp bilder når de er klare, I hopeXD

Anyway my pics (crappy yes, but anyway:s):

http://www.dwimg.com/files/m8bn6x7d13dbhgo280az.jpg

http://www.dwimg.com/files/h86a7sgpf3bqg5q2dm4u.jpg

http://www.dwimg.com/files/2etoydajjo5rcu5av3l5.jpg

Haha, tok dere den? Devil as in red eyes, også Anthony som gråt...= Spillet Devil May Cry. Jeg vet, jeg er hysterisk morsomXD http://www.dwimg.com/files/ht89dxyiw8c9r68cajf8.jpg

http://www.dwimg.com/files/mqy4wzk6azz61szsorf2.jpg

http://www.dwimg.com/files/mw2cqcvenq7mv7g2943d.jpg

http://www.dwimg.com/files/4xxyqiupxnftbzjs2uua.jpg

:cip:

Red
29th February 2008, 09:00
Stop complaining! De laster opp bilder når de er klare, I hopeXD

Anyway my pics (crappy yes, but anyway:s):

http://www.dwimg.com/files/m8bn6x7d13dbhgo280az.jpg

http://www.dwimg.com/files/h86a7sgpf3bqg5q2dm4u.jpg

http://www.dwimg.com/files/2etoydajjo5rcu5av3l5.jpg

Haha, tok dere den? Devil as in red eyes, også Anthony som gråt...= Spillet Devil May Cry. Jeg vet, jeg er hysterisk morsomXD http://www.dwimg.com/files/ht89dxyiw8c9r68cajf8.jpg

http://www.dwimg.com/files/mqy4wzk6azz61szsorf2.jpg

http://www.dwimg.com/files/mw2cqcvenq7mv7g2943d.jpg

http://www.dwimg.com/files/4xxyqiupxnftbzjs2uua.jpg

:cip:

Sweeeet! bilder!!!! Yay! :w00t:

likte spesiellt 'Devil May Cry' bildet! XD

Takker for bilder - og komplimang, du var ikke så rent ille du heller! :todangonya:

AnthonyAA
29th February 2008, 12:36
Haha, øynene mine popper godt ut! :lur:

*stjeler de fra Bida-san* :toda:

On a later note...

Snakket med Camilla igår og de sa at de skulle laste opp flere bilder idag (snakket med henne igår) 29.Februar 2008.
Beklaget veldig for at de ennå ikke var oppe, men de vil forhåpentligvis ha resten av bildene oppe på Image Shack-kontoen deres snart :)

YAYness! :link:

Ann Christin
29th February 2008, 13:00
Så gøy.. Håper de laster opp noen av bildene av meg de tok i gangene. Tror de ble tøffe.

Perinau
1st March 2008, 18:50
Hei folkens.
Vi har somlet litt (jeg , Per, spesielt). Skal få opp bilder så fort jeg rekker det (i morgen / overimorgen). Fremføringen gikk forøvrig veldig bra!

Bida-san
2nd March 2008, 10:47
Hei folkens.
Vi har somlet litt (jeg , Per, spesielt). Skal få opp bilder så fort jeg rekker det (i morgen / overimorgen). Fremføringen gikk forøvrig veldig bra!
Yay!:nya:
Så bra at fremføringen ble bra da^^

Perinau
3rd March 2008, 22:34
Sjuk i dag, så har ikke hatt mulighet til å få bildene (som er på skolen) ut.

Perinau
4th March 2008, 20:23
Fremdeles syk :/

Bida-san
4th March 2008, 20:25
God bedring da!^^

AnthonyAA
9th March 2008, 10:46
No problemo! ;)

Red
12th March 2008, 18:58
Hvordan går det der borte? På bedringens vei?

Tharanee
14th March 2008, 12:02
Så herlig! ooo jeg gleder meg. selv om jeg ikke var med på bildene så er det spennende å se resultat etter alt dere slet dere gjennom:nya: Så flott at fremføringen deres gikk bra da venter vi i spenning...

Sorry det med chibi treffet som ikke har blitt no av ennå. Som sagt Red og jeg har hatt det travelt med skole. Men det hadde vært kjekt å starte et chibi crew. Har vi det forresten fra før? isåfall hvor er de?

Ser iallefall frem til å møte dere folkens i (forhåpentligvis) nærmere fremtid:P

AnthonyAA
14th March 2008, 12:07
Yayness! :link:

Om det ikke finnes noen fra før, så melder jeg fra om min interesse for en stilling i den gruppen nå. :)

ME WANTZ TO ZEE ZHE PIKKSJURS! :P

Bida-san
14th March 2008, 15:46
Så herlig! ooo jeg gleder meg. selv om jeg ikke var med på bildene så er det spennende å se resultat etter alt dere slet dere gjennom:nya: Så flott at fremføringen deres gikk bra da venter vi i spenning...

Sorry det med chibi treffet som ikke har blitt no av ennå. Som sagt Red og jeg har hatt det travelt med skole. Men det hadde vært kjekt å starte et chibi crew. Har vi det forresten fra før? isåfall hvor er de?

Ser iallefall frem til å møte dere folkens i (forhåpentligvis) nærmere fremtid:P
Vi hadde et Chibi crew, men de har visst blitt sporløst forsvunnet:cip:

AnthonyAA
16th March 2008, 15:04
Haha, såpass..

