PDA

View Full Version : Event Lolita meetup - oslo i mars..

Ann Christin
22nd January 2008, 16:59
Jeg og girlknees planlegger et lite meetup i oslo. Muligens en gang i mars.

Det vi derimot sliter litt med er stedet. En vennine av meg foreslo Dr Jekyll, men jeg er litt usikker på om det er aldersgrense og slikt der.

Har noen av dere noen ideer til hvor det kan være? Det blir nok en lørdag, muligens fredag ettermiddag. Kommer litt ann på.

Men er det noen som bor i oslo som vet om noen steder som hadde passer til å ha en lolita meetup. Det beste hadde såklart vært å ha piknikk, men sist jeg sjekka så var det ganske kaldt i mars hehe.. Også bor jeg selv ikke i oslo, og har ikke vært der på en stund så er dårlig på utesteder. Vel goth utesteder, men det passer nok ikke for evt sweet lolitas som kanskje kommer..

Edit: Da legger jeg ut flyer. Ettersom det fortsatt er usikkert hvor mange som kommer o.s.v så tror jeg at jeg venter med å finne/bestille sted. Et eller annet sted må vel være leidg tenker jeg, så noe finner vi nok på..

http://i17.photobucket.com/albums/b70/AnnChristin/invitasjon.jpg

Cyazu
22nd January 2008, 17:02
Botanisk hage er fin om piknik, men som sakt litt for kaldt. Eller aksnkje sub da hvis det ikke blir for mørkt... Nei, lolita er lyst elegant... Skulle ønske jeg kunne hjelpe mer. :trist:

Ann Christin
22nd January 2008, 17:22
En koselig cafe kan jo også brukes. Som sagt så bor jeg ikke i oslo og vet dermed omtrent kun hvor outland, oslo s, aker brygge, elm, dr jekyll, peppes o.l er.. Ikke cafeer og slikt.

Quakeulf
22nd January 2008, 18:34
Hva med Sub.scene? :cip:

Shiraishi
22nd January 2008, 18:36
Er det lov å komme for å ta bilder? :cip: [/fanboy]

Cyazu
22nd January 2008, 18:36
Hva med Sub.scene? :cip:

Jeg fåreslo det, les ^

Quakeulf
22nd January 2008, 18:40
Jeg fåreslo det, les ^Så skriv Sub.scene da, "sub" bare er et lite ord som kunne betydd noe helt annet, som det engelske leksemet for undervannsbåt. :lur:

Ann Christin
22nd January 2008, 18:46
Er det ikke åpent på lørdager der? hmm.. Det er jo den enkleste dagen å få til noe, men søndagen er jo også mulig.

Hvis dette blir populært så håper jeg å få til noen andre meetuper senere. F.eks et meetup hvor man tar bilder, piknik, lage mat meetup o.s.v. Får se hva det blir til.

For min del kan du gjeren være med å ta bilder hehe. Jeg er vant etter desucon å bli tatt bilde av så hehe. Spørs hva andre sier.

Shinke
22nd January 2008, 23:52
Jeg vil også være med å ta bilder! :D Høres morro ut!
Ooog, hvis det ikke er ok for de andre, så.. så.. Kan jeg også være Lolita. :3

Ann Christin
23rd January 2008, 06:25
Jeg vil også være med å ta bilder! :D Høres morro ut!
Ooog, hvis det ikke er ok for de andre, så.. så.. Kan jeg også være Lolita. :3

Du kan også være lolita inspirert hihi.. Ettersom jeg regner med at det er få i norge som er 100% lolita :p

Quakeulf
23rd January 2008, 10:25
Lolita er et vanlig navn i søramerika, men mange tenker vel på boka av Vladimir Nabokov, men jeg kommer gjerne på treff. :nya:

Ibaru
23rd January 2008, 10:39
Det hjelper jo, ikke bare at lolitaene møter opp... De må ha noen å varte opp også.:ciplink: Eller bare noe selskap...

zora
23rd January 2008, 13:05
Du kan jo ha det på den resturangen/cafèen som heter Chi som ligger i det handlesenteret jeg ikke husker navnet på akkurat nå.. Der hvor Shopgirl og Bodymap også er, det er jo ultra-lett å finne også.

Papaya90
23rd January 2008, 13:21
Shopgirl og Bodymap ligger på Arkaden, og som nevnt så ligger det lett tilgjengelig rett på Karl Johan :nya:
vet dessverre ikke om noe sted å ha et møte. men jeg kommer gjerne, for å ta bilder :hello: kanskje jeg kommer med noe lolita-inspirerte klær også :cip:

Bida-san
23rd January 2008, 13:26
Ooo! Fristende å bare komme, for å ta bilder:hello:

Ann Christin
23rd January 2008, 15:07
Om det blir mest aktuelt med søndag så kan sub scene være et alternativ også. Derimot blir det på en lørdag kan den kafeen være aktuelt. Men er det en sto cafe eller bare en bitte liten en? Har ikke vært noe særlig på arkaden så.

Og om flere vil være med går det sikkert greit. Om dere kler dere i en lolita stil eller noe passende hadde vært suppert..

Men en ting til, jeg som ikke går på skole har jo ingen anelse om når påskeferien er, men er egentlig dette en aktuel dato. Drar ikke veldig mange avgårde på ferie da? Evt er det mange av dere som skal bort da?

kaede
23rd January 2008, 23:06
Drar på hytta i påsken, men det er sikkert mange som er her tidlig i ferien... Sånn helt i starten! ^__^ (inkludert meg, altså)

Anayokari
23rd January 2008, 23:52
Oh, jeg vil være med! Men ikke i påsken, borte da... Kan vi ikke ha det på Sub.Scene på en lørdag? Det hadde jo egentlig vært greiest. Også vet nesten alle hvor det er! ^_^

HaRLe
24th January 2008, 02:45
Det beste hadde vel vært en pen, liten hage med søte tekopper ^_^ og dukker og kosedyr <3

Siden jeg aldri fikk solgt lolita-getuppen min vurderer jeg faktisk å komme.. Om vi blir "bare" jenter ^^ Hadde iallefall vært koselig :3 Men får se~ Tviler på at det blir bare en masse jenter =_=; Får komme meg på et BJD møte istedet :3 For dukker er det iallefall ikke mange gutter i Norge som driver med.

Men gøyal idé selvsagt. Lykke til!

EDIT:
Jeg er med på et sweet-lolitia "teparty" en gang til våren. Som jeg sa, i en hage med søte tekopper ^_^ (er dog ikke så glad i te, men det får gå =P)

Ann Christin
24th January 2008, 08:57
Ih, men når er det påskeferien er? Hmph.. Ok, så hvis google er sann så er det påskeferie fra 15 mars til 23 mars? Er det riktig? jeg går jo ikke på skole så jeg vet ikke hehe..

Oh, jeg vil være med! Men ikke i påsken, borte da... Kan vi ikke ha det på Sub.Scene på en lørdag? Det hadde jo egentlig vært greiest. Også vet nesten alle hvor det er! ^_^

Men er det åpent på lørdager da? Det står hvertfall ikke det på siden dems..

Papaya90
24th January 2008, 10:39
påsken for meg er 15. - 25. mars, og jeg tror Oslo skolene har den samme tiden.
(jeg er bortreist i deler av påsken -> TG)

Reila
24th January 2008, 10:42
Påskeferien er felles uansett hvor i landet du er ;P

Men kanskje jeg tar meg en tur også.

Ann Christin
24th January 2008, 10:53
Så da blir det vel mer eller mindre 1 eller 8 mars som blir aktuelt. Er jo greiest å ta det i starten. Satt også å tenkte på skøytebanen. Det er jo faktisk oppført som en lolita aktivitet om jeg ikke husker feil :p

Men hvilken dato passer best da? 1 ellr 8'ende?

Yuiko
24th January 2008, 14:05
Ooh, jeg vil være med! Er antakelig opptatt i deler av påsken, men ikke sikker på når ^^; Skal hvertfall gjøre det jeg kan for å komme :3

Ann Christin
24th January 2008, 14:17
Dato bir nok den 1 mars. Påsken er uaktuell ettersom omtrent alle drar å ferie eller andre steder og det vil derfor bli lite oppmøte. Skal se om jeg får ordnet en lapp om dette senere slik at alle kan se. Og hva vi skal finne på..

Ardisrawr
24th January 2008, 16:55
Det er konserter på sub:scene på lørdager, derfor det ikke står oppført.

Jeg går ikke lolita kledd, men kan sikkert finne noe lolita inspirert i skapet og stikke innom viss jeg kan^^

girlknees
24th January 2008, 21:45
kjempe flott å se at det var flere som var intresert i å komme! :)

Acima
24th January 2008, 22:40
Hmm.. er godt mulig jeg tar turen. Har nettopp startet med designen til en ny kjole jeg skal sy og dette blir en flott mulighet til å bruke den (hvis den blir ferdig).

Chiyo
25th January 2008, 13:34
Skulle gjerne blitt med... men Oslo er langt unna. Og ettersom mitt personlige jetfly med luksussuite er til reparasjon for tiden så må jeg melde pass. Have fun! ;)

Guttene må jo komme i kodona eller aristocrat daah! :hello:

Ann Christin
25th January 2008, 14:16
For jentenes del så blir det vel lolita inspirert tenker jeg. Ren lolita kan bli vanskelig hvertfall siden det er lite utbredt, men lolita inspirert funker for nå tror jeg.

Og guttene burde dresse seg litt opp ja.. Eller gjemme seg unna.. Ola bukse, joggesko og jakke passer ikke helt til lolita.. :p

Reila
25th January 2008, 14:43
"Ren lolita" er vel ikke så vanskelig selv om det er lite utbredt..?

Quakeulf
25th January 2008, 14:54
Jeg har grusomt lyst til å kle meg i sånn 1850-talls industriherrestil med vest, gullur, silkehansker, flosshatt og alt som er. Synd det koster så mye penger. :gonk:

Reila
25th January 2008, 16:05
Jeg har grusomt lyst til å kle meg i sånn 1850-talls industriherrestil med vest, gullur, silkehansker, flosshatt og alt som er. Synd det koster så mye penger. :gonk:
Jeg har sølvur som du kunne lånt om du finner ut at du skulle trenge det :hello:

Men trenger batteri, så det får du stå for selv om du vil at klokka faktisk skal gå 8D

Ikke at jeg har stor peil på "industriherrestil" men å få tak i ting, for eksempel brukt, burde ikke være noe særlig problem :3 (og ellers finns ebay 8D)

Ameshini
25th January 2008, 16:22
"Ren lolita" er vel ikke så vanskelig selv om det er lite utbredt..?

Nei o_o det er jo bare snakk om å ha de rette klærne (og kanskje en sense of coordination) og å kunne kanskje litt om lolita. Men eh, at det ikke er så utbredt har jo ingenting å si x.x det eneste er jo at det er vanskeligere (egentlig ikke) å få tak i klærne.

Cyazu
25th January 2008, 16:30
Nei o_o det er jo bare snakk om å ha de rette klærne (og kanskje en sense of coordination) og å kunne kanskje litt om lolita. Men eh, at det ikke er så utbredt har jo ingenting å si x.x det eneste er jo at det er vanskeligere (egentlig ikke) å få tak i klærne.

Kan du go meg en den definisjon på hva dere ser på som "Ren lolita" i denne sammenhengen? "Ekte" lolitaklær er jo ikke så alt for vanskelig å finne.

Reila
25th January 2008, 16:42
En "ren" lolita er rett og slett bare noe som ikke ser for jævlig ut. Det er ikke bare omgzburando-kjoler med fullt utstyrsel av accessories og sånt. Seriøst, det er ikke så vanskelig å få det til. Man kan gå på H&M og finne et bra skjørt der, og en bluse.
Bare koordiner det riktig, og bare hold deg til dos and don'ts, and you're ready to go. Det skal ikke så mye til :flower:

Ann Christin
25th January 2008, 16:55
Kan du go meg en den definisjon på hva dere ser på som "Ren lolita" i denne sammenhengen? "Ekte" lolitaklær er jo ikke så alt for vanskelig å finne.

Når jeg tenkte forskjell på ekte lolita og lolita så tenkte jeg ala lolita inspirert antrekk. Ala chi's antrekk og slikt. Å få til selve lolita er da ikke vanskelig, selv om faktisk jeg ikke syntes det er lolita uten petticoat :p Men ikke bare et flatt skjørt og en bluse med rent snitt, det blir litt sånn emr kontor aktig enn lolita om du skjønner..

Så lenge man som sagt følger do's and dont's selv om det ikke er vanskelig i heletatt. Men jeg tenkte for de som kanskje ikke har alt som passer perfekt sammen også kan være med. Selv skal jeg gå med hår uten krøller (OMG) hehe, og det kan jo faktisk kvalifisere til en av dont'ene men men, det får gå for denne gang. Orker ikke parykk en hel dag, og hvertfall ikke på skøyter :p

Quakeulf
25th January 2008, 17:03
Jeg har sølvur som du kunne lånt om du finner ut at du skulle trenge det :hello:

Men trenger batteri, så det får du stå for selv om du vil at klokka faktisk skal gå 8D

Ikke at jeg har stor peil på "industriherrestil" men å få tak i ting, for eksempel brukt, burde ikke være noe særlig problem :3 (og ellers finns ebay 8D)Ja, det hadde vært flott med et sølvur! Det spørs hva jeg kommer til å gjøre med dette først og fremst.

Jeg kaller det for industriherrestil fordi det var populært blant rike menn som eide mye industriområder, men den måten å kle seg på har blitt litt mindre formell i det siste da den ble tatt opp av enkelte gotere og lettere forandret på til å passe dem. (Google feilet meg, beklager at jeg ikke kan finne bilder til å eksemplifisere, men tenk på noe sånt som gentlemen gikk kledd i, bare bittelitt annerledes.)

Ellers takk for tipsa, jeg kan jo alltids forsøke på E-Bay og slikt, men siden jeg ikke har så jævlig med tid for øyeblikket (jeg har jobb 24/7), kunne du vel hjelpe meg? :hello: Du vet sånn någenlunde hvordan jeg ser ut, kroppsfasong osv., jeg er 180cm høy sånn FYI. Tusen takk!

Cyazu
25th January 2008, 20:05
Når jeg tenkte forskjell på ekte lolita og lolita så tenkte jeg ala lolita inspirert antrekk. Ala chi's antrekk og slikt. Å få til selve lolita er da ikke vanskelig, selv om faktisk jeg ikke syntes det er lolita uten petticoat :p Men ikke bare et flatt skjørt og en bluse med rent snitt, det blir litt sånn emr kontor aktig enn lolita om du skjønner..

Så lenge man som sagt følger do's and dont's selv om det ikke er vanskelig i heletatt. Men jeg tenkte for de som kanskje ikke har alt som passer perfekt sammen også kan være med. Selv skal jeg gå med hår uten krøller (OMG) hehe, og det kan jo faktisk kvalifisere til en av dont'ene men men, det får gå for denne gang. Orker ikke parykk en hel dag, og hvertfall ikke på skøyter :p

Så når du sier bare lolita og ikke "ekte lolita" er d et å forstå mer cosplay lolita ish stil en bruker til tema anledninger o.l. siden du nevner Chi's kostyme. ^-^

Hår uten krøller er vel ikke i seg selv et don't så lenge det ser naturlig/elegant (hime cut). Anyways: --> Hair <-- (http://lolita-handbook.livejournal.com/2051.html#cutid1)

Ann Christin
25th January 2008, 20:48
Så når du sier bare lolita og ikke "ekte lolita" er d et å forstå mer cosplay lolita ish stil en bruker til tema anledninger o.l. siden du nevner Chi's kostyme. ^-^

Mer i den retningen ja. Eller som sagt, et rundt skjørt med en bluse til o.s.v. Gjerne også ting som bare passer feil. Men som sagt, jeg syntes lolita klær ikke er lolita om man ikke har petticoat under, og at det ødelegger hele antrekket jeg da :p

Syntes gutta kan komme i steampunk kostyme *hirr, hirr* Sånt er elskverdig.. Må finne noen som kler seg sånn snart hehe..

Reila
25th January 2008, 20:57
Haa~ Steampunk <3!

Om noen hadde dukket opp i det hadde det vært awesome.

Shinke
25th January 2008, 21:08
*leter etter skrap i garasjen* kanskje jeg kan mekke steampunk-outfit, så slipper jeg å komme i Loli-outfit! :3

Ann Christin
25th January 2008, 21:20
Ala dette.. http://nadyalevphoto.com/St0len.jpg

Cyazu
25th January 2008, 21:21
Det var litt stilig, men håret ser pain ut. :(

Shinke
25th January 2008, 21:29
WOW! D: Bortsett fra håret, som også er kult men ikke for meg, så vil jeg ha det outfit'et! :D

Yuiko
27th January 2008, 12:49
Håhå, hvis det blir 1. mars, så kommer jeg nok :hello:
Mest sansynlig blir det gothic lolita på meg :P

Mimiko
27th January 2008, 16:21
Åå... det hadde vært kjempekult.... når i mars???

Cyazu
27th January 2008, 16:53
Åå... det hadde vært kjempekult.... når i mars???

Planen er den 1. mars men ikke fastsatt enda mener jeg å ha hørt.

Ann Christin
27th January 2008, 22:44
1 mars er fastsatt..

Men er det noen forslag til steder vi kan spise i nærheten av spikersuppa/nathional teateret? Er litt usikker på om det pleier å være veldig mange folk ute på lørdager og spiser o.s.v, eller om det mest trolig ikke blir noe problem å få plass et sted.

Cyazu
27th January 2008, 22:45
1 mars er fastsatt..

Men er det noen forslag til steder vi kan spise i nærheten av spikersuppa/nathional teateret? Er litt usikker på om det pleier å være veldig mange folk ute på lørdager og spiser o.s.v, eller om det mest trolig ikke blir noe problem å få plass et sted.

Oslo på lørdager betyr mye folk på dagtid og kveldstid, ikke så mange om morningen, da sover de. På søndagen er oslofolk borte vekk, men turister med kart kommer frem. ^-^

Ann Christin
27th January 2008, 22:57
Ok, da er det kanskje greit å finne et sted hvor det muligens er mulig å bestille.. Men helt seriøst (ikke særlig elegant) men pleier ikke peppes resturanter å være litt mørke gammeldagse? Eller er det bare her i drammen de er så fancy?

Med mindre noen andre har noen andre forslag..

Cyazu
27th January 2008, 22:59
Ok, da er det kanskje greit å finne et sted hvor det muligens er mulig å bestille.. Men helt seriøst (ikke særlig elegant) men pleier ikke peppes resturanter å være litt mørke gammeldagse? Eller er det bare her i drammen de er så fancy?

Med mindre noen andre har noen andre forslag..

