PDA

View Full Version : Treff Tegnehelg 2! Fra 2. til 3. februar, noen som vil komme?

Pages : [1] 2

Quakeulf
21st January 2008, 23:24
Hoi! :sorcerer:

Siden det var tydelig at de som ville komme på forrige tegnehelg ikke kunne komme, og fordi jeg merker at flere vil ha dette på nytt igjen, så benytter jeg herved anledningen til å arrangere dette på nytt om to uker! (Sjekk forrige tegnehelg (http://forum.japani.no/showthread.php?t=10082) for å se hvordan det gikk.)

Til neste gang så skal jeg ha fått til litt bedre ting å presentere håper jeg, men hvis folk vil komme med forslag og ideer til hva jeg bør forelese om så gjerne kom med det også! Kanskje vi faktisk kan få gjort noe konstruktivt denne gangen. :cip:

I tillegg kan det hende jeg har fått meg en ekstra varmeovn sånn at vi kan få litt bedre plassutnyttelse om folk vil sove over, OG JEG VIL MEST SANNSYNLIG HA INTERNETT! :link:

HVOR: Hos Quakeulf (Deichmansgate 5 i Oslo)
NÅR: Møte 14:00 på Outland (eller komme rett til meg de som kan/vil/må)
HVORFOR: Du vil lære, og hvis du ikke kan komme på tegnekveldene på onsdagene er dette et nydelig alternativ. :lur:

NÅR 2: De som vil kan møte opp hos meg klokka 12:00, men da må dere få meg ut av senga først. :cip:

Hva som skjer:
- Kakebaking (ta med form og ingredienser!)
- Spilling (ta med kontroller og spill, Wii og PS2 kan jeg ordne)
- Tegning
- Matlaging
- Konkurranser!!! (spillturnering, tegning(?), spising osv.)
- osv.

Hvem som kommer osv

Hvem som må komme:
Meg (lol wut)

Hvem som kommer:
Mita-chan
Romi-chan
Shiraishi
Papaya90
Yoshire
fetch fox
kaede
Anayokari
Yuiko (tvang :djevel:)
Izuma

Hvem som kommer mest sannsynlig:
Eplekaka
KuroKinezumi
Mirashi
monomayu
Ardisrawr
Dadaph
Shinke
Totoro + 2wee
YourPerfectEnemy
Tito Kato

Hvem som kommer sannsynligvis:
Pyo
Rishana

Hvem som nok kommer, men ikke kan love noe:
Nodoka
Lokenagi

Hvem som kanskje kommer:
Reila
edvin
Drone
Eobi

Hvem som tar med noe og hva de tar med:
monomayu (3 wiimotes og 2 nunchucks)
nodoka (rapputoppu)
Shinke (Tekken 5, Virtua Fighter 4 Evolution, og diverse andre PS2-slåssespill)
Papaya90 (2 kakeformer, 1 Guitar Hero-gitar, en del Singstar-spill, rapputoppu)
Mita-chan (1 Singstar-mic)
Rishana (baketing)
Noen(?) (TWISTER)

Rengjøringspersonale:
Meg
Mita-chan

monomayu
21st January 2008, 23:31
Som jeg skrev i andre tråden kommer mest sannsynlig jeg og Ardis :)
Gleder meg allerede :nya:

Btw, så tror jeg du har klart å frelse meg over til Illustrator! :sorcerer:
Eneste jeg sliter med er litt masking og sånt, oppfører seg ikke som jeg vil :shooplink:
Kanskje du kunne hjulpet meg med det da om jeg ikke finner ut av det? :flower:

Quakeulf
21st January 2008, 23:32
Det kan jeg vet du! Det er derfor vi har tegnehelg. :flower:

Skal jeg føre dere opp på "kommer mest sannsynlig"? :cip:

p33r
21st January 2008, 23:37
thread stickied for great drawing justice!

Ardisrawr
21st January 2008, 23:38

Jeg skal egentlig spille konsert, på nesodden. Men synd for orkesteret mitt :cip:
Jeg kommer [neeesten] samme hva!

Quakeulf
21st January 2008, 23:40
Jeg skal egentlig spille konsert, på nesodden. Men synd for orkesteret mitt :cip:
Jeg kommer [neeesten] samme hva!Ja, hva skal de spille som er så fryktelig interessant at det får gåsehuden til å reise seg på en ribba kylling uansett? :lur:

monomayu
21st January 2008, 23:42

Nei, før oss opp på "Hvem som kanskje antakelig og mest sannsynlig kommer om det ikke skjer noe uventet eller de finner noe kult å gjøre som eier det å være på tegnehelg hos quakeulf" :cip::cip::cip:

Eeeeller du kan gå for kort-versjonen, your choice :link:

Nei, helt seriøst så kan du vel bare sette oss på "Kommer"
Det er planen å komme, sier fra hvis vi av en eller annen grunn ikke kan ;)

Ardisrawr
21st January 2008, 23:43
Ja, hva skal de spille som er så fryktelig interessant at det får gåsehuden til å reise seg på en ribba kylling uansett? :lur:

Ikke hvet jeg, jeg pleier å sovne over celloen min. Sånset er det bra med ett stort instrument xD

Engang for lengesiden spillte vi Super Mario theme, har den på cd ett sted xD

Men uansett, tegnekvelden kommer først :ciplink:

Quakeulf
21st January 2008, 23:45
Nei, før oss opp på "Hvem som kanskje antakelig og mest sannsynlig kommer om det ikke skjer noe uventet eller de finner noe kult å gjøre som eier det å være på tegnehelg hos quakeulf" :cip::cip::cip:Som hva da, love hotel i Osaka? :cip: Hvis det er noe stort så skal ikke jeg komme i veien, da blir jeg heller med. :lur:

Forhåpentligvis får jeg laget gyoza til de som kommer sånn at alle kan få smake en bit! Det er 16 biter til sammen, og jeg skal kjøpe saus en gang snart også. Japansk mat er nam! :8D:

Mita-chan
21st January 2008, 23:48
du kan sikkert sette opp meg:D å da drar jeg med meg vennina mi igjen:8D:

Ardisrawr
21st January 2008, 23:49
Som hva da, love hotel i Osaka? :cip: Hvis det er noe stort så skal ikke jeg komme i veien, da blir jeg heller med. :lur:

Forhåpentligvis får jeg laget gyoza til de som kommer sånn at alle kan få smake en bit! Det er 16 biter til sammen, og jeg skal kjøpe saus en gang snart også. Japansk mat er nam! :8D:

Namme, regn med å måtte kjøpe to av den :nya:

Vi kan først tegne maten, også spise den x] Eller omvendt :cip:

monomayu
21st January 2008, 23:49
Som hva da, love hotel i Osaka? :cip: Hvis det er noe stort så skal ikke jeg komme i veien, da blir jeg heller med. :lur:

Det var vel ment som en spøk egentlig, er ikke mye som eier tegnehelg :nya:

Namme, regn med å måtte kjøpe to av den :nya:

Vi kan først tegne maten, også spise den x] Eller omvendt :cip:

Genialt! :cip:

Quakeulf
21st January 2008, 23:56
du kan sikkert sette opp meg:D å da drar jeg med meg vennina mi igjen:8D:Så bra, og milliarder takk for at du vil hjelpe til på slutten! :sorcerer:

Reila
22nd January 2008, 00:01
:toda:
Det er typ.. helga jeg kommer hjem fra Sverige D: Har jeg penger, forsvinner nok de der XD

*grynt*

Vi får se. Må nok mase til meg penger fra en eller annen kant igjen. Om jeg ikke er heeelt død etter en dag eller to med køing ute med snø og sludd og regn og hva annet Sverige har å by på og en stykk konsert :nya:

Quakeulf
22nd January 2008, 00:14
:toda:
Det er typ.. helga jeg kommer hjem fra Sverige D: Har jeg penger, forsvinner nok de der XD

*grynt*

Vi får se. Må nok mase til meg penger fra en eller annen kant igjen. Om jeg ikke er heeelt død etter en dag eller to med køing ute med snø og sludd og regn og hva annet Sverige har å by på og en stykk konsert :nya:Oh noes! :gonk: Du får se hva du kan få til, du fikk i hvert fall med deg den forrige!

Shinke
22nd January 2008, 03:01
Jeg kommer mest sannsynelig jeg også, og skal se om jeg klarer å komme med noen solide bestikkelser i en viss retning *baker muffins* :P

Dadaph
22nd January 2008, 04:21
Kommer med mindre det kommer noe i veien. Sansynligvis er jeg da også ferdig med oppgavene som tar mye av tiden min nå. Forhåpentligvis blir jeg da lenge nok til å bli med på eplekake om det blir noe av igjen :3
Hva er gyoza?

Shiraishi
22nd January 2008, 08:19
Need a light? :cip:

Anylez, jeg kommer. Som staff, om ikke jeg selv tegner en krusedull.

kaw
22nd January 2008, 08:21
D: hadde tenkt å komme på neste tegnekveld, men det er i intensiv uka for russerevyen så kan ikke.. :gonk:

Papaya90
22nd January 2008, 10:42
i'll be there! :nya: (og kanskje jeg drar med meg en venn!)
og siden jeg ikke skal noe annet så hadde natten vært gøy å tilbringe der også :cip:

Quakeulf
22nd January 2008, 10:50
Det er bare å bli over natta for de som vil! Jeg skal sikkert få ordnet noe uansett sånn at det blir bedre plass.

Nå har jeg oppdatert med hvem som kan komme osv. :lur:

Pyo
22nd January 2008, 10:53
Jeg kommer sannsynligvis :cip:

Mita-chan
22nd January 2008, 11:08
Så bra, og milliarder takk for at du vil hjelpe til på slutten! :sorcerer:

Bare koselig^^ vet ikke om jeg får vært så lenge pga strenge foreldre"/ men jeg kan rydde mens jeg er der xD

monomayu
22nd January 2008, 11:51
Eplekake denne gangen også? :ciplink:
Dadaph og Pia blant annet gikk jo glipp av eplekaken forrige gang og vi bakte den i en rimelig merkelig form :hello:

Kan ikke noen ta med en sånn rund kakeform? :nya:

Og minn meg på at jeg skal ta med Wiimotes og spill :)
Har 3 Wiimotes, 2 Nunchucks, Super Mario Galaxy, Super monkey ball Banana Blitz+++

Quakeulf
22nd January 2008, 12:38
Sånn, da har jeg oppdatert første posten! Litt synd Wii ikke vil fungere så bra på prosjektor om vi skal spille typiske Wii-spill. :gonk:

Papaya90
22nd January 2008, 12:46
arg arg og jeg som skulle hjelpe til med eplekake sist, og så gikk jeg før de ble laget :gonk:

vel tar jeg med rund kakeform denne gangen, så håper jeg at jeg får smake på den :nya: (kanskje 2 former hvis vi blir mange?)

Quakeulf
22nd January 2008, 12:51
vel tar jeg med rund kakeform denne gangen, så håper jeg at jeg får smake på den :nya: (kanskje 2 former hvis vi blir mange?)Ja, det hadde vært flott! Kanskje vi kan lage en kake og en pai? Det hadde vært deilig. :nya:

Nodoka
22nd January 2008, 12:53
Jeg kommer nok, men kan ikke love noe.

Tito Kato
22nd January 2008, 14:13
hmmm..ganske sikker på at jeg kan....menne...vet ikke helt, ble litt mye for meg forje gang.
og tegning ble det ikke mye av på meg... bare noen rare bilder!
så kommer kanskje...
tror også at noen kansje kunne levd uten meg der ò.ó
som hu derre "ta meg her" jenta, husker ikke hva hu het tho...

Mita-chan
22nd January 2008, 14:16
hmmm..ganske sikker på at jeg kan....menne...vet ikke helt, ble litt mye for meg forje gang.
og tegning ble det ikke mye av på meg... bare noen rare bilder!
så kommer kanskje...
tror også at noen kansje kunne levd uten meg der ò.ó
som hu derre "ta meg her" jenta, husker ikke hva hu het tho...

bare vent du, du skal få så juling :toda:

Reila
22nd January 2008, 15:54
Jeg kommer mest sannsynelig jeg også, og skal se om jeg klarer å komme med noen solide bestikkelser i en viss retning *baker muffins* :P
Meg du sikter til? :toda:

Shiraishi
22nd January 2008, 16:17

Whaaat? :riight: *baker boller*

Papaya90
22nd January 2008, 16:44
Ja, det hadde vært flott! Kanskje vi kan lage en kake og en pai? Det hadde vært deilig. :nya:

kake OG pai OG muffins OG boller?! :cip:
dette blir bra folkens :nya:

og jeg stemmer for karaoke da vi ikke fikk til dette sist :hello:

Shiraishi
22nd January 2008, 16:48
kake OG pai OG muffins OG boller?! :cip:
dette blir bra folkens :nya:

Støtter den der. Selv om karaoke kan være litt scary uten booze. :cip:

Tito Kato
22nd January 2008, 16:49
Denne gangen MÅ det bli karaoke!!!
Jaaa^^ må alltid ha noe annet å gjøre enn å tegne^^
Skal nok få til noen flere tegninger enn sist da hvis jeg kommer, men jeg er der for den sosiale delen.. det skal sies!

Papaya90
22nd January 2008, 17:03
Støtter den der. Selv om karaoke kan være litt scary uten booze. :cip:

karaoke kan da være like gøy uten drikke :toda: det spørs bare på om de som er der kan lage liv og røre :nya:

får håpe det også blir litt mer tegning denne gangen xD kanskje jeg faktisk får laget noe skikkelig..

Shiraishi
22nd January 2008, 17:06
karaoke kan da være like gøy uten drikke :toda: det spørs bare på om de som er der kan lage liv og røre :nya:

får håpe det også blir litt mer tegning denne gangen xD kanskje jeg faktisk får laget noe skikkelig..

Å, jeg har ikke noe problem - det er bare mange som vegrer seg for det fordi de "ikke har sangstemme" og sånn BS. Nevner ingen i fleng, men. :p *kremt!* [Ryko] *kremt!*

Totoro
22nd January 2008, 17:11
Jeg kommer mest (kanskje) sannsyneligvis :nya:
Og jeg drar med meg 2wee også :hello:

Quakeulf
22nd January 2008, 18:35
Jeg kommer mest (kanskje) sannsyneligvis :nya:
Og jeg drar med meg 2wee også :hello:Just do it. :hello:

Kokoro
22nd January 2008, 18:40
Hmm.. Hvis jeg skal dit vil jeg helst møte noen på veien oppover, i og med at jeg ikke vet hvor dte er.. Noe mulighet for det?
Da tar jeg toget fra Hokksund til Oslo.. Noen som skal samme vei?

Pyo
22nd January 2008, 18:54
Jeg håper virkelig jeg får lov av foreldrene mine til å komme~ Jeg har hørt litt med dem, og de er ihvertfall veldig negative til en eventuell overnatting :toda: Noen tips til hvordan jeg kan få overtalt dem?

Totoro
22nd January 2008, 18:55
Oppdater meg og 2wee på førsteposten da :nya:
Vi tar med DS! Party! :sorcerer:

Mita-chan
22nd January 2008, 19:00
Jeg håper virkelig jeg får lov av foreldrene mine til å komme~ Jeg har hørt litt med dem, og de er ihvertfall veldig negative til en eventuell overnatting :toda: Noen tips til hvordan jeg kan få overtalt dem?

Si at Marita(:cip:) er skikkelig god venn med Quakeulf, og at hun skal overnatte... Viss jeg får lov da xD og at alle andre skal(pleier å funke)

Quakeulf
22nd January 2008, 19:00
Jeg håper virkelig jeg får lov av foreldrene mine til å komme~ Jeg har hørt litt med dem, og de er ihvertfall veldig negative til en eventuell overnatting :toda: Noen tips til hvordan jeg kan få overtalt dem?Vel, du kan vise de bildene fra forrige tegnehelg? Du kan la de få møte de andre, og komme innom? Du kan fortelle de at om det skjer noe galt så vet du hvor det skjedde og hvem du skal anmelde? :cip:

Oppdater meg og 2wee på førsteposten da :nya:
Vi tar med DS! Party! :sorcerer:Ok! Ta med DS-lader så jeg kan få ladet min også! :sorcerer:

Kokoro
22nd January 2008, 19:02
Vel, du kan vise de bildene fra forrige tegnehelg? Du kan la de få møte de andre, og komme innom? Du kan fortelle de at om det skjer noe galt så vet du hvor det skjedde og hvem du skal anmelde? :cip:

Ok! Ta med DS-lader så jeg kan få ladet min også! :sorcerer:

Jeg vil ta med min og.. Men broren min låner den -.-
MÅ jeg ha emd spill og kontroller, eller går det fint uten? ^^
I og med at det er en del andre som har med og :P

Quakeulf
22nd January 2008, 19:03
Hmm.. Hvis jeg skal dit vil jeg helst møte noen på veien oppover, i og med at jeg ikke vet hvor dte er.. Noe mulighet for det?
Da tar jeg toget fra Hokksund til Oslo.. Noen som skal samme vei?Hvis du har vært i Oslo før (noe jeg tror du har) så vet du vel hvor Outland på Østbanehallen ligger? Der kan du møte de andre rundt klokka 14:00.

Dessverre kjenner jeg ingen som skal samme veien, men det er ikke så farlig å ta toget alene. Vi kan til og med komme og møte deg på stasjonen! :ciplink:

Quakeulf
22nd January 2008, 19:04
Jeg vil ta med min og.. Men broren min låner den -.-
MÅ jeg ha emd spill og kontroller, eller går det fint uten? ^^
I og med at det er en del andre som har med og :PTa den fra ham igjen og slå ham i hodet og si at det er din så lærer han nok til neste gang. :toda:

Du behøver ikke å ta med noe ekstra om du ikke vil, men det skader ikke å ha med noe ekstra i bagasjen. :hello:

Pyo
22nd January 2008, 19:04
Si at Marita(:cip:) er skikkelig god venn med Quakeulf, og at hun skal overnatte... Viss jeg får lov da xD og at alle andre skal(pleier å funke)

Vel, du kan vise de bildene fra forrige tegnehelg? Du kan la de få møte de andre, og komme innom? Du kan fortelle de at om det skjer noe galt så vet du hvor det skjedde og hvem du skal anmelde? :cip:

Tviler litt på om de vil la seg overtale, men skal prøve. :cip:

Quakeulf
22nd January 2008, 19:06
Tviler litt på om de vil la seg overtale, men skal prøve. :cip:Det verste som kan skje er at du blir voldtatt og drept men ut i fra tidligere erfaring så skjer nok ikke det. :cip:

Kokoro
Hvis du har vært i Oslo før (noe jeg tror du har) så vet du vel hvor Outland på Østbanehallen ligger? Der kan du møte de andre rundt klokka 14:00.

Dessverre kjenner jeg ingen som skal samme veien, men det er ikke så farlig å ta toget alene. Vi kan til og med komme og møte deg på stasjonen! :ciplink:

Haha.. Jeg reiser en del, men Oslo er så STOOORT! xD hehe
Bøndre i byen vettu xD
Nå er ikke jeg bonde da, meeeen.. kommer fra Krokstadelva :P

Mita-chan
Tviler litt på om de vil la seg overtale, men skal prøve. :cip:

joda:D just have faith~ må få smiska meg til å få overnatte jeg å=3 virka som jeg gikk glipp av så mye når jeg dro tidelig sist gang "/

Quakeulf
22nd January 2008, 19:09
Haha.. Jeg reiser en del, men Oslo er så STOOORT! xD hehe
Bøndre i byen vettu xD
Nå er ikke jeg bonde da, meeeen.. kommer fra Krokstadelva :P
Outland ligger jo rett ved der hvor togene ankommer plattformen, som regel opp den lange korridoren, til venstre og så til høyre ned rulletrappa under Arctic internettkafé.

joda:D just have faith~ må få smiska meg til å få overnatte jeg å=3 virka som jeg gikk glipp av så mye når jeg dro tidelig sist gang "/Du gikk glipp av masse! Kan du virkelig gå glipp av dette igjen? :O

Pyo
22nd January 2008, 19:09
joda:D just have faith~ må få smiska meg til å få overnatte jeg å=3 virka som jeg gikk glipp av så mye når jeg dro tidelig sist gang "/

Smisk, ja xD Må være englebarn helt fram til helga da :cip:

Kokoro
22nd January 2008, 19:10
Outland ligger jo rett ved der hvor togene ankommer plattformen, som regel opp den lange korridoren, til venstre og så til høyre ned rulletrappa under Arctic internettkafé.

