PDA

View Full Version : Hvit ting som stirrer på deg... stirrer... stirrer..

Saixl
11th January 2008, 12:07
Midler som er brukt : Photosopp, Wacom tablet.
Tid brukt: Umz.. 2 timer?
En kort forklaring av tegningen/fotografiet/maleriet: Å gud, nei dette vet jeg ikke.. Begynte å tegne en slange m/shorts, og endte opp med hvit ting som ser ondt på meg.
Referanser: Noep.

http://img179.imageshack.us/img179/5945/kingwinternj5.png

Den skulle egentlig ikke ha hender, så de prøvde jeg å fjerne, men jeg hadde brukt for mange layers, så det ble mislykket, så jeg gjorde det beste utav det - prøvde i alle fall.

Jeg tegner aldri slike skumle ting, og jeg kan jo selvfølgelig ikke å tegne dem, så ja, ting er på feil plass og ulogisk osv, men guess what - lisa bryr seg ikke ._. lisa er for dum.

ANYWAYS.
:shuriken:

Silk
11th January 2008, 12:09
Litt vel "blurry", men ellers syns jeg den er nydelig:)

Sensei
11th January 2008, 12:12
Oh, den var stilig, synes jeg.

Ser ut som en gammel, hårete drage = Tøff. Finnes det en større versjon? Kunne tenkt meg å sett hvordan den så ut litt større. :)

Saixl
11th January 2008, 16:20
There is no bigger version.

:cip:

Sassy thinks it's stylish.

:nya:

I shalt remember to not blurify next time.

-nodnod-

Salamander
11th January 2008, 16:30
Nydelig. Synes det var skikkelig fint med den pelsen eller hva det er. Man får liksom følelsen av at det er noe mykt og kosete noe, selv om det stirrer på deg.

Edit: Nå min skrivebordsbakgrunn^^ Bare syn den blir så merkelig når man prøver å forstørre den.

Saixl
11th January 2008, 17:32
Whee :3

Jeg har ikke noen større versjon, den ble overskrevet ._.

Skal huske å ikke gjøre det neste gang.

:cip:

Cyazu
11th January 2008, 18:03
Av en eller annen grunn kommer jeg nå til å få traumer når jeg går i skogen om vinteren. :cip:

Men ellers fin, me likes it blury.

Kiyu
11th January 2008, 18:55
Jeg har alltid hatt sansen for fargen hvit : D It's such a pure color :3
But that really is a gorgeous creature. It's a shame you don't have it in a bigger resolution :[

Saixl
12th January 2008, 08:19
Yesyes D:
*slå seg selv for å ha overskrevet større fil*
Gah.
Neste vinter. -nodnod-

*tegner slike vinterkreaturer maks en gang i året, for jeg er heller ikke begeistret for hvitt :cip:*

Det skulle egentlig være en blå slange med shorts.. Og bare det er jo latterlig nok :cip:

Cyazu
12th January 2008, 19:59
Tegn en muffetunk i badebukse da. :shoop:

Saixl
12th January 2008, 22:42
En muffetunk?.. Hmm, skal tenke på det :3

Narutard#1
19th January 2008, 20:20
Du er flink til å male i Photosopp :D

Saixl
19th January 2008, 21:33
Slik går det når man har et fembinds sopp-oppslagsverk i bokhylla, with photos. :cip: