PDA

View Full Version : Treff Tegnehelg laurdag 19. januar?

Quakeulf
7th January 2008, 14:37
OPPMØTE 14:00 PÅ OUTLAND ØSTBANEHALLEN

Jeg fikk i fjor en e-post fra en jente som hadde vært på Daysuh-cawn 2 og spurte meg om ikke vi kunne ha en tegnehelg hos meg siden hun bor i Horten og ikke får kommet seg på tegnekveldene. Jeg syntes jo dette ville passe meget bra og nå spørs det bare om det passer for flere? :hello:

Nå har jo mange av dre vært hjemme hos meg så dere vet litt hvordan jeg har det og hvordan det står til med plassen. Det ble litt trangt på juleverkstedet, men det betyr ikke så veldig mye om vi også kan bruke kjøkkenet.

Forslag til ideer osv. er også veldig flott å få! :sorcerer:

De som kommer:
Meg (duh)
Line (fra Horten)
Dadaff :cip:
Ryko

De som kanskje kommer:
Howl
Kongen
Papaya90
Ardisrawr
Monomayu
Nattfall
Mita-chan
Lokenagi

Meld dere på nå, så kan jeg få se om jeg kan få sneket meg med en av prosjektorene som vi har her på jobben, sånn at vi kan få litt plenumslæring også om folk vil ha. :lur:

Howl
7th January 2008, 14:39
Maybe it will work this time.

Sett meg på en kanskje-liste.

Dadaph
7th January 2008, 15:44
Waii nøt?
Jeg kommer om ingenting kommer i veien.

Papaya90
8th January 2008, 01:54
hm tja jeg får vel være med på dette siden jeg ikke får kommet på noen av de andre tegnekveldene :nya:
men sett meg foreløpig opp på kanskje ^^

kaede
8th January 2008, 15:02
Hva mener du med "tegnehelg" da? Mer info plizz! Jeg har så kjipe foreldre... v__v

Nodoka
8th January 2008, 15:06
Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan men jeg skal se på det.

Ardisrawr
9th January 2008, 14:13
Er dette begge dagene ? For på Lørdag skal jeg til en venn av meg [over elva xD bah, nærme ><]

Jeg kan på søndag da^^ kan kanskje stikke innom en tur på lørdagen men tviler xD

Kanskje jeg parkerer kjærsten min på tegnekvelden :cip: sleeeemt
Det er han som tegner monobryn-Kjell så vær snill mot han xD

Quakeulf
9th January 2008, 15:38
Hva mener du med "tegnehelg" da? Mer info plizz! Jeg har så kjipe foreldre... v__vAt det blir sånn tegning på lørdag + søndag, og man kan bestemme om man vil bli over natta eller komme tilbake neste dag eller bare være der en av dagene eller en umulig kombinasjon av alt.

Det blir omtrent som en vanlig tegnekveld altså, bare at den varer mye lenger, og så blir det mat osv. også og mulighet for å gå ut og spise og kanskje gjøre litt andre, inspirerende ting også. :sorcerer:

Ardisrawr
9th January 2008, 17:32
Da kommer jeg mest sannsynlig innom en av dagene^^ enten med eller uten kjærste xD

Shippuuden-08
9th January 2008, 19:11
Trukke det du!! I og med at jeg ikke skjenner deg, og at å dra til ''en fremmed person'' ikke høres smart ut for min del...^^;

kaede
9th January 2008, 19:43
Quaker'n er veldig snill! :kiss: Dessuten ser du jo hvor mange som har meldt interesse, jeg kjenner i hvertfall ikke til noe hemmelig plott for å voldta mindreårige, og jeg har vært på besøk hos Quaker'n før! ^__~

(Hvis du syns det er skummelt kan man jo alltids ta med en venn!)

Yoshire
9th January 2008, 20:14
Innvandere folk som man såvidt kjenner sine hus?
Sikkert.

Tito Kato
9th January 2008, 20:14
men hva om han voldtar vennen også?!? :O
neida... topic:
Høres jo moro ut da, men jeg tegner for det meste på lengde med strek menn -.-
ikke noen "manga god" i meg akkurat...
hadde nesten garantert medt meg på, men blir nokk ikke så gøy hvis ALLE andre tegner sånn derre ûber gode tegninger.. -.-'

Me: Heey lookie...
Random: Mwahahahah......ehh... serious?... ah god! Mwahahahhahah
me: ....*buhuu* ....*sniff*... me.. think..it's..*sniff* good!!!....*buhuu*

Zabuza.Tobi_er_heftig
9th January 2008, 20:16
kan ikke har konfirmasjons møte:gråte:

Ardisrawr
9th January 2008, 20:38
hadde nesten garantert medt meg på, men blir nokk ikke så gøy hvis ALLE andre tegner sånn derre ûber gode tegninger.. -.-'

Mine tegninger er på det nivået og jeg skal mest sansynlig dit xD

Ryko
9th January 2008, 21:39
jeg kan tegne runde chibier som ser ut som misfostra pærer. Men jeg vil så veldig komme. quakeulf, du er bare best. Makan til en engasjert og hyggelig person har jeg aldri møtt før.
Men jeg er phail i tegning, men jeg vil gjerne lære hva som helst. Jeg liker å lære, bare det er utenfor skolen :cip:

kaede
9th January 2008, 21:48
men hva om han voldtar vennen også?!? :O
neida... topic:

Me: Heey lookie...
Random: Mwahahahah......ehh... serious?... ah god! Mwahahahhahah
me: ....*buhuu* ....*sniff*... me.. think..it's..*sniff* good!!!....*buhuu*

Er nok litt over strekmann-nivå selv, men allikevel trenger man ikke tegne store ting for å komme! ^__^ Sist gang det var tegnekveld endte jeg opp med karikert Elvis, vulkan med smilefjes, fisk og transvestitt, og det vil jeg vel ikke akkurat si at kan regnes som uber på noen måte...
Tegnekveld er altså mest en unnskyldning for å være sosial med andre ord, og hvis du er interessert i å lære om datategning er jo det også en fordel! :kip:

Papaya90
10th January 2008, 10:03
jeg gleder meg mest til å lære av uber-illustrator skillsene til quakern :nya:
så du skal ha prosjektor plenum læring quakeulf? da er vel egen pc smart kanskje..? hva med blyanter/penner og papir, tar vi med det selv? :3 *noob på tegnkvelder*

bare å komme selv om man ikke er så god til å tegne vel! XD
god del av poenget er å være sosial (+ å lære mer om tegning) :P

Tito Kato
10th January 2008, 16:32
greit.. sett meg på kanskje listen da^^

Kommer sannsynlighvis, men alt kan jo skje :P

Ryko: Pære-chibier...hmm.. dette må du lære meg xD

Ryko
10th January 2008, 21:58
greit.. sett meg på kanskje listen da^^

Kommer sannsynlighvis, men alt kan jo skje :P

Ryko: Pære-chibier...hmm.. dette må du lære meg xD

you have much to learn *clenches fists* the training shalst begin at Quakeulf's residence.

Men ja, jeg tror jeg "kjøper" ned Illustrator jeg, så jeg er beredt!

Howl
10th January 2008, 22:11
At det blir sånn tegning på lørdag + søndag, og man kan bestemme om man vil bli over natta eller komme tilbake neste dag eller bare være der en av dagene eller en umulig kombinasjon av alt.

Det blir omtrent som en vanlig tegnekveld altså, bare at den varer mye lenger, og så blir det mat osv. også og mulighet for å gå ut og spise og kanskje gjøre litt andre, inspirerende ting også. :sorcerer:

I vote for grandiosa... det er tross alt lørdag.

Drone
12th January 2008, 23:51
Jeg vil!!! Menne... god til og tegne? Ehh... Nei!:nei: God til å Herme andres tegninger? Ja :nya:

Skal se om jeg får med meg Ikendo... Siden hun også trenger seg en luftetur... pluss at jeg kan stjele hennes tegneferdigheter! :ja:

*oppspillt på tegnekveld*

Menne jeg kom plustselig på... Jeg vet ikke hvor Quakeulf bor... -.-''

Tito Kato
13th January 2008, 01:47
Menne jeg kom plustselig på... Jeg vet ikke hvor Quakeulf bor... -.-''
jaa... ikke jeg heller egentlig..

Arrangere noe møte greier et sted?? kanskje i nærheten av oslo s?
hadde vært lurt hvertfall ^.^
__________________________________________________ ______________

* lure på hva jeg hadde gjordt hvis jeg kom til oslo og sa til meg selv " Nå bærer det bort til quakeulf!"* ... hmm tenkte det ville være morsomt å skrive noe sånt.. menne.. nå virker det bare dumt -.-'

Drone
13th January 2008, 01:53
Hehe.. Ja menne, Outland ved Oslo S pleier og være det møtestedet som er for den kanten av byen. (i hvert fall var det det til Desucon 2) Kanskje vi kan møtes der og en som vet veien kan møte oss der og vise veien til Quakeulf...

fiiup
13th January 2008, 04:06
hm. høres interessangt ut.
Hva er det som skal tegnes da?

Ryko
13th January 2008, 11:08
Quakeulf kan møte oss ved outland, det gjorde han på juleverksteds treffet óg. Men vi må unngå det vi hadde forrige gang at folk ikke helt vet hvor de skal gjøre av seg når vi skal møtes. Mange her som ikke har sett hverandre før og vi må finne en måte for at alle kan kjenne igjen hverandre. Hva med om vi møtes ved de sitteplassene like ved Outland, litt lenger ned, med de krakkene.

Og en ting til, det blir vel gåing og spising ved et utested? Er keen på å kose meg glugg ihjel med litt god mat. For de som ikke har med mye penger, kan man jo arrangere en eller annen løsning kanskje

Drone
13th January 2008, 11:15
Enig med Ryko! Vi må ha et sted vi møtes ca-ish ved outland på Oslo S for oss som ikke vet hvor Quakeulf bor. -.-''

Ryko
13th January 2008, 14:14
Enig med Ryko! Vi må ha et sted vi møtes ca-ish ved outland på Oslo S for oss som ikke vet hvor Quakeulf bor. -.-''

og "for oss som ikke vet hvor quakeulf bor" så mener du vel alle. jeg har vært hos han, men husker ikke litt hvor han bor. Men ummm. Bare en liten ting, jeg kommer vel til å sitte på en av krakkene med en MacBook Pro oppe, så jeg er gjenkjennelig. Jeg kommer til å være der litt før det begynner =)

Quakeulf
13th January 2008, 19:45
jeg gleder meg mest til å lære av uber-illustrator skillsene til quakern :nya:
så du skal ha prosjektor plenum læring quakeulf? da er vel egen pc smart kanskje..? hva med blyanter/penner og papir, tar vi med det selv? :3 *noob på tegnkvelder*
Her får du svar (http://forum.japani.no/showthread.php?t=8973)! :sorcerer:

Jeg satser på prosjektor, ja, men jeg får se!

monomayu
13th January 2008, 23:30
Som Ardis sa så kommer jeg mest sannsynlig :santa:
Sett meg på kanskje! :sorcerer:

Jeg kan ikke bidra med stort når det gjelder tegning for hånd though xD
Evigheter siden jeg har drevet med det :P

Men hvis noen har en datamaskin med PS så kan jeg vel sikkert få til noe:on2long:

Oh well, kanskje jeg kan prøve å lære meg noe tradisjonell tegning hvertfall :3

Kan vi ha eplekakebaking? :D
Da SKAL jeg komme, uten tvil:wow:

Quakeulf
14th January 2008, 13:09
Eplekake, eller eplepai? Å lage eplepai komplett med rutemønster på toppen er fantastisk. Det kan vi gjerne ha. :nya:

Ryko
14th January 2008, 14:17
seriøst. jeg er så drit forvirra. Hvorfor har du to threads med tegneting på? er begge to gyldige siden begge er aktive? *curses*
Så det blir tegnekveld hos deg på lørdag, og sub-scene blir det ikkeno av? *dør av self-noobification*

Quakeulf
14th January 2008, 16:32
Det blir både. Dette er i tillegg til tegnekvelden, fordi enkelte ikke kan komme seg dit på onsdagene. :lur:

monomayu
14th January 2008, 16:38
Eplekake, eller eplepai? Å lage eplepai komplett med rutemønster på toppen er fantastisk. Det kan vi gjerne ha. :nya:

Ikke eplepai, SKIKKELIG EPLEKAKEE!^^ *drool* (ja, jeg er besatt av eplekake :nya:)
Sånn som den her omtrent:
http://www.matoppskrift.no/images/artikler/eplekake_ny.jpg

Om noen fler hjelper til kan jeg sikkert lage jeg :nya:
Jeg er visst flink til det ifølge Ardis^^ selvom jeg suger på matlaging egentlig, så om den blir god er rimelig random :riight: :ikkemeg:
Men er veldig enkelt å lage da :]
Og med is til er det himmelsk! :kip:

Men eplepai er sikkert godt det også da, tror aldri jeg har smakt det :forvirra:

Edit:
Og jo Ryko, kan ikke du lage curry? :nya:
Den jeg smakte hos deg var rimelig god, var en grunn til at jeg smakte på alle fire porsjonene :ikkemeg:

Dadaph
14th January 2008, 17:34
Sånn eplekake må være noe av det beste som finnes :3

monomayu
14th January 2008, 17:46
Jey, en ny eplekakebror :nya:

Edit:
Legger ut oppskrift på eplekake her i tilfelle det blir eplekakebaking.
Så har jeg den på nett og slipper ta den med på ark :)
tok den i en spoilertag så den ikke tar så mye plass og oppmerksomhet :stuart:

Eplekake

Ingredienser:
150 gram smør eller margarin
2 1/2 dl sukker
3 egg
3 1/2 dl hvetemel
1 teskje bakepulver
3 syrlige epler
1 1/2 ss sukker (til å blande med kanel)
1 1/2 teskje kanel

Fremgangsmåte:
Rør smør og sukker hvitt og rør inn ett egg om gangen.
Bland mel og bakepulver og rør det i smørkremen.
Fyll røren i smurt og melet form.
Skrell eplene og skjær hvert av dem i 8 båter.
Rull dem i en blanding av sukker og kanel og stikk dem ned i kakerøren.
Dryss resten av kanelblandingen over.

Stek kaken på nederste rille ved 175 grader i 45-60 min.

La den hvile litt og NYT! :nya:

Men om dette skal bli noe må Quakeulf kjøpe kvalitets-epler (Pass på at de er syrlige, søte epler er ikkeno godt i eplekakeO_O)
også trenger jeg frivillige til å hjelpe den kløna jeg er med å bake :link:
Jeg regner med du er med Dadaph?:sorcerer:

Papaya90
16th January 2008, 15:48
jeg får vel drasse med deg laptopen for å lære av høytopplæringen til quakeulf da :nya:

eplekake er et must, og jeg kan sikkert hjelpe deg, monomayu :hello: har da laget en del kaker før :cip:

Tito Kato
16th January 2008, 15:59
Hmmm.. jeg kan sikkert hjelpe... menne.. jeg vil smake -w- : Drool :

Å..ja.. quke.. hvor lenge varer det utover søndagen??

når skal resten dra ditt?? tror det blir kjedelig hvis alle kommer på lørdagen og bare noen få på søndagen.. tenker selv at jeg tar en tur på lørdagen!!

monomayu
16th January 2008, 16:12
Jey, kanskje vi skal bake to eplekaker da? :cip:
Også må vi ha is, masse is :nya:

Pia, du trenger vel ikke kalle meg monomayu :cip:
Eller husker du ikke navnet mitt? :link:

Nattfall
16th January 2008, 17:49
Er mulig jeg blir slept med på lørdag, så sett meg opp på kanskje-lista enn så lenge.

Ryko
16th January 2008, 20:41
Er mulig jeg blir slept med på lørdag, så sett meg opp på kanskje-lista enn så lenge.

Sett henne på "garantert til å komme"-lista, for jeg sleper henne med. Og hun tar antageligvis med seg sin søster også :todangonya:
så hun sleper sin søster og jeg sleper henne... Det kan funke funky

Btw, er det en requirement med laptop ( MACBOOK PRO!!!)?

monomayu
16th January 2008, 20:45
Har du photoshop på din Ryko? *mene å huske at det ikke var tilfellet*
Jeg kan ta med en kopi til deg om jeg har rett :cip:
Dersom jeg får låne den litt selvfølgelig :nya:

Jeg kunne tatt med laptop'en min, men frister ikke så veldig. En crappy skole-pc x]
Skulle fått brukt iMac'en, men den er I bestefall slepbar :gonk:

Ryko
16th January 2008, 20:53
Har du photoshop på din Ryko? *mene å huske at det ikke var tilfellet*
Jeg kan ta med en kopi til deg om jeg har rett :cip:
Dersom jeg får låne den litt selvfølgelig :nya:

Jeg kunne tatt med laptop'en min, men frister ikke så veldig. En crappy skole-pc x]
Skulle fått brukt iMac'en, men den er I bestefall slepbar :gonk:

hehehe slepbar er brukbart. Men ummmm

Tror jeg har photoshop på PCen et sted som er for Mac. Men, jeg sliter sånn med å installere programmer på Leopard. Finnes nesten ingen miniiso for dem, bare mye surr. Men *kaste stein på* du må fortelle meg hvordan du så star wars med bokstaver btw.

Men du må nesten drasse med deg iMacen din da. Vi trenger alle maskinene vi kan få tak i tenker jeg

monomayu
16th January 2008, 21:02
Den veier sju kilo, jeg har ikkeno å ha den i :toda:

Forventer du at jeg skal ta den under armen på toget? :cip:

Miniiso? Det er lett å installere programmer vel?

-dobbeltklikk .dmg-fil
-da mountes den som en disk
-trykk på installeren eller dra .app-fila (programmet) til applications/programmer

Easy as pie:nya:

Edit:
Oh, og når det gjelder ASCII Star Wars: skriv "telnet towel.blinkenlights.nl" i Terminal.

Shippuuden-08
16th January 2008, 21:04
Tror ikke det...^^; Må nok ta det kloke valget for min del..xP
Bedre å være sikker enn ikke å være det...så..jah....

monomayu
16th January 2008, 21:06
Hva prater du om? o______O

Papaya90
16th January 2008, 22:42
monomayu is the great André :nya:

2 eplekaker må det vel bli.
og jeg kommer garantert på lørdagen hvertfall.
*pakke ned pc med adobe-pakka* :hello:

til quakeulf: oppdater førsteposten så vet vi hvor mange som kommer :toda:

monomayu
16th January 2008, 22:48
Your memory is sharp my friend:todangonya:

Jepp, en til meg og en på deling til resten :nyalink:

Gah, hvorfor-hvorfor, HVORFOOR kjøpte jeg meg ikke en macbook istedet for iMac :shoop:

Også fordi jeg er en selvgod jævel putter jeg på mine egenproduserte smileys :on2longlink::kiplink::shooplink::sortelink:

Dadaph
17th January 2008, 00:24
Håper det er plass å breie seg litt ut på A3? Jeg har faktisk noe jeg jobber på nå(skisset i hele dag) som jeg vil tegne opp såpass stort. Blir neppe tusjing(da den delen er noe jeg foretrekker å gjøre i fred og ro), men greit å få unnagjort alt det andre.

Bør vel få en plan om hvor/når man skal møte også, jeg aner ikke nøyaktig hvor Quakern bor.

Shinke
17th January 2008, 00:59
Der det er eplekake er det Shinke! =D

Reila
17th January 2008, 01:07
Kake~.. ;;
Om jeg finner ut at jeg skal ta meg råd til det og ta meg en tur, så melder jeg meg frivillig til å lede flokken fra Oslo S til Quakeulf :cip:

Med mindre jeg får fiksa jobb i morgen og folka skal ha meg til å jobbe allerede i helgen :gonk:

Som om jeg ikke har vært nok i Oslo i det siste..

Shiraishi
17th January 2008, 01:24
Jeg hadde vært der om jeg ikke hadde fått besøk hele helgen. Skal bygge PC og slikt. :/

monomayu
17th January 2008, 07:12
Der det er eplekake er det Shinke! =D

Damn, enda fler å dele med:gonklink:
Vel, vi får vel bake 2-3 kaker da også tar jeg en alene :ciplink:

Papaya90
17th January 2008, 09:37
så bra at det kommer folk :nya:
tja men da får vi bare lage masser av eplekaker så det blir nok til alle :cip:

André, tenker du over hva vi trenger av ingredienser til eplekaken..? quakeulf har nok ganske mye av det vi trenger i skapene sine et sted :hello:

Nodoka
17th January 2008, 09:48
meh har jeg i det hele tatt sagt at jeg kommer?

Jaja jeg kommer. Og kommer nok til å jobbe med mangaen til konkuransen og Rave konkuranse tegningen.

Desuten er eplekake bare god uten epler :toda:

Edit:
Jeg så igjennom tråden men fant ikke noe klokkeslett...

Mita-chan
17th January 2008, 10:22
Du kan sette meg på kanskje lista :nya: , og da drar jeg med meg Pyo og muligens en annen vennine :hello:

monomayu
17th January 2008, 10:23
så bra at det kommer folk :nya:
tja men da får vi bare lage masser av eplekaker så det blir nok til alle :cip:

André, tenker du over hva vi trenger av ingredienser til eplekaken..? quakeulf har nok ganske mye av det vi trenger i skapene sine et sted :hello:

Jeg la ut oppskrift på forrige side under en spoilertag.

det vi trenger for en eplekake er:

150 gram smør eller margarin
2 1/2 dl sukker
3 egg
3 1/2 dl hvetemel
1 teskje bakepulver
3 syrlige epler
1 1/2 ss sukker (til å blande med kanel)
1 1/2 teskje kanel

så Quake, sørg for å ha det dobbelte/tredobbelte av det som står der, k? :kiplink:

Jo, også må vi ha is, men vi kan jo eventuelt gå på butikken og kjøpe det på lørdag, spleise om quake ikke har råd til alt :ciplink:

Edit:
Jeg tror jeg tar med meg laptop (the crappy one :toda:) og speilrefleksen min, må dra rett fra skolen på fredag så har ikke stort valg med pc'en uansett :cip:

Men Quakeulf, vi må snart få mer info om klokkeslett osv. :cip:

Drone
17th January 2008, 17:30
Bad news guys! Kan ikke komme alike vell.... :gråte: Skal(blir tvunget) til en "long lost friend" fra Luxemburg... :gråte: Vil på tegnekveld!

Shiraishi
17th January 2008, 17:51
Bad news guys! Kan ikke komme alike vell.... :gråte: Skal(blir tvunget) til en "long lost friend" fra Luxemburg... :gråte: Vil på tegnekveld!

Duh! Ta vedkommende med på tegnehelg, da vel! :toda:

Quakeulf
17th January 2008, 18:34
Argh, det er torsdag allerede. :gonk:

Ok, som jeg sa på tegnekvelden, folk kan bestemme når de vil komme, men det begynner 14:00!

monomayu
17th January 2008, 21:35
men har du ingrediensene til eplekake quake? :nyalink:
Eventuelt kan du kjøpe inn?
Eller skal vi andre spleise ellerno? :todango:

Howl
17th January 2008, 22:21
nei, jeg har glemt hele greia. Jeg må huske å spørre i morgen, fordi jeg må uansett til oslo for å kjøp noter, så kanhende det går.

Ryko
17th January 2008, 23:07
Argh, det er torsdag allerede. :gonk:

Ok, som jeg sa på tegnekvelden, folk kan bestemme når de vil komme, men det begynner 14:00!

klokken 14:00 og det heter tegnekveld o.o
Håper da den varer 10-12 timer da :dangopocky:
Men du driver å underviser mest i illustrator? så d er anbefalt å "kjøpe" ned illustrator, og ikke gå med photoshop?

monomayu
17th January 2008, 23:09
Last ned CS3 Design premium da :cip:
Jeg for min del har en lovlig versjon x3 (for PC'en hvertfall *host*)
Skolen gir ut til alle som trenger^^:ciplink:

Papaya90
18th January 2008, 02:05
arg arg.. fant ut at jeg har dobbeltbooket meg selv på lørdag..
men siden tegnekvelden starter allerede kl 14 så kommer jeg dit først :hello:
(men drar igjen etterhvert utover kvelden..)

jeg vet heller ikke veien til quakeulf :cip: noen som vil være guide for meg og andre fortape sjeler? :nya: (som nevnt tidligere så kan man "møtes" på outland og ta følge opp kanskje..?)

Ryko
18th January 2008, 08:32
arg arg.. fant ut at jeg har dobbeltbooket meg selv på lørdag..
men siden tegnekvelden starter allerede kl 14 så kommer jeg dit først :hello:
(men drar igjen etterhvert utover kvelden..)

jeg vet heller ikke veien til quakeulf :cip: noen som vil være guide for meg og andre fortape sjeler? :nya: (som nevnt tidligere så kan man "møtes" på outland og ta følge opp kanskje..?)

jeg og noen venner vil møte opp der. og igjen. hvor utenfor outland møtes vi?

Ardisrawr
18th January 2008, 09:07
Howl: hvaforslgs noter? :cip:

14.00 Outland eller Quakeulf?

hm, ryko hva med å møtes ved plakatene utenfor outland, er alltid noen på benkene xD Er man der klokka to og jeg har klart å stå opp. Er det bare å se etter en jente med pannelugg og røde klær xD

Nodoka
18th January 2008, 09:43
Jeg kommer vel til å sitte etteler annet sted der med laptopen min.
Tviler på at jeg forsover meg så... Håper på å være der i 1 tiden.

Lokenagi
18th January 2008, 11:12
jeg kommer senere utover dagen vis jeg kommer.

Reila
18th January 2008, 12:55
Jeg tror jeg desverre må melde pass denne gangen D:

(Med mindre noen vil spandere busspenger på meg XD)

Nodoka
18th January 2008, 12:56
Jeg tror jeg desverre må melde pass denne gangen D:

(Med mindre noen vil spandere busspenger på meg XD)

Hvor mye er det for bussen?

Reila
18th January 2008, 12:58
Hvor mye er det for bussen?
80 eller 90 per veg, litt sånn avhengig av hvilken jeg tar~

Quakeulf
18th January 2008, 16:30
Noen spons Reila med noen penger, hun er en beib bare så det er sagt. :hello:

Det blir oppmøte på Outland klokka 14:00!!!

Nodoka
18th January 2008, 16:31
Jeg kan liksom sponse en vei... Men ikke noe mer en det desverre

Shiraishi
18th January 2008, 17:12
80 eller 90 per veg, litt sånn avhengig av hvilken jeg tar~

Det blir jo litt vanskelig å spandere billetten til Oslo. :cip:

Reila
18th January 2008, 17:18
^Ja, sant nok 8D

Har riktignok penger til én vei, men det er så og si alt jeg har av penger, så jeg tror nok jeg heller sparer de pengene og dropper å dra innover uansett : P (Med mindre jeg får lønninga mi i løpet av kvelden, noe jeg egentlig tviler på)

Shinke
18th January 2008, 17:37
Kom igjen no Reila! Ordner Nodoka ene veien, så kan jeg ordne den andre! :D
Kom kom kom kom kom kom KOM! :toda:
Så har du 90 kroner å kjøpe kebab, candy, og rom for! :3

Shiraishi
18th January 2008, 18:12
Kom igjen no Reila! Ordner Nodoka ene veien, så kan jeg ordne den andre! :D
Kom kom kom kom kom kom KOM! :toda:
Så har du 90 kroner å kjøpe kebab, candy, og rom for! :3

Jeg kjøper den derre kube dingsen til deg hvis du kommer. Ikke sikker på om jeg selv har tid til å stikke innom, men det er en annen sak. :p

Reila
18th January 2008, 18:19
Var da fælt som folk skulle bribe meg til å komme da XD (ikke at jeg har noe i mot det, liksom :hello: )

Men jeg skal høre med farsan om han kan sponse meg med et par kroner, siden folk faktisk er så desperate etter å ha meg der så de gir meg ting : P (og jeg blir virkelig presset av et visst matprodukt :gonk: )

Mita-chan
18th January 2008, 18:34
Jeg stemmer for (dun-dun-dun) KARAOKE(sp?)
jeg har singstar viss noen har playstation=3

Shinke
18th January 2008, 18:50
yay! :D Et visst matprodukt burde bli diplomat! ^_^

Reila
18th January 2008, 19:31
yay! :D Et visst matprodukt burde bli diplomat! ^_^
Ikke alle kan kjøpes, vettu ;x

(I hvertfall ikke like enkelt som meg XD)

kaede
18th January 2008, 23:35
Jeg stemmer for (dun-dun-dun) KARAOKE(sp?)
jeg har singstar viss noen har playstation=3

OMG! Karaoke! Ultimat win forever! You bring! Or I kill you!!!!! O__O; Ehm... Eller jeg blir i hvertfall litt lei meg? :link:

Mita-chan
18th January 2008, 23:50
OMG! Karaoke! Ultimat win forever! You bring! Or I kill you!!!!! O__O; Ehm... Eller jeg blir i hvertfall litt lei meg? :link:

viss jeg kommer kan jeg ta med singstar og mic'er, men trenger en playstation å spille på, orker ikke dra med meg dem på toget -__-"

kaede
18th January 2008, 23:54
Såå.... Noen som har playstation?! :sortelink: *Vifte vilt med pistol... Eller sverd da....*

Mita-chan
19th January 2008, 00:05
bare lurte, men hva skjer med mat, hørte noe om en eplekake:nya:

Papaya90
19th January 2008, 01:27
eplekakeR kommer :nya:

men man burde vel få seg noe mat utover dagen også.. vel det kan man jo se på når man er der :cip:

Dadaph
19th January 2008, 01:34
14 på Outland, okilidokili.

Mita-chan
19th January 2008, 11:25
vi kunne bestilt pizza:D

Ryko
19th January 2008, 11:30
kinesisk restaurant ftw!
der vi var på juleverkstedet =D

Lokenagi
19th January 2008, 11:30
kinesisk restaurant ftw!
der vi var på juleverkstedet =D

lol nei det tar 10 år og betale.

Reila
19th January 2008, 11:31
Kinesisk.. :nya:

Tito Kato
19th January 2008, 11:55
bestille pizza! enkelt... og godt da ^w^
menne...hvis det blir karaoke..... såå....kanskje den lille stjernen i meg også våkner :D
Møter vell opp på outland kl. 14 jeg også da^^

Skal ta over kvelden med mine utrolig dårlige chibier ò.ó Muhahahhaha !!

Ja,ja,ja... ikke no pc cheating på meg assa! Ekte pappir og blyant.
btw: ... pass dere for yo-yo'en min xF ekke veldig flink.. menne øvig gjør jo mester..right?
(Lover å ikke prøve meg på noen triks altså!.. så bare ta det rolig quake^^)

Ryko
19th January 2008, 11:55
lol nei det tar 10 år og betale.

men det var jo pure underholdning da. :djevel:

Men hvor lenge vil det vare? det heter jo tegneKVELD så antar at det er til utover kvelden :todangonya:

Mita-chan
19th January 2008, 12:07
jeg kommer:D var ikke helt sikkert før nå, men jeg kommer:D og jeg tar med meg en vennine:hello: vi tar 13.30 toget innover så vi er der ca kl 14:)

ps: Kan noen lage et skilt eller noe, så vi går til rette personer?:cip:

Ryko
19th January 2008, 12:11
jeg kommer:D var ikke helt sikkert før nå, men jeg kommer:D og jeg tar med meg en vennine:hello: vi tar 13.30 toget innover så vi er der ca kl 14:)

ps: Kan noen lage et skilt eller noe, så vi går til rette personer?:cip:

hvor fra tar dere toget? asker? =D

*tar det fra lier stasjon kl 13.25*

Mita-chan
19th January 2008, 12:17
tar toget fra vevelstad. retning ski til oslo ;D

Nodoka
19th January 2008, 12:21
mm jeg stikker vel om 45 min eller noe.
eller kansje jeg tar en tidligere buss
kjeder meg ganske mye her egentlig

Mita-chan
19th January 2008, 12:41
men skulle jeg ta med singstar?
da må noen andre ta med ps2
;)

Tito Kato
19th January 2008, 13:09
Noen må ta med ps2!!! wahhhaa >.<
Jeg har aldri prøvd singstar... kanskje det er en grunn til det?!? .. menne fikk veldig lyst til å prøve det nå!
hmm.. jeg har bare gamecube... -.-'
# jeg stikker snart så er der "sansynligvis" lit før #

Edit:
Til Anayokari; .... NEI!... haha just kidd'n xD

BTW: hva mener quake med traktor? noe jeg ikke har fått med meg O.o???

Anayokari
19th January 2008, 13:12
Jeg kommer! Jeg kommer! Lovlig sen påmelding men...Det er vel ok, ikke sant??? :shuriken:

kaw
19th January 2008, 14:12
Jeg kommer med båt til akerbrygge 16.20 sånn ca. så er kanskje der borte rundt 17.00 eller om jeg er heldig å gå riktig vei 16.45. ;), gleder meg til å møte folk igjen.

Mita-chan
20th January 2008, 00:16
Takker foe en koselig kveld dere:nya:
må gjentas:D

kaede
20th January 2008, 00:37
Hadde det råkoslig! I rule you Ryko!!!! Hilser fra Ana og Yuiko som ikke har nettilgang for øyeblikket! ^_^

(Angående det bildet som helt klart kommer til å dukke opp etter hvert, jeg var et offer og det er de andre pervoene dere kan skylde på!)

Dadaph
20th January 2008, 01:57
Mens jeg fortsatt har dem på hjernen, hvor kan jeg finne de flashfilmene som ble spilt av da jeg dro?

Tito Kato
20th January 2008, 10:48
(Angående det bildet som helt klart kommer til å dukke opp etter hvert, jeg var et offer og det er de andre pervoene dere kan skylde på!)

Et offer.....yeah right... "I know you want it, rough!"

Ja, det var jo en spennende kveld ò.ó
gleder med til bildene kommer XF

>.<... btw: når bildene kommer...jah, jeg er ikke den pervo fyren som leker spiderman!!

monomayu
20th January 2008, 13:17
Ånei, det er AAAABSOLUTT ikke deg :ciplink:
Og hvorfor står det at du er 15 også sa du at du var 13? :sortelink:

Bildene kommer nok ikke før i morra, orker ikke tukle med det på den tragiske laptop'en :todalink:

Papaya90
20th January 2008, 13:58
haha høres ut som om folk hadde det gøy etter at jeg gikk :cip:
jaja gleder meg også til bilder så får jeg se hva jeg gikk glipp av :nya:

kaede
20th January 2008, 14:07
Ikke stol på bildene .... De er misvisende.... :toda:

Var det mange som overnatta?

Onkel Kato: Jeg lurte også litt på det der med alderen din... Faker du på Japani??? :lur:

Quakeulf
20th January 2008, 15:06
Vi ble 16 på det meste, så bra at så mange kunne komme! :sorcerer:

Jævlig kjipt at jeg gikk rundt og snørra hele tiden, men jeg ble bare snufsete over natta og *poff*, forkjølt. Jeg håper folk føler de fikk noe igjen for å komme, selv om det ikke ble så mye kreativt... :cip:

Ardisrawr
20th January 2008, 15:33
Vi ble 16 på det meste, så bra at så mange kunne komme! :sorcerer:

Jeg håper folk føler de fikk noe igjen for å komme, selv om det ikke ble så mye kreativt... :cip:

Jeg syns vi gjorde masse kreativt jeg :cip:

Dadaph
20th January 2008, 16:32
Ligger det tilfeldigvis igjen en 30cm gjennomsiktig plastlinjal på kjøkkenet?

Ryko
20th January 2008, 16:49
jeg, reila og shinke overnatta. qakeulf sov på taket siden han lagde rare sensuelle lyder når han og shinke delte seng <3333

jeg venter også på bildene. :todangonyalink:

Shinke
20th January 2008, 18:36
Hva er det her med sensuelle lyder? D: Hørte ikke jeg.. :P
Er nettopp kommet hjem nå.. Det var fun! Og jeg fikk faktisk tegna en del også, frem til det ble Soul Calibur. hah! Fikk mye juling også. oO

kaede
20th January 2008, 19:09
Gah! Hvorfor begynner alltid spillinga etter at jeg har dratt!?

Quakeulf
20th January 2008, 19:15
Gah! Hvorfor begynner alltid spillinga etter at jeg har dratt!?Fordi du ikke overnatter, eller fordi andre ting som tilfeldigheter? :cip:

Shinke
20th January 2008, 19:50
Gah! Hvorfor begynner alltid spillinga etter at jeg har dratt!?

For å spare din sjarte sjel for mine sinnsyke Mitsurugi-skills :3

Nodoka
20th January 2008, 20:35
Haha jeg likte hvordan på juleverkstedet at jeg tokk hele senga mens resten av folka sov på gulvet.

Denne gangen kunne jeg desverre ikke sove over nå pga job.

og Kaede fails yet again.

Mita-chan
20th January 2008, 21:03
Gleder meg til Bilder:nya: Håper ikke jeg er på noen av dem:ermm:
storkoste meg^^ alle var så koselige:D lærte faktisk mye,
selvom jeg tror jeg glemte det ganske fortxD (har skikkelig korttids hukomelse)
håper jeg ikke bråka for mye:ikkemeg:

kaede
20th January 2008, 21:17
Pøh! Dere er bare livredde for at jeg skal banke dere så sinnsykt at dere ligger og gråter i hvert eneste spill dere har! :sorte:

monomayu
20th January 2008, 23:05
Jeg tok en del bilder, men glemte å ta tidlig på kvelden, så de som dro tidlig er ikke med på de:ciplink:

Mulig jeg også slenger opp noen gif-animasjoner etter hvert også :kiplink:

http://dwimg.com/files/bff4ovwx73d2h2c06xma.jpg
Yuri action?:shooplink:

http://dwimg.com/files/dlx0t9119jriog1cwf75.jpg
Tito Kato: Noez, my turn! :ciplink:

http://dwimg.com/files/chwt03ahe010jh57f7l8.jpg
Tito Kato: Yeaah!:link:

http://dwimg.com/files/dw27v92x1eklymbd8pdq.jpg
The tit-cat even scored a blowjob! :cip:

http://dwimg.com/files/myrbkk8jgrsmngtvl2fh.jpg
Quake VS Tit-Cat :dangolink:

http://dwimg.com/files/t5tjge1bd8wngpjc1n09.jpg
Shinke: Gief candy? *puppy-eyes*

http://dwimg.com/files/9fuab47j1i2podtb23c5.jpg
Quake: She is MINE!:devil:

http://dwimg.com/files/6ii5hzj800g19js6n02y.jpg
Tit-cat: Damn you, bowser!:sortelink:

http://dwimg.com/files/tz41fxc539j2s2wpe40e.jpg
Tit-spidey is climbing:cip:

http://dwimg.com/files/89bi5tjaaw3svtlzrpx2.jpg
w00t, imah teh reuhl spiduhrman! :link:

http://dwimg.com/files/m5xzdpk3qebzxxkym0hr.jpg
I haz leg!:cip:

http://dwimg.com/files/qy7qacisgm591pz7kzpa.jpg
Hentai-stund:link: Not hardcore enough for ryko it seems :todangonya:

http://dwimg.com/files/tsg7ez8ku3fcunaxizga.jpg
More hentai, still not hardcore enough for the curry-guy:cip:

http://dwimg.com/files/kzkgdpq5lsokuc1o0dkd.jpg
Quakeulf og soul calibur går sammen som eplekake og is :dangolink:
Jeg klarte faktisk slå han et par ganger da:ciplink:

http://dwimg.com/files/ewajuq6qqhmwxlbrw3ps.jpg
Heil Shinke! :ciplink:

http://dwimg.com/files/4pbp7ocr1hqzm3mncvd6.jpg
Caramel popcorn, so special that it's sponsored by the special olympics!:ciplink:

http://dwimg.com/files/yn65h1nchpfaaxryt3c9.jpg
Rawr!:nyalink:

Som bildene viser skjedde det mye hos øyvind denne kvelden :cip:
Vi bakte også eplekake, men jeg glemte å ta bilde av den :(

Ardisrawr
21st January 2008, 00:18
Hahaha, genialae bilder da^^

mihii, jeg klarte å snike meg unna alle bildene xD tror jeg x]

Quakeulf
21st January 2008, 00:24
Jeg spiste siste del av kaka til kveldsmat. :cip:

Forresten så var det noen som glemte et halskjede av tre og snor og en sånn type gotisk armbåndssak med flate, avrundede metallpyramider på. Den personen som vil ha dette tilbake PM meg og/eller svar i denne tråden!

Er det andre som har glemt noe så vil jeg gjerne vite det også. :sorcerer:

Mr.Mag
21st January 2008, 00:26
Så ut som dere hadde det morsomt! Kule bilder!

