PDA

View Full Version : Mine tegninger/skisser

Noddi
28th January 2008, 21:44
Ok, jeg suger. Men jeg vil gjerne bli bedre :D.
Så legger ut noen tegninger, sånn at jeg kan få litt tips og sånnt.
Legger dem ut fra gamle, til nyere.

http://i244.photobucket.com/albums/gg37/noddi1992/drage.jpg

Enda en tegning fra i sommer. Gadd aldri å skyggelegge hele o.o. But you get the idea. Brukte en random blyant her og, med vanlig visk. Denne tok lengre tid, pga "skallet".

http://i244.photobucket.com/albums/gg37/noddi1992/Untitled-1.png

Noen skisser som jeg tegnet noen dager etter dragen. Samme "utstyr" her. Brukte ikke lang tid, var bare kjappe skisser.

http://i244.photobucket.com/albums/gg37/noddi1992/demon.jpg

En fantasy dame jeg tegna ganske nylig. Vet at det greiene under er skrevet med dialekt, men ikke bry dere om det x). Men ja, som dere ser så fikk jeg ikke til bena :P. Samme utstyr, ja jeg eier lite tegnesaker :P. Brukte lengst tid på denne, men jeg tegnet litt på skolen, litt hjemme og blabla. Så vet ikke hvor lang tid jeg brukte. 1 time eller noe sånnt sikkert.

Så.. ja. Kritikk, ros, tips, blir takknemlig for alt :D

Dosu
29th January 2008, 10:01
Ja vell, hvis du vil ha noe som gjør deg bedre så er det å tegne det du ser rundt deg før du tegner fantasi ;)
Jeg gjør begge deler nå da, men å tegne fra hodet gir ikke trening. Så gjør begge tingene så blir du bedre og bedre etter hvert! Eller for å bli skikkelig god enda raskere, tegn bare det du ser rundt deg og les om anatomi etc sånn at du er klart til å lære om anime, manga, tegneserie figurer, fantasi tegninger osv.

Men savner litt info om utstyr du har bruk og tid du brukte på dem.

Eller ser dem jo kjempe fine da! ^^

Dai-Suke
29th January 2008, 15:08
Vel
Jeg synes at alle tegningene var fantasifulle og det er bra. Dragen var kjempe fin!
Ivertfall ett av problemene er at foldene i klærne som du ser er ikke så bra... De er vel på sin måte feil.

Jeg pleide å se i "hvordan tegne" bøker for å se hvordan det funka.
Fortsett sånn for du blir bedre for hver tegning:)!:)

Noddi
29th January 2008, 21:27
Ja vell, hvis du vil ha noe som gjør deg bedre så er det å tegne det du ser rundt deg før du tegner fantasi ;)
Jeg gjør begge deler nå da, men å tegne fra hodet gir ikke trening. Så gjør begge tingene så blir du bedre og bedre etter hvert! Eller for å bli skikkelig god enda raskere, tegn bare det du ser rundt deg og les om anatomi etc sånn at du er klart til å lære om anime, manga, tegneserie figurer, fantasi tegninger osv.

Men savner litt info om utstyr du har bruk og tid du brukte på dem.

Eller ser dem jo kjempe fine da! ^^

Har gjort det nå :).

Shinke
30th January 2008, 00:18
Fine tegninger du har her. Jeg synes du er flink til å tegne hår ^^
*litt missunelig*

Når det kommer til kritikk så synes jeg kroppene er litt rare sånn proposjonsmessig. Det er viktig å øve på anatomi blir jeg fortalt. Jeg sliter veldig mye med det selv. En kamerat av meg har mast veldig på meg og sagt at jeg må kjøpe meg en anatomibok for tegnere. Det kunne kanskje du også gjøre? :)