Nah, peppes ser likt ut over hele Norge, Derimot om du sikter i retning "mindre elegant" kan jeg annbefale rio pizza og også har slikt gammeldags konspt i tilegg til mye bedre mat enn peppes. ^-^

Edit:
Rio Pizza (http://home.c2i.net/Rio_Pizza/) :cip:
Ligger på Karl Johan i en kjelleretasje. ^^

Ann Christin
27th January 2008, 23:02
Ok, jeg kan gjøre det så enkelt som det her.. Om dere har forslag til steder vi kan spise så skriv de opp, legg gjerne med en hjemmeside (om de har) og hvor det ligger sånn at jeg får snoka litt til.. :)

Og jeg tenkte mindre elegant i retningen av at pizza og lolita klær ikke alltid er en bra kombinasjon :p

Quakeulf
27th January 2008, 23:08
Syntes gutta kan komme i steampunk kostyme *hirr, hirr* Sånt er elskverdig.. Må finne noen som kler seg sånn snart hehe..Nøyaktig hvordan da, hvordan ser de ut? Kom med eksempler! :nya:

Endring: Ok, jeg så det ene eksempelet, og det så jo meget stilig ut, og litt sånn som jeg hadde tenkt meg. :hello: Men har du/noen andre flere?

Ann Christin
27th January 2008, 23:13
Nøyaktig hvordan da, hvordan ser de ut? Kom med eksempler! :nya:

Endring: Ok, jeg så det ene eksempelet, og det så jo meget stilig ut, og litt sånn som jeg hadde tenkt meg. :hello: Men har du/noen andre flere?

Av steampunk type kostyme mener du? Vel, du kan jo alltids søke etter bilder fra f.eks firefly, tilbake til fremtiden også tror jeg wild, wild west er av samme typen...

Reila
27th January 2008, 23:18
Fant dette: http://community.livejournal.com/steamfashion/343812.html
Er noe anderledes enn eksemplet, men.. 8D

Hadde også et lignende bilde til, men har mista det :cip:

Quakeulf
27th January 2008, 23:54
Av steampunk type kostyme mener du? Vel, du kan jo alltids søke etter bilder fra f.eks firefly, tilbake til fremtiden også tror jeg wild, wild west er av samme typen...Åh, så bra! Wild Will (lol) West faktisk. :cip: Men da vet jeg jo hva jeg skal se etter. Nå spørs det bare om jeg greier å få til noe til 1. mars. Jeg kunne trengt litt hjelp, fordi jeg vil gjerne få til noe! Noen, halp vær så snill! :gonk:

Fant dette: http://community.livejournal.com/steamfashion/343812.htmlOMFG!!! Jeg tror jeg ble lettere homofil. :cip: Seriøst, sånn vil jeg også prøve å kle meg en gang!!!

Reila
27th January 2008, 23:57
XD
Hm.. Om du er dritheldig, så kan det hende du kan finne en brukt dress i en bruktbutikk eller noe. Kjenner ei som nylig var så heldig : P
Du finner neppe noe à la det der, men en vanlig dress kan du nok finne. Så får man jobbe utifra det : P

Mens vi enda er inne på steampunk, så har jeg funnet ut at jeg skal prøve å få til et steampunk lolita outfit :nya:
Men det spørs om jeg har penger til det XD Det er noe helt annet~

Ann Christin
28th January 2008, 00:08
Sånn, da er første posten oppdatert med invitasjon :)

Quakeulf
28th January 2008, 00:08
Tid, penger, og å finne nøyaktig det jeg trenger for en fin kombinasjon er nok litt vanskelig for min del, men jeg kan forsøke, men jeg setter jo voldsomt pris på det om noen kan hjelpe til litt. :) Problemet mitt er at jeg har så jævlig smale skuldre så dresser og slikt blir så teit på meg. Skjorte og vest er vel nesten det eneste jeg kan slippe bra unna med hvis jeg ikke vil ha noe skreddersydd, eller har så mye flaks at jeg finner noe som passer.

Endring: Gackt! Det skrives "oppmøtested" i ett og samme ord! :gonk:

Ann Christin
28th January 2008, 00:13
Endring: Gackt! Det skrives "oppmøtested" i ett og samme ord! :gonk:

Klokka er kvart over tolv, og jeg burde ha vært i seng for 3-4 timer siden, ok :p

Quakeulf
28th January 2008, 00:33
Klokka er kvart over tolv, og jeg burde ha vært i seng for 3-4 timer siden, ok :pOkaaaaay! :flower:

Men hvorfor har du så mye problem med å skaffe lokaler? Du kan jo forsøke Sub.scene og spørre om andre dager, eller bare grave enda videre. Dette er jo en stund inn i fremtiden, så det går sikkert an å ordne noe!

Ann Christin
28th January 2008, 00:35
Okaaaaay! :flower:

Men hvorfor har du så mye problem med å skaffe lokaler? Du kan jo forsøke Sub.scene og spørre om andre dager, eller bare grave enda videre. Dette er jo en stund inn i fremtiden, så det går sikkert an å ordne noe!

Kan alltids snoke etter noe, men det som også gjør det litt vanskeligere er at jeg vet jo ikke hvor mange som kommer.. Det er lagt ut invitasjon her, på nordiske loli communityen på LJ, og et annet forum jeg er på..

p33r
28th January 2008, 00:37
Hvis dere trenger hjelp til arrangering eller reklamering send meg en PM så skal jeg se om jeg også kan hjelpe til. Lykke til folkens, dette ser ut som om det kan bli ganske awesome.

Ann Christin
28th January 2008, 08:12
Hvis dere trenger hjelp til arrangering eller reklamering send meg en PM så skal jeg se om jeg også kan hjelpe til. Lykke til folkens, dette ser ut som om det kan bli ganske awesome.

Ohh.. Fancy, men jeg tror vi starter opp med noe enkelt i starten. Alltids greit å vite hvordan intressen er først. Og som nevnt på chill tråden, så slenger vi oss gjerne på der om vi får lov. Da er det jo et litt større arrangement.

kaede
28th January 2008, 18:43
Det som sikkert hadde hjulpet var dersom P33r kunne reklamert for treffet på radioen! :3

Ann Christin
28th January 2008, 19:01
Det kunne hjulpet ja, er vel ikke så mange lolitaer rundt omkring her.. Bare håper vi ikke blir for mange, da kan det bli vanskelig å få plass når vi skal spise..

kaede
28th January 2008, 19:06
Er du veldig streng på hvor "lolita" man må være? Er personlig litt mer sånn man-tager-vad-man-haver type, og hvis sånne er uønskede her er det bare å si ifra! >.>

Ann Christin
28th January 2008, 19:13
Er du veldig streng på hvor "lolita" man må være? Er personlig litt mer sånn man-tager-vad-man-haver type, og hvis sånne er uønskede her er det bare å si ifra! >.>

Som nevnt før her. Prøv og kom mest mulig lolita, men i starten så må man jo gjere prøve og feile litt, så er ikke alle som har alt riktig fra starten av..

Dessuten tror jeg det kommer en gjeng med gutter som måtte være med sa de, og tviler de kommer i lolita :p Og kameraten min som skal ha med kamera kommer hvertfall ikke i lolita :p

Shiraishi
28th January 2008, 19:22
Som nevnt før her. Prøv og kom mest mulig lolita, men i starten så må man jo gjere prøve og feile litt, så er ikke alle som har alt riktig fra starten av..

Dessuten tror jeg det kommer en gjeng med gutter som måtte være med sa de, og tviler de kommer i lolita :p Og kameraten min som skal ha med kamera kommer hvertfall ikke i lolita :p

Det kunne jo være en anledning for de som har mer kjenskap om Lolita-stil til å lære opp de andre? :3 Så lenge det ikke blir krangel og mas igjen, da.

Ann Christin
28th January 2008, 20:14
Det kunne jo være en anledning for de som har mer kjenskap om Lolita-stil til å lære opp de andre? :3 Så lenge det ikke blir krangel og mas igjen, da.

Var det jeg tenkte på. Derfor lolita og lolita inspirert. Så man kan diskutere ting o.l.

Som sagt hvis dette blir en suksess, så er det godt mulig det blir mer emne bassert meetups senere. Har allerede vurdert piknikk evt sammen med chill greiene.

HaRLe
28th January 2008, 20:38
Men ja.. lurer litt på hvordan det kan bli lolita-treff når en god del kommer uten å kle seg lolita.. ^^; Sært, synes nå jeg. For treff kan en jo ha når som helst. Er jo greit å ha med fotograf, men jeg har intrykk av at det kommer flere non-lolita enn lolita her. ^^; Slik jeg forstod det var vel ikke det meningen?

Jeg vil komme med et lite forslag;
i sommer, hva med et REINT lolita-treff? dvs. er et MUST å komme med klærne. Har en ikke klærne har en heller ikkenoe å gjøre på treffet. Men hvilken stil er jo ett fett. gothic, sweet, classic, whatever. Da vil jeg vurdere å komme, om jeg har noe tøy til det. (fikk symaskin til jul, så får se.)

kaede
28th January 2008, 20:46
Jeg synes det er koselig at så magne vil komme! Er ikke varmt nok til en piknik uansett, og jeg antar at folk som ikke har den ringeste interesse av stilen holder seg unna! Man trenger ikke ha klærne for å være fan vettu!

Ann Christin
28th January 2008, 20:51
Men ja.. lurer litt på hvordan det kan bli lolita-treff når en god del kommer uten å kle seg lolita.. ^^; Sært, synes nå jeg. For treff kan en jo ha når som helst. Er jo greit å ha med fotograf, men jeg har intrykk av at det kommer flere non-lolita enn lolita her. ^^; Slik jeg forstod det var vel ikke det meningen?

For min del virker det som om de fleste skal komme i lolita. Det er et lolita treff, og man skal kle seg lolita. Men ettersom lolita er lite utbredt her hittil, så funker også lolita inspirert. Tenker f.eks at veldig mange ikke har petticoat kanskje, ikke alle har lolita bluser, kanskje ikke et fult skjørt o.s.v. Så skal de få komme for det. Så lenge det er lolita inspirert. Den første gangen blir det vel mer snakk om å hjelpe hverandre, for de som vil det, og generelt bli kjent.