Jeg blir gjerne med i en gruppe.
Kan en del Trapara som er mye annerledes enn vanlig Para Para, så hvis det finnes en gruppe for dem også her på Japani, så blir jeg gjerne med eller som en leder, gruppe-leder.

How are the pictures turning out? :nyalink:

Ann Christin
19th March 2008, 22:04
Lalalala *Begynner å bli utolmodig igjen*

AnthonyAA
19th March 2008, 22:11
Me tooooo~~

Rockshoujo
22nd March 2008, 03:42
Jeg har cosplayet siden 2002. Bor ikke i Oslo men i Østfold. Jeg har vært hekta på Japan og alt som har med det å gjøre siden jeg var liten og har lagd mange kostymer. Noen har jeg ikke lengre pga de ble ødelagt når vi flyttet. T_T Men har en del enda.

Ah det var over ja. *Har ikke vært på Japani på en god stund, altfor mye å gjøre når det gjelder hobbier og skole* *_* Bare glem det ovenfor da...

AnthonyAA
23rd March 2008, 22:56
Jeg har cosplayet siden 2002. Bor ikke i Oslo men i Østfold. Jeg har vært hekta på Japan og alt som har med det å gjøre siden jeg var liten og har lagd mange kostymer. Noen har jeg ikke lengre pga de ble ødelagt når vi flyttet. T_T Men har en del enda.

Ah det var over ja. *Har ikke vært på Japani på en god stund, altfor mye å gjøre når det gjelder hobbier og skole* *_* Bare glem det ovenfor da...

Dessverre så var dette opplegget for lenge siden..

Trøst deg med denne sangen her ;)

http://forum.japani.no/forumdisplay.php?f=79

Tharanee
25th March 2008, 23:11
åå gud hvor var det jeg havna hen? kul sang da veldig lett å feste den på hjernen..

Red
31st March 2008, 08:37
Har sendt en sms til folka for et par dager siden, men har fortsatt ikke fått svar. Er det noen som vet noe i det hele tatt om når bildene kommer? Har gått en god stund nå.

AnthonyAA
8th April 2008, 13:01
Jeg hadde nummeret til Camilla, men mistet det i en programvare-oppdatering på mobilen min. :beskjed:

I want to zee zhe pikksjurs!! :D

Ann Christin
8th April 2008, 13:37
Kanskje de er døde? :O

Man vet jo aldri :p

Tharanee
8th April 2008, 23:14
hehe eller gått bort og glemt oss?:gonk:

hva skal vi gjøre?:(

Ann Christin
9th April 2008, 11:52
hehe eller gått bort og glemt oss?:gonk:

hva skal vi gjøre?:(

Vi vet jo hvor de er, vi kan bare jakte de ned og true de :p

Ingen som har nummeret til noen av de da? Eller hvem av de har dere nummeret til? Jeg har en som er lagra som japani kisen, men vet ikke hvem det er og husker ikke navnet hans hehe..

AnthonyAA
19th April 2008, 23:31
*gone*

AnthonyAA
29th April 2008, 18:51
Hvor blir av bildene? :toda:

Perinau
14th May 2008, 18:52
Hei folkens, nå er bildene klare. Beklager sommelet.
Er det noen som har en FTP eller lignende hvor jeg kan laste dem opp? Hvis ikke kan jeg brenne cder.

AnthonyAA
14th May 2008, 19:01
Heisann!

Du kan jo bruke Image Shack'en din ;)

Red
14th May 2008, 20:40
ENDELIIIIIG!!!!!

Bruke Imageshack!!!! Eller Photobucket!!! eller noe!!!! Just give them to us!!! Har abstinenser her borte!!!!!

EDIT: du kan også zippe alle bildene i en eller flere filer, og uploade dem på Megaupload, MediaFire, ShareOnAll, SpeedyShare, eller en av de lignende upload-services.

Ann Christin
14th May 2008, 20:45
Kan du ikke sjekke angående det P33r sa. Kanskje de kan hjelpe.

Tharanee
14th May 2008, 21:02
i værste fall kan jeg komme og hente dem bor like ovenfor skolen. kan ha med pc eller usb nøkkel.

Red
14th May 2008, 21:11
i værste fall kan jeg komme og hente dem bor like ovenfor skolen. kan ha med pc eller usb nøkkel.

Jeg liker dette forslaget!!!!! :ja:

Yumegirl
14th May 2008, 21:18
Kan dere laste dem opp i denne tråden med link eller noe så vi andre som ikke var med også kan få se? :)

Ann Christin
14th May 2008, 21:27

Mhm, kanskje like greit det... Eller sende de på mail til noen.

Tharanee
14th May 2008, 22:57
Kan dere laste dem opp i denne tråden med link eller noe så vi andre som ikke var med også kan få se? :)

Selfølgelig! det va jo egentlig det som var meningen også men så har det bare tatt litt tid for å ordne dette. men link skal vi ordne så dere får se alt vi gjorde.

Perinau
15th May 2008, 23:26
HER (http://www.megaupload.com/?d=FZFS7KO8)

Dette er vel enklest. Hvis det er noen spesielle bilder som har brent seg inn, og ikke er her, så får dere si ifra. Har også droppet bildene fra oslo s, det ble bare rot og støy fra rulleveien osv. Håper det faller i smak.
Hilsen Per

Red
16th May 2008, 09:09
Tusen takk!

Tharanee
16th May 2008, 11:11
Takker og bukker dypt..