Du gikk glipp av masse! Kan du virkelig gå glipp av dette igjen? :O

Hadde jo vært litt koselig da ^^
Joda, jeg henger med nå :P
Skal jeg eller skal jeg ikke? ;)

Mita-chan
22nd January 2008, 19:13

Du gikk glipp av masse! Kan du virkelig gå glipp av dette igjen? :O

Nææi! :O

Mita-chan
22nd January 2008, 19:14
Smisk, ja xD Må være englebarn helt fram til helga da :cip:

skal snakke med mamma i dag, se om jeg får overtalt henne:nya: hun er vanligvis grei med overnatting... men pappa komer jeg til å få problemer med...

Quakeulf
22nd January 2008, 19:16
Skal jeg eller skal jeg ikke? ;)Du skal, du må, og du vil også! :djevel:

Kokoro
22nd January 2008, 19:18
Du skal, du må, og du vil også! :djevel:

Okay.. I bow to your will! :ermm:

Quakeulf
22nd January 2008, 19:19
Okay.. I bow to your will! :ermm:A most excellent decision. :nya: Da fører jeg deg opp på lista over de som kommer!

Mita-chan
22nd January 2008, 19:21
siden ps2 er ordnet skal jeg ta med singstar?:nya:

Kokoro
22nd January 2008, 19:21
A most excellent decision. :nya: Da fører jeg deg opp på lista over de som kommer!

Javel! xD
Sett meg som en av de som mest sannsynlig kommer.. hehe ^^
Selvom det er ganske stor sjanse for dte da ^^
Hmm.. kanskje overnatte da.. så slipper jeg å dra fram og tilbake xD

Kokoro
22nd January 2008, 19:22
siden ps2 er ordnet skal jeg ta med singstar?:nya:

Jaa! Ta med Singstar! <3

Mita-chan
22nd January 2008, 19:22
Jaa! Ta med Singstar! <3

oki:D

Quakeulf
22nd January 2008, 19:23
siden ps2 er ordnet skal jeg ta med singstar?:nya:Ikke glem to mikrofoner!

Javel! xD
Sett meg som en av de som mest sannsynlig kommer.. hehe ^^
Selvom det er ganske stor sjanse for dte da ^^
Hmm.. kanskje overnatte da.. så slipper jeg å dra fram og tilbake xDDet er gjort! Det går også flott an å sove over. Nå skal det bli plass og mykje ljos og mykje varme skal du sjå. :cip:

Tito Kato
Ganske sikker på at jeg kommer nå^^ men vet ikke helt om jeg vil overnatte da.. kommer ann på de som skal >.<

Jeg kommer til å ta over den karaoke greia...kunn hvis jeg klarer det da >__>

Vel, du kan vise de bildene fra forrige tegnehelg?

kanskje ikke best å vise bildene mine da.. xD

Kokoro
Ikke glem to mikrofoner!

Det er gjort! Det går også flott an å sove over. Nå skal det bli plass og mykje ljos og mykje varme skal du sjå. :cip:

woohoo! <3

Mita-chan
22nd January 2008, 19:24
skal ta med mikrofoner :nya:

Kokoro
22nd January 2008, 19:24
Ganske sikker på at jeg kommer nå^^ men vet ikke helt om jeg vil overnatte da.. kommer ann på de som skal >.<

Jeg kommer til å ta over den karaoke greia...kunn hvis jeg klarer det da >__>

kanskje ikke best å vise bildene mine da.. xD

Tør jeg, så tør du ^^
Jeg tror ikke dte er noe farlig asså xD

Yoshire
22nd January 2008, 19:25
Har du sett, jeg som trodde at jeg kom til å gremme meg i måneder fordi jeg er flink nok til å ikke dukke opp.
Skal ikke gå glipp av det her to ganger, det er sikkert.

Da tar jeg toget fra Hokksund til Oslo.. Noen som skal samme vei?
Jeg hopper på toget bare en stasjon før deg.
Jeg har heller ingen ide hvor Quakeulf holder til, men det er alltids mer gøy å ikke vite hvorhen man skal gå med flere enn alene. :)

Jeg sier også ja til karaoke.
Da kan jeg flekse min mannlighet med min imponerende forferdelige sangstemme. :nya:

Og minn meg på at jeg skal ta med Wiimotes og spill :)
Har 3 Wiimotes, 2 Nunchucks, Super Mario Galaxy, Super monkey ball Banana Blitz+++
Dersom ingen andre bringer, jeg har også en wiimote med nunchuk.
Skulle nesten også dratt med GC-kontrollere.
Er ikke ord på hvor gøy enkelte moduser i Wario Ware (til GC) er.

EDIT:
Da folk ser ut til å ha ordnet PS2, skal jeg også bringe med Guitar Hero?

Tito Kato
22nd January 2008, 19:26
men du er jo så stooooor og tøff...jeg er bare en liten unge... og allerede før jeg kommer meg ditt har noen truet med å banke meg...(faktisk er det en jente også)

Mita-chan
22nd January 2008, 19:27
men du er jo så stooooor og tøff...jeg er bare en liten unge... og allerede før jeg kommer meg ditt har noen truet med å banke meg...(faktisk er det en jente også)

ehem! :toda:

Tito Kato
22nd January 2008, 19:28
greit da så er det en gutt!

Kokoro
Jeg hopper på toget bare en stasjon før deg.
Jeg har heller ingen ide hvor Quakeulf holder til, men det er alltids mer gøy å ikke vite hvorhen man skal gå med flere enn alene.

Kan jo alltids møte deg på toget da? :)
Kan bare avtale på mail/mobil hvis du vil :)

Ann Christin
Kanskje jeg skal få prøvd å ta meg en tur innover, men skal ikke love noe. Får se det ann litt om hva som dukker opp. Derimot om jeg skal så har jeg plass til 4 stykker til i bilen. Bare sånn i tilfelle noen som bor rundt drammensområdet ikke skal sover over. Men som sagt, jeg må se det ann.

Mita-chan
22nd January 2008, 19:29
greit da så er det en gutt!

det var ikke det jeg mente!:O ekstra slag!

Kokoro
22nd January 2008, 19:29
Kanskje jeg skal få prøvd å ta meg en tur innover, men skal ikke love noe. Får se det ann litt om hva som dukker opp. Derimot om jeg skal så har jeg plass til 4 stykker til i bilen. Bare sånn i tilfelle noen som bor rundt drammensområdet ikke skal sover over. Men som sagt, jeg må se det ann.

Gjør det :)

Shinke
22nd January 2008, 19:36

hm... Kaaaanksje? :3
*prøvespiser muffin*

Ardisrawr
22nd January 2008, 19:43
skal jeg også bringe med Guitar Hero?

Ja-a :3

Mita-chan
22nd January 2008, 19:44
skal vi dra å spise på samme sted igjen? :nya: det var egentlig skikkelig godt=3

Kokoro
22nd January 2008, 19:46
skal vi dra å spise på samme sted igjen? :nya: det var egentlig skikkelig godt=3

Hvor mye penger er required? :P
Hvis man ikke regner med reisepenger :P

Mita-chan
22nd January 2008, 19:48
Hvor mye penger er required? :P
Hvis man ikke regner med reisepenger :P

jeg betalte ikke mer en 100 får mat og drikke:D jeg spiste stekte nudler med biff og drakk cola=3 men ta med litt ekstra viss vi skal innom den japanske(?) butikken vi kjøpte candy i:nya:

Yoshire
22nd January 2008, 19:48
Ja-a :3

Da gjør jeg det.

Noen andre her som har en gitar ekstra til PS2?
Jeg har bare en... helt ensom plastikkrocker her. :(

Tito Kato
22nd January 2008, 19:49
det var ikke det jeg mente, men ja jeg er jo det!:O ekstra slag!
Ser du... du kan ikke gi meg et ekstra slag for noe du selv også sier!!
Uansett så vet jeg at du bare kommer til å spørre om jeg kan ta på deg, blir ikke no bank fra deg ;-)
__________________________________________________ _________

ANYWHO...håper du får internett denne gangen..
Blir mye mer å gjøre der da.. ikke at vi ikke hadde nok å gjøre forgje gang da :P

Kokoro
22nd January 2008, 19:49
jeg betalte ikke mer en 100 får mat og drikke:D jeg spiste stekte nudler med biff og drakk cola=3 men ta med litt ekstra viss vi skal innom den japanske(?) butikken vi kjøpte candy i:nya:

Okay.. må bare regna sånn ca ^^

Mita-chan
22nd January 2008, 19:52
Ser du... du kan ikke gi meg et ekstra slag for noe du selv også sier!!
Uansett så vet jeg at du bare kommer til å spørre om jeg kan ta på deg, blir ikke no bank fra deg ;-)
__________________________________________________ _________

ANYWHO...håper du får internett denne gangen..
Blir mye mer å gjøre der da.. ikke at vi ikke hadde nok å gjøre forgje gang da :P

Denne gangen skal jeg seriøst denge deg!:toda:

Mita-chan
22nd January 2008, 19:53
Okay.. må bare regna sånn ca ^^

kan jo hende det blir litt mer viss du kjøper anderledes mat, eller vi spiser et annet sted:)

Kokoro
22nd January 2008, 19:53
kan jo hende det blir litt mer viss du kjøper anderledes mat, eller vi spiser et annet sted:)

Jepp! Og så koster det meg 76kr med tog hver vei, så bare vite hvor mye jeg må ta med :P

Mita-chan
22nd January 2008, 19:55
Jepp! Og så koster det meg 76kr med tog hver vei, så bare vite hvor mye jeg må ta med :P

penger til toget er sure penger:( selv må jeg betale 50 hver vei:( blir snart blakk :cry:

Kokoro
22nd January 2008, 19:56
penger til toget er sure penger:( selv må jeg betale 50 hver vei:( blir snart blakk :cry:

Mhm.. det er noe sløseri.. tenk så mye annet vi kunne brukt de pengene på :O

Mita-chan
22nd January 2008, 20:01
Mhm.. det er noe sløseri.. tenk så mye annet vi kunne brukt de pengene på :O

jeg vet:O Anime ting!
det er ikke rart folk heller kjøre til jobben da, det er svinedyrt å ta tog:(
-miljø har de gjerrige togfolka å takke:toda: -

Kokoro
22nd January 2008, 20:02

Jepp.. de skulle BETALT oss for å ta toget :P

Yoshire
22nd January 2008, 20:02
Mens jeg ikke sier det høyt, dersom man setter seg på toget og flasher miljøkortet (månedskortgreie i buskerud) har det til nå ikke hendt meg at jeg har blitt spurt om noe, selv utenfor buskerud.

Mita-chan
22nd January 2008, 20:03
Jepp.. de skulle BETALT oss for å ta toget :P

JA:D

Kokoro
22nd January 2008, 20:03
Mens jeg ikke sier det høyt, dersom man setter seg på toget og flasher miljøkortet (månedskortgreie i buskerud) har det til nå ikke hendt meg at jeg har blitt spurt om noe, selv utenfor buskerud.

Jeg har månedskort jeg og.. men du får bot og blir kasta av toget om du blir ferska.. er det verdt det?

Mita-chan
22nd January 2008, 20:04

har sånn jeg og(flexikort heter det her da men), men det er ofte kontroll og den virker ikke i helgene :(

Mita-chan
22nd January 2008, 20:05
Jeg har månedskort jeg og.. men du får bot og blir kasta av toget om du blir ferska.. er det verdt det?

ekke vert en bot på 700:toda:

Kokoro
22nd January 2008, 20:05
har sånn jeg og(flexikort heter det her da men), men det er ofte kontroll og den virker ikke i helgene :(

Nope.. derfor må man betale.. jeg betaler alltid xD uansett.. noe drit om man blir ferska..:P

Yoshire
22nd January 2008, 20:06

Jeg har gjort dette i to og et halvt år, uten å bli ferska.
Tror jeg tjente inn det en bot koster meg et sted mellom det første halvåret med sånt. :ikkemeg:

Mita-chan
22nd January 2008, 20:06
Nope.. derfor må man betale.. jeg betaler alltid xD uansett.. noe drit om man blir ferska..:P

jeg vet:P har stikki fra det noen ganger men : ooops *dådyrøyne* det viste jeg ikke

xD

Kokoro
22nd January 2008, 20:07
jeg vet:P har stikki fra det noen ganger men : ooops *dådyrøyne* det viste jeg ikke

xD

Haha.. får late som jeg er senil eller utenlandsk da xD
Det funker nok :P

Mita-chan
22nd January 2008, 20:10
Haha.. får late som jeg er senil eller utenlandsk da xD
Det funker nok :P

me ikke norske
xD
eller så sier du med dønn seriøst tone(og ansikt) 42!

Ardisrawr
22nd January 2008, 20:14

Synes dere 50 for tog er dyrt? Jeg må betale nesten 200 ver vei når jeg skal besøke kjersten min >.< *unyttiginfo*

og ja jeg stemmer for å besøke den rare butikken, selv om Eirik lovte å vise meg den en dag :cip:

Ann Christin
22nd January 2008, 20:15

*kremt*
For meg å kjøre til oslo, da innberegnet bompenger, bensin så koster det omtrent det samme. Også må man regne ed kø (om det er den tiden på døgnet) og parkering i oslo er det billigste jeg har funnet vært på 25 kr timen :O.

Mita-chan
22nd January 2008, 20:15
Synes dere 50 for tog er dyrt? Jeg må betale nesten 200 ver vei når jeg skal besøke kjersten min >.< *unyttiginfo*

og ja jeg stemmer for å besøke den rare butikken, selv om Eirik lovte å vise meg den en dag :cip:

oj:O dakar!

Ardisrawr
22nd January 2008, 20:17
oj:O dakar!

Menmen, jeg har heldigvis månedskort for Oslo, uten det ville jeg vært fattig xD

Dumt kolektiv trafikken ikke er billigere, sånn fokus de legger på det nå. Men nok off topic^^

Foresten Quakeulf, kan vi lære å rette opp streker på scannede tegninger?

Mita-chan
22nd January 2008, 20:18
Menmen, jeg har heldigvis månedskort for Oslo, uten det ville jeg vært fattig xD

Dumt kolektiv trafikken ikke er billigere, sånn fokus de legger på det nå. Men nok off topic^^

syns forsatt synd på deg:(

Ardisrawr
22nd January 2008, 20:20
syns forsatt synd på deg:(

Pengene jeg bruker på tog, er penger jeg aldri ville hatt ellers. Hadde jeg hatt dem hadde jeg bare kjøpt rar mat eller godteri for uansett :cip:

Quakeulf
22nd January 2008, 20:20
Har du sett, jeg som trodde at jeg kom til å gremme meg i måneder fordi jeg er flink nok til å ikke dukke opp.
Skal ikke gå glipp av det her to ganger, det er sikkert.Ok, kommer, eller mest sannsynlig kommer?

Kanskje jeg skal få prøvd å ta meg en tur innover, men skal ikke love noe. Får se det ann litt om hva som dukker opp. Derimot om jeg skal så har jeg plass til 4 stykker til i bilen. Bare sånn i tilfelle noen som bor rundt drammensområdet ikke skal sover over. Men som sagt, jeg må se det ann.Så se det an! :nya: Drammen er ikke så langt unna Oslo. Jeg har vært i Drammen farlig ofte de siste helgene og dagene, fordi jeg kjenner andre fra Japani der, og vi har bursdag rett etter hverandre. :cip: (Nim Nak, for de som har fulgt med.)

skal vi dra å spise på samme sted igjen? :nya: det var egentlig skikkelig godt=3Det kan vi godt! Men det finnes også andre alternativer for de som vil det, som den kinesiske vi var på første gangen. Forhåpentligvis så kan de som vil gå der (jeg har lyst), for det er billigere der, og hvis vi går tidlig så kan vi flott unngå det som skjedde sist mot slutten. :lur:

Quakeulf
22nd January 2008, 20:21
Foresten Quakeulf, kan vi lære å rette opp streker på scannede tegninger?Ja, det er enklere enn å bomme på toalettskåla som mann! :djevel:

Mita-chan
22nd January 2008, 20:21
Ok, kommer, eller mest sannsynlig kommer?

Så se det an! :nya: Drammen er ikke så langt unna Oslo. Jeg har vært i Drammen farlig ofte de siste helgene og dagene, fordi jeg kjenner andre fra Japani der, og vi har bursdag rett etter hverandre. :cip: (Nim Nak, for de som har fulgt med.)

Det kan vi godt! Men det finnes også andre alternativer for de som vil det, som den kinesiske vi var på første gangen. Forhåpentligvis så kan de som vil gå der (jeg har lyst), for det er billigere der, og hvis vi går tidlig så kan vi flott unngå det som skjedde sist mot slutten. :lur:

Hva skjedde mot slutten?:O

Quakeulf
22nd January 2008, 20:23
Hva skjedde mot slutten?:OVi ble sittende over tida og kom ingen vei med betalinga på grunn av Ryko. :toda:

Ardisrawr
22nd January 2008, 20:23
Det kan vi godt! Men det finnes også andre alternativer for de som vil det, som den kinesiske vi var på første gangen. Forhåpentligvis så kan de som vil gå der (jeg har lyst), for det er billigere der, og hvis vi går tidlig så kan vi flott unngå det som skjedde sist mot slutten. :lur:

Blir det ingen skummel onkel Quakeulf? *sad*

Ja, det er enklere enn å bomme på toalettskåla som mann! :djevel:

Jey, men så enkelt er det vell ikke xD Eller så er jeg bare fail når det gjelder tegning, hm, kan nok stemme :cip:

Quakeulf
22nd January 2008, 20:26
Blir det ingen skummel onkel Quakeulf? *sad*Har du ikke blitt slått nok som barn siden du vil se meg sint igjen? :cip:

Ardisrawr
22nd January 2008, 20:26
Har du ikke blitt slått nok som barn siden du vil se meg sint igjen? :cip:

Nai?

Quakeulf
22nd January 2008, 20:29
Nai?Kanskje jeg skal banke livskiten ut av deg og slepe deg gjennom grusen, er det det du vil? :djevel:

Papaya90
22nd January 2008, 20:30
kan hende jeg jeg får skaffet en ekstra gitar til Guitar Hero, hvis det er ønskelig :nya:

singstar er win :hello: særlig hvis folk ikke kan synge :cip:

stemmer også for å gå ut å spise allesammen :nya:

Quakeulf
22nd January 2008, 20:33
kan hende jeg jeg får skaffet en ekstra gitar til Guitar Hero, hvis det er ønskelig :nya:

stemmer også for å gå ut å spise allesammen :nya:Gjerne ekstra gitar!

Og å gå ut og spise er så evig mye bedre. Det er så absolutt ikke plass hos meg til å spise når man er mange sammen. :cip:

Mita-chan
22nd January 2008, 20:37
vi burde ha singstar konk :hello:

Ann Christin
22nd January 2008, 20:37
Så se det an! :nya: Drammen er ikke så langt unna Oslo. Jeg har vært i Drammen farlig ofte de siste helgene og dagene, fordi jeg kjenner andre fra Japani der, og vi har bursdag rett etter hverandre. :cip: (Nim Nak, for de som har fulgt med.)

