PDA

View Full Version : Treff Tegnehelg i Stavanger

Pages : [1] 2

AzZa
3rd February 2008, 19:47
Jeg, Airbaginky og Eraiasu synes en tegnehelg i Stavanger hadde vært en kjempeide både for å lære, og å møte andre. Derfor har vi satt i gang et prosjekt med å finne lokaler osv. Nå vi får leie Bekkefaret Bydelshus som ligger rett ved sykehuset, ca 15min gå-avstand fra Hillevåg togstasjon. Det går også buss fra byen.

tegnehelga varer fra lørdag 8.mars 17.00 til søndag 9.mars 12.00

Vi henter dem som kommer med lokaltoget som går fra Egersund klokka 15.36 og er fra i Hillevåg kl.16.41 på Hillevåg stasjon. Så hvis du tar lokaltoget anbefaler jeg å ta dette. Er jo også lov å møte opp der om man bare trenger veien selv om man ikke kommer med tog ^^

Vi får også besøk av Quakeulf(som er voksen) som blir den som "leder" tegninga og lærer vekk :D
Har du en god ide om mat og aktiviteter eller noe å bidra med, så for all del si fra!

De intereserte:
Tito Kato
Chiyo
Princess
Twister
T92
Takezo
Mishi

De som er sikre på at de kommer
CatgirlMe
Eraiasu
Tyblazitar
Airbaginky
Quakeulf
AzZa
Djae
Danieru-kun
Miyu
Mimiko
DragonGirl46911
SeBe
Neliel
Aznakh
dark kwen(+venninne)
Pyo
"Lena"
Kaia_baia
Padfoot
Kamashi
Shinke
Ena-kun
Nahich
Zombiefaen
Kaworu
Sakujo

Bekkefaret bydelshus:
Rapport fra en tur nedenom Bekkefaret Bydelshus:
En eller annen tirsdag nå nylig var altså jeg og Inky en tur nedom Bekkefaret hvor vi så oss om og snakka litt med ei som jobber der. Det er bra med lys og stikkkontakter, og 5 sofaer(4 av dem mulige å sove på). Det er litt dårlig med bord, så folk får prøve å få med seg noe å ha som underlag når de tegner, for golvet er ikke egna til det. Det er også et par pcer med photoshop og illustrator og et spillrom som vi får bruke. Men dette går på mitt og Inkys ansvar, så om folk ikke er snille blir det bank og stengte rom >:3 Vi har også kjøkken, og til og med mulighet til å få bruke slushmaskin hvis vi betaler 10kr per beger med slush xD
Vi sover inne på et diskorom(fine sjakkbrettgulvet<3) eller i der det er plass. Vi har faktisk et biljardbord også foresten! Det er også butikk rett utenfor, så hvis vi starter tidlig nok på lørdagen kan jo folk stikke innom der om de vil. Tror det var sånn ca alt, er det noen spørsmål så er det fremdeles bare å spørre :nya:

Mat:
Regner med at det blir pizza, siden dette er lett og godt. Men tar gjerne imot andre forslag. Matenfinansieringen går mest sansynlig ut på at alle som vil ha spleiser. Har ingen anelse hvordan vi skal gjøre det med frokost? Alle tar med litt hver eller vi kjøper inn på forhånd og folk som vil ha betaler tilbake? Trenger forslag :)

Sove:
Har du planer om å sove anbefaler jeg å ta med en sovepose og liggeunderlag/madrass. Det er altså 4 sofaer som er mulige å sove på så lenge ingen sitter i dem :3 Håper på at de som vet de skal sove og ikke bor så langt unna tar hensyn så de som kanskje får problemer med å ta med seg madrass/liggeunderlag har en plass å sove.

Førsteposten oppdateres så fort jeg vet noe, og ting er fastslått!
Håper dette høres kjekt ut, og at noen vil komme :nya:

Enten du er sikker på at du kommer eller bare er intresert, så si fra! :nya: Vil gjerne høre fra dem som er sikre på at de kommer nå!

Siste stress-nytt:
Det ser ut som de som tar 11 bussen bør gå av på 2.stopp etter Joker, man er da et lite stykke fra bekkefaret, men gå den veien bussen går, sving til høyre og se et stort murbygg rett med Esso som det står "bekkefaret bydelshus" på. Gå inn kjellerinngangen selv om den ser shabby ut, og ta av skoene!

Jeg har på meg Naruto si nattlue for de som skal møtes på togstasjonen!

Quakeulf
3rd February 2008, 19:56
Jeg er voksen! :cip:

Hillevåg vet jeg hvor er, heldigvis, men jeg er ikke så lokalkjent der at det gjør noe, men jeg finner sikkert fram!

AzZa
3rd February 2008, 20:01
Vi skal greie å plukke folk med oss og vise dem veien om de ikke finner den da :P kan sørge for at en f.eks. står på Hillevåg togstasjon og viser folk veien, også har jeg også greid å finne kart på gule sider:
http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=4&companies=&imgt=&waypointTarget=none&id=c_Z000ZG9P&n=58.9528056704577&s=58.9491443295423&e=5.73067950177778&w=5.72067949822222&zoom=3&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0

Tyblazitar
3rd February 2008, 20:24
Blir det bare tegning det går i, eller blir det mer som et "treffe andre folk og ha det kjekt"-treff hvor de som vil tegne tegner og de som ikke kan tegne gjør andre ting? Jeg tilhører nemlig den siste gruppen, og er ikke sånn veldig fristet hvis det bare blir å sitte og tegne.

AzZa
3rd February 2008, 20:40
Hadde tenkt begge deler jeg :) Jeg greier ikke å tegne en hel kveld, så det hadde uansett ikke blitt bare tegning, men tegning blir det noe av uansett siden Quake kommer ^^ Også er det jo litt opp til dem som kommer og, jeg skal ikke sitte å bestemme alt som skjer! Jeg kan dra med ps2 pg singstar til avveksling, og sikkert noen andre som har noe kjekt man kan gjøre, så jeg kan ikke egentlig gi deg et helt klart svar desverre! Men husk at om man ikke kan tegne kan man altids lære noe :)

Nahich
3rd February 2008, 20:47
Jøss, endelig arrangeres det noe gøy, og ikke så langt unna heller xD

Virker interessant :3 Kanskje jeg kommer (selv om mine (svært dårlige) tegneskills kanskje ikke kommer i bruk x3 ) :sorcerer:

AzZa
3rd February 2008, 20:50
Jøss, endelig arrangeres det noe gøy, og ikke så langt unna heller xD

Virker interessant :3 Kanskje jeg kommer (selv om mine (svært dårlige) tegneskills kanskje ikke kommer i bruk x3 ) :sorcerer:

kjempeflott ^^ skal jeg sette deg opp på "de intereserte lista"? :)

Nahich
3rd February 2008, 20:55
kjempeflott ^^ skal jeg sette deg opp på "de intereserte lista"? :)

Kan du godt ^^:sorcerer:

AzZa
3rd February 2008, 20:58
Kan du godt ^^:sorcerer:

da er det fiksa ;)

Tyblazitar
3rd February 2008, 20:58
Hadde tenkt begge deler jeg :) Jeg greier ikke å tegne en hel kveld, så det hadde uansett ikke blitt bare tegning, men tegning blir det noe av uansett siden Quake kommer ^^ Også er det jo litt opp til dem som kommer og, jeg skal ikke sitte å bestemme alt som skjer! Jeg kan dra med ps2 pg singstar til avveksling, og sikkert noen andre som har noe kjekt man kan gjøre, så jeg kan ikke egentlig gi deg et helt klart svar desverre! Men husk at om man ikke kan tegne kan man altids lære noe :)
Ah, ok, takk for svar! Du kan godt sette meg opp på "interesserte"-listen, i alle fall, må se litt an hvem andre som kommer. ;)

AzZa
3rd February 2008, 21:00
Ah, ok, takk for svar! Du kan godt sette meg opp på "interesserte"-listen, i alle fall, må se litt an hvem andre som kommer. ;)

den er grei! ^^

Pyo
3rd February 2008, 21:13
Jeg har lyst til å komme :3 Tror du jeg kan dra til deg og overnatte den helga, Azza? :cip:

AzZa
3rd February 2008, 21:17
Jeg har lyst til å komme :3 Tror du jeg kan dra til deg og overnatte den helga, Azza? :cip:

Ja ^^ har sagt at Mita også må komme! Dere bare sover hos meg fredag til lørdag, også sover vi på bekkefaret lørdag til søndag ^^

Pyo
3rd February 2008, 21:22
Ja ^^ har sagt at Mita også må komme! Dere bare sover hos meg fredag til lørdag, også sover vi på bekkefaret lørdag til søndag ^^

hurra! ^w^ Håper jeg får lov~ mamma var skeptisk til at dere fikk to til i huset, så du må nesten få Heidi til å si klart fra at det er greit (om det er det da).
Men burde meg og Mita-teme ta fly eller tog?

AzZa
3rd February 2008, 21:26
hurra! ^w^ Håper jeg får lov~ mamma var skeptisk til at dere fikk to til i huset, så du må nesten få Heidi til å si klart fra at det er greit (om det er det da).
Men burde meg og Mita-teme ta fly eller tog?

Skal mase på mamma, og få henne til å ringe til din mamma om det er greit. Dere bestemmer selv om det blir fly eller tog, regner med du stemmer for tog sia du og har flyskrekk?

Quakeulf
3rd February 2008, 22:21
Jeg kommer med tog fordi jeg er sivilarbeider og får en massiv 90% rabatt. :nya:

Hvis noen vil ta toget med meg så sleng dere på! Jeg reiser fra Oslo sånn rundt 12:00 på fredagen, eller der omkring.

Mita-chan
3rd February 2008, 22:27
Skal mase på mamma, og få henne til å ringe til din mamma om det er greit. Dere bestemmer selv om det blir fly eller tog, regner med du stemmer for tog sia du og har flyskrekk?

hehe, pyo har flyskrekk:lur:
men når er det?
skal mase på mamma jeg å:nya: jeg har skikkelig lyst, for da kan jeg møte AzZa<3

Aznakh
3rd February 2008, 22:57
Jau, interesant dette.

Kaia_Baia
4th February 2008, 15:38
Du har vell skreve meg på intressert lista?(A)
Pappa sa det var greit å låne projektoren, men blir det den andre helgå?
Hvis ikke kan jeg ikke:|
Verken jeg eller projektor

AzZa
4th February 2008, 15:46
hehe, pyo har flyskrekk:lur:
men når er det?
skal mase på mamma jeg å:nya: jeg har skikkelig lyst, for da kan jeg møte AzZa<3
Vet ikke hvilken helg enda, men dere kan komme på fredag eller lørdag, men hvis det blir på fredag må vi kanskje sove hos Inky elns, får er litt dårlig plass i huset når bestemor og bestefar også kommer xD

Jau, interesant dette.
ja det er bare å si ifra hvis du vil være med på lista over de intereserte ^^

Du har vell skreve meg på intressert lista?(A)
Pappa sa det var greit å låne projektoren, men blir det den andre helgå?
Hvis ikke kan jeg ikke:|
Verken jeg eller projektor
Skrive deg opp nå ;P

Tito Kato
4th February 2008, 16:07
jeg komme! ^o^ "sannsynlighvis"
jeg får se om jeg får med meg noen, hvis jeg gjør det så kommer jeg.
Sett meg på intereserte lista dUU :P
Nå blir det hvertfall mer tegning på meg ^w^

AzZa
4th February 2008, 16:09
jeg komme! ^o^ "sannsynlighvis"
jeg får se om jeg får med meg noen, hvis jeg gjør det så kommer jeg.
Sett meg på intereserte lista dUU :P
Nå blir det hvertfall mer tegning på meg ^w^

oki ^^

Eraiasu
4th February 2008, 16:31
Wiiii!! Gleder meg til dette! :D

Jeg kan komme med Xbox 360 og en ps2 om det trengs:P
Som pausemiddel fra tegningen liksom:)

Og eventuelt andre ting om det trengs ^^

AzZa
4th February 2008, 16:40
Wiiii!! Gleder meg til dette! :D

Jeg kan komme med Xbox 360 og en ps2 om det trengs:P
Som pausemiddel fra tegningen liksom:)

Og eventuelt andre ting om det trengs ^^

ta med det du har ^^ er vel en del som har ps2, inkludert meg, men regner med at jeg kommer til å stresse litt, så bare ta med ps2 du, så slipper jeg ;P

Eraiasu
4th February 2008, 16:54
ok:D

Chiyo
4th February 2008, 17:38
Heeeeey! Jeg bor 5 minutter fra Bydelshuset =D

Sign me up plz ^^

YAY!

AzZa
4th February 2008, 17:51
Heeeeey! Jeg bor 5 minutter fra Bydelshuset =D

Sign me up plz ^^

YAY!

okai ^^ du bor foresten skummelt nærme meg :o xD

Kamashi
4th February 2008, 20:13
Høyst interesant. Jeg vil svært gjerne delta. :)

AzZa
4th February 2008, 20:14
Høyst interesant. Jeg vil svært gjerne delta. :)

da setter jeg opp på lista over de intereserte ^^

Tito Kato
4th February 2008, 20:34
Jeg kommer med tog fordi jeg er sivilarbeider og får en massiv 90% rabatt. :nya:

Hvis noen vil ta toget med meg så sleng dere på! Jeg reiser fra Oslo sånn rundt 12:00 på fredagen, eller der omkring.

awww.. du tar toget fra Oslo s. ? right?.. menne, du drar jo på fredagen og det starter jo ikke før på lørdagen. Og det å loke rundt i stavanger en dag, for ikke å nevne sovemuligheter. Det er ikke min sterke side! Tar ikke inn på noe hotell!!

Også DEN heftige rabatten :O 90%... det er jo SUGOI!! hvis hadde hatt det, så kunne jeg gått på skole i bergen :nya: eller lillehammer :nya: .... men hvorfor skulle jeg det? uansett så hadde det ikke vært mye fritid da.... -.-'c

AzZa
4th February 2008, 20:47
awww.. du tar toget fra Oslo s. ? right?.. menne, du drar jo på fredagen og det starter jo ikke før på lørdagen. Og det å loke rundt i stavanger en dag, for ikke å nevne sovemuligheter. Det er ikke min sterke side! Tar ikke inn på noe hotell!!

Også DEN heftige rabatten :O 90%... det er jo SUGOI!! hvis hadde hatt det, så kunne jeg gått på skole i bergen :nya: eller lillehammer :nya: .... men hvorfor skulle jeg det? uansett så hadde det ikke vært mye fritid da.... -.-'c

Jeg har desverre ikke noen mulighet til å drive hotelvirksomhet for alle som vil komme, men hvis Pyo og Mita-chan skal over på lørdagen hadde det vel gått an å ta følge med dem? Nå vet jeg riktignok ikke hvilken av dagene de drar over da...

Pyo
4th February 2008, 21:05
Jeg har desverre ikke noen mulighet til å drive hotelvirksomhet for alle som vil komme, men hvis Pyo og Mita-chan skal over på lørdagen hadde det vel gått an å ta følge med dem? Nå vet jeg riktignok ikke hvilken av dagene de drar over da...

Om vi kommer i det hele tatt da :[ De skylder meg jo en tur til deg, ikkesant!
Bare ikke ha det første helga, for da kan jeg IKKE komme; da har Bæ bursdag :gonk:

AzZa
4th February 2008, 21:12
Om vi kommer i det hele tatt da :[ De skylder meg jo en tur til deg, ikkesant!
Bare ikke ha det første helga, for da kan jeg IKKE komme; da har Bæ bursdag :gonk:

Det virker som om vi fikk leie det det andre helga, men jeg med min gode IQ glemte å få en bekreftelse, så jeg har sendt mail, men ikke fått svar enda. Seff skylder de deg en tur! Du bare sier det er bursdagspresang til meg, så går det nok ^^ og jeg kan ikke komme til deg siden 10.klasse er så travelt(sier vi xD) ellers må du bare komme på mange gode argumenter, og være snill pike(følg rådet til Inky og Øyvind, og lag for all del suppe!)

Aznakh
4th February 2008, 22:57
ja det er bare å si ifra hvis du vil være med på lista over de intereserte ^^

Eg er absolutt interessert i dette, sannsynlegvis har eg anledning til å bidra med min tilstedeværelse frå laurdag kveld og sundag, då eg alltid er på arbeid på fredag og laurdag.

Neliel
5th February 2008, 10:20
Hmm, Eg kan sikkert også komme, hvis jeg har tid.

Quakeulf
5th February 2008, 11:53
awww.. du tar toget fra Oslo s. ? right?.. menne, du drar jo på fredagen og det starter jo ikke før på lørdagen. Og det å loke rundt i stavanger en dag, for ikke å nevne sovemuligheter. Det er ikke min sterke side! Tar ikke inn på noe hotell!!Halve slekta mi bor i Rogaland. Jeg skal bo hos mormor, eller kanskje tante, eller onkel, eller kusine, eller fetter... :cip: Så det går bra. Jeg vil helst komme en dag i forveien sånn at jeg kan slappe litt av først, og muligens møte noen av folka samme kveld som jeg kommer? :lur:

Neliel
5th February 2008, 11:54
Halve slekta mi bor i Rogaland. Jeg skal bo hos mormor, eller kanskje tante, eller onkel, eller kusine, eller fetter... :cip: Så det går bra. Jeg vil helst komme en dag i forveien sånn at jeg kan slappe litt av først, og muligens møte noen av folka samme kveld som jeg kommer? :lur:

Bare si ifra når du er framme, så skal vel folk klare å finne på noe

AzZa
5th February 2008, 14:12
Eg er absolutt interessert i dette, sannsynlegvis har eg anledning til å bidra med min tilstedeværelse frå laurdag kveld og sundag, då eg alltid er på arbeid på fredag og laurdag.
Da skriver jeg deg på lista ^^ Men når det gjelder det med fredagen, så hadde vi ikke tenkt på noe da. Mener jeg skrev i førsteposten at det skulle vare fra lørdag ettermiddag til søndag formiddag sånn ca. men skal få sjekka det :) uansett var det i hvertfal lørdag ettermiddag til søndag formiddag vi hadde tenkt sånn ca.

Hmm, Eg kan sikkert også komme, hvis jeg har tid.

Da skriver jeg deg og opp på lista ^^

airbaginky
5th February 2008, 14:14
Halve slekta mi bor i Rogaland. Jeg skal bo hos mormor, eller kanskje tante, eller onkel, eller kusine, eller fetter... :cip: Så det går bra. Jeg vil helst komme en dag i forveien sånn at jeg kan slappe litt av først, og muligens møte noen av folka samme kveld som jeg kommer? :lur:

va d ett hint ??:P

AzZa
5th February 2008, 14:23

Jeg er sikkert med hvis noen andre organiserer det :P
Førsteposten er foresten oppdatert! Vi får leie lokaler (m.m.) :sorcerer:

Aznakh
5th February 2008, 14:31
Da skriver jeg deg på lista ^^ Men når det gjelder det med fredagen, så hadde vi ikke tenkt på noe da. Mener jeg skrev i førsteposten at det skulle vare fra lørdag ettermiddag til søndag formiddag sånn ca. men skal få sjekka det :) uansett var det i hvertfal lørdag ettermiddag til søndag formiddag vi hadde tenkt sånn ca.

Jaja, det er eg klar over, eg berre måtte påpeike kor synd det er på meg som berre er på arbeid heile tida.

AzZa
5th February 2008, 14:34
Jaja, det er eg klar over, eg berre måtte påpeike kor synd det er på meg som berre er på arbeid heile tida.

oki, stakars deg :(

Mimiko
5th February 2008, 16:09
Jeg kan sikker komme... men jeg vet ikke helt hvor Bekkefaret Bydelshus er + jeg ville gjerne vite klokka. Det hadde vært kjempefint =D!

airbaginky
5th February 2008, 16:23
Jeg kan sikker komme... men jeg vet ikke helt hvor Bekkefaret Bydelshus er + jeg ville gjerne vite klokka. Det hadde vært kjempefint =D!

tror det blir i 6 tia :D det ligger ved ullandhaug skoel/sykehuset en plass

AzZa
5th February 2008, 23:35

Skriver deg opp på lista ^^ klokkeslett er ikke helt klart enda, siden det er så lenge til. Akkurat det med å finne veien er ikke så stort problem, skal sørge for at noen møter deg på togstasjonen eller en eller annen plass du vet hvor er ;)

Chiyo
6th February 2008, 12:03
okai ^^ du bor foresten skummelt nærme meg :o xD

Oouh nice! :3

Kommer til å være vekke på Lørdagen fra kl. 19.00 til 21.00 i forbindelse med Pasjon, men kan selvfølgelig møte opp før:kip:

AzZa
6th February 2008, 14:11
Oouh nice! :3

Kommer til å være vekke på Lørdagen fra kl. 19.00 til 21.00 i forbindelse med Pasjon, men kan selvfølgelig møte opp før:kip:

Du kan jo komme både før og etter om du vil :) (kanskje det egentlig var det du mente? xD) Jeg ser i hvertfal fram til å møte deg, får jeg har så sinsykt på følelsen av å ha sett deg før :O å det var før jeg fant ut at du bor i nærheten av meg! :P

Mimiko
6th February 2008, 14:32
Skriver deg opp på lista ^^ klokkeslett er ikke helt klart enda, siden det er så lenge til. Akkurat det med å finne veien er ikke så stort problem, skal sørge for at noen møter deg på togstasjonen eller en eller annen plass du vet hvor er ;)

YAY.... det hadde vært bra så slipper jeg å springe rundt omkring i Stavanger som jeg pleier xD! (ja... jeg har toke meg en hel dag med joggetur + manga bøker bare for finne veien til Kvadrat eller noe sånt jeg ikke huske hvor vilt jeg gikk xD)

Miyu
6th February 2008, 16:37
Dette hørtes kjekt ut:8D: sett meg opp på lista^^

AzZa
6th February 2008, 21:29
YAY.... det hadde vært bra så slipper jeg å springe rundt omkring i Stavanger som jeg pleier xD! (ja... jeg har toke meg en hel dag med joggetur + manga bøker bare for finne veien til Kvadrat eller noe sånt jeg ikke huske hvor vilt jeg gikk xD)
Da avtaler vi bare noe når vi er litt nærmere helga, eventuelt også med noen andre hvis de og trenger guide ^^

Dette hørtes kjekt ut:8D: sett meg opp på lista^^

Den er grei ^^

dark kwen
7th February 2008, 16:28
jeg kan sikkert komme med mindre noe hindrer meg