Må helt ærlig si at om noen har planer om å komme i t-skjorte og ola bukse, så får de dra på et annet meetup e.l. Guttene ser jeg helt at også kler seg i noe litt mer fancy eller penere kledd enn olabukse og genser. Gjerne svart bukse, skjorte kanskje og en litt pen jakke. For de guttene som skal hit da. Om de absolutt må være med så får de prøve og ofre litt de og. Og som man ser over her så ser det ut som om det er noen som vil prøve det ut.

Jeg vil komme med et lite forslag;
i sommer, hva med et REINT lolita-treff? dvs. er et MUST å komme med klærne. Har en ikke klærne har en heller ikkenoe å gjøre på treffet. Men hvilken stil er jo ett fett. gothic, sweet, classic, whatever. Da vil jeg vurdere å komme, om jeg har noe tøy til det. (fikk symaskin til jul, så får se.)

Til sommeren skal det bli lolita piknikk ja, og da blir det kanskje litt strengere enn det blir nå. Helst fullt lolita antrekk da ja.
Men hvis det blir piknikk sammen med chill arrangementet så kan jo de som ikke vil være lolita kanskje cosplaye. Tenkte å kapre en liten del av det og ha en skikkelig lolita piknikk område (om det blir ute og det passer seg). Og da blir det også liten utenfor de andre ettersom om de skal grille så setter jeg meg 50 meter unna for å ikke få røyk på klærne mine :p

Men er det noen andre som har vært på rio pizza? Jeg funderer på å lage påmeldingsfrist slik at vi får bestilt et sted muligens.

HaRLe
28th January 2008, 22:49
Tenkte kanskje å dele lolita og cosplayere litt jeg :) Siden det teknisk sett ikke er det samme.

Jeg liker iallefall å dele det opp litt.. ^^; Derfor jeg tenkte reint lolita uten cosplay generelt. og lolita skal vel helst ikke se ut som et kostyme, skal det vel? med cosplayere rundt ser det helt automatisk ut som et kostyme. ^^;

nei, ikke vet jeg. bare forslag.

kan ikke si jeg kler meg lolita sjøl. jeg går bare i lolitainspirerte klær i ny og ne. men, som sagt, kunne tenkt meg å prøve. Selvom jeg synes lolita er til dels perverst =P Får bare gå gitt.

Ann Christin
28th January 2008, 23:03
Tenkte kanskje å dele lolita og cosplayere litt jeg :) Siden det teknisk sett ikke er det samme.

Jeg liker iallefall å dele det opp litt.. ^^; Derfor jeg tenkte reint lolita uten cosplay generelt. og lolita skal vel helst ikke se ut som et kostyme, skal det vel? med cosplayere rundt ser det helt automatisk ut som et kostyme. ^^;

nei, ikke vet jeg. bare forslag.

kan ikke si jeg kler meg lolita sjøl. jeg går bare i lolitainspirerte klær i ny og ne. men, som sagt, kunne tenkt meg å prøve. Selvom jeg synes lolita er til dels perverst =P Får bare gå gitt.

Det med arrangementet til sommeren er rett og slett istedenfor å lage et lite eget opplegg så syntes jeg vi kan slenge oss på sommercon, hvor det faktisk blir arrangert aktiviteter og sosiale ting.

Og når jeg tenker lolita inspirert tenker jeg ikke cosplay, men f.eks de som kanskje mangler en skikkelig bluse, de som mangler petticoat, de som ikke har et skikkelig skjørt o.s.v.

kaede
29th January 2008, 23:49
Personlig hadde jeg håpet på f.eks. egen piknik til sommern, fordi jeg beklagelig vis prioriterer vannkrig langt over teselskap. Kunne jo kombinere lolita med Chillcon, men morsomt med noe eget også!

Ann Christin
30th January 2008, 07:37
Personlig hadde jeg håpet på f.eks. egen piknik til sommern, fordi jeg beklagelig vis prioriterer vannkrig langt over teselskap. Kunne jo kombinere lolita med Chillcon, men morsomt med noe eget også!

Det blir nok noe eget og ja. Men jeg vet ikke om jeg orker å prøve å få til f.eks crocket, badmninton o.l. på vanlig meetup.

Hva med grand cafe?
Prisene er kanskje litt høyere enn andre steder, men de har verdens beste kakao..

Quakeulf
1st February 2008, 16:51
Jeg stemmer for Dr. Jekyll's eller noe lignende for de av oss som begynner å bli grå i håret. :cip:

Ann Christin
1st February 2008, 16:54
Jeg stemmer for Dr. Jekyll's eller noe lignende for de av oss som begynner å bli grå i håret. :cip:

For min del virker dr.jekyll for lite. Og er det aldersgrense der eller ikke? Intressen både her, og på LJ og et annet forum virker nemlig ganske stor, så jeg vurdere sterkt om folk må melde fra snart slik at jeg får en sånn ca oversikt..

Shiraishi
1st February 2008, 17:22
Jeg har ikke noe å stille med som er i nærheten av å matche, så jeg tror jeg avstår fra å møte opp. :trist: Dere får kose dere, i allefall.

Ann Christin
1st February 2008, 17:35
For de som vil komme kun for å ta bilder så tror jeg det uansett vil egne seg bedre på sommer meetupen i forbindelse med chillcon. Da vil vi være ute (mest trolig), vi har ikke jakker, flere av oss er mest trolig mer stæsja opp o.s.v

Jeg setter stor pris på om dere kan si ifra om dere kommer, eller kanskje kommer. Ettersom det virker som om oppmøtet blir litt stort så må jeg få bestilt et sted og sitte.. Om alle bare kunne sagt ifra innen den 23 februar så skal jeg nok få rotet meg til noe.

Zombiefaen
2nd February 2008, 08:38
oh lawd, leste om dette på egl... har så sinnsykt lyst til å komme! D8
må sjekke med lønninga og sånn~

edit: så ja, hvis det er mulig for meg å dra, så gjør jeg det. skriv meg opp på kanskje-lista >u>

kaede
3rd February 2008, 19:11
Så kjedelig å begrense oppmøte ved å si at man bare får komme hvis man har klærne! Jeg har faktisk ikke noe særlig lolita-klær, men har kjempelyst til å komme! Vurderte å sette sammen noe, men når jeg leser alt dette så blir jeg faktisk nervøs for at jeg ikke vil bli "godtatt" i kretsen... :shoop:

Ann Christin
3rd February 2008, 21:14
Så kjedelig å begrense oppmøte ved å si at man bare får komme hvis man har klærne! Jeg har faktisk ikke noe særlig lolita-klær, men har kjempelyst til å komme! Vurderte å sette sammen noe, men når jeg leser alt dette så blir jeg faktisk nervøs for at jeg ikke vil bli "godtatt" i kretsen... :shoop:

Grunnen til at jeg nevnte lolita klær er fordi det virker som om en hel del bare vil komme med vanlige klær. Og da blir det ikke lolita meetup, da blir det bare treff, og det er ikke det vi er ute etter.

Om du bare setter sammen et antrekk blir bra nok det. Hadde det ikke vært for at jeg nettopp hadde fått feriepenger og dermed brukt 1500 på loli klær hadde ikke jeg heller hatt noe spesielt å rute med. Ikke hadde jeg hatt peticoat heller.

Først meetupen blir mest for alle som er nogenlunde inni lolita, kanskje har et skjørt, en bluse, noe tilbehør o.s.v. Regner med at første meetupen blir mer prating om klær, sying o.l.

Derimot på neste meetup så regner jeg med at man vil se rart ut om man ikke har lolita klær. En piknikk fult av lolitaer kan se rart ut om man skiller seg ut med helt vanlige klær.

Bortsett fra det. Har laget et sted for meetupen som jeg legger ut info på. Bare å registrere dere der. Legger nok ut noe om fremtidige treff her og, men hovedsakelig der inne.. http://lolita.diskusjonsforum.no/
Om linken ikke får lov å ligge her så får moddene bare ta den bort.

kaede
3rd February 2008, 23:36
Har du laget nettsiden selv?

Ann Christin
4th February 2008, 07:21
Har du laget nettsiden selv?

Hva? Hva får deg til å tro det :p Nei, ikke akkurat. Det er en side man kan opprette små forum på. Også tenkte jeg at hvis jeg får det til så er det bedre å samle diskuteringa på et sted før vi får en diger fovirrende tråd her.

Niji
4th February 2008, 16:11
Dette treffet virker meget interresant, og jeg trur det er 80% sikkert for at jeg kommer n_n
Men det jeg skal kle meg i er jeg ikke heelt sikker på enda.
Punk loli frister mest, men det er vel også den som kanskje er vanskeligst å pulle off.
så kanskje Kodona? :cip:
Men jeg har rødt hår. Er det et problem når det kommer til lolita?
Jeg er ikke helt inni lolita ennå, så jeg vet ikke akkuratt "reglene" for hår.
Noen som kan fortelle meg litt om lolita-hår?
(har vært innpå lolita sider, men de sier ingenting om farger x_x)

Ann Christin
4th February 2008, 16:52
Dette treffet virker meget interresant, og jeg trur det er 80% sikkert for at jeg kommer n_n
Men det jeg skal kle meg i er jeg ikke heelt sikker på enda.
Punk loli frister mest, men det er vel også den som kanskje er vanskeligst å pulle off.
så kanskje Kodona? :cip:
Men jeg har rødt hår. Er det et problem når det kommer til lolita?
Jeg er ikke helt inni lolita ennå, så jeg vet ikke akkuratt "reglene" for hår.
Noen som kan fortelle meg litt om lolita-hår?
(har vært innpå lolita sider, men de sier ingenting om farger x_x)

Nå skal ikke jeg si noe 100% sikkert, men tror ikke farge har noe å si. Såklart, grønt hår til sweet lolita passer kanskje ikke helt. Men av bilder så ser det ut som om det meste er lov så lenge det er etter reglene på frisyrene.