Skal prøve. Også kan jeg også muligens være en reddende engel for de rundt her (om det er noen) som ikke får lov av foreldre å dra til skumle oslo helt alene o.s.v Hehe.. Jeg er da trossalt 21 og jente, og vi er jo alltid til å stole på *lalalalalaa*

Men oj, når jeg først tenker på det. Er det noe sted å parkere hos deg? Tror det blir sinnsykt dyrt å parkere i sentrum i alt for mange timer hehe.. Må finne et smart sted i såfall..

Totoro
22nd January 2008, 20:42
Til playstation, skal vi ha noen andre spill enn singstar og guitarhero? :cip: jeg stemmer for sloss-spill også :lur: selv om jeg suger :P

Quakeulf
Skal prøve. Også kan jeg også muligens være en reddende engel for de rundt her (om det er noen) som ikke får lov av foreldre å dra til skumle oslo helt alene o.s.v Hehe.. Jeg er da trossalt 21 og jente, og vi er jo alltid til å stole på *lalalalalaa*

Men oj, når jeg først tenker på det. Er det noe sted å parkere hos deg? Tror det blir sinnsykt dyrt å parkere i sentrum i alt for mange timer hehe.. Må finne et smart sted i såfall..Ja, det er det, jeg vet hvor du kan finne, men det blir kanskje ikke så veldig nærme i så fall. Uansett så kan jeg hjelpe til å lete, jeg har da tross alt bodd her i noen år. :nya:

Men meeeeeeeeeeget bra hvis du kan komme og "redde" de som kan få problemer med foreldre! :nyalink:

Mita-chan
Til playstation, skal vi ha noen andre spill enn singstar og guitarhero? :cip: jeg stemmer for sloss-spill også :lur: selv om jeg suger :P

jeg har tekken:D

Quakeulf
22nd January 2008, 20:44
Til playstation, skal vi ha noen andre spill enn singstar og guitarhero? :cip: jeg stemmer for sloss-spill også :lur: selv om jeg suger :PTekken for hællvette!!! Noen må ta det med, helst det nyeste! :shoop:

Jeg har Street Fighter 2 Turbo og Soul Calibur 2 til Wii/GC også og det ga mye festligheter sist. :hello:

Quakeulf
22nd January 2008, 20:45
jeg har tekken:DHvilken av de da?

Mita-chan
22nd January 2008, 20:45
Tekken for hællvette!!! Noen må ta det med, helst det nyeste! :shoop:

Jeg har Street Fighter 2 Turbo og Soul Calibur 2 til Wii/GC også og det ga mye festligheter sist. :hello:

har ene Naruto slossspillet:D?

Mita-chan
22nd January 2008, 20:46
Hvilken av de da?

tekken tag Tournament og tekken 4 ;)

Nodoka
22nd January 2008, 20:46
I has Tekken 5

ta med?

Quakeulf
22nd January 2008, 20:48
TA MED ALT AV TEKKEN, IKKE NØL! :sorte:

Totoro
22nd January 2008, 20:48
:D la oss holde en turnering :P vi hadde det på skolen for ikke så lenge siden XD De eneste som møtte opp var vi som arragerte det for vi hadde ikke sagt ifra om det til noen andre XD Men det var gøy likevel. Jeg tapte faktisk ikke :P

Nodoka
22nd January 2008, 20:49
Da stoler jeg på at vi har ps2 og 2 kontroller fordi ps2 kontrollene mine er ødelagt.

Btw jeg mener vi burde være enig i at eddie og christie ikke er lov fordi det er veldig feige karakterer. Jeg personlig har ingen problemer med dem men jeg vet mange har det.

Mita-chan
22nd January 2008, 20:51
syns vi skal ha masse konkuranser, som; spise en helt smurfepakke(rød) på engang på kortest mulig tid :D

Totoro
22nd January 2008, 20:52
eller bamsemums :lur:

Mita-chan
22nd January 2008, 20:53
eller bamsemums :lur:

Ja!

Yoshire
22nd January 2008, 20:56

stemmer også for å gå ut å spise allesammen :nya:
Wai, ekstragitar.
Du fortjener noe om du får den med.

Nesten litt synd at Rock Band ikke er ute innen den tid.

Ok, kommer, eller mest sannsynlig kommer?

Jeg kommer, definitivt.
Denne gangen har ingen bursdag (bare jeg som har bursdag dagen etter), og jeg greier ikke å doppeltbooke meg igjen.

Sånn foresten er min PS2 *host*chippet*host*, sa manglende spill kan bli funnet.
Jeg har også Soul Calibur 3 liggende.

Quakeulf
22nd January 2008, 20:57
Aw fuck it, jeg fører opp "konkurranser" på hendelsesforløpet for kvelden. :cip:

Ardisrawr
22nd January 2008, 21:00
hm, er dette fortsatt en tegnehelg?

Quakeulf
22nd January 2008, 21:03
hm, er dette fortsatt en tegnehelg?Ja, det vil det være. Jeg skal bruke prosjektoren i begynnelsen til å gi folk kurs og så kan vi ta en runde på hva folk lager, men etter hvert som kvelden går så tror jeg at jeg er den eneste som kan fokusere på tegninga...

Nodoka
22nd January 2008, 21:08
Kan vi spille på projektor?

Quakeulf
22nd January 2008, 21:10
Kan vi spille på projektor?Bare hvis dere er flinke tegneelever først... :hello:

Ann Christin
22nd January 2008, 21:11
Mens jeg bare vurdere dette litt (grr, jeg burde prioritere warhammer, tels det som maling :p) hvor mange rundt her er det som faktisk skal innover. Og er det noen av dere som har problemer med foreldre o.s.v. Jeg regner ikke med å være der så alt for lenge, og regner ikke med at evt de yngre får være der så lenge heller pga foreldre og slikt.

Totoro
22nd January 2008, 21:37
Hmmm... hva med premier folkens? :lur:

Papaya90
22nd January 2008, 21:42
Wai, ekstragitar.
Du fortjener noe om du får den med.

hva er dette noe som jeg kan få? :cip:

er ikke så glad i fighting-spill selv, liker best singstar og guitar hero, men kan sikkert prøve noe nytt :nya:
singstar konkurranse er jeg for :hello:

premie = klem fra alle i rommet :cip:

Pyo
22nd January 2008, 21:43

God ide! :cip:

Quakeulf
22nd January 2008, 21:43
Noen må skaffe det i så fall om det er snakk om objekter fordi jeg er raka fant og skal til New York tre dager etterpå så jeg kan ikke slå noe særlig på stortromma akkurat. :shoop:

Klemmer funker utmerket som premier! :3

Totoro
22nd January 2008, 21:45
:hello: klemmer er fine premier det ^^
Eller tenkte du på no annet Quake? :shoop:

Ardisrawr
22nd January 2008, 21:54

Da må jeg vinne for jeg vil ikke klemme dere :shoop:

Totoro
22nd January 2008, 21:57
Så du får klemmer i stedet for? :hello:

Lokenagi
22nd January 2008, 22:17
jeg kommer sikkert xD

Quakeulf
22nd January 2008, 22:18
Da må jeg vinne for jeg vil ikke klemme dere :shoop:Du har vel ikke Aspergers? :O

Men klemmer er en flott premie! Jeg skal sørge for å vinne ofte. :kul:

Ardisrawr
22nd January 2008, 22:18
Så du får klemmer i stedet for? :hello:

OMG, Fail!

Jeg mener gjemme meg i en krok, og tegne litagokuer [Sånne fine som var før]^^

AzZa
22nd January 2008, 22:22
Jeg og søstra mi (padfoot) kommer hvis det passer for foreldrene til Pyo, og ikke bilettene plutselig blir kjempedyre xD

Quakeulf
22nd January 2008, 22:26
Jeg og søstra mi (padfoot) kommer hvis det passer for foreldrene til Pyo, og ikke bilettene plutselig blir kjempedyre xDFUCK YEAH! Nå ble jeg faktisk uhyre glad her! :)

Pyo
22nd January 2008, 22:28
Jeg og søstra mi (padfoot) kommer hvis det passer for foreldrene til Pyo, og ikke bilettene plutselig blir kjempedyre xD

-mase på foreldre- :nya:

Quakeulf
22nd January 2008, 22:30
Hva med Norwegian, har de noen kampanjebilletter nå? :whistling:

AzZa
22nd January 2008, 22:30
FUCK YEAH! Nå ble jeg faktisk uhyre glad her! :)

åå? trenger dere Stavangerfolk på østlandet? xD hvis vi kommer kan jeg foresten ta med 3stk singstarspill(siden noen andre har mikrofoner :P) og to ganske kjedelige Narutospill og Eragon(som jeg aldri har fatta noe av) til ps2 :P

skal tipse bilettansvarlig(mamma) om Norwegian ^^ jeg stemmer egentlig for å ta toget siden jeg har flyskrekk, men er ikke værst angrepet, så kan kanskje greie en tur til Oslo xP

Pyo: husk å lage suppe til Bæ og vær snill pike så får du nok lov :D

Quakeulf
22nd January 2008, 22:33
åå? trenger dere Stavangerfolk på østlandet? xD hvis vi kommer kan jeg foresten ta med 3stk singstarspill(siden noen andre har mikrofoner :P) og to ganske kjedelige Narutospill og Eragon(som jeg aldri har fatta noe av) til ps2 :PJeg er 50% Rogalending selv, med halve slekta mi boende rundt Stavanger og Sandnes. :cip: Jeg elsker dialekta, for da føler jeg meg hjemme.

Ta med masse Singstar! Men er det helt sikkert at du/dere kommer, eller bare muligens?

Shiraishi
22nd January 2008, 22:35
Dette tar jo fullstendig av! Jeg foreslår at vi leier Oslo Kongressenter og arrangerer (uoffisiell) Desucon 2.1 internt på Japani! :sorcerer:

AzZa
22nd January 2008, 22:37
Jeg er 50% Rogalending selv, med halve slekta mi boende rundt Stavanger og Sandnes. :cip: Jeg elsker dialekta, for da føler jeg meg hjemme.

