PDA

View Full Version : Rave Konkuranse - Plue-sama

Nodoka
24th January 2008, 23:37
http://www.dwimg.com/files/rr1an9a2o61dubezwp0m.jpg

Skal vi se

Tid brukt: ca. 7 timer
Verktøy: Trykkblyant, pen, Photoshop 7.0

Var det, det viktigste?
Hvis noen har lyst til å se LineArten så kan jeg poste den, men orker ikke hvis ingen kommer til å spørre. Jeg kan også poste større version, men vil helst holde den for meg selv.

Ideen bak denne tegningen kom mens jeg satt å skisset ideer. Jeg hadde lyst til å fokusere på Plue fordi plue er awesome, men plue er veldig simpel figur og jeg hadde lyst til å gjøre mer ut av det. Så kom jeg på at det er figurer i Rave som bytter form frem og tilbake fra menneske til andre merkelige ting. Så tenkte jeg, "hvor morsomt hadde det ikke vert hvis Plue kommer og plutselig har dette som ekte form. Jeg kunne valgt å ha henne skjelvende i et hjørne, men denne kontrast personligheten er mye morsomere synes jeg.

Vel, der har vi det. Håper det var greit.

Og jeg vet at Plue egentlig er hankjønn :toda:

Tyblazitar
25th January 2008, 00:18
Hehe, stilig tegning og idé (selv om du nok spoilet noe av serien for meg, har bare lest bok 1 :cip: ), men det virker for meg som om de fleste folk ser i feil retning, og ikke rett på Plue?

Nodoka
25th January 2008, 16:40
Hehe, stilig tegning og idé (selv om du nok spoilet noe av serien for meg, har bare lest bok 1 :cip: ), men det virker for meg som om de fleste folk ser i feil retning, og ikke rett på Plue?

Jeg tviler på at jeg har spoila noe, siden dette har ikke noe med hva som skjer i mangaen.
Det at det finnes folk som ser ut som dyr men har en ekte menneskelig form er mer å prate om universet Groove adventure Rave hender i ville jeg mene.

Nekogangu
1st February 2008, 20:08
Jeg digger han grønne XD