CatgirlMe
7th February 2008, 19:23
Jeg er interressert! :cip:
9 mars er dagen før bursdagen min, så det ville vert kjempegøy å komme. :D Kan nok ikke være der hele søndag kveld på grunn av en konsert, men jeg har ikke noen planer for lørdagen :todangonya:
Det har vært en masse stress med skolen i det siste, så det ville vært kjempeflott å kunne få tegne en hel helg!
Skal se om jeg får med ei veninne også (hvis hun ikke har for mye lekser, selvfølgelig)

airbaginky
7th February 2008, 20:42
bad news: MEG blir hentet 1 eller 2 på lørdagen..MEG får ikke sove over siden MEG har et ødelakt hode såm MEG prøver å fikse...:(

AzZa
7th February 2008, 21:59
jeg kan sikkert komme med mindre noe hindrer meg
Greit ^^ da skriver jeg deg på "intresert lista" ;)

Jeg er interressert! :cip:
9 mars er dagen før bursdagen min, så det ville vert kjempegøy å komme. :D Kan nok ikke være der hele søndag kveld på grunn av en konsert, men jeg har ikke noen planer for lørdagen :todangonya:
Det har vært en masse stress med skolen i det siste, så det ville vært kjempeflott å kunne få tegne en hel helg!
Skal se om jeg får med ei veninne også (hvis hun ikke har for mye lekser, selvfølgelig)
Kjempeflott! Er venninna Kaia? Mins du kjente henne?(ikke slå meg om jeg blander deg med en annen :gonk: ) Hadde tenkt å få tak i Kaia siden jeg regner med at hun vil være med, men hvis det er henne du skal få med slipper jo jeg å stresse med det ^^

Pyo
8th February 2008, 08:46
Du må jo skrive meg og Marita opp på lista da :cip: Mamma er fremdeles skeptisk, men jeg har masse argumenter på lager :3 Og jeg har enda ikke lagd suppe xD
Finnes det nattog til stavanger, btw?

Neliel
8th February 2008, 09:06
Du må jo skrive meg og Marita opp på lista da :cip: Mamma er fremdeles skeptisk, men jeg har masse argumenter på lager :3 Og jeg har enda ikke lagd suppe xD

Det finnes Nattog til Stavanger ja. http://www.nsb.no
du har ikke lagd suppe?..

Pyo
8th February 2008, 09:27
Det finnes Nattog til Stavanger ja. http://www.nsb.no
du har ikke lagd suppe?..

Så bra. :3
Og det med suppa er litt internt~

AzZa
8th February 2008, 13:13
okai da! så skal dere få stå på lista :3 Nattog er jo fin ting ja, men bare den ene veien xD foresten, du testa vel ikke tipset? :P

det med suppa er litt internt~

kødder du? :cip:

Kaia_Baia
8th February 2008, 13:45

Kjempeflott! Er venninna Kaia? Mins du kjente henne?(ikke slå meg om jeg blander deg med en annen :gonk: ) Hadde tenkt å få tak i Kaia siden jeg regner med at hun vil være med, men hvis det er henne du skal få med slipper jo jeg å stresse med det ^^

meg kaia?

*Tror alt handler om meg:whistling: *

Pyo
8th February 2008, 13:49
okai da! så skal dere få stå på lista :3 Nattog er jo fin ting ja, men bare den ene veien xD foresten, du testa vel ikke tipset? :P

kødder du? :cip:

Blir det ikke litt dyrt med tog, egentlig?
og nei jeg testa ikke tipset (will do).

..hvorfor spør du? :todango:

AzZa
8th February 2008, 13:50
meg kaia?

*Tror alt handler om meg:whistling: *

Nei din loff! Jeg viste du kom til å skrive det der! Du vet godt hvem jeg mener ettersom du og kjenner Kaia! :gonk:

Blir det ikke litt dyrt med tog, egentlig?
og nei jeg testa ikke tipset (will do).

..hvorfor spør du? :todango:

Vet ikke, det er jo helt opp til dere og lommebøkene. Det finnes biletter som ikke koster så mye, men hvis dere er uheldig er det ingen/ikke flere igjen av dem "/

why not? :shooplink:

Pyo
8th February 2008, 13:58
Vet ikke, det er jo helt opp til dere og lommebøkene. Det finnes biletter som ikke koster så mye, men hvis dere er uheldig er det ingen/ikke flere igjen av dem "/

why not? :shooplink:

Min lommebok er for øyebliket like tom som hodet mitt. :gonk: Og jeg har ingen planer om å rane spare-krukka mi bare for en togbillett, så da er nok tigging av foreldre det enestet alternativet.

because. :todangonya:

Neliel
8th February 2008, 14:05
koster vel 200kr per vei om du bestiller 1dag+ på forhånd tror eg.

AzZa
8th February 2008, 14:06
Kaiakaia? venn til søster til astrid kaia?

Du er en skolebolle, meg ikke like skolebolle, guldingsebomsiskolebolleEKKELT:forvirra:
Ja hun Kaia, men en annen gang tar vi sånt prat på msn ;D

Min lommebok er for øyebliket like tom som hodet mitt. :gonk: Og jeg har ingen planer om å rane spare-krukka mi bare for en togbillett, så da er nok tigging av foreldre det enestet alternativet.

because. :todangonya:

var egentli pappan din eller mamman din sin lommebok jeg sikta mest til xD

Mener det kosta en del mer når vi så på biletter til Oslo sist, men husker ikke hvor mye :S

Tyblazitar
8th February 2008, 15:41
Tja. Minipris koster 199 eller 299 hver vei, og min erfaring er at det oftest er 299 hver vei den strekningen. Én dag før nytter heller ikke, bør helst være et par uker før for å sikre seg plass.

Quakeulf
8th February 2008, 20:48
Jeg hilser til alle fra Rhode Island, USA! :sorcerer:

Andre helga i mars er helt fantastisk, og bra at saa mange er interesserte! :nya:

airbaginky
8th February 2008, 22:56
ja :D gleder meg virkeli :D får treffe Q å mita å se pyo igjenn :D

Kamashi
8th February 2008, 23:13
Ettersom det har kommet meg for øre at det vil være en tv til stedet, tenkte jeg det kunne ha vært moro om jeg tok med meg min lille xbox 360 og Naruto Rise of the Ninja som 'Pauseunderholdning'. Selfølgelig ville jeg jo sjekke med dere først om dette er en god ide.:nyalink:

Ryuzaki
8th February 2008, 23:16
Ettersom det har kommet meg for øre at det vil være en tv til stedet, tenkte jeg det kunne ha vært moro om jeg tok med meg min lille xbox 360 og Naruto Rise of the Ninja som 'Pauseunderholdning'. Selfølgelig ville jeg jo sjekke med dere først om dette er en god ide.:nyalink:

Oh! Det er morsomt spill, fikk det til jul:nya:
Har du lastet ned prøvene av shikamaru og jiraiya og sånn og prøvd de?
Ok unnskyld jg skal ikke lande meg i feil thread.
Je m'excuse.

AzZa
9th February 2008, 13:40

Jeg er en ekstremt lite teknisk person altså, så ikke slå meg! Hadde ikke tenkt å dra med en tv ned der, siden den eneste flyttbare vi har er minimal(men kan være backup da) Men det funker vel fint å koble ps2 og xboxer til en prosjektor? Har vertfal spilt over en prosjektor før uten problemer så....
folk som kan ta med ting er foresten kjempekjekt ^^ bare vi sørger for å ikke få for mange av hver ting :P Er vel foresten ikke noen som har en god ide til mat? hvis ikke er jeg redd vi ender opp med å bestille pizza eller no (hvis andre enn meg hiver inn noen grunker da)

Uansett om hvem det blir som tar med xbox 360 så må du bare ta med spillet foresten ^^

airbaginky
9th February 2008, 14:00
kem vi ikke gjør slik at alle tar med litt peng? så kjøper vi pizza å snop å brus får de :D

Neliel
9th February 2008, 17:56
Airbaginky: god ide.

Kamashi: kommer du med tog du?

CatgirlMe
9th February 2008, 17:56

Jepp, det er henne :3

AzZa
9th February 2008, 21:46
Jepp, det er henne :3

flottings ^^

airbaginky
9th February 2008, 22:26
jeg tar me twister :D

Eraiasu
10th February 2008, 03:21
kem vi ikke gjør slik at alle tar med litt peng? så kjøper vi pizza å snop å brus får de :D

Jeg stemmer for snop og pizza!! :nya:

airbaginky
10th February 2008, 12:40
:D kan vi ikke bare jøre d slik da? alle tar me ca 50 kr?

AzZa
10th February 2008, 12:51
jeg tar me twister :D
guddis!

Jeg stemmer for snop og pizza!! :nya:
Ja snop er vel must ^^ men pizza blir litt kjedelig, så hvis vi finner noe annet hadde det jo vært dritkult, men pizza går vel egentlig fint det og. Håper bare ingen er allergiske mot noe som er i pizza isåfall :S

airbaginky
10th February 2008, 13:46
Ja snop er vel must ^^ men pizza blir litt kjedelig, så hvis vi finner noe annet hadde det jo vært dritkult, men pizza går vel egentlig fint det og. Håper bare ingen er allergiske mot noe som er i pizza isåfall :S

viss du har lyst til å lage noe annet så versego,...vi kan bestille indisk :kiss:

AzZa
10th February 2008, 13:47
viss du har lyst til å lage noe annet så versego,...vi kan bestille indisk :kiss:

det kuleste hadde vært å fiksa noe japansk, men gud vet hvordan :gonk:

airbaginky
10th February 2008, 14:58
indrisk er best :D

Eraiasu
10th February 2008, 21:50
det kuleste hadde vært å fiksa noe japansk, men gud vet hvordan :gonk:

Vi kunne jo ha bestilt Sushi! :link:

men det er vel kanskje litt dyrt, også er det sikkert ikke alle som liker det :gonk:

Eller kanskje nudler?:nya:

AzZa
10th February 2008, 22:02
Tror ikke vi skal prøve på noe "lag selv" prosjekter med mindre noen har god erfaring? Hadde vel vært lettest å bestille fra en eller annen plass, noen som vet om en plass? Er foresten japansk mat dyrt? :P

Tyblazitar
10th February 2008, 22:12
Jeg stemmer for at vi spleiser og bestiller pizza heller. Da er man sikret å få noe praktisk talt alle liker som vi blir mette av, og jeg vet ikke helt hvor lett det er å få bestilt japansk sånn i nærheten.

airbaginky
10th February 2008, 22:17
vi kan jo alltis koke ca 56 poser nudler lxm..vi bestiller pizza :D

Jorg
10th February 2008, 22:20
hvis det er mulighet så kan jeg lage cookies der:kul: går tross alt restaurant og matfag:hello:

hvis jeg kan komme da:cip:

AzZa
10th February 2008, 22:37
Da blir det vel pizza hvis ingen kommer med en genial ide?
cookies hadde foresten vært kjempekjekt :3

airbaginky
10th February 2008, 22:52
i bake kake azza?

AzZa
10th February 2008, 22:57
i bake kake azza?

versegod :cip: hvis noen passer på deg! Du kan foresten ikke bidra med noen skjøteledninger, padder og muligens stålamper? xD

Neliel
11th February 2008, 08:45
versegod :cip: hvis noen passer på deg! Du kan foresten ikke bidra med noen skjøteledninger, padder og muligens stålamper? xD

Eg har noen padder til overs.