Ta med masse Singstar! Men er det helt sikkert at du/dere kommer, eller bare muligens?

bare muligens fårløbig, skal si fra med en gang jeg vet noe sikkert ^^
syns selv det egentlig høres litt sykt ut å ta turen helt fra Stavanger, men har en tur til Pyo til gode ^^ også er det alltid kjekt å møte og bli kjent med andre :D

Mita-chan
22nd January 2008, 22:39
Dette tar jo fullstendig av! Jeg foreslår at vi leier Oslo Kongressenter og arrangerer (uoffisiell) Desucon 2.1 internt på Japani! :sorcerer:

FTW!<3

Mita-chan
22nd January 2008, 22:39
bare muligens fårløbig, skal si fra med en gang jeg vet noe sikkert ^^
syns selv det egentlig høres litt sykt ut å ta turen helt fra Stavanger, men har en tur til Pyo til gode ^^ også er det alltid kjekt å møte og bli kjent med andre :D

me wanna meet you:D

AzZa
22nd January 2008, 22:41
me wanna meet you:D

jaa ^^ det får du nok før eller siden, for hvis jeg ikke kommer til tegnehelga skal jeg uansett besøke Pyo en gang i tida ^^

monomayu
22nd January 2008, 22:42
Haha, best idea EVER! :cip:
Shiraishi +10 :)

Kanskje jeg skal banke livskiten ut av deg og slepe deg gjennom grusen, er det det du vil? :djevel:
Quakeulf da, om du skal si sånt til jenta mi tror jeg nesten jeg må banke deg :toda:

Meeen, vent litt..

*studere bilde*
http://i32.tinypic.com/256sfh0.jpg

Tja, jeg tror den slåsskampen bare blir lame så jeg foreslår at vi gjør opp i Tekken! :cip:

Mita-chan
22nd January 2008, 22:45
jaa ^^ det får du nok før eller siden, for hvis jeg ikke kommer til tegnehelga skal jeg uansett besøke Pyo en gang i tida ^^

yeahii;D

Quakeulf
22nd January 2008, 22:46
Fetch fox, må bli med du og! :hello:

fetch fox
22nd January 2008, 23:13
Som lyn fra blå himmel... jeg skulle til å skrive at jeg hadde tenkt på saken. Om vi ikke blir for mange nå da^^ (kommer nok uansett ved mindre noe kommer opp)

Quakeulf
22nd January 2008, 23:16
Ok! Du er med!

Monomayu:
Ja, den slåsskampen hadde blitt like tøff som å se to snegler som prøver å komme seg først til bunnen av strået. :cip:

monomayu
22nd January 2008, 23:20
Ja, den slåsskampen hadde blitt like tøff som å se to snegler som prøver å komme seg først til bunnen av strået. :cip:
QFT! :cip:

hm, eller må legge til at å se på sneglene antakelig er hakket tøffere :ikkemeg:

Shinke
22nd January 2008, 23:35
Trenger folk Spill med vold til PS2 så kan jeg sikkert ta med:

Tekken 5
Soul Calibur 3
Tenchu 3
Tenchu Kurenai
Sword of the Samurai (Kengo 2)
Virtua Fighter 4 Evolution
Street Fighter Alpha Anthology
King of Fighters 2003

fetch fox
22nd January 2008, 23:38
Jeg tenkte jeg kunne ta med et fett multiplayer spill til Wii. Dere får vente å se hva det er^^

monomayu
22nd January 2008, 23:40
Trenger folk Spill med vold til PS2 så kan jeg sikkert ta med:

Tekken 5
Soul Calibur 3
Tenchu 3
Tenchu Kurenai
Sword of the Samurai (Kengo 2)
Virtua Fighter 4 Evolution
Street Fighter Alpha Anthology
King of Fighters 2003

Ta med alle sammen! :cip:

Quake, jeg foreslår du setter opp hvem som tar med hva på forsida så folk ikke tar med dobbelt opp.

Jeg tar med 3 wiimotes og 2 nunchucks, skriv det. Regner med det ikke er vits i å ha mer enn 4 wiimotes og er det egentlig noen spill man bruker mer enn 2 nunchucks samtidig?

Har egentlig rimelig lite batterier så kanskje noen andre kan fikse det? Jeg har heller lite bra multiplayerspill så kanskje heller noen andre skal ta med spill? Eller om noen andre har like mange kontroller og skal overnatte er det kanskje bedre at de tar med, jeg er ikke sikker på om jeg skal bli over natta.

Quakeulf
23rd January 2008, 00:10
Ok, jeg skal oppdatere det i morgen, nå skal jeg sove. :nya:

Forresten, kan noen ta med jenteklær som jeg kan prøve? Jeg er 180cm høy og slank som en modell (jeg fikk kommentaren "er du klar for skihopplandslaget?" fra legen), og vil gjerne prøve ut hvordan det er å gå med jenteklær. Jeg lånte en bukse og en skikkelig jentegenser fra eksen min en dag jeg var hos henne og klærne mine var blitt våte, og jeg ble overrasket over hvor godt de passet meg. Jeg vil forsøke igjen, for moro skyld. :cip:

Ardisrawr
23rd January 2008, 00:16
Ta med alle sammen! :cip:

Quake, jeg foreslår du setter opp hvem som tar med hva på forsida så folk ikke tar med dobbelt opp.

Jeg tar med 3 wiimotes og 2 nunchucks, skriv det. Regner med det ikke er vits i å ha mer enn 4 wiimotes og er det egentlig noen spill man bruker mer enn 2 nunchucks samtidig?

Har egentlig rimelig lite batterier så kanskje noen andre kan fikse det? Jeg har heller lite bra multiplayerspill så kanskje heller noen andre skal ta med spill? Eller om noen andre har like mange kontroller og skal overnatte er det kanskje bedre at de tar med, jeg er ikke sikker på om jeg skal bli over natta.

Ta med Raymand kanin spillet? :cip: *leavfolksomserraeutnårdespiller*

Ehm, Quakeulf du kan sikkert låne en kjole av meg

Papaya90
23rd January 2008, 00:35
vel hvis vi skal snakke ordentlig singstar, så kan jeg okkupere venninna mi sin singstar collection for den kvelden.
hun har _alt_ som har kommet ut til nå og det er en del kan jeg si dere.. :cip:

Reila
23rd January 2008, 04:22
Pokker ta kaker :gonk:

Men altså.. sett meg opp på kanskje. Jeg må se an hvordan formen er når jeg kommer tilbake fra Sverige, og om jeg har penger.

Forresten trenger jeg sårt hjelp med Illustrator, for så langt har jeg ikke kommet noen vei XD

:todango:

Shiraishi
23rd January 2008, 09:57
Pokker ta kaker :gonk:

Men altså.. sett meg opp på kanskje. Jeg må se an hvordan formen er når jeg kommer tilbake fra Sverige, og om jeg har penger.

Forresten trenger jeg sårt hjelp med Illustrator, for så langt har jeg ikke kommet noen vei XD

:todango:

Bare gi opp den innbilte motstanden!

:dangolink:

Quakeulf
23rd January 2008, 10:26
Ok, Reila er satt opp på kanskje, og så vil jeg gjerne vite hvem som skal ta med noe og hva de tar med, sånn som monomayu har gjort, go go go! :kip:

Ibaru
23rd January 2008, 10:43
Jeg tror jeg er interesert, bare ikke voldta meg.

Nodoka
23rd January 2008, 11:18
Jeg tar med Tekken 5. og laptoppen min.

Papaya90
23rd January 2008, 12:26
Dette får jeg med meg (forhåpentligvis):

2 kakeformer
1 gitar til Guitar Hero
10-12 stk Singstar spill

+ laptoppen min

:hello:

Mita-chan
23rd January 2008, 12:57
jeg skal ta med singstar mic'er og singstar norske hits og pop :nya:

Totoro
23rd January 2008, 13:13
Quake, har du lyst til å prøve miniskjørt? :nya:

Papaya90
23rd January 2008, 13:14
jeg skal ta med singstar mic'er og singstar norske hits og pop :nya:

da tar jeg ikke med meg Norske Hits eller Pop da, men alle de andre :hello:

Mita-chan
23rd January 2008, 13:29
da tar jeg ikke med meg Norske Hits eller Pop da, men alle de andre :hello:

JA:D deal, viss du ikke vil ta med alle da?:P *lat*

Papaya90
23rd January 2008, 13:51
JA:D deal, viss du ikke vil ta med alle da?:P *lat*

lettere for meg om du tar med dine, så trenger ikke jeg ta med alle :cip:
så ta gjerne med alle du har, bare si ifra hvilke så vi ikke får dobbelt. dette gjelder forsåvidt andre også.. :nya:

Mita-chan
23rd January 2008, 13:52
lettere for meg om du tar med dine, så trenger ikke jeg ta med alle :cip:
så ta gjerne med alle du har, bare si ifra hvilke så vi ikke får dobbelt. dette gjelder forsåvidt andre også.. :nya:

Har bare de to"/ men da tar jeg med de=3

Ann Christin
23rd January 2008, 15:09
Ohh.. Hvis jeg kommer kan jeg godt ta med meg baketing. Jeg eeeeeelsker å bake hihihi...

