PDA

View Full Version : Event Animedag på Niss 9. februar!

Smiph
5th February 2008, 13:14
På lørdag, den 9. februar 2008, skal det vises Mushishi og 5 Centimeters Per Second på Nordisk Institutt for Scene og Studio.

I den anledning så samarbeider vi og NISS elevene med å arrangere et minitreff for både elevene ved skolen og Japani brukerene.

Det koster ikke noe som helst å være med på selve visningen og vi skal prøve å ordne slik at folk får kjøpt seg noe å spise.

Medlemmer møtes 11.30 på Outland Østbanehallen for å så gå samlet opp til NISS.

Sjekk ut link nedenfor for mer info.
http://www.japani.no/animedag/

Smiph
5th February 2008, 15:27
For å få igang tråden. Jeg kommer mest sannsynelig innom en tur hvis jeg er friskere. :nya:

Nodoka
5th February 2008, 15:34
Jeg kommer nok til å komme ^-^
og jeg skal få drassa med meg kjæresten min også. *håper hun blir med*

Salamander
5th February 2008, 16:02
Høres gøy ut. Har lenge hatt lyst til å se filmen, og etter anime.no's anmeldelse høres Mushishi ut som noe å se også, så jeg kommer nok. 80% sansynlig med andre ord, må bare skaffe lov av foreldre+ en reiserute først:cip:

Shinke
5th February 2008, 16:37
Jeg mener å huske noe om at noe ville planendringer gjorde at jeg kom til å havne der istedenfor i Sverige på lørdag, så yay :3

Shiraishi
5th February 2008, 16:46
Jeg mener å huske noe om at noe ville planendringer gjorde at jeg kom til å havne der istedenfor i Sverige på lørdag, så yay :3

Jeg tar med Shinke - om så i bånd. :3

(Hvis det er flere som har lyst til å bli leid i bånd vil jeg helst få beskjed på forhånd så jeg kan skaffe til alle.)

Quakeulf
5th February 2008, 17:11
Jeg er i New York da, men jeg skulle gjerne ha vært der! :cip:

Ryko
5th February 2008, 17:49
jeg kommer tror jeg. Kan være at det er den dagen det er åpen dag på Danvik fhs, men jeg tror jeg kommer.

Ardisrawr
5th February 2008, 18:49
Viss shinke og dere kommer, kommer nok jeg også selv om jeg har sett første episodene av mushishi :]

Shinke
5th February 2008, 22:49
Vi kommer garantert, så er bare å slenge deg på Ardis :3

Ardisrawr
6th February 2008, 14:46
Vi kommer garantert, så er bare å slenge deg på Ardis :3

Så bra, da skriver jeg det ned i boka mi^^

Dadaph
6th February 2008, 14:58
Kanskje, selv om jeg egentlig ikke har tid.
Men mulig jeg skal noe annet den dagen, jeg er ikke sikker.

Kokoro
6th February 2008, 15:41
Mulig jeg tar meg turen.. Noen flere som skal ta tog samme vei som meg? :P
Noen ca beregning på når det blir ferdig eller?

Tito Kato
6th February 2008, 16:32
kommer sansynlighvis ^w^
men kan ikke love noe da.

Hørte på JNR(japani nice radio) om mushishi, har ganske lyst til å se den, menne venter til animedagen.

hadde ikke hørt om noen av dem faktisk før JNR, men det kan bli interesant. Og det er jo viktig med litt nye animer en gang i blandt >.<.

vanlighvis så ser jeg bare animer som blir sterkt anbefalt eller som jeg har sett et lite klipp av. jepp, dumhet kalles det! tenk om alle var sånn, da ville vi ikke fått vite om andre animer :O :ohmygosh: <-- hehe det burte jo vært en smiley :nya:
http://img505.imageshack.us/img505/5479/ohmugoshvx4.jpg (http://imageshack.us)

Ardisrawr
6th February 2008, 18:32
Håper de viser 5 Centimeters Per Second først siden jeg skal til Moss og har sett til episode 20 av mushishi. Eller er vell egentlig det samme, siden jeg lovte å se den med kjærsten min^^