Kamashi
11th February 2008, 12:47
Kamashi: kommer du med tog du?

Me tog ? Nei eg tenkte at eg konne ta bussen eg, ellers kan eg jo bare gå ifra Våland. Er jo ikkje så langt.

Neliel
11th February 2008, 13:51
Me tog ? Nei eg tenkte at eg konne ta bussen eg, ellers kan eg jo bare gå ifra Våland. Er jo ikkje så langt.

Hadde fått det for meg at du var en av de fra oslo eller noe, så eg tenkte eg kunne ta med min 360 hvis du skulle på tog. (Heh, Våland ja, er nok der eg går fra eg og..)

AzZa
11th February 2008, 14:53
Eg har noen padder til overs.

det er sikkert bare å ta med ^^ får litt mer oversikt over hvor mange stikkontakter det er i lokalet vi har leid i morra xD Skal ta turen innom der da, og komme med full raport her ^^

Er det seriøst mange folk som bor på Våland? D: dette begynner å bli skummel :shoop:

Mimiko
11th February 2008, 14:56
LOOOL..... det ser ut som det kommer mange på denne her tegnehelg =)!

Noddi
11th February 2008, 16:10
Jeg har lyst, men.. Jeg kjenner ingen av dere o.o
Hadde jo vært litt kjekt å bli kjent med folk da, men vet ikke om jeg tørr XD.
Jeg trenger overtaling o_O.

DragonGirl46911
11th February 2008, 16:55
Eg komme!!!! Blir kjempekjekt med tegnehelg!!!!!!! har et spørsmål, ska me ha med penger, og kor mye? Og så må me vel ta me ark og blyant og sånn sjøl?

DragonGirl46911
11th February 2008, 16:57
Eraiasu, vett du om Ceccy ska bli med? ^^

DragonGirl46911
11th February 2008, 16:59
Og eg stemme for någe japansk mat!!!:)

CatgirlMe
11th February 2008, 17:20
Kommer det til å være noen andre som cosplayer? Jeg og Kaia skal i vertfall. :nya:
Jeg kommer sikkert til å ta med et fotoapparat for å fange minnene, så hvis jeg får tatt noen bra kan jeg jo legge dem ut her etterpå? :cip:

Neliel
11th February 2008, 18:18
Cosplayer? kan ikke, tør ikke.

Nahich
11th February 2008, 18:28
Kommer det til å være noen andre som cosplayer? Jeg og Kaia skal i vertfall. :nya:
Jeg kommer sikkert til å ta med et fotoapparat for å fange minnene, så hvis jeg får tatt noen bra kan jeg jo legge dem ut her etterpå? :cip:

Jøss! :o Jeg fant deg ^^ :sorcerer:

Nahich
11th February 2008, 18:44
Hey btw, hvor mange er vi opp i nå? + hvem skal cosplaye?
Jeg derimot kan ikke cosplaye, har ikke kostyme x3 Men kanskje jeg tar på meg en hatt eller noe <8D

airbaginky
11th February 2008, 18:46
ca 20 :D +,-,-,

Nahich
11th February 2008, 18:48
ca 20 :D +,-,-,

Ah nice ^^ Skulle være greit :3 :sorcerer:

CatgirlMe
11th February 2008, 19:12
Hey btw, hvor mange er vi opp i nå? + hvem skal cosplaye?
Jeg derimot kan ikke cosplaye, har ikke kostyme x3 Men kanskje jeg tar på meg en hatt eller noe <8D

Jeg og Kaia trenger en MisaMisa. :nya: Kanskje du kunne prøve å finne et kostyme, ivertfall? :cip: Please?

Nahich
11th February 2008, 19:13
Jeg og Kaia trenger en MisaMisa. :nya: Kanskje du kunne prøve å finne et kostyme, ivertfall? :cip: Please?

MisaMisa wtf? XD:dangolink:

Nahich
11th February 2008, 19:14

Og, ja, jeg KAN se etter et kostyme XD *glemte å skrive*:shooplink:

CatgirlMe
11th February 2008, 19:20

http://img88.imageshack.us/img88/286/03qh8.jpg
Den med brune øyne. :nya:

Nahich
11th February 2008, 20:04
Dårlige news D: Kan være jeg ikke kan komme .___.

Kan jeg få absolutt ALL informasjon om treffet? Soving, tid, sted etc etc

AzZa
11th February 2008, 20:34
Det gjør ingenting om du ikke kjenner noen ^^ jeg er som regel veldig sosial, så du blir i hvertfal kjent med meg :3 Også er det bare Inky som biter, men vet ikke om hun tør mer, får sist gang hun beit meg fyrte jeg til henne(ikke med vilje) :nya: også biter hun bare folk hun kjenner godt ;)

Eg komme!!!! Blir kjempekjekt med tegnehelg!!!!!!! har et spørsmål, ska me ha med penger, og kor mye? Og så må me vel ta me ark og blyant og sånn sjøl?
Har ikke bestemt helt om det skal bli sånn at folk tar med penger? Lokalene får vi i hvertfal leie gratis på mystifistisk vis, men "kveldsmat", snop og frokost koster nok litt. Blyant og ark er nok lurt å ha med, mulig at jeg drar med en pakke med ark, men alltid kjekt å ha med noe selv. Jeg stemmer også for japansk mat om vi finner en god løsning, men sånn det ser ut nå blir det nok pizza...du er Kaia foresten, ikke sant? ^^

Jeg har ikke tid til å fikse noe kostyme, men kan ta på meg narutonattlua mi så alle kjenner meg igjen :todangonya: Jeg kommer også til å ta med kamera, ettersom Inky har store planer om lagtwister som gjerne ender i et komisk kaos x3

AzZa
11th February 2008, 20:41
Dårlige news D: Kan være jeg ikke kan komme .___.

Kan jeg få absolutt ALL informasjon om treffet? Soving, tid, sted etc etc

Ca 17-18.00 lørdag 8.mars til ca 12.00 søndag 9.mars. Dette foregår i Bekkefaret Bydelshus(gulesiderkart: http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=4&companies=&imgt=&waypointTarget=none&id=c_Z000ZG9P&n=58.9528056704577&s=58.9491443295423&e=5.73067950177778&w=5.72067949822222&zoom=3&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0 ) hvor vi også sover. Quakeulf her inne skal lære oss å tegne/hjelpe oss å tegne. Min mamma skal være der hele natta, og ca hele kvelden og muligens en mamma til. Hvis foreldrene dine vil kan de godt få snakke med mamma siden hun skal "passe på" oss, det er bare å si fra så skal du få tlfnr hennes så de kan snakke :)

tror det var alt, noen spørsmål så bare si ifra ;)

Nahich
11th February 2008, 20:47
Ca 17-18.00 lørdag 8.mars til ca 12.00 søndag 9.mars. Dette foregår i Bekkefaret Bydelshus(gulesiderkart: http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=4&companies=&imgt=&waypointTarget=none&id=c_Z000ZG9P&n=58.9528056704577&s=58.9491443295423&e=5.73067950177778&w=5.72067949822222&zoom=3&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0 ) hvor vi også sover. Quakeulf her inne skal lære oss å tegne/hjelpe oss å tegne. Min mamma skal være der hele natta, og ca hele kvelden og muligens en mamma til. Hvis foreldrene dine vil kan de godt få snakke med mamma siden hun skal "passe på" oss, det er bare å si fra så skal du få tlfnr hennes så de kan snakke :)

tror det var alt, noen spørsmål så bare si ifra ;)

Så dvs overnatting inkludert?

AzZa
11th February 2008, 20:56
Så dvs overnatting inkludert?

ja ;) men det betyr ikke at jeg tar med soveposer til alle xD Så soveposer og noe mykt å sove på må dere ha med. Mulig det er noen sofaer der borte(det finner jeg ut i morra) og jeg kan kanskje ta med et par ekstra madrasser hvis jeg er heldig og noen ikke har noen sjanse for å få med seg noe. Ingen av disse tingene er selvsagt nødvendig om du ikke har tenkt å såve, eller har planlagt å elge deg oppi noen andre såvepose da :cip:

Nahich
11th February 2008, 20:59
ja ;) men det betyr ikke at jeg tar med soveposer til alle xD Så soveposer og noe mykt å sove på må dere ha med. Mulig det er noen sofaer der borte(det finner jeg ut i morra) og jeg kan kanskje ta med et par ekstra madrasser hvis jeg er heldig og noen ikke har noen sjanse for å få med seg noe. Ingen av disse tingene er selvsagt nødvendig om du ikke har tenkt å såve, eller har planlagt å elge deg oppi noen andre såvepose da :cip:

Haha, elge meg opp i noens sovepose? neeeh ikke enda xD :ciplink:
Anyways, sånn type fòr og inngang?

AzZa
11th February 2008, 21:06
Haha, elge meg opp i noens sovepose? neeeh ikke enda xD :ciplink:
Anyways, sånn type fòr og inngang?

Tror du misforsto den der litt xD Men uansett! Vi tar ikke et rødt øre i inngang(men klemmer derimot! Ånei xD), men fòr blir vel spleisa på tror jeg? Ikke helt klart, men hvis vi ikke finner på noe spiser vi bare noen :3 Noe finner vi på i hvertfal. Blir i hvertfal mest sansynlig pizza på lørdagen, frokost på søndag har jeg ikke gjort så mange tanker om :S

Eraiasu; kunne du hørt med mammaen din om hun og vil være med å passe på?

DragonGirl46911
11th February 2008, 21:10
Jepp, jeg er Kaia, hehe. Glemte visst å si det.

AzZa
11th February 2008, 21:11
Jepp, jeg er Kaia, hehe. Glemte visst å si det.

flottings, regna med det, men måtte være sikker ^^ Jeg er foresten Astrid om du ikke har skjønt det enda xD

Nahich
11th February 2008, 21:15
Tror du misforsto den der litt xD Men uansett! Vi tar ikke et rødt øre i inngang(men klemmer derimot! Ånei xD), men fòr blir vel spleisa på tror jeg? Ikke helt klart, men hvis vi ikke finner på noe spiser vi bare noen :3 Noe finner vi på i hvertfal. Blir i hvertfal mest sansynlig pizza på lørdagen, frokost på søndag har jeg ikke gjort så mange tanker om :S

Eraiasu; kunne du hørt med mammaen din om hun og vil være med å passe på?

jeg liker å misforstå :cip:

Og dette høres greit ut ^^ btw, jeg er hug-addicted, så kan klemme jeg >xD
oddsene virker bedre nå :o

DragonGirl46911
11th February 2008, 21:18
Har nok sjønt d, ja, hehe:)

AzZa
11th February 2008, 21:20
jeg liker å misforstå :cip:

Og dette høres greit ut ^^ btw, jeg er hug-addicted, så kan klemme jeg >xD
oddsene virker bedre nå :o

jo flere jo bedre :D (folk altså) men det betyr ikke "åpent hus" :nyalink: håper du og resten av de intreserte folka kan komme! Etter ferien hadde jeg tenkt å ta opp bestillinga på hvem som er sikre på at de kommer ^^

Nahich
11th February 2008, 21:21
jo flere jo bedre :D (folk altså) men det betyr ikke "åpent hus" :nyalink: håper du og resten av de intreserte folka kan komme! Etter ferien hadde jeg tenkt å ta opp bestillinga på hvem som er sikre på at de kommer ^^

Vel, kan hende mamma/pappa også kommer, men er nok ikke der 24/7 jeg veit ikke.