Ryko
23rd January 2008, 15:11
Hvem som nok kommer, men ikke kan love noe:
Nodoka
RYKOOOOOOOOOO~~~~~~~~~!

fetch fox
23rd January 2008, 23:48
Vel, jeg tar da med Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2 te wii. Det er sabla gøy og... vel, bare vent og se^^

Quakeulf
24th January 2008, 11:49
Quake, har du lyst til å prøve miniskjørt? :nya:Ja, men da må jeg ha noen ugjennomsiktige strømper som skjuler beina mine. :sorte:

Ohh.. Hvis jeg kommer kan jeg godt ta med meg baketing. Jeg eeeeeelsker å bake hihihi...Ja, ta med baketing, og sørg for å komme, det er ikke så langt unna og kvelden blir sikkert mye bedre med litt baking. :hello:

Mita-chan
24th January 2008, 12:00
jeg kan bake cookies:D

Pyo
24th January 2008, 12:01
jeg kan bake cookies:D

Og brownies :cip:

Mita-chan
24th January 2008, 12:02
Og brownies :cip:

det kan du bake:cip:

Kokoro
24th January 2008, 12:13
Dere kan bake det til meg dere ^^

Mita-chan
24th January 2008, 12:15
Dere kan bake det til meg dere ^^

:nya: kan bake til alle jeg=3
gleder meg til brownies jeg:nya:

monomayu
24th January 2008, 12:33
EPLEKAKE.:todalink:

BAEK FOR ME! :cip:

Izuma
24th January 2008, 14:57
Njoo... kommer vel mest sannsynlig. Men kan bare være borte i 6 timer, så kommer vel ikke før rundt 4-5 tiden tenker jeg 8D

...I know where you live Quake... :toda:

Quakeulf
24th January 2008, 14:59
Hahaha :cip:

Jeg skal oppdatere førsteposten i denne tråden til helga, så kom med alt dere vil ha med til da! :lur:

Shiraishi
24th January 2008, 16:02
Boller! :sorcerer:

Kiiroikitsune
24th January 2008, 17:53
åååå.....Eg vil vere meeeeed! XD hadde det vert i vinterferien eller påskeferien så kunne eg vert med =P

Pyo
24th January 2008, 18:23
Får ikke lov til å overnatte whatsoever.. Foreldra mine stoler nok ikke på deg, Quakeulf~ Tror de syns du virker som en skummel mann (til tross for det jeg har fortalt dem) :toda:

Også vil ikke muttern ha ekstra folk i huset, så AzZa & padfoot får nok ikke komme :gonk:

Mirashi
24th January 2008, 18:24
Har lyst, men aner ikke om det krææææsjer med noe annet jeg skal... Hum... *Snoke rundt*

Mita-chan
24th January 2008, 18:42
Får ikke lov til å overnatte whatsoever.. Foreldra mine stoler nok ikke på deg, Quakeulf~ Tror de syns du virker som en skummel mann (til tross for det jeg har fortalt dem) :toda:

Også vil ikke muttern ha ekstra folk i huset, så AzZa & padfoot får nok ikke komme :gonk:

NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆI D: Pyo:( skal spørre mine nå *idee*
brb xD

mamma likte ikke helt ideen, men skal se om jeg får overtalt pappa, det blir tøft, men skal prøve med puppyeys, og viss det ikke virker skal jeg spille på at jeg aldri får være med på sånne morsomme ting, og sist gang så var alt det morsomme etter jeg hadde dratt osv:devil:

Pyo
24th January 2008, 18:50
mamma likte ikke helt ideen, men skal se om jeg får overtalt pappa, det blir tøft, men skal prøve med puppyeys, og viss det ikke virker skal jeg spille på at jeg aldri får være med på sånne morsomme ting, og sist gang så var alt det morsomme etter jeg hadde dratt osv:devil:

lykke til! ;w; (jeg har ikke gitt helt opp jeg heller xD)

AzZa
24th January 2008, 19:39
som sagt kommer ikke meg og padfoot, men før eller siden SKAL vi en tur til Oslo-området, så kansje vi får fiksa det slik at vi kan være med på noe annet sosiale greier :3 gjerne tegnegreier, for jeg har sinsykt mye å lære xD

Quakeulf
24th January 2008, 20:42
som sagt kommer ikke meg og padfoot, men før eller siden SKAL vi en tur til Oslo-området, så kansje vi får fiksa det slik at vi kan være med på noe annet sosiale greier :3 gjerne tegnegreier, for jeg har sinsykt mye å lære xDBAAAAWWWWWWW :gonk:

Ok, det var kort frist, og jeg er en fremmed fyr med skumle hensikter, så jeg skjønner det. :whistling:

Men det går sikkert en annen gang. :nya:

AzZa
24th January 2008, 20:45
jeg er en fremmed fyr med skumle hensikter, så jeg skjønner det. :whistling:
det tror jeg ikke egentlig pappa er i tvil om :cip: (betyr ikke at pappa og jeg har samme mening) det skal gå en annen gang :todangonya:

Kokoro
24th January 2008, 20:55
jeg er en fremmed fyr med skumle hensikter

Oi! og enda så tør jeg å komme? :O

Eplekaka
24th January 2008, 22:06
Yayz, venn av Monomayu, kommer sannsynligvis. Eplekakebaking : D

Ardisrawr
24th January 2008, 22:18
Oi! og enda så tør jeg å komme? :O

Flaks for deg er Quakeulf "litt" mer noemal i virkeligheten, enn på internett.

Så bra du kan komme eplekakemedis :cip:

Noen fåreslo å bake pai, kan vi bake *tenke* jordbærpai? [Ikke hvet jeg hvordan det smaker, men sikkert godt siden jeg ikke tåler jordbær^^]

monomayu
24th January 2008, 22:19
Nai, Ardis. EPLEkake og EPLEpai :cip: :nya::nya::nya:

Ann Christin
24th January 2008, 22:26
Har noen av dere prøvd å smiske med at det tross alt kommer en voksen og ikke skummel jente dit? Ikke at jeg skal overnatte, og det er fortsatt ikke sikkert om jeg kommer :p

Ardisrawr
24th January 2008, 22:35
Nai, Ardis. EPLEkake og EPLEpai :cip: :nya::nya::nya:

Isj, gi folket litt variasjon!

Jeg tåler ikke eple heller da, sånn egentlig så funker fett for meg :cip:

Jeg vil btw spille tvister eller hva det heter :kip:

kaede
25th January 2008, 00:35
Spurte om overnatting, fikk blankt nei... ;__; Men komme gjør jeg! KARAOKE!!!!

Pai: Halloo! Blåbærpai! Ingen ved siden av, ingen over!

Og denne gangen vil jeg at spillinga skal starte før! >.>

Quakeulf
25th January 2008, 01:21
Yayz, venn av Monomayu, kommer sannsynligvis. Eplekakebaking : DJeg fører deg opp på lista! :cip:

Mita-chan
25th January 2008, 11:59
Spurte om overnatting, fikk blankt nei... ;__; Men komme gjør jeg! KARAOKE!!!!

Pai: Halloo! Blåbærpai! Ingen ved siden av, ingen over!

Og denne gangen vil jeg at spillinga skal starte før! >.>

Jeg fikk også blankt nei, de likte ikke tanken på overnatting hos en fremmed, og at de ikke kjenner noen :( men jeg fikk gjort sånn at jeg blir lenger da:D

Pyo
25th January 2008, 12:26
Jeg fikk også blankt nei, de likte ikke tanken på overnatting hos en fremmed, og at de ikke kjenner noen :( men jeg fikk gjort sånn at jeg blir lenger da:D

baw :C vi drar ut tida så lenge vi kan da >:3

Mita-chan
25th January 2008, 12:29
baw :C vi drar ut tida så lenge vi kan da >:3

seff:devil: hvor lengee får du være der?

Pyo
25th January 2008, 12:31
seff:devil: hvor lengee får du være der?

har ikke spørt ennå~ Skal gjøre det idag :3 (men først etter at jeg har vært englebarn og rydda rommet mitt :cip:)

Tito Kato
25th January 2008, 13:28
Haha mange som ikke får lov til å overnatte xD
Jeg får lov hvis jeg har lyst ^w^ beggynte med det dere om at jeg ikke gjorde det sist og at jeg snart blir myndig (ikke det at det er noen år til..menne...>.< det fuka hvertfall) og at jeg må begynne med mine egne valg osv.

Tharanee
25th January 2008, 14:52
ååå alt dette høres så moro ut. synd at jeg må passe bruttern den helga ellers hadde vært utrolig moro og se Quakeulf i dame klær.:hello:
jeg får heller være flink jente å møte lydig opp til tegnekveld til onsdag isteden. har endelig kjøpt meg skissebok så nå kan jeg utfolde meg. :sorte:

kaede
25th January 2008, 15:51
Jeg får være til tolv. Noen som må være hjemme senere? (I tilfelle jeg kan få dratt ut tida litt) Og hva som enn bakes hjelper jeg gjerne til med! Si fra om det er noen redskaper som trengs, så skal jeg ta med om jeg har! :3

Quakeulf
25th January 2008, 15:57
ellers hadde vært utrolig moro og se Quakeulf i dame klær.:hello:Jeg er villig til å prøve, fordi jeg er blitt så nysgjerrig. Men ikke forvent allverdens. :cip:

kaede:
Jeg skal føre opp lista over hva folk tar meg seg i førsteposten i helga, i mellomtiden bare les litt igjennom hva folk har sagt de kan ta med seg og skriv nøyaktig hva du kan ta med selv. Jeg må også sjekke hva jeg har av utstyr allerede, for det er jeg litt usikker på akkurat nå.

Kokoro
25th January 2008, 15:59
Haha mange som ikke får lov til å overnatte xD
Jeg får lov hvis jeg har lyst ^w^ beggynte med det dere om at jeg ikke gjorde det sist og at jeg snart blir myndig (ikke det at det er noen år til..menne...>.< det fuka hvertfall) og at jeg må begynne med mine egne valg osv.

Jeg får også lov.. Haha.. Mamma og pappa slutta og styre hvor jeg skulle overnatte så fort jeg fylte 16 xD
Eneste som begrenser meg er økonomi.. Men regningene kommer snart, så får se hvor mye jeg står igjen med da ;)

Jeg er villig til å prøve, fordi jeg er blitt så nysgjerrig. Men ikke forvent allverdens. :cip:

kaede:
Jeg skal føre opp lista over hva folk tar meg seg i førsteposten i helga, i mellomtiden bare les litt igjennom hva folk har sagt de kan ta med seg og skriv nøyaktig hva du kan ta med selv. Jeg må også sjekke hva jeg har av utstyr allerede, for det er jeg litt usikker på akkurat nå.

Jeg har totalt 4 singstar-mikker om det skulle trengs noen ekstra.. si ifra før jeg drar oppover i hvert fall om jeg skal ta de med eller ikke..