Niji
4th February 2008, 17:05
Nå skal ikke jeg si noe 100% sikkert, men tror ikke farge har noe å si. Såklart, grønt hår til sweet lolita passer kanskje ikke helt. Men av bilder så ser det ut som om det meste er lov så lenge det er etter reglene på frisyrene.

Nei nei, såppas skjønner jeg.
Nå har jeg en litt j-mullet aktig frisyre. (altså kort hår med to litt lengre haler i bakhuet)
Går den til Kodona, eller kan jeg gjøre noe med den?

Ann Christin
5th February 2008, 18:23
Nei nei, såppas skjønner jeg.
Nå har jeg en litt j-mullet aktig frisyre. (altså kort hår med to litt lengre haler i bakhuet)
Går den til Kodona, eller kan jeg gjøre noe med den?

Jeg tror kanskje det vil passe til kodona? Det er den gutteaktig stilen er det ikke? I såfall vil det nok gå greit.

Niji
5th February 2008, 21:46
Jeg tror kanskje det vil passe til kodona? Det er den gutteaktig stilen er det ikke? I såfall vil det nok gå greit.

Ahaa, tusen takk.
Jeg har også fått hjelp av Ameshini til å kordinere antrekket litt, så jeg trur ikke jeg kommer til å faile sånn megamega.

Er det noe regel for uteklær ( jakker, luer, sko ) for kodona sånn med det samme?

Ann Christin
6th February 2008, 08:23
Ahaa, tusen takk.
Jeg har også fått hjelp av Ameshini til å kordinere antrekket litt, så jeg trur ikke jeg kommer til å faile sånn megamega.

Er det noe regel for uteklær ( jakker, luer, sko ) for kodona sånn med det samme?

Hmm.. Der har vi problemet med å bo i et kaldt og forferdelig land hehe.. Det er så sinnsykt kaldt. Har faktisk ikke sett så mange bilder av kodona med jakke på seg. Noen har hatt kort kappe på seg. Men så lenge det matcher resten og ikke skiller seg utrolig ut så tror jeg ikke de fleste kommer til å reagere på det.

Niji
6th February 2008, 10:17
Hmm.. Der har vi problemet med å bo i et kaldt og forferdelig land hehe.. Det er så sinnsykt kaldt. Har faktisk ikke sett så mange bilder av kodona med jakke på seg. Noen har hatt kort kappe på seg. Men så lenge det matcher resten og ikke skiller seg utrolig ut så tror jeg ikke de fleste kommer til å reagere på det.

Hah,ja.
Hmm.. Jeg har noen ponchoer trur jeg, men vis det ser for teit ut, tar jeg på meg en fin svart kåpe-jakke jeg har n_n

Ann Christin
6th February 2008, 10:40
Hah,ja.
Hmm.. Jeg har noen ponchoer trur jeg, men vis det ser for teit ut, tar jeg på meg en fin svart kåpe-jakke jeg har n_n

Enkleste du kan gjøre er å søke på google - bilder og kodana. Noen bilder må det jo komme opp.

Niji
6th February 2008, 11:31
Enkleste du kan gjøre er å søke på google - bilder og kodana. Noen bilder må det jo komme opp.

Det har jeg prøvd, kommer ikke opp så mye at det gjør noe akkuratt.
Men jeg har jo lusket på LJ, der er det mange bilder, men de fleste har ikke uteklær.
Men men, jeg finner nok på noe n_n

Ann Christin
6th February 2008, 11:55
Det har jeg prøvd, kommer ikke opp så mye at det gjør noe akkuratt.
Men jeg har jo lusket på LJ, der er det mange bilder, men de fleste har ikke uteklær.
Men men, jeg finner nok på noe n_n

Spør på LJ da. Det er sikkert noen der som har noen ideer og tips, det må det være. Kan da ikke bare vært folk som bor i varme land som går kledd sånn.

Ann Christin
11th February 2008, 10:44
For det første: beklager så utrolig mye for dobbeltposten som kommer nå..

For det andre: Jeg vil bare minne på at det snart er tid for meetupen. For å få plass på en resturant så trenger jeg et ca antall og frist for svar er lørdag 23 februar altså lørdag neste uke. Kommer til å legge på kanskje 4-5 personer på bestilling av bord så noen fra eller til går nok greit. Men prøv å si ifra hvis ikke får vi bare håpe av det er plass nok. Svar enten her eller på mailen min som står på flyeren på førstesiden. PM funker også fint :)

Kommer også til å diskutere litt om fremtidige meetups også tenker jeg. Har allerede planlagt noen, men er jo usikker på når og hvor o.l. men håper vi kan finne på noe på denne meetupen. I Livejounalen min er det også link til et forum som jeg har oppretter for videre diskusjon av meetupsene så vi ikke kaprer japani helt. Link til LJ profilen min står også på flyer.

Reila
11th February 2008, 13:15
Hih. Er rimelig sikker på at jeg tar meg en tur innom : P

Men jeg lurte litt på det med skøyter.. må man ha med det selv eller går det an å leie eller noe?
Jeg tviler på at de skøytene jeg har passer lenger X3

*går og prøver*
Ikke det, nei. De lå ikke i esken, så da vet jeg ikke en gang hvor de er XD

Ann Christin
11th February 2008, 13:47
Hih. Er rimelig sikker på at jeg tar meg en tur innom : P

Men jeg lurte litt på det med skøyter.. må man ha med det selv eller går det an å leie eller noe?
Jeg tviler på at de skøytene jeg har passer lenger X3

*går og prøver*
Ikke det, nei. De lå ikke i esken, så da vet jeg ikke en gang hvor de er XD

Det går vist ann å leie skøyter der nede, husker ikke prisene i hodet nå, men tror det står på siden dems. Bare søk på google og spikersuppa så finner du siden tror jeg. Hvis ikke kan jeg lete det opp når jeg kommer hjem. Jeg trooor mine passer men er søren ikke sikker jeg heller så jeg må sjekke i kveld.

Reila
11th February 2008, 13:53
Utleie av skøyter: Voksne kr 45,- barn kr 35,- pr time

Fant, fant ^^

Ann Christin
11th February 2008, 14:31
Så bra. Det kostet jo ikke så alt for mye det da. Spørs om ikke jeg må benytte meg av det tilbudet, tror mine er litt for små, også er det utrolig upraktisk og drasse med seg skøyter på toget o.s.v.

kaede
11th February 2008, 19:37
Var personlig på spikersuppa for ikke så lenge siden, og selv om det antagelig ikke endrer noen ting ville jeg bare nevne i forbifarten, bare sånn at folk har noe å rive seg i håret for, at skøytene der er mildt sagt stygge.
Eksempel: de jeg fikk hadde røde flekker på tuppene som ga et litt voldelig inntrykk av denne ellers så idylliske sporten... ^__^

Dersom man vil ha et fullendt elegant antrekk bør det nok satses på lån fra andre kilder, selv om de ikke er så fæle at det er noen stor hindring!

Ann Christin
11th February 2008, 22:17
Eller man kan lete etter skøytetrekk som er billige. Tror XXL selger de for 20 kr eller noe, men tror det er åpningstilbud her bare. De er hvite og fluffy og varmer godt syntes nå jeg.

Shinke
12th February 2008, 02:57
Jeg har planer om å dukke opp :3

Ardisrawr
12th February 2008, 11:59
Er nok ikkeså farlig, når det kommer til ett stykke er nok de fleste her bare lolitaer på UTSIDEN!
Jeg hadde egentlig kjempelyst til å gå, men føler at alle virker så slemme. Jeg trodde at loliaer var snille, forsikdige og søte jeg. Menher er det vist bare omågjøre å ha klær til 1500?

Ann Christin
12th February 2008, 13:55
Er nok ikkeså farlig, når det kommer til ett stykke er nok de fleste her bare lolitaer på UTSIDEN!
Jeg hadde egentlig kjempelyst til å gå, men føler at alle virker så slemme. Jeg trodde at loliaer var snille, forsikdige og søte jeg. Menher er det vist bare omågjøre å ha klær til 1500?

Hihi, jeg tror klærne jeg har på meg nå koster 500 eller noe, og det er alt sammen jeg har på meg bortsett fra skoa. Da er det snakk om skjørt, bluse, petticoat, sokker og hatt.

Alt jeg bestilte fra ITS kom på 1500 tror jeg hehe, og det var masse klær.

Men har noen vært slemme i denne tråden da? I den andre lolita tråden kanskje, men ikke her. Det jeg komenterte med klærne er jo rett og slett fordi jeg vil ikke ha en lolita meetup hvor folk kommer i olabukse og genser. Det blir feil. Men skjørt og bluse er da godtatt uten tvil, såklart, med en lolita tvist over seg da. Hvis man skal komme på en lolita meetup så betyr det at man skal ha lolita klær på seg, ikke limegrønt skjørt og rosa bluse f.eks om du skjønner hva jeg mener. Eller jo det går jo det og, men arg hehe, jeg er dårlig til å forklarer.. Og, ikke miniskjørt og en topp da, det ble bedre, men noe som kan minne om lolita.

Ardisrawr
12th February 2008, 17:32
Hihi, jeg tror klærne jeg har på meg nå koster 500 eller noe, og det er alt sammen jeg har på meg bortsett fra skoa. Da er det snakk om skjørt, bluse, petticoat, sokker og hatt.