DragonGirl46911
11th February 2008, 21:22
Jeg er sikker på at jeg kommer hvertfall!

CatgirlMe
11th February 2008, 21:22
Jeg er også sikker på at jeg kommer!

AzZa
11th February 2008, 21:28
Jeg er sikker på at jeg kommer hvertfall!

Jeg er også sikker på at jeg kommer!

flott, men gidder dere å minne meg på det etter ferien? xD Mulig jeg husker akkurat dere to, men blir det mange som sier det ak nå kommer jeg ikke til å huske noen xD

DragonGirl46911
11th February 2008, 21:31
Greit det ^^ .

AzZa
11th February 2008, 21:31
Vel, kan hende mamma/pappa også kommer, men er nok ikke der 24/7 jeg veit ikke.

Det går nok bra ^^ min mamma skal være der, og har nettopp fått vite at mammen til Eraiasu også joiner ;) alle gode ting er tre, så om en av dine foreldre svinger innom/joiner teamet er det bare flott det :3

DragonGirl46911
11th February 2008, 21:33
tenk om det hadde gått ann å fått ramune og pocky med.

CatgirlMe
11th February 2008, 21:34
tenk om det hadde gått ann å fått ramune og pocky med.

Det hadde vært kjempeflott :D
Men så er det jo "hvem skal få tak i ramune og pocky"-problemet, da...

Jeg er helt for Pocky og Ramune hvis vi får tak i!

Tito Kato
11th February 2008, 21:35
Hmm. vet ikke sikkert om jeg gidder/orker/kan komme, men hvis jeg gjør så tar jeg meg turen. Vi får se, vi får se.

Og når det gjelder spise muligheter.. er det noen resturang / -lignende ting i nærheten? helst ikke så altfor dyrt..

Ingen av disse tingene er selvsagt nødvendig om du ikke har tenkt å såve, eller har planlagt å elge deg oppi noen andre såvepose da :cip:
Jeg tar meg gjærne en tur rundt i såveposene :nya:
nai, jeg gjør ikke sånt jeg....eller gjør jeg?!?
*humre, humre* skal hværtfall passe på at de er våkne da før jeg presser meg inn... det kan jeg love... så ingen våkner opp med meg der :gonk:
Menne... mens dere er våkne... hold på såveposene deres!!ò.ó

AzZa
11th February 2008, 21:45
Hmm. vet ikke sikkert om jeg gidder/orker/kan komme, men hvis jeg gjør så tar jeg meg turen. Vi får se, vi får se.

Og når det gjelder spise muligheter.. er det noen resturang / -lignende ting i nærheten? helst ikke så altfor dyrt..

Jeg tar meg gjærne en tur rundt i såveposene :nya:
nai, jeg gjør ikke sånt jeg....eller gjør jeg?!?
*humre, humre* skal hværtfall passe på at de er våkne da før jeg presser meg inn... det kan jeg love... så ingen våkner opp med meg der :gonk:
Menne... mens dere er våkne... hold på såveposene deres!!ò.ó

Jeg har ingen peiling på resturanger i nærheten, men vi har minst 3 fine plasser å bestille pizza fra så vi overlever nok ^^ angående det med soveposene så vet jeg ikke hva du pleier å gjøre, men får litt mistanker etter å ha sett bilder og GIF'er fra Q sine tegnehelger xD

Noddi
11th February 2008, 22:27

Noen flere som ikke kjenner noen o.o?

Nahich
11th February 2008, 22:33
Jeg kjenner ingen heller XD Vel, bortsett fra jeg skal se om jeg får møtt Catgirlme :P
Jai tro det bli kjampe sjekt :3 :cip:

Du Quake, har du vært der før?
Jeg har ikke ^^;; Lurte på om jeg kunne slenge meg på deg eller noe?:cip:

AzZa
11th February 2008, 22:36
Som tidligere sagt kan vi sende ut mer enn en person til å guide folk ;)

CatgirlMe
11th February 2008, 22:36
Jeg kjenner ingen heller XD Vel, bortsett fra jeg skal se om jeg får møtt Catgirlme :P
Jai tro det bli kjampe sjekt :3 :cip:

Du kommer nok til å møte meg der, ja. :3
But be beware; Jeg er veldig sky. >___> Jeg kommer nok til å være ganske stille den første halve timen, eller der omkring. Men det kan hende jeg ikke er det heller. Vi får vente og se *mood swings*

Nahich
11th February 2008, 22:38
Du kommer nok til å møte meg der, ja. :3
But be beware; Jeg er veldig sky. >___> Jeg kommer nok til å være ganske stille den første halve timen, eller der omkring. Men det kan hende jeg ikke er det heller. Vi får vente og se *mood swings*

Sky er mitt mellomnavn :cip: Kan jo poke deg om jeg ser deg først >w< Selv om jeg har en tendens til å bli funnet først :sorcerer:

Noddi
12th February 2008, 00:00
Er sinnsykt sky jeg og xD. Derfor jeg er skeptisk siden jeg ikke kjenner noen o.o.

Chiyo
12th February 2008, 11:49
Heh, ser for meg et stort rom full av sjenerte folk som bare sitter og smiler til hverandre. Blir nok bra :kip:

Princess blir også med. Hun syns det er stress å logge på, så jeg bare skriver det her XD

(OMG vi blir over 20 stykker! O.O)

Pyo
12th February 2008, 12:42
Jeg lover å ikke være sky :nya: Bare tar meg en kopp kaffe, så er jeg hyper-Pyo hele helga xD

Så bra at det er så mange som vil komme! :3

Mita-chan
12th February 2008, 13:23
jeg er ikke shy, jeg bruker 5 min på å undersøke rommet og etter det er jeg den mest sosiale personen xD Jeg snakker med alle om alt^^

AzZa
12th February 2008, 15:06
Har nettopp vært nede i lokalene vi leier, så det blir full rapport i kveld når jeg har bedre tid ;)

airbaginky
12th February 2008, 16:29
jeg er ikke shy, jeg bruker 5 min på å undersøke rommet og etter det er jeg den mest sosiale personen xD Jeg snakker med alle om alt^^

jeg åå :O:O diskutere ABLOLUTT ALT med ABLOSUTT ALLE :D meg å deg mit :8D:

Twister
12th February 2008, 18:11
jeg blir gjerne med :D

SeBe
12th February 2008, 22:57
Jeg er med!

AzZa
12th February 2008, 23:09
jeg blir gjerne med :D

Jeg er med!

nice! dere er med på lista ^^
tror den raporten får vente til i morra, blei litt sent i stallen i dag :cip:

AzZa
13th February 2008, 18:53
I går var altså jeg og Inky en tur nedom Bekkefaret hvor vi så oss om og snakka litt med ei som jobber der. Det er bra med lys og stikkkontakter, og 5 sofaer(4 av dem mulige å sove på). Det er litt dårlig med bord, så folk får prøve å få med seg noe å ha som underlag når de tegner, for golvet er ikke egna til det. Det er også et par pcer med photoshop og illustrator og et spillrom som vi får bruke. Men dette går på mitt og Inkys ansvar, så om folk ikke er snille blir det bank og stengte rom >:3 Vi har også kjøkken, og til og med mulighet til å få bruke slushmaskin hvis vi betaler 10kr per beger med slush xD
Vi sover inne på et diskorom(fine sjakkbrettgulvet<3) eller i der det er plass. Vi har faktisk et biljardbord også foresten! Det er også butikk rett utenfor, så hvis vi starter tidlig nok på lørdagen kan jo folk stikke innom der om de vil. Tror det var sånn ca alt, er det noen spørsmål så er det fremdeles bare å spørre :nya:

Aznakh
13th February 2008, 21:42
I går var altså jeg og Inky en tur nedom Bekkefaret hvor vi så oss om og snakka litt med ei som jobber der. Det er bra med lys og stikkkontakter, og 5 sofaer(4 av dem mulige å sove på). Det er litt dårlig med bord, så folk får prøve å få med seg noe å ha som underlag når de tegner, for golvet er ikke egna til det. Det er også et par pcer med photoshop og illustrator og et spillrom som vi får bruke. Men dette går på mitt og Inkys ansvar, så om folk ikke er snille blir det bank og stengte rom >:3 Vi har også kjøkken, og til og med mulighet til å få bruke slushmaskin hvis vi betaler 10kr per beger med slush xD
Genialt! Dette gler eg meg til, eg har høge forventningar!

AzZa
13th February 2008, 21:45
Genialt! Dette gler eg meg til, eg har høge forventningar!

det er du ikke alene om :nya: jeg og Inky må snakke minst litt om dette hver dag :hello:

Pyo
15th February 2008, 12:39

Hvem er det dere skal cosse? :3

Mita-chan
15th February 2008, 12:42
jeg kan muligens cosse Misa...

jeg gleder meg sykt! jeg har nesten fått lov:nya:
vi skal ha med sovepose og sånn ikke sant?

Djae
15th February 2008, 18:00
Jeg vil gjerne prøve å komme hvis jeg kan!
Men jeg er litt shy ^^' Og det er skummelt når man ikke kjenner noen :S

Mimiko
15th February 2008, 19:43
Hmmmm..... Jeg er forsatt ikke helt med hvor denne stedet er *sigh*... Men jeg kan kanskje sikker cosse xD! Sovepose måtte jeg bære med hele veien fra Egersund til Stavanger? ahhhh! Ja ja.. men jeg kan sikker komme!

Pyo
15th February 2008, 20:02
Hmmmm..... Jeg er forsatt ikke helt med hvor denne stedet er *sigh*... Men jeg kan kanskje sikker cosse xD!

Jeg er sikker på at noen kan vise veien :3
Hvem skal du cosse da? : D

CatgirlMe
15th February 2008, 21:17
Hvem er det dere skal cosse? :3

Jeg skal være Light og Kaia skal være L :ciplink:

jeg kan muligens cosse Misa...

Da er vi jo alle tre, L, Misa og Light! :D
Hmm... Finner vi Mello, Near, Matt og Mikami i tide? :link:

Pyo
15th February 2008, 22:01
Jeg skal være Light og Kaia skal være L :ciplink:

Da er vi jo alle tre, L, Misa og Light! :D
Hmm... Finner vi Mello, Near, Matt og Mikami i tide? :link:

Nice! :3

-rekke opp hånda- jeg vil være Near! :link: (Ville helst vært Matt, men Near er enklere å cosse -lat- >u>; )

EDIT: Drit i det. |D Tegner heller :3

AzZa
16th February 2008, 09:55
Jeg vil gjerne prøve å komme hvis jeg kan!
Men jeg er litt shy ^^' Og det er skummelt når man ikke kjenner noen :S

Da setter jeg deg opp på lista over dem som er intreserte ;) og av de folka som er intreserte i å komme kjenner jeg faktisk en liten del, og alle de er koselige ^^

Det er ingen som sier at dere må ha med sovepose, men det er jo en fordel hvis dere har tenkt å sove. Da er det også en fordel med liggeunderlag, for det er bare 4(tror jeg det var) sofaer som er brukbare å sove på, og jeg har bare mulighet til å ta med 2 ekstra liggeunderlag som er så tynne at de helst bør brukes i sammen :cip: jeg ville i hvertfal ikke selv tatt det for gitt å få sofaplass å såve på. Men ingenting er nødvendig hvis man skal døgne :nya: (utenom snop, cola og kaffe for eklinger som liker det)

Jeg skulle gjerne cossa Mello (sjokolade<333) meeen! Jeg er for lat. Har alt for mye lekser og stress til å gidde det :pinch:

Og foresten Mimiko! Jeg lover at noen møter deg en plass ;) Tar du lokaltoget siden du bor i Egersund? Hvis mange tar toget så si ifra, så kan jeg møte dere på Hillevåg stasjon og vise vei ;)

Kamashi
16th February 2008, 12:38
Cosplay . . hmmmmm, Freaky Furry eller Alexander Anderson ?
You decide

Quakeulf
16th February 2008, 17:32
Skal dette være tegnehelg, eller Desucon 2,5? :cip:

Flott at folk cosplayer og slikt, det er tøft, men blir det virkelig tid og plass til alt sammen?