Lokenagi
25th January 2008, 16:24
sjekka om jeg skulle jobbe og det skal jeg ikke :D
så jeg kommer vis det ikke er noe annet som kommer i veien.

Quakeulf
25th January 2008, 17:05
sjekka om jeg skulle jobbe og det skal jeg ikke :D
så jeg kommer vis det ikke er noe annet som kommer i veien.Lover du denne gangen? :cip:

edvin
25th January 2008, 21:34
kommer kanskje : D

Drone
25th January 2008, 21:50
Jeg kommer kansje denne gangen. (siden jeg ble tvunget til en lux(us)embuger venn av familien) Hvis jeg får snicha broren min sin måndes kort.

Anayokari
25th January 2008, 22:24
Jeg kommer! ...Har jeg sagt det før? ...Vel uansett, jeg kommer garantert! Hjelper til med hva enn du trenger, bare spør! :nya:

Mita-chan
25th January 2008, 22:51
ok, skal vi se... jeg fikk IKKE overnatte, men jeg får muligens ta toget som går 01.06... det er siste toget som går hjem, så jeg har ikke noe valg :(

men viss det blir flere tegnehelger kan det hende at jeg får lov:nya:

Tito Kato
26th January 2008, 19:17
men du quake... lurte på om du vet no mer om det internettet?
kunne du hvertfall si i fra når du vet noe mer om det..

for jeg tar med pc hvis du får internett, men ekke no vits hvis du ikke har :P
å da kunne det vært greit om vi fikk vite det før kvelden hvertfall^^

kaede: da kunne han ikke sagt det før, eller kunne han :P
det er jo sendt utpå lørdagen allerede^w^

kaede
26th January 2008, 21:08
Det er jo ikke denne helga. Hvis du trodde det da... >.>

Mirashi
27th January 2008, 16:43
Orker ikke lese hele tråden (Beklager dypt elns) Men hvordan er sovemulighetene for oss som bor langt unna? XD

Quakeulf
27th January 2008, 18:14
Det er plass nok til en del personer her. Til og med nå i helga sov det flere folk over hos meg uten problemer, spesielt nå også som vi brukte flere rom å sove på. Men om du mener å overnatte hos andre, bo på hotell/annet, så vet jeg ikke helt. :cip:

Mirashi
27th January 2008, 19:17
Det er plass nok til en del personer her. Til og med nå i helga sov det flere folk over hos meg uten problemer, spesielt nå også som vi brukte flere rom å sove på. Men om du mener å overnatte hos andre, bo på hotell/annet, så vet jeg ikke helt. :cip:

Ah, så man sover hos deg?:nyalink:
Noen forslag til hvordan jeg kan pakke det inn for min mor så hun ikke tror jeg sover hos en psykopat fyr som lurer folk til hjemmet sitt for å drepe dem?:gonklink:

Shiraishi
27th January 2008, 19:30
Noen forslag til hvordan jeg kan pakke det inn for min mor så hun ikke tror jeg sover hos en psykopat fyr som lurer folk til hjemmet sitt for å drepe dem?:gonklink:

Nevn hvor mange som faktisk kommer (og eventuelt overnatter) så høres det mindre skummelt ut. Evt. enda skumlere, mtp gruppevoldtekt og andre ting som blir 18+ bare ved å nevne det her! :gonk: Møt opp på eget ansvar!

Tito Kato
27th January 2008, 20:32

Si at jeg har tenkt til å overnatte, jeg er jo like gammel^^
Er ikke no redd for at han skal voldta meg.... blir nok heller meg som voldtar han ò.ó ... (*peke* henvise til en gif fra froje gang)
neida^.^ han er så snill som en pus... og serlig sterk er han heller ikke xD ..
joooda du er en barsking du, du og foto-fyren med monobryn kjell :P

Eobi
27th January 2008, 21:31
Jeg kommer. Kanskje. Må bare gjøre alle leksene mine for en gangs skyld, for da blir mamma og pappa glad nok til at de lar meg dra på sånt.

monomayu
27th January 2008, 21:35
Si at jeg har tenkt til å overnatte, jeg er jo like gammel^^
Er ikke no redd for at han skal voldta meg.... blir nok heller meg som voldtar han ò.ó ... (*peke* henvise til en gif fra froje gang)
neida^.^ han er så snill som en pus... og serlig sterk er han heller ikke xD ..
joooda du er en barsking du, du og foto-fyren med monobryn kjell :P

prater du om meeeeg? :cip:

Asså, jeg og Quake er BARSKEST! :toda:
Vi skal gå ut i bakgården der og ta en skikkelig fight, me&Quake VS the rest :cip:

Vi er seriøst digre, pumper vaffeljern hver dag :shooplink:
http://i32.tinypic.com/256sfh0.jpg

Damn, hvorfor poster jeg det bildet igjen >_>

Mirashi: Vis dem det bildet så tror jeg bekymringene dems er borte :cip:

Tito Kato
27th January 2008, 22:12
ikke vis dem det bildet!!! da tror de at han er dopa xD...
...ehh ja jeg mener deg... kameramannen^.^

å, qake.. hvor mange har du plass til at overnatter??... save some space for me!!

monomayu
27th January 2008, 22:16
ikke vis dem det bildet!!! da tror de at han er dopa xD...
...ehh ja jeg mener deg... kameramannen^.^

å, qake.. hvor mange har du plass til at overnatter??... save some space for me!!
Just for the record så er det ikke kameramannen, jeg er KAKEMANNEN :cip:
eventuelt eplekake, eplekakemannen eller monobryn :)

Ja, jeg lurer også litt på hvor mange det er plass til, kan hende jeg og Ardis overnatter, avhenger av om vi får lov og om det er veldig gøy å være der hele natta, burde strengt tatt dra hjem og sove, vi har dårlig nok døgnrytme fra før :cip:

Ardisrawr
27th January 2008, 22:39
Nesh, døgnryttmen min er kjempebra den, er bare sunt å legge seg etter tolv++:cip:

Utrolig 15 åringer får nesten lov å overnatte hos en psyko 23åring, med rare fantasier. Mens en som nesten er myndig ikke får lov :toda:

Menmen, somsakt blir kaanskje overnatting. Har tros alt vert der to ganger før.

Lokenagi
27th January 2008, 22:41
Lover du denne gangen? :cip:

hvorfor skal jeg love deg det? jeg var jo der sist gang også ^^

monomayu
27th January 2008, 22:41
Er ikke bare at man legger seg etter tolv, er også litt med det å stå opp 2-3 tida :cip:

Likevel tror jeg det er noen på japani med verre døgnrytme:hello:

Ardisrawr
27th January 2008, 22:54
Er ikke bare at man legger seg etter tolv, er også litt med det å stå opp 2-3 tida :cip:

Likevel tror jeg det er noen på japani med verre døgnrytme:hello:

Påstår du at jeg sitter på japani 03 på natten? :toda:

Foresten, jeg stemmer også for laging av bloberpai. Namme :cip:

Tar noen med tvister, for singstar er teit og gjør vondt i ørene når fjortizzzzzer synger, så vil helst gjøre noe gøy når dere andre pines :cip:

Quakeulf
27th January 2008, 23:11
hvorfor skal jeg love deg det? jeg var jo der sist gang også ^^Du må love at du ikke kommer og så blir det "oh shi- jobb" og så må du gå igjen og alt der der. :toda:

Quakeulf
27th January 2008, 23:16
Noen forslag til hvordan jeg kan pakke det inn for min mor så hun ikke tror jeg sover hos en psykopat fyr som lurer folk til hjemmet sitt for å drepe dem?:gonklink:Si at du skal sove med jevngamle og at det er gøy og kreativt og lærerikt og alt mulig flott og godt med sukker på.

Eller så kan du bare være ærlig og si at det vil bli godt helt til sjettemann satter i gang på deg. :cip:

Men seriøst, hun kan jo ringe meg og alt mulig, og det kommer jo andre folk hit også og min rolle er alt annet enn å sjenke folk drita. Det er jo min leilighet dette her. Det siste jeg vil er at folk spyr på gulvet og herper sofaen min, spesielt når så mange sikkert ikke har hatt så mye erfaring med alkohol (men hva vet vel jeg om andre, og jeg tør IKKE å snakke for meg selv :cip:). Det skal være et rusfritt arrangement og hvis det er noe så kan foreldrene ringe meg hele kvelden.

kaede
27th January 2008, 23:20
ÅH! Så gøy det blir! Mange som kommer denne gangen! >_< Twister is good! So is blåbærpai og karaoke! Men hvor skal vi gjøre alt...?

monomayu
27th January 2008, 23:20
Påstår du at jeg sitter på japani 03 på natten? :toda:

Foresten, jeg stemmer også for laging av bloberpai. Namme :cip:

Tar noen med tvister, for singstar er teit og gjør vondt i ørene når fjortizzzzzer synger, så vil helst gjøre noe gøy når dere andre pines :cip:

Jeg sa ingenting om å sitte på japani kl. 3 på natta? :hello:
Busted? :cip:

det heter ikke "blober" ardis, det heter blåbær :todangonya:

Kan vi ikke heller bare droppe hele singstar-opplegget eller legge det til da vi er ute og spiser? :toda: (og det heter også TWISTER, W ikke v :))

Mirashi
27th January 2008, 23:30
Muttern er på gli :cip:

Quakeulf
27th January 2008, 23:51
ÅH! Så gøy det blir! Mange som kommer denne gangen! >_< Twister is good! So is blåbærpai og karaoke! Men hvor skal vi gjøre alt...?Vi får bruke begge rommene! Prosjektor på det ene rommet, og TV i det andre. :hello: Gøy skal det faen meg bli. :nya:

Muttern er på gli :cip:Så bra!!! Gjør sånne flinke ting som å rydde etter maten, vaske opp, stvøsuge og vær generelt sett englebarn så får du sikkert litt ekstra lommepenger i tillegg! :lur:

Førsteposten er oppdatert! Sjekk om alt er riktig, hvis det er noe som mangler/noen feil så si i fra!