Alt jeg bestilte fra ITS kom på 1500 tror jeg hehe, og det var masse klær.

Men har noen vært slemme i denne tråden da? I den andre lolita tråden kanskje, men ikke her. Det jeg komenterte med klærne er jo rett og slett fordi jeg vil ikke ha en lolita meetup hvor folk kommer i olabukse og genser. Det blir feil. Men skjørt og bluse er da godtatt uten tvil, såklart, med en lolita tvist over seg da. Hvis man skal komme på en lolita meetup så betyr det at man skal ha lolita klær på seg, ikke limegrønt skjørt og rosa bluse f.eks om du skjønner hva jeg mener. Eller jo det går jo det og, men arg hehe, jeg er dårlig til å forklarer.. Og, ikke miniskjørt og en topp da, det ble bedre, men noe som kan minne om lolita.
Det er sant, er vell i den andre trånden folk bare er frekke osv.

jeg skjønner godt hva du mener, og ett lolita treff er ikke det samme uten lolitaer. Så er vell best at folk er dresset opp^^

kaede
12th February 2008, 18:13
Jeg mener det viktigste med lolita er holdningen. Dersom alle som dukker opp er høflige og til en hvis grad pent kledd synes jeg det holder! ^__^ Så kan man eventuelt hente tips fra dere ordentlige lolitaer til neste gang...

Otacon
12th February 2008, 20:48
Berätta för min vän i Tokyo att många i Norge är intresserade av japansk populärkultur och att cosplay mm numera inte är så ovanligt som det var för några år sedan. Hon såg allmänt chockerad ut att vi i Norge är så intresserad av japansk populärkultur, så kanske ska ta lite bilder på er lolitas och sända över till henne? :P

Om ni nu inte har något emot lite uppmärksamhet? Dum fråga kanske? *skratt*

Ann Christin
13th February 2008, 09:24
Om ni nu inte har något emot lite uppmärksamhet? Dum fråga kanske? *skratt*

Du kan ta bilder om du vil, hvis ikke så er det noen andre som også skal ta bilder. To venner av meg og muligens studentene på kunsthøgskolen i oslo om de gidder. Og bildene som ejg får lov til å bruke poster jeg nok opp hit, så du kan alltids linke til hit etterhvert..

Og jeg mener også at det viktigste med lolita er holdningen. Dessverre er det alt for mange rundt omkring som ikke tenker over det.

Og for alle dere gutter som vil være med, men som ikke har antrekkene (som dere selv sier) for å gjøre det enkelt å få det til å passe til så er det ikke verre enn kanskje svart pen bukse, hvit skjorte og en vest. Det er enkelt, men passer alikevel til stilen.

Reila
16th February 2008, 18:02
Hm.. har sitti og tenkt litt, og lurte på om folk kunne vært interesserte i å se Sweeney Todd senere på dagen? 8D
Filmen passer kanskje ikke sjanger-messig, men klærne.. :cip:

Jeg innser også at mellom maten og evt kinoturen, så er det masse dødtid.. så jeg aner ikke hva folk vil gjøre om det ble noe av? >_> (er dog litt vanskelig å si når filmen går, siden det ikke går å se på kinolisten enda X3)

Shinke
16th February 2008, 20:22
Jaaaa! Sweeney Todd! :D Det er en utmerket plan! ^^
Og dødtid er ikke noe stress! :3 Fordi...
1. Middag kan forlenges med dessert, eller desert, hva som nå er riktig.. Vi vil ikke ha ørken.
2. Etterpå er det lett å stikke innom en eller annen kafe hvor man drikker kaffe-te-milkshake! :3 (helst ikke blandet)
3. Siden alle er dressed up all fancy går det jo bare ann å spasere rundt og ta bilder av folk en stund? Oslo is a lovely city and all that.

Også ser vi Sweeney Todd og er lykkelige for resten av livet, alle sammen! :D

Ann Christin
16th February 2008, 20:44
Hvor er den nærmeste kinoen da? Er ikke kjent i heletatt der jeg..

Shinke
16th February 2008, 20:55
Er en hel del kinoer som ligger med godkjent gåavstand fra Nationalteateret, og treffet skulle holdes i nærheten av det, sant? :3
Eldorado kino er et stykke å gå, men det er ikke så langt unna sentralbanestasjonen, så der er det kjekt om folk vil ha tog etter kinoen..
Og hvis ikke tror jeg både Saga og Vika er mye nærmere.. Sånn type rett borti gata, men jeg blander alltid navn og sånt, så noen med litt bedre retningssans, navnsans, og forklaringssans enn meg burde egentlig stå for forklaringen der! ^^;

Ann Christin
16th February 2008, 21:01
Hvis det er rett borti gata så går det nok greit. Fortsatt litt usikker på om jeg kan være med på kvelden, må høre litt med sambo først.

Både i nærheten av nathionalteateret og oslo funker jo greit. Går bra med tog begge steder.

Reila
16th February 2008, 21:04
Eldorado ligger i Torgata, på veien dit DesuCon var, så den er ganske lett å finne (etter at jeg så bildet, så innså jeg plutselig at jeg har gått forbi der mange ganger XD)
Saga ligger rett ved den parken på venstre side før slottet, i Stortingsgata. Tipper Klingenberg ikke er langt unna, for det er en gate like ved med det navnet XD Vika ligger også like ved (hva er vitsen med å ha tre kinoer like ved hverandre? o_O)

Ann Christin
19th February 2008, 15:49
Kino får evt planlegges der bort jeg har ikke tid på kvelden til det :( Med minre sambo gidder å bli med.

Derimot må jeg få minne på at påmeldingsfristen er på lørdag. Kommer nok til å bestille noen plasser ekstra, men ikke alt for mange.

Quakeulf
19th February 2008, 17:57
Jeg sliter hardt med å fikse klær, men hell i uhell, plutselig kom mamma med klokka til morfaren min. Det er en ekte sølvklokke som tikker og som må trekkes opp hver dag. Nå har jeg den lenket til buksa mi og føler meg som en ekte gentleman når jeg trekker den frem for å sjekke tiden. :lur:

Anayokari
20th February 2008, 19:14
Leste litt videre i tråden, og det virker som folk er litt greiere innstilt til de som ikke er fullstendig lolita enn jeg trodde! Jeg føler meg trygg nok til å melde meg på nå, selv om jakken jeg ha bestilt muligens ikke kommer i tide. Da må jeg gå i et dråg av en jakke som ikke er lolita i det hele tatt. Men som sagt tror jeg det går greit, sant?

Ann Christin
21st February 2008, 08:18
Leste litt videre i tråden, og det virker som folk er litt greiere innstilt til de som ikke er fullstendig lolita enn jeg trodde! Jeg føler meg trygg nok til å melde meg på nå, selv om jakken jeg ha bestilt muligens ikke kommer i tide. Da må jeg gå i et dråg av en jakke som ikke er lolita i det hele tatt. Men som sagt tror jeg det går greit, sant?

Det skal nok gå greit. Mesteparten av klærne dine er jo fortsatt lolita.

Anayokari
22nd February 2008, 22:35
Det skal nok gå greit. Mesteparten av klærne dine er jo fortsatt lolita.

Mm, om enn litt hjemmesnekret. Har nemlig sendt min eneste bluse inn til reparasjon også... Bleh, dårlig timing! Men har en T-skjorte med søtt print, så det skal nok gå!

Ann Christin
23rd February 2008, 09:02
På grunn av at veldig få faktixk har meldt seg på så utsetter jeg fristen til onsdag. Regner med at det burde gå grei å bestille bord så kort i forveien også.

Niji
23rd February 2008, 14:20
oj, jeg hadde helt glemt å melde meg på.
Vel, uansett, jeg tar med meg en vennine også. n_n

Shinke
23rd February 2008, 16:58
hm.. Jeg er meldt på sant? oO Jeg sa hvertfall jeg skulle komme. Eller er det noe skjema noe sted eller noe jeg har oversett? D:

Ann Christin
23rd February 2008, 19:24
hm.. Jeg er meldt på sant? oO Jeg sa hvertfall jeg skulle komme. Eller er det noe skjema noe sted eller noe jeg har oversett? D:

Du er ført opp. Ikke noe skjema, de måte bare si ifra pga jeg bestiller bord. Hittil er vi 12 stk og to er fotografer. Vet ikke om hun ene skal være med å bestille pizza, men tror jeg bestiller bord til 16 om jeg ikke får flere påmeldinger nå. Så har vi litt å gå på hvertfall..

Acima
23rd February 2008, 19:57
Vet ikke om det er blitt registrert, men jeg planlegger å komme.

Reila
23rd February 2008, 20:08
Jeg er med, men regner du fikk med deg det XD
(Minn meg forresten på et par dager før at jeg skal ta med mønsteret som du skal låne, Rishana)

Jeg kan forresten stille meg "ansvarlig" for kinoplanlegging, om folk vil se Sweeney Todd. Evt. har råd XD Jeg er selv usikker på om jeg har råd, så vi får se..
Jeg venter fortsatt at programmet for lørdag skal oppdateres, så jeg kan se hvor den går og sånn, men har i hvertfall funnet ut at det koster 90,- (om billetten kjøpes på internett. Vet ikke om det koster mer eller mindre å kjøpe på kinoen?)
Hummm.. Den går også litt etter 18:00, etter hva jeg har sett, så det blir ikke sååå mye dødtid 8D Bare sprade rundt omkring mens folk glaner :>
Er sikkert ikke nødvendig med så mye planlegging.. hadde sikkert gått an å ta opp det på lørdag, til og med, men gud vet hvor enkelt det hadde blitt XD Så litt bedre å ta det nå, så man i hvertfall man får litt oversikt. Eventuelt kan folk som ikke får det med seg bare henge seg på på lørdag :]

Ann Christin
23rd February 2008, 23:11
Hadde ikke skrivd opp dere to, men da har jeg fått gjort det. Men håper ingen som har sendt mail også har sagt ja her, for er ikke lett å skille mellom navn og nick på forumet hehe..