Mimiko
16th February 2008, 18:42
Da setter jeg deg opp på lista over dem som er intreserte ;) og av de folka som er intreserte i å komme kjenner jeg faktisk en liten del, og alle de er koselige ^^

Det er ingen som sier at dere må ha med sovepose, men det er jo en fordel hvis dere har tenkt å sove. Da er det også en fordel med liggeunderlag, for det er bare 4(tror jeg det var) sofaer som er brukbare å sove på, og jeg har bare mulighet til å ta med 2 ekstra liggeunderlag som er så tynne at de helst bør brukes i sammen :cip: jeg ville i hvertfal ikke selv tatt det for gitt å få sofaplass å såve på. Men ingenting er nødvendig hvis man skal døgne :nya: (utenom snop, cola og kaffe for eklinger som liker det)

Jeg skulle gjerne cossa Mello (sjokolade<333) meeen! Jeg er for lat. Har alt for mye lekser og stress til å gidde det :pinch:

Og foresten Mimiko! Jeg lover at noen møter deg en plass ;) Tar du lokaltoget siden du bor i Egersund? Hvis mange tar toget så si ifra, så kan jeg møte dere på Hillevåg stasjon og vise vei ;)

Okay... jeg døgne (gidd ikke å ta med sovepose!) Oh ja... jeg tenkte å ta en lokaltog.... Og jeg fikk love å komme så ja... 100% jeg kommer...! Så nå... hvor er det jeg skal av? Hillevåg ?

Og Pyo... det er bare kanskje.... jeg har ikke kostyme til noe enda... (hadde Misa kostyme fra Desucon 2 da ha ha, men har ikke begynt med noe annet enda xD)

AzZa
16th February 2008, 21:33
Skal dette være tegnehelg, eller Desucon 2,5? :cip:

Flott at folk cosplayer og slikt, det er tøft, men blir det virkelig tid og plass til alt sammen?
Er vel plass til folk, men må si jeg blei litt sjokka når folk begynte å snakke om cossing, men jaja. Bare folk greier å kombinere det med tegning er jeg fornøyd ^^

Okay... jeg døgne (gidd ikke å ta med sovepose!) Oh ja... jeg tenkte å ta en lokaltog.... Og jeg fikk love å komme så ja... 100% jeg kommer...! Så nå... hvor er det jeg skal av? Hillevåg ?

Og Pyo... det er bare kanskje.... jeg har ikke kostyme til noe enda... (hadde Misa kostyme fra Desucon 2 da ha ha, men har ikke begynt med noe annet enda xD)
Bare gå av på Hillevåg ;) det er nærmest. Gidder du å minne meg på at du kommer helt sikkert etter ferien? Hadde tenkt å starte opptellinga da :P

Mimiko
17th February 2008, 00:35
Bare gå av på Hillevåg ;) det er nærmest. Gidder du å minne meg på at du kommer helt sikkert etter ferien? Hadde tenkt å starte opptellinga da :P

waaaaaa ikke gløm å tell meg opp også >.<! Jeg kommer jeg kommer, bare si hvor jeg skal møte!! xD

Tyblazitar
17th February 2008, 01:38
Cosplay . . hmmmmm, Freaky Furry eller Alexander Anderson ?
You decide
Do the furry! :D

Og AzZa: jeg tar også toget!

Gleder meg svært stort, selv om det ikke blir tegning på meg, tenker jeg nok det blir en awesome helg. Flott at noen tok et sånt initiativ! ^^

AzZa
17th February 2008, 09:42

Og AzZa: jeg tar også toget!

Gleder meg svært stort, selv om det ikke blir tegning på meg, tenker jeg nok det blir en awesome helg. Flott at noen tok et sånt initiativ! ^^

Du skal tegne litt enten du vil eller ikke :todangonya: skal tvinge deg til å tegne små smilefjes om jeg må! Da hopper du og av på Hillevåg? eller kan du veien kanskje? :P

Skal ikke glømme deg Mimiko, bare minn meg på at du kommer etter ferien ;) (så hjelper du meg å holde det jeg lover :cip: )

Chiyo
17th February 2008, 16:40
Hei du, Mimiko-san?

Jeg kan godt ta med en ekstra sovepose, ettersom jeg bor to minutter unna bydelshuset (hvis jeg løper) :3

Jeg tar den med jeg, så slipper du ihvertfall å sove på bare gulvet hvis du blir trøtt ^_^

Shinke
18th February 2008, 21:35
Jeg vil gjerne også ta turen, med mindre jeg er sterkt uønsket. :3

AzZa
18th February 2008, 21:44
Jeg vil gjerne også ta turen, med mindre jeg er sterkt uønsket. :3

ingen er uønsket (tror jeg) i vert fall ikke du xP skal skrive deg opp på lista ;)

Kamashi
18th February 2008, 23:24

Allrighty then I will. Vanskelig å tegne med poter da, men får prøve.:nya:

Mimiko
19th February 2008, 00:53
Hei du, Mimiko-san?

Jeg kan godt ta med en ekstra sovepose, ettersom jeg bor to minutter unna bydelshuset (hvis jeg løper) :3

Jeg tar den med jeg, så slipper du ihvertfall å sove på bare gulvet hvis du blir trøtt ^_^

ohhhh...thankiiiieee =D!!! Det hadde vært kjempefint Chiyo! *glomp*

Og hvilken ferie AzZa? (Mimiko er utrolig space out og er ganske bimbo sorry xD) Hvis du mener den dagen vi skal møter opp så kommer jeg... *totally confuse*

Neliel
19th February 2008, 10:45
ohhhh...thankiiiieee =D!!! Det hadde vært kjempefint Chiyo! *glomp*

Og hvilken ferie AzZa? (Mimiko er utrolig space out og er ganske bimbo sorry xD) Hvis du mener den dagen vi skal møter opp så kommer jeg... *totally confuse*

Det er Vinterferie nå (i Rogaland jallefal)

T92
19th February 2008, 11:01
jeg kommer så lenge det ikke er noe annet jeg skal gjøre den helgen!

AzZa
19th February 2008, 11:43
jeg og min IQ! :ciplink: Tenkte ikke på at ikke alle har vinterferie samtidig! Jeg har i vertfal ferie fram til neste mandag. Hadde tenkt å begynne å skrive opp de som kanskje kommer og de som er sikre på at de kommer da.
Jeg drar foresten til Gokk uten internett i morra, så fra i morra fram til mandag er jeg nok ikke innom her :( Har foresten oppdatert førsteposten litt, så det er litt mer info i den, men står ikke egentlig noe som jeg ikke har sagt før :P

Jorg
19th February 2008, 14:24
jeg får ikke lov å komme:cry:

(ante meg vel egentlig:P)

Djae
19th February 2008, 20:33
Jeg kan komme!
Men klokkeslett hadde vært fint :3
Forresten: Kan man ta med seg venner som ikke er på japani?
I så fall blir vi kanskje 3 til som kommer...

Og unnskyld hvis dere er lei dette spørsmålet, men HVA går opplegget egentlig ut på?
Det sporet litt av med tegningen da folk begynte å snakke om cosplay xD
(Men alt lyder gøy uansett, ingen tvil om det)

Mimiko
19th February 2008, 21:19
Jo.... jeg kommer etter ferien... ^.^!!! (Det er jo den 8.Mars ikke sant?)

Og om cosplay.... vi må jo ikke så lol

AzZa
19th February 2008, 21:27
jeg får ikke lov å komme:cry:

(ante meg vel egentlig:P)

synd :( du får lage cookies til desu3 istede da :)

Jeg kan komme!
Men klokkeslett hadde vært fint :3
Forresten: Kan man ta med seg venner som ikke er på japani?
I så fall blir vi kanskje 3 til som kommer...

Og unnskyld hvis dere er lei dette spørsmålet, men HVA går opplegget egentlig ut på?
Det sporet litt av med tegningen da folk begynte å snakke om cosplay xD
(Men alt lyder gøy uansett, ingen tvil om det)

Vi skal i utgangspunktet tegne, så tegning blir det enten folk vil eller ikke. Håper at alle vil prøve litt i hvertfal, selv om kanskje ikke alle er noen tegnegeni(er langt ifra et selv). Forventer ikke at folk skal sitte å tegne hele kvelden, så om noe etter hvert(eller kanskje etter en liten stund) går i gang med andre aktiviteter som spill o.l. gjør ikke meg så masse. Da folk begynte å snakke om cosplay blei jeg litt sjokka, men for all del, jeg skal ikke bestemme hva folk har på seg xD

Når det gjelder å ta med andre så vet jeg ikke om jeg skal svare ja eller nei :S Vil ikke nekte folk å være med, men blir vanskelig om alle skal ta med seg venner, for jeg, Inky og mamma kommer til å ha alt ansvaret når det gjelder plassen og alt der vi skal være. Riktinok får mamma hjelp av mammaen til Eraiasu(skreiv nok det feil, men jaja) så vi er avhengige av at vi ikke blir allt for mange. Vil gjerne ha inspill av andre, hva synes resten av folket? Jeg må desverre bare si at jeg vet ikke enda Djae :S skal prøve å komme med en besluttning fort! Ikke misforstå meg for all del! Hadde det vært mulig ville jeg hatt åpent hus for alle tegneintreserte ^^

Quakeulf
19th February 2008, 22:27
Hva er grensa på hvor mange vi kan bli?

AzZa
19th February 2008, 23:50
Hva er grensa på hvor mange vi kan bli?

Det skal jeg sjekke med mamma, er litt opp til henne :)

CatgirlMe
20th February 2008, 00:20
Vi kommer nok fremdeles til å tegne like mye, kostymene er bare for litt ekstra moro. :D Tror ikke kostymene kommer i veien for tegningen ( Kanskje med unntak av potene til Kamashi, da :nya: Men de kan jo tas av)
Den ideen jeg hadde med cosplay, var egentlig at vi bare skulle ha det litt moro med å kle oss ut, fordi det er ikke så mange sjangser vi får treffe masse folk fra japani på en gang.
Jeg kommer ivertfall til å tegne, hvis ikke ti hester sliter meg vekk fra blyanten og arkene mine.

AzZa
20th February 2008, 00:26
Vi kommer nok fremdeles til å tegne like mye, kostymene er bare for litt ekstra moro. :D Tror ikke kostymene kommer i veien for tegningen ( Kanskje med unntak av potene til Kamashi, da :nya: Men de kan jo tas av)
Den ideen jeg hadde med cosplay, var egentlig at vi bare skulle ha det litt moro med å kle oss ut, fordi det er ikke så mange sjangser vi får treffe masse folk fra japani på en gang.
Jeg kommer ivertfall til å tegne, hvis ikke ti hester sliter meg vekk fra blyanten og arkene mine.