Niss ligger ved grønland ikkesant? Isåfall er det ikke såveldig langt til den kinaresturangen vi var på under tegnehelg II. Man bruker nok 10-15minutter bort dit da >< Men de har kjempegod asiatisk mat, også ligger Hong Kong supermarked vedsidenav. Der har jeg brukt alle pengene mine de siste dagene :toda:

Shinke
6th February 2008, 21:22
aha! ^^ jeg følger bare etter Shira jeg.
Jeg har forsåvidt sett 5 Centimeters Per Second, men den er så WIN at jeg gleder meg til å se den igjen. Utrolig pent laget. og Mushishi ser utrolig fin ut den også, så gleder meg til detta her!

Ryko
6th February 2008, 22:05
jeg kommer litt senere på dagen. hvordan finner jeg fra da? Jeg har rettningsans som en vindskeiv basketball ...

fiiup
6th February 2008, 22:15
Det kommer et kart snart. Men det ligger ikke langt fra hotel plaza, se etter cafe con bar derifra er det inn en side gate, det ligger et parkerings bygg i den gaten og så ser du etter NISS skiltet.

Yuiko
7th February 2008, 15:50
Uuuuuh, jeg tror jeg tar turen innom :3
Har en avtale klokka fem, men jeg rekker nok det... : P

Ryuzaki
7th February 2008, 20:45
Jeg tar meg gjerne en tur hvis jeg får tid, skal faktisk til oslo denne helgen også:) Menneh, jeg lurer på noe; Alle fra Japani må møte på outland 11.30? Og Man må bli værende fra 11.30 til... 19.30 eller når det var? Altså, er det et problem å "stikke innom en tur"? :)

Ardisrawr
7th February 2008, 20:55
Jeg tar meg gjerne en tur hvis jeg får tid, skal faktisk til oslo denne helgen også:) Menneh, jeg lurer på noe; Alle fra Japani må møte på outland 11.30? Og Man må bli værende fra 11.30 til... 19.30 eller når det var? Altså, er det et problem å "stikke innom en tur"? :)

Prøv å skaff nummeret til en som er der, så kan den personen sikkert gå ut å møte deg?^^

Burde ikke være noe problem ivertfall :cip:

p33r
7th February 2008, 22:36
Neida, men de som ikke finner veien kan møte på outland 11:30, om du stoler på dine egenskaper for veifinning kan du komme når som helst really.

Bida-san
8th February 2008, 00:39
Awwww!XD Hvorfor må slike ting skje når jeg jobber?:gonk:

Jawad
8th February 2008, 15:24
Hvis jeg klarer å våkne tidsnok og har ingenting å gjøre, så kanskje jeg kommer...

Ryuzaki
8th February 2008, 19:07
Jeg vet hvor det er, så det er hvertfall ikke noe problem, jeg bare lurte på om det kanskje er litt irriterende hvis en person bare "dumper" inn fire på ettermiddagen for å si hei og sånt. Det er kanskje litt sånn avbrytende, med tank på filmen...som forresten høres veldig bra ut. Men da spør jeg; Er det noen som vet når den første filmen startes og når den andre startes?
Yay:) Helg:)

Ardisrawr
8th February 2008, 23:06
Når jeg tenker over det, tviler jeg på at jeg kommer meg opp før ti, for å så dra ned i byen for å se en serie jeg har sett ><

Får se om jeg kommer, men ingen vits i å vente på meg!

Ryuzaki
8th February 2008, 23:19
Ok, men når vises den 5 cm saken, anybody knows?
Hadde vært fint å vite:)

fiiup
9th February 2008, 09:08
5 cm per second kjøres fra tolv og mushishi etter det.
I tillfelle det kommer mange folk ut på kvelden så kan man se om det er tid til å holde en ekstra visning. DET ER IKE EN GARANTI.
Fordi som har problemer med å komme seg inn i lokalene eller ikke finner veien evt lurer på noe så er telefon nummeret mitt 91372047