Men da er vi oppe i 14 stykker så vi begynner å bli noen. Har på følelsen at det kanskje kommer flere, men vi får se.

Ann Christin
26th February 2008, 17:54
Hn, da har jeg kommet på et lite problem. Det virker som om rio pizza har lagt ned (eller noe sånt) telefonnummeret er ikke i bruk, og etter et kjapt søk på nettet virker det som om stedet har gått veldig i underskudd de siste årene, noe som kan være grunnen ja.

Dermed tar jeg meg friheten til å bestille bord et annet sted. Velger dermed peppes ettersom jeg tror det er det nærmeste som jeg fant hvertfall. Da har jeg bestilt bord klokken 14.00 for 15 personer, så får jeg håpe alle vil være med da :)

Edit: Ihhh.. jeg trodde jeg editerte den forrige posten, ikke skrev en ny en. Sorry, noen som kan gjøre det om for meg?

zora
26th February 2008, 22:36
Jeg vil vere med, det er vel ikke for sent å melde seg på? Det sto at fristen var onsdag. "P Kommer for det meste som tillskuer da, siden jeg har noen venner som også skal dit. Jeg vil også benytte annledningen til å gå på skøyter, det har jeg ikke gjort på mange år.

Quakeulf
26th February 2008, 23:59
Jeg vil være med, men jeg kan ikke være med så lenge fordi jeg får besøk på kvelden. :hello: Er jeg ført opp, eller?

Ann Christin
27th February 2008, 09:36
Quake er oppført ja og du kan bare være med Zora, var ei som meldte avbud uansett så da er det hvertfall plass.. Tror peppes er litt greie på det. Er trossalt ikke så mange som spiser pizza klokka to på dagen hehe.. Hvis ikke så får vi bare ta litt mindre plass hehe..

Ai-rin
27th February 2008, 10:38
Litt sent nå, men håper det går greit..jg melder meg på! Kommer med Emily(aka Emz) Hoper det går greit..sorry.

Ann Christin
27th February 2008, 10:52
Det går nok bra. En fra eller til håper jeg da ikke gjør noe for peppes.

Reila
27th February 2008, 19:35
Okay. Nå har jeg sjekket tider for Sweeney Todd, og her er noen passende tider:
15:40 og 18:20 på Vika
17:50 på Felix (som ligger på Aker brygge elns, om jeg ikke husker helt feil)

Nå har ikke responsen vært.. noe : P så det spørs egentlig om jeg gidder om det bare skal være meg og Shinke, siden det hadde vært gøy med fler (ikke har jeg egentlig råd heller XD). Som sagt, så kan det jo hende at folk joiner på treffet, men likevel.

Shiraishi
27th February 2008, 20:24
Er litt usikker, er jeg fortsatt oppført som deltagende på dette treffet? Shinke tipset meg om noe i retningen av "fotograf", men jeg hadde ikke akkurat tenkt å lage et galleri så alle kan se eller noe sånt fancy... >.> Ikke er jeg noen proff kameramann heller.

Ardisrawr
27th February 2008, 21:03
Okay. Nå har jeg sjekket tider for Sweeney Todd, og her er noen passende tider:
15:40 og 18:20 på Vika
17:50 på Felix (som ligger på Aker brygge elns, om jeg ikke husker helt feil)

Nå har ikke responsen vært.. noe : P så det spørs egentlig om jeg gidder om det bare skal være meg og Shinke, siden det hadde vært gøy med fler (ikke har jeg egentlig råd heller XD). Som sagt, så kan det jo hende at folk joiner på treffet, men likevel.

Jeg vil være med å se den :cip:
Selv om jeg så den på premieren, og har hørt på klipp på youtube vær dag og sett musikalen [ikke tim burton] :cip:
Men penger har jeg ikke uansett, jeg blir ikke med på treffet. Men kan hende jeg stikker innom og sier hei viss jeg er i nærheten. Jeg har ikke noen lolita klær uansett. Jeg vil spise kake, lolita kake-kafetreff i fremtiden hadde vært kos :cip:

Menmen, det kommer sikkert mange søte barn, det er vært å se på *pedo**host*

kaede
28th February 2008, 15:47
Har jeg glemt å si fra at jeg vil være med på sweeney todd...? :cip:

Ops, har visst det ja... Beklager! Bedre sent enn aldri! Jeg vil definitivt se den, og gleder meg sykt! >.<

Nusse: Jeg syns du burde komme. ^__^ (Synes egentlig alle som vil skal komme, men som Rishana sier skader det definitivt ikke å være litt med på det hele ved å i hvertfall ha på seg skjorte ev. sorte bukser... >.>)

For å være fullstendig ærlig syns jeg det er littegrann trist at vi skal på peppes, siden steminingen blir litt feil, og det er alt for mørkt til å se noe særlig antrekk, men det er vel ikke så mange alternativer for en såpass stor gruppe...

Quakeulf
28th February 2008, 16:14
Jeg har ikke hatt tid eller anledning til å skaffe klær, og ikke kan jeg være så lenge heller, men pizza er meget godt. :nya:

Ann Christin
28th February 2008, 16:41
For å være fullstendig ærlig syns jeg det er littegrann trist at vi skal på peppes, siden steminingen blir litt feil, og det er alt for mørkt til å se noe særlig antrekk, men det er vel ikke så mange alternativer for en såpass stor gruppe...

Jeg er helt enig. Problemet er at skal vi andre steder som har plass til en så stor gruppe (hvertfall når jeg selv ikke bor i oslo og har i denne gangen måtte høre på dere angående steder) så er det vanskelig å finne plass. Jeg har sett på cafeer og lignende, men de som har stor nok plass til oss koster gjerne litt mer enn jeg har råd til, og da blir det usikkert for de yngre igjen..

kaede
28th February 2008, 16:48
Nettopp det som er problemet... :/ Men utover mot sommeren kan det jo arrangeres nytt treff med piknik som tema, da gjør vi stort comeback! :D

Ann Christin
28th February 2008, 17:18
Nettopp det som er problemet... :/ Men utover mot sommeren kan det jo arrangeres nytt treff med piknik som tema, da gjør vi stort comeback! :D

På de neste meetupene så blir det nok bedre. Også fordi det er lettere å snoke rundt på ting som museer, parker og andre cafeer både når jeg har bedre tid og muligheten til å søke mer på internett. Det er allerede opprettet en ide tråd på forumet som jeg har lagd http://lolita.diskusjonsforum.no/ Mesteparten av informasjonen kommer til å bli lagt ut og diskutert der inne, men legger ut info her inne og regner jeg med. Både her og på EGL

2Wee
28th February 2008, 17:26
ååhhh..!! kjeempe synd jeg fant denne tråden litt seeint! en tante av meg eier Mekong(asiatisk restaurant+takeaway), oppe ved grunerløkka. http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=2243

Blir litt seint å få den reservert til imorra..men, hvis folk r innteressert så passer stedet meget fint til andre treff andre ganger=D

Ann Christin
28th February 2008, 22:06
Forresten når jeg tenker over det. Er det noen som har fått gothic & lolita bible her?

Ann Christin
1st March 2008, 08:52
Viktig!!!

Nå håper jeg virkelig alle leser denne tråden før de stikker på meetupen. På grunn av (muligens) dårlig vær så er det usikkert på skøyte delen.

Jeg håper fortsatt alle kommer, i det minste til pizza delen. For de som evt har planer om å møte tolv, så møtes vi også får vi muligens finne på noe annet imens. F.eks dra på neotokyo, outland o.l.

Hvis noen kommer senere enn tolv (vi venter til ca kvart over for de som vil møte opp) og som vil være med oss så kan man ringe meg på 97152442.

Og hvis det at telefonummeret mitt står ute ikke er lov, så ber jeg på mine knær om at moddene lar det står til to, da skal jeg være evig takknemlige over dere. Og etter det kan dere bare ta det bort, hvis ikke så skal jeg ta det bort når jeg kommer hjem.

Niji
1st March 2008, 09:36
Syns det er kjempesynd hvis skøytedelen ikke blir noe av :c
Men jeg og veninna mi kommer og møter opp kl. 12
Zora kommer ikke, hun ble syk, noe som var veldig dumt T-T

Ann Christin
1st March 2008, 10:01
Syns det er kjempesynd hvis skøytedelen ikke blir noe av :c
Men jeg og veninna mi kommer og møter opp kl. 12
Zora kommer ikke, hun ble syk, noe som var veldig dumt T-T

Forhåpentligvis blir det noe av skøytedelen. Men om det pøsregner så vet jeg ikke om jeg vil ofre krøllene mine som jeg nå har brukt nesten to timer på (død over teit hår).

Om noen forresten drar rett til peppes (den som ligger i stortingsgaten) så er bordet reservert på pedersen. Bare sånn hvis dere vil gå inn før alle vi andre kommer. For de som skal møtes før så møtes vi rundt spikersuppa, jeg tror det blir lett å se oss :D

Niji
1st March 2008, 20:11
Treffet var kjempehyggelig ! n_n
Jeg hadde det koselig og er sikker på at de andre hadde det også.
Selvom det var bare 3 som gikk på skøyter, var det moro :cip:

Ai-rin
1st March 2008, 20:21
Sorry at mg og tvilligen min ikke kom men jeg fikk hus-arest!D:

Ann Christin
1st March 2008, 21:03
Det var kjempegøy.. Legger ut en oppdatert oversikt på forumet..

p33r
1st March 2008, 21:14
Har dere noe imot om vi legger ut bilder av treffet på image.dirtyworker.com? Vi har veldig lyst til å sammle alt som blir arrangert gjennom japani på ett sted :)

Dralan
1st March 2008, 21:57
Det var en veldig hyggelig meetup idag, og jeg fikk tatt masse bra bilder tror jeg :P

Har ikke fått overført dem fra kamera til pc enda og tror jeg venter til imorgen siden det var veldig godt å bare daffe i sofaen akkurat nå og se på film.