Regna med det var tanken deres ;) Gå i de klærne du/dere vill :) *stenge hestene inne i boksene dems* :dangopocky:

Ena-kun
20th February 2008, 08:28
hmm.. jeg kommer kanskje, må sjekke med kalenderen ^^
Jeg er ikke noe flink i tegning, men vil gjerne lære :)

Jeg klarer ikke å bestemme om jeg skal ha med noe cosplay, jeg har kakashi, anbu, shinigami og Roy mustang drakter så det er litt å velge mellom:cip:
Jeg tror jeg bare slenger på noe enkelt for fun ^^

Mita-chan
20th February 2008, 11:37

Jeg klarer ikke å bestemme om jeg skal ha med noe cosplay, jeg har kakashi, anbu, shinigami og Roy mustang drakter så det er litt å velge mellom:cip:
Jeg tror jeg bare slenger på noe enkelt for fun ^^

roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang roy mustang

jeg tror du har forstått det nå;D

skal det bli tatt med noen spill eller no?

Djae
20th February 2008, 19:49
Vi skal i utgangspunktet tegne, så tegning blir det enten folk vil eller ikke. Håper at alle vil prøve litt i hvertfal, selv om kanskje ikke alle er noen tegnegeni(er langt ifra et selv). Forventer ikke at folk skal sitte å tegne hele kvelden, så om noe etter hvert(eller kanskje etter en liten stund) går i gang med andre aktiviteter som spill o.l. gjør ikke meg så masse. Da folk begynte å snakke om cosplay blei jeg litt sjokka, men for all del, jeg skal ikke bestemme hva folk har på seg xD

Når det gjelder å ta med andre så vet jeg ikke om jeg skal svare ja eller nei :S Vil ikke nekte folk å være med, men blir vanskelig om alle skal ta med seg venner, for jeg, Inky og mamma kommer til å ha alt ansvaret når det gjelder plassen og alt der vi skal være. Riktinok får mamma hjelp av mammaen til Eraiasu(skreiv nok det feil, men jaja) så vi er avhengige av at vi ikke blir allt for mange. Vil gjerne ha inspill av andre, hva synes resten av folket? Jeg må desverre bare si at jeg vet ikke enda Djae :S skal prøve å komme med en besluttning fort! Ikke misforstå meg for all del! Hadde det vært mulig ville jeg hatt åpent hus for alle tegneintreserte ^^

Neinei, jeg skjønner at dere vil ha hendene fulle om det blir for mange ^^
Hvor mange er det som kommer nå egentlig?

Takezo
21st February 2008, 18:18
Kanskje eg og kjem... Er ikkje sikker. Tvilar litt eigentleg.

Men god ide, kem det enn var som kom på dette her!

Mishi
21st February 2008, 22:11
I'll be there!:link:

airbaginky
22nd February 2008, 22:37
jeg skall ikke sove over.:toda:.men blir hentet kl 2 :D blir jeg trøtt så kan jeg jo alltids krype ned i noens sovepose :D

ingen er u-ønnsket sant?:wow:

Danieru-kun
24th February 2008, 04:32
OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG!!!

Jeg er med 8D

AzZa
24th February 2008, 15:12
Da skriver jeg deg opp på interessertlista hvis jeg ikke allerede har gjort det xD

skal det bli tatt med noen spill eller no?

Vet ikke, litt opp til de som kommer...regner med vi får med en ps2 med singstarmics og xbox 360(tror jeg det het xD) i hvertfal. Av spill har jeg selv lite å ta med, så er vel bare å ta med...

Neinei, jeg skjønner at dere vil ha hendene fulle om det blir for mange ^^
Hvor mange er det som kommer nå egentlig?

Jeg tviler på at alle som er på intersertlista kommer, men den nærmer seg 30 personer. Regner med at vi blir mellom 20 og 30 elns. Har enda ikke fått noe svar fra mamma om hva syns om at du hadde tatt med 3 til :gonk: men skal for all del mase :nya:

De som er sikre på at de kommer kan si fra nå! :nya:

upsan! et par poster jeg ikke så der, men alle som har sagt de er intreserte hiver jeg inn på interesertelista ;)

CatgirlMe
24th February 2008, 15:21
[QUOTE=AzZa;144617]

QUOTE]

Jeg er sikker på at jeg kommer! :nya:

AzZa
24th February 2008, 16:00
[QUOTE=AzZa;144617]

QUOTE]

Jeg er sikker på at jeg kommer! :nya:

flottings ^^

Eraiasu
24th February 2008, 16:14
Er 100% sikker på at jeg kommer :nya:

Tyblazitar
24th February 2008, 16:22
Jeg kommer, jeg også! ^^

AzZa
24th February 2008, 16:26
Er 100% sikker på at jeg kommer :nya:

Det regna jeg med xD

Jeg kommer, jeg også! ^^

Oki ^^

airbaginky
24th February 2008, 18:34
eg å kåmme vett'u ;)

AzZa
24th February 2008, 18:37
eg å kåmme vett'u ;)

Det visste jeg faktisk, og alikavel greier jeg å glemme å skrive deg opp xD Hukommelse på høyt nivå!

airbaginky
24th February 2008, 18:41
azza er slemm :O:O glede meg :D du har åså glemmtt Q.

AzZa
24th February 2008, 18:43
azza er slemm :O:O glede meg :D du har åså glemmtt Q.

hoho! Der har vi løk-IQ! Jeg er ikke slem! Jeg har nemlig glemt meg selv også når jeg tenker over det sådeså! Hadde vært slemt om jeg hadde huska meg selv og ingen andre :P

Djae
24th February 2008, 22:04
Jeg er også helt sikker på at jeg kommer!
^^

AzZa
24th February 2008, 22:05
Jeg er også helt sikker på at jeg kommer!
^^

den er grei ^^

Miyu
24th February 2008, 22:43
Jeg kommer helt sikkert:nya:

AzZa
25th February 2008, 14:12
Jeg kommer helt sikkert:nya:

oki :D

Danieru-kun
25th February 2008, 14:17
OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG!!!

Jeg er med 8D

jeg har enda ikke forrandret min mening :cip:

AzZa
25th February 2008, 14:20
jeg har enda ikke forrandret min mening :cip:

oki xD skal sette deg opp på lista over dem som kommer helt sikkert da :3

Danieru-kun
25th February 2008, 14:23
yaay :D

Blir det tegnekonkurranser og sånt? :cip:

AzZa
25th February 2008, 14:33
yaay :D

Blir det tegnekonkurranser og sånt? :cip:

hakkepakkelakkepeiling! Vis folket vil og noen har god ide er det bare å skrike ut :nya:

Mimiko
25th February 2008, 17:50
Jeg kommer 100% sikker bare noen viser meg veien til der vi skal være så =D

airbaginky
25th February 2008, 17:57
vi "henter" folk på togstasjonen på hillevåg ;) tar med twister :D elsk :kiss: vi kan spille partwister...enda gøyere ;)

DragonGirl46911
25th February 2008, 18:11
Jeg komer også 100% :)

airbaginky
25th February 2008, 18:11
jay :D ser ut som om vi blir endel ;)

AzZa
25th February 2008, 20:20
Jeg kommer 100% sikker bare noen viser meg veien til der vi skal være så =D
jada ;)

Jeg komer også 100% :)
najs ^^

Danieru-kun
25th February 2008, 23:17
Twister er alltid gøy :lur: :innocent: :ikkemeg:

Vi kan ha fanart konker.

dark kwen
25th February 2008, 23:21
oo twister genialt
ka me paralelltwister?
to spel der to og to personer på gjør det sammme bare på to forskjellige brett?

eg må serri ta og sjekke om eg kan ^^; eg føle tiden renne litt ut

Neliel
25th February 2008, 23:22
Eg er "sikker" på at eg kommer, dvs med mindre det skjer noe alvorlig.

Djae
26th February 2008, 12:55
Fankonk? Det burde være premie da :nya:

AzZa
26th February 2008, 13:55
Eg er "sikker" på at eg kommer, dvs med mindre det skjer noe alvorlig.

det holder lenge det xD

airbaginky
26th February 2008, 16:02
oo twister genialt
ka me paralelltwister?
to spel der to og to personer på gjør det sammme bare på to forskjellige brett?

eg må serri ta og sjekke om eg kan ^^; eg føle tiden renne litt ut

par twister:

2-4 "lag" med 2 spillere på hvær.
personene må ha hennene å føttene på samme rundinger.
dvs, den ene må mest sannsynlig stå under denn andre..å det er mye vanskeliere ;)

:w00t: :w00t: :w00t:

Mita-chan
26th February 2008, 17:32
par twister:

2-4 "lag" med 2 spillere på hvær.
personene må ha hennene å føttene på samme rundinger.
dvs, den ene må mest sannsynlig stå under denn andre..å det er mye vanskeliere ;)

:w00t: :w00t: :w00t:

jeg som vurderte å gå i skjørtxD lol, da kommer ikke det til å skje tror jeg;)
kan vi melde fra om at vi vil ha sofa nå lxm?xD

Danieru-kun
26th February 2008, 21:30

JOOO!!!! Du må bare kanskje gå med et langt ett, eller.. ha noe over undertøyet.. :cip:

Hotpants hvis du har det funker.... :cip:

AzZa
26th February 2008, 22:08

vet ikke x3 men tror jeg skal få fiksa en madrass og to litt tynne liggeunderlag(= ca brukbart å såve på) i værstefall hvis dere kommer :P Joggebukse<3 vi vet da hvordan vi kler på oss, ikke sant inky? :cip:

Mita-chan
26th February 2008, 22:15
vet ikke x3 men tror jeg skal få fiksa en madrass og to litt tynne liggeunderlag(= ca brukbart å såve på) i værstefall hvis dere kommer :P Joggebukse<3 vi vet da hvordan vi kler på oss, ikke sant inky? :cip:

oki, for det er laaangvei for meg viss jeg må dra med altmulig xD hehe, men jeg kan jo eventuelt ta med meg en ekstra bukse viss jeg bestemmer meg for å gå i skjørt eller den nye ubersøte kjolen min:nya:

AzZa
26th February 2008, 22:20
oki, for det er laaangvei for meg viss jeg må dra med altmulig xD hehe, men jeg kan jo eventuelt ta med meg en ekstra bukse viss jeg bestemmer meg for å gå i skjørt eller den nye ubersøte kjolen min:nya:

Noe fikser vi ;) kanskje vi kan stjele madrass av inky i værstefal? :shuriken:

Quakeulf
26th February 2008, 22:25
Jeg har ekstra liggeunderlag om noen trenger. :cip:

Forresten, hvor mange skal til tegnehelga som er fra Østlandsområdet?

Mita-chan
26th February 2008, 22:37
Jeg har ekstra liggeunderlag om noen trenger. :cip:

Forresten, hvor mange skal til tegnehelga som er fra Østlandsområdet?

jeg skal forhåpentligvis (og da SKAL jeg ha med meg romi-chan og pyo) vi reiser nok fra oslo, men vi har ikke noe sted å være så vi tar natt toget ;)

Quakeulf
26th February 2008, 22:50
Er ikke det litt dyrt med nattog? Jeg kunne tenkt å ta det selv så slipper jeg å reise midt i arbeidstida...

Mita-chan
26th February 2008, 22:53
Er ikke det litt dyrt med nattog? Jeg kunne tenkt å ta det selv så slipper jeg å reise midt i arbeidstida...

er det ikke sånn minipris 199 kr (til bergen da? - forsatt 199kr:cip: )
det går jo ann å få sjekka opp det;)

Tyblazitar
26th February 2008, 22:53
Min erfaring er at nattog koster det samme som vanlige tog, om du ikke er sånn snobb som trenger kupé. ;O

Quakeulf
26th February 2008, 23:00
Jeg er snobb og trenger kupé. :toda:

Jeg vil mest sannsynlig være så sliten og trøtt at jeg trenger å ligge flatt for å kunne sove godt nok, hadde jeg ikke hatt så mye jobb så hadde jeg sovet i en stol så greit som det.

Danieru-kun
27th February 2008, 17:53
haha! du er misslykka :cip:

:P

Se folkens. jeg har bytta nick :D

Så.. Trådstarter: Oppdater lista di ^^

AzZa
27th February 2008, 20:12
haha! du er misslykka :cip:

:P

Se folkens. jeg har bytta nick :D

Så.. Trådstarter: Oppdater lista di ^^

"trådstarter" du liksom jaja! Bare gi meg et slikt kjipt navn! Men skal få fiksa det ja :P

Trenger forslag til hvordan vi skal fikse frokost på søndagen(hvis vi skal da) skal vi bare bestille ekstremt mye pizza og varme opp?

Danieru-kun
27th February 2008, 20:52
Unnskyld AzZa.. Du kan få bitch slappe meg når jeg kommer XD

pizza :D

passer fint for meg ihvertfall :D

AzZa
27th February 2008, 20:56
Unnskyld AzZa.. Du kan få bitch slappe meg når jeg kommer XD

pizza :D

passer fint for meg ihvertfall :D

kanskje, må overveie mulighetene til at du slår igjen, og om jeg skal leke fornærma osv. :toda:
Hvis ingen andre kommer med et godt forslag regner jeg med at det blir pizza begge dagene da...

CatgirlMe
27th February 2008, 22:31
Kunne jo vært greit å ha med seg matpakke til frokost dagen etter? Har vært på en del overnattinger med orkesteret, og der hadde vi vanligvis pizza om kvelden, matpakke om morgenen og kanskje litt frukt utover dagen. Funket ganske bra det, sånn som jeg husker.

Men det hadde jo vært kult å kunne spise pizza til frokost for en gangs skyld. :hello:

Eventuelt ha med matpakke i tilfelle man vet man blir ekstra sulten utover kvelden?

AzZa
27th February 2008, 22:35
Kunne jo vært greit å ha med seg matpakke til frokost dagen etter? Har vært på en del overnattinger med orkesteret, og der hadde vi vanligvis pizza om kvelden, matpakke om morgenen og kanskje litt frukt utover dagen. Funket ganske bra det, sånn som jeg husker.

Men det hadde jo vært kult å kunne spise pizza til frokost for en gangs skyld. :hello:

Eventuelt ha med matpakke i tilfelle man vet man blir ekstra sulten utover kvelden?
God ide :D den stemmer hvertfal jeg for ^^

OMFG OMFG OMFG OMFG!!! Jeg glemte å si.. Jeg blir 19 dagen før D:

Birthday hugs from everyone? :cip:

hvis du er snill og ikke ser skummel ut! xD

airbaginky
28th February 2008, 14:48
free hugs fra meg å mita (viss hun kommer)

Aznakh
28th February 2008, 16:50
Eg er no sikker på at eg kjem. Det er ikkje slik at eg må teikne for å vere der?

airbaginky
28th February 2008, 16:51
nei ingen krav ;) det er billiard, playstation å spill der åsså :D

AzZa
28th February 2008, 21:07
Eg er no sikker på at eg kjem. Det er ikkje slik at eg må teikne for å vere der?

*skrive opp på sikkerlista*
Eneste vi krever er at du sitter fint og hører på når Q snakker, hadde jo blitt gla om alle prøver å tegne litt i hvertfal, men skal ikke tvinge noen ^^ (utenom tyb som skal tegne minst et smilefjes :todangonya: )

Mita-chan
28th February 2008, 21:33
free hugs fra meg å mita (viss hun kommer)

Ja:D vet du hva jeg kom på som egentlig hadde vært jævelig kult?
en bukse der det sto "free spanks" på ræva xD

me want sofa:toda:
men jeg sliter seriøst her nå, mami og papi er litt :toda: til at jeg skal til stavanger :( trenger tips her!

AzZa
28th February 2008, 21:40
Ja:D vet du hva jeg kom på som egentlig hadde vært jævelig kult?
en bukse der det sto "free spanks" på ræva xD

me want sofa:toda:
men jeg sliter seriøst her nå, mami og papi er litt :toda: til at jeg skal til stavanger :( trenger tips her!

Vet du noe om Pyo får lov? har ikke hørt fra henne på en stund :toda:
Hvem trenger vel å ha skrevet free spanks? Folk tar seg som regel den friheten uansett :cip:

Mita-chan
28th February 2008, 21:52
Vet du noe om Pyo får lov? har ikke hørt fra henne på en stund :toda:
Hvem trenger vel å ha skrevet free spanks? Folk tar seg som regel den friheten uansett :cip:

jeg vet ikke om pyo:( jeg skal mase noe jævelig såå jeg får dratt! men de klager over at det er så lang vei, og at det er er farlig på toget(<--WTF?! farlig på toget? ja det kommer folk på hest og kaprer toget)

romi-chan har større sjags for å få dra viss jeg får og omvendt, og viss vi får lov er det større sjangs for at pyo får lov...

men jeg tror de vil at noen "voksene" skal passe på oss..."/

AzZa
28th February 2008, 22:09
jeg vet ikke om pyo:( jeg skal mase noe jævelig såå jeg får dratt! men de klager over at det er så lang vei, og at det er er farlig på toget(<--WTF?! farlig på toget? ja det kommer folk på hest og kaprer toget)

romi-chan har større sjags for å få dra viss jeg får og omvendt, og viss vi får lov er det større sjangs for at pyo får lov...

men jeg tror de vil at noen "voksene" skal passe på oss..."/

Men voksne passer på dere fra dere går av toget ca ;)

Mita-chan
28th February 2008, 22:19

ja men de vil vist at vi skal bli passa på, på toget også:cip: men særiøst hva kan skje på et tog?

AzZa
28th February 2008, 22:24
ja men de vil vist at vi skal bli passa på, på toget også:cip: men særiøst hva kan skje på et tog?

På lokaltoget kan man jo risikere å møte litt for sosiale og fulle folk xD Men konduktørene er alltid koselige, så de kan passe på ^^

Danieru-kun
29th February 2008, 00:11

Jeg er voksen :cip:
Jeg kommer til å ha "gathering" nede ved By Terminalen for de som vil dra samlet ut til Hillevåg..

Så tar vi enten 1B, 1A, 2A, 2B, eller 3 ut ^^

Møt opp 15:00? :P

et annet spørsmål.. Azza..
Ingangspris? :beskjed:

Djae
29th February 2008, 00:42
Ingangspris og pris av spleising på mat ja :3

(Er det første man til mølla som får sofa eller er det reservasjoner? :CIP: )
Har vi et tidspunkt? : D

AzZa
29th February 2008, 13:22
Jeg er voksen :cip:
Jeg kommer til å ha "gathering" nede ved By Terminalen for de som vil dra samlet ut til Hillevåg..

Så tar vi enten 1B, 1A, 2A, 2B, eller 3 ut ^^

Møt opp 15:00? :P

et annet spørsmål.. Azza..
Ingangspris? :beskjed:
Jeg anbefaler dere å ta 11 bussen heller, for hvis dere tar en av de du nevnte havner du på feil side av sykehuset! Vet ikke hvor nærme dere havner med 11 bussen, men jeg vet det er nærmere enn dem. Mulig at 4b elns også går til rett plass(er ikke sikker)
Inngangspris? Hva er dette for noe tull? Lokalene låner vi gratis, så eneste folket må betale for er mat, snop og slush. Mat blir vel pizza, og snop får folk ta med ^^ Kan skrive en liste over hva som er lurt å ha med hvis noen vil?

15.00 er vel en anelse tidlig? xD Vi hadde tenkt å starte kvelden 17.00 eller 18.00?

Ingangspris og pris av spleising på mat ja :3

(Er det første man til mølla som får sofa eller er det reservasjoner? :CIP: )
Har vi et tidspunkt? : D

Som sagt trenger du bare penger til mat (og buss/tog hvis du tar) Sofaene blir det nok førstemann til mølla på ja :P Ser ikke for meg at jeg kan stå å hive folk ut av sofaer xD

Mita-chan
29th February 2008, 13:27
Quake, har du funnet ut hvem tog du skal ta å sånt?

mens jeg skriver her, AzZa, tror du det holder med 300 til mat og slush?:cip:

Neliel
29th February 2008, 13:30
buss nr 11 går forbi sykehuset så den er vel den som går nærmest(der eg tror vi skal da).

Det hadde vært greit å vite når folk ankommer stavanger,dvs de som kommer med tog osv, for å reise samlet ned slik som Danieru-kun sier

AzZa
29th February 2008, 13:53
Quake, har du funnet ut hvem tog du skal ta å sånt?

mens jeg skriver her, AzZa, tror du det holder med 300 til mat og slush?:cip:
Ja :cip: hvis du skal spise en hel pizza og 10 slusher xD Sikkert kjekt med litt ekstra penger til snop på Prix(som ligger rett på sia av Bekkefaret) også blir det jo litt for brus, som jeg regner med å kjøpe på forhånd :P

buss nr 11 går forbi sykehuset så den er vel den som går nærmest(der eg tror vi skal da).

Det hadde vært greit å vite når folk ankommer stavanger,dvs de som kommer med tog osv, for å reise samlet ned slik som Danieru-kun sier

jep! De som kommer med lokaltog kan vi enten plukke opp på Hillevåg hvis de kommer med det samme toget, eller de kan joine Danieru-kun i Stavanger siden byterminalen og togstasjonen er så nærme at det ser ut som de henger i sammen (de gjør vel egentlig det xD)
Absolutt alle som har problemer med å finne veien må bare si fra! Noe skal vi fikse, så send en pm eller allier deg med noen som vet hvor det er!

Pyo
29th February 2008, 13:57
Johoo! Jeg fikk lov av mamma å dra hvis jeg order med alt det som må ordnes. (togbilett, henting på togstasjonen, etc.) :3 det går et tog 7:11 fra Oslo S som er framme 15:11. Funker det? D:

AzZa
29th February 2008, 14:05
Johoo! Jeg fikk lov av mamma å dra hvis jeg order med alt det som må ordnes. (togbilett, henting på togstasjonen, etc.) :3 det går et tog 7:11 fra Oslo S som er framme 15:11. Funker det? D:

JA!!! *seiersdans* :D Du er bare med meg å Inky, må ta igjen alt tullet vi kunne ha drevet med mellom sommern og nå!

Ena-kun
29th February 2008, 15:25
Det ser ut som at jeg ikke kan komme likevel...:gonk:
Noen i slekta kommer på besøk, men jeg får se om jeg klarer å komme meg unna