Takk for en fin dag alle sammen.

Acima
1st March 2008, 22:50
Var en veldig koselig meetup idag. Håper på liknende i fremtiden. Det var snakk om piknik og botanisk hage sant?

Takker for finfin dag

Reila
2nd March 2008, 00:24
Hih. Jeg beklager at jeg kom så sent 8D;
Men det var fun likevel, det jeg var med på :3

Satser på å bli med helt fra begynnelsen neste gang XD

kaede
2nd March 2008, 01:14
Veldig morsomt og hyggelig treff! Morsomt at noen syntes vi var fine (damen i kassa på kinoen) mens andre var mer skeptiske... (Franskmennene som spurte "Is this a joke?") ^__^

Må gjentas, håper bare jeg får skaffet meg mer lolitaish klær... >.>

Shinke
2nd March 2008, 02:03
Det her var great sucsess synes jeg! :D Folk var meget vakkert kledd, og jeg ble kjent med nye Japanimennesker :3
Ser absolutt frem til en gjentagelse! :D

Og jeg tror de som snakket fransk var fra Quebec i Canada ^^

Ann Christin
2nd March 2008, 11:49
Har dere noe imot om vi legger ut bilder av treffet på image.dirtyworker.com? Vi har veldig lyst til å sammle alt som blir arrangert gjennom japani på ett sted :)

Og ettersom jeg helt fint prater for Dralan så såklart. Det hadde vært fint. Da slipper han å knote med photobucket så mye hehe..

Var en veldig koselig meetup idag. Håper på liknende i fremtiden. Det var snakk om piknik og botanisk hage sant?

Takker for finfin dag

Hvis du går inn på foruetm (som det er linket til her etter eller annet sted) så ser du at det er satt opp en del forslag. De blir uansett annonsert her slik at de som ikke er på lolita forumet for vite om det.

Anayokari
2nd March 2008, 14:16
Hadde det sååå hyggelig! Dette må gjøres igjen! :link: Jeg møtte til og med verdens hyggeligste dame ved navn Jørgen! :cip:

Bare sånn til informasjon har jeg og moren min en kolonihagehytte. Om sommeren er det superkoselig der med hage med masse blomster, frukttrær, hengekøye, plen og masse puter, pledd, benker og et bord lett tilgjengelig! Ikke megastor hage, men mer enn stor nok hvis treffet var på størrelse som nå, også er det hytte der hvis det regner eller noe.

Dralan
2nd March 2008, 15:26
Og ettersom jeg helt fint prater for Dralan så såklart. Det hadde vært fint. Da slipper han å knote med photobucket så mye hehe..

bla bla bla.. Selvsagt kommer jeg til å legge ut bilder via photobucket uansett Rish.. og de kommer selvsagt mye fortere dit enn noe annet sted.

Men jeg har ikke noe problem med at de blir posta på image.dirtyworker.com også

Godt mulig at jeg får posta noen bilder allerede ikveld men nå skal jeg ut og jeg har vært veldig lat idag morges så ikke noe arbeid gjort enda.

Anayokari
3rd March 2008, 10:16
Hvor er bilder? Meesa want pictureeees!! :shoop:

Reila
4th March 2008, 00:10
Nya~ Da hadde man fått tak i kamerakabel og whatnot, så her kommer noen bilderrr.

http://i29.tinypic.com/w7lhlw.jpg
http://i26.tinypic.com/atqcgo.jpg
http://i27.tinypic.com/ev1esl.jpg
Noen folk kom ikke med 8D;

Pizza =/= loli, så derfor:
http://i32.tinypic.com/wjfjm0.jpg
:nya:

Så havnet vi på Aker Festning (eller hva pokker det heter? :cip:) for å ta bilder, men der endte jeg opp med å ta bilder av solnedgangen i stedet for poserende lolitaer, så.. eh :D; *fail*
Dog jeg så det var noen som hadde knabbet kameraet mitt for å gjøre et tappert forsøk på å ta bilder av meg (Shinke?!), men de bildene feiler med masse blur, så haha.

Speaking of.. A Shinke appears!
http://i29.tinypic.com/30aesnm.jpg

Så noen lolitaer i solnedgang :3
http://i29.tinypic.com/bi809f.jpg
http://i28.tinypic.com/21o6h3n.jpg

Fin~

Shinke
4th March 2008, 01:20
Se derja! Der var det noen! Skal poste bilder snart jeg også. I morgen tenkte jeg :3

haha! Shinke appears! Your party must defend itself!

edit: og ja... Det var jeg som faila når det gjaldt det tapre forsøket er jeg redd :3

kaede
4th March 2008, 15:13
awww! Den solnedgangen ser helt magisk ut! :gråte:

Og aner jeg silhuetten av meg i det nederste...? :nya:

ps: Den desserten dere ser er ingen illusjon! Den er der! Rett på peppes meny! O__O MAD heter den! Løp og kjøp! :dangopocky:

Nå vil vi ha resten av bildene folkens!

Dralan
4th March 2008, 19:51
Tror jeg får lastet opp noen bilder om et par timer eller noe.. Må bare komme meg hjem fra jobben først ( overtid er noe herk innimellom )

WetGoat
4th March 2008, 20:05
Så hyggelig ut ^_^

Oreo-kake er djevelens verk :toda: Han stjal oppskriften fra Gud og gjorde den til kake. :gonk:

kaede
4th March 2008, 21:55
wtf?! :gonk: Beklager hvis dette er off topic, men sånne kommentarer må svares på!

Oreo er en himmelsk gudegave uansett hva man gjør med den! Isen er himmelsk, kaka er himmelsk, kjeksen i seg selv er himmelsk! Men ikke rakk ned på noen oreobarn! :sorte:

Så du laster opp bilder! Woot! :dangopocky: Hugz for yah!

Anayokari
4th March 2008, 22:31
Yay bilder! But I want MOAR! :cip:

Og nei, rakk ned på oreo i noen form WetGoat, og det er meget mulig du får en snarlig død...

Og Kaede, jeg må bare si at siluetten din er serdeles elegant! :nya: Den hårflippen som alltid flyr ut gjorde seg der! ...Eller den kan bli sett på som flippskjegg :hello:

Dralan
6th March 2008, 01:26
Beklager at ting tar så lang tid men av en eller annen grunn så har jeg aalt for mye å gjøre om dagen ser det ut til. Har ikke rukket å gjøre halvparten av det jeg burde ha gjort idag.

Men når det er sagt har jeg klart å legge ut noen bilder idag. De som er i denne katalogen foreløpig er noen av bildene fra Fotosesjonen på Akershus festning.

http://s209.photobucket.com/albums/bb209/Dralansilverthorn/Lolita%20Meetup/

Bilder som ble tatt tidligere på dagen skal forhåpentligvis komme opp imorgen.

Håper dere ser noen bilder dere liker der da..

Shinke
6th March 2008, 01:40
Hah! Se der ja Dralan! Fancy fancy! :D
Ble en del bilder det gitt. ^^

Reila
6th March 2008, 01:55
Hoho. Fotogen as ever, ser jeg :cip: Med små-cp skjørt atpåtil XD
Men fun, fun~

Venter spent på resten, spesielt de fra skøytinga :nya:

Mita-chan
6th March 2008, 10:54
det var så mange fine lolitaer :D dere var skjempe fine allle sammen^^ hadde egentlig lyst til å være med men jeg glemte det xD

Anayokari
6th March 2008, 15:02
Mjau, bilder! :3 Riktig så vakre, var vi ikke? X3

Dralan
6th March 2008, 19:39
Jeg synes det var endel av bildene som blei riktig så bra :ja: Det kommer mer bilder snart. Håper jeg får lagt ut noen flere ikveld, men er litt usikker.. blir ihvertfall på fredag da. vi får se hva jeg rekker.

Mita-chan
6th March 2008, 20:12
Mjau, bilder! :3 Riktig så vakre, var vi ikke? X3

joda:hello: dere var kjempe fine allee sammen^^
neste gang vil jeg være med oxo^^

Ann Christin
6th March 2008, 21:37
Fine bilder, men huff jeg trenger virkelig en skikkelig petticoat. Min ser så død ut.

Dralan
8th March 2008, 14:30
Driver å laster opp flere bilder akkurat nå.. det går sakte men de kommer ut der litt etter litt.. aner ikke når jeg blir ferdig men det tar sin tid

Hvis det er noen spesielle bilder dere har lyst på i enda større størrelse enn det jeg får lagt de ut som på photobucket så si ifra om hvilke så skal dere få dem i orginal størrelse.

Bare å ta kontakt om det er noe.

Ann Christin
8th March 2008, 17:08
Whoho.. Gå på trynet bildet mitt :p

Yuiko
13th March 2008, 18:06
Jeg, eller rettere sagt Anayokari, kom i skade for å glemme et pat hansker på treffet, og lurte på om det var noen av dere som var med som ved et uhell fikk dem med dere? Jeg håper de kommer til rette, da jeg bare fant dem tilfeldig hjemme og ikke er sikker på vem de tilhører.

Ann Christin
19th March 2008, 21:19
Poll angående hva slags meetup neste meetup skal være er nå kommet opp på lolita forumet.