Ardisrawr
21st January 2008, 00:37
Forresten så var det noen som glemte et halskjede av tre og snor og en sånn type gotisk armbåndssak med flate, avrundede metallpyramider på. Den personen som vil ha dette tilbake PM meg og/eller svar i denne tråden!

Er det andre som har glemt noe så vil jeg gjerne vite det også. :sorcerer:

Viss ingen andre melder seg, kan jeg sikkert ta det :cip:
Foresten så lurte bård på om han glemte igjen linjalen sin, viss du ikke så posten^^

Shinke
21st January 2008, 00:43
hm... Reila slo meg med den linjalen under kakao-frokost i morges mener jeg å huske! o_O

Quakeulf
21st January 2008, 00:49
Viss ingen andre melder seg, kan jeg sikkert ta det :cip:
Foresten så lurte bård på om han glemte igjen linjalen sin, viss du ikke så posten^^Den tar jeg bare med på tegnekvelden og så er problemet løst. :lur:

kaede
21st January 2008, 01:25
Damn... Bare.... Damn.... TT.TT

Reila
21st January 2008, 02:17
Kakao-frokost.. n__n
Also, så vidt jeg vet så er de armbåndene Shinkes.

http://i26.tinypic.com/256tmxz.jpghttp://i26.tinypic.com/igff6g.jpg
Jeg vil gjerne ha en run-down av folka som var der. Jeg satt i dag og leste postene her og bare "Hvem var det? Hvem var det? :cip:" XD
Av de folka som er med på bildene her, så vet jeg faktisk bare at Ryko er Ryko (og at armene er Tito Katos :cip:). Resten aner jeg ikke hvem er XD;
(Tok med begge bildene, for på det med blitsen så kan man se hun bak Ryko 8D)

http://i32.tinypic.com/256sfh0.jpg
Quakeulf og... Monomayu? 8D;

http://i25.tinypic.com/34han2w.jpg
Ryko~

http://i26.tinypic.com/2mdy8.jpg
Shinke var visst også der.

http://i26.tinypic.com/zyge2s.jpg
:cip:

http://i27.tinypic.com/2hrd1js.jpghttp://i32.tinypic.com/2w6tijd.jpg
Folka spiller. Jeg husker aldri navnet på det spillet XD

http://i26.tinypic.com/2eoie6p.jpg
8D

Og så var det vel ikke noen flere brukbare bilder~

monomayu
21st January 2008, 07:45
Haha, damn jeg og Qaukeulf er barske på det bildet:link:

Forøvrig er jeg glad for at jeg klarte snike meg unna alle andre bilder :ciplink: (tror jeg hvertfall? :shooplink:)

Ardisrawr
21st January 2008, 09:03

Hahaha, barskt xD

monomayu
21st January 2008, 09:15

Hahaha, barskt xD

Oh jesh! :cip:
Phear us intarnetz! :shooplink:

Saixl
21st January 2008, 09:15
Omg >>; Hvorfor bor ikke jeg i Oslo. Jeg går alltid glipp av sånne ting >>;

Quakeulf
21st January 2008, 09:26
Jeg er så sterk at jeg kan løfte en hel stol! :kul:

monomayu
21st January 2008, 09:28
Jeg er så sterk at jeg kan løfte en hel stol! :kul:

SRSLY??:shooplink:

Jeg kan løfte en pappeske MED en stol i!:ciplink:

Saixl
21st January 2008, 09:34
Strong stuff. :ciplink:

Mita-chan
21st January 2008, 10:11
Haha, geniale bilder :cip: har noe bilder, skal legge de ut så fort jeg kommer hjem, men tror der er noen som blir sure:hello:

Neliel
21st January 2008, 10:41
Omg >>; Hvorfor bor ikke jeg i Oslo. Jeg går alltid glipp av sånne ting >>;

Ja det er synd, det er bare å flytte ser det ut som.

Shinke
21st January 2008, 14:44
Aha ja! Reila har rett! Armbåndene er mine! ^^
Kan du ta de med på tegnekvelden?

monomayu
21st January 2008, 15:38
Det var ikke mye jeg satt og tegnet, men her er da hvertfall det jeg lagde :nya:
Ettersom jeg suger i tradisjonell tegning ble det digitalt :p
Dette var egentlig første gang jeg har brukt Illustrator, så ta det i betraktning :ermm:

http://dwimg.com/files/oxlbqo1l7act0lktfqf0.png
Monokitty! :cip:

http://dwimg.com/files/fxcv7x718qpuy7at8j9q.png
Monobryn-Kjell :nyalink:

kaw
21st January 2008, 18:52
:(, hvorfor kom jeg ikke tidligere + være der lenger. D:, var der litt, så stakk dere og spiste, så dro jeg før dere kom tilbake.
Neste gang, om jeg ikke skal noe viktig dagen etter så kan jeg kanskje sove over. :cip:

monomayu
21st January 2008, 18:57
Ja, blir det flere tegnehelger?
Var kjempekoslig :nya:
Ble glad når det endelig var noe jeg hadde mulighet til å være med på :)

Quakeulf
21st January 2008, 19:51
http://i27.tinypic.com/2hrd1js.jpgYuiko ligner på en ung Eva Green der. :hello:

Totoro
21st January 2008, 20:13
Moar tegnehelg snart? :cip: Har lyst til å bli med da ^^

monomayu
21st January 2008, 21:10
Gif-animasjoner!! :ciplink:

http://dwimg.com/files/cb397huh77jdusd76a9r.gif
Tito kato da! :forvirra:

http://dwimg.com/files/yk4v2gw155vk6dfbo6u9.gif
Ryko's chillin' yoo :kul:

http://dwimg.com/files/eva150pbm4sl8fchr518.gif
Hail the allmighty skjelvulf! :shooplink:

Mita-chan
21st January 2008, 21:35
når var det folk begynte å dra a? følte at jeg dro så tidelig"/

Tito Kato
21st January 2008, 21:45
Waakaah!! my über gif!!!!!
HAHAHA XD lurer på hva vi tenkte på ass!!

Mita-chan
21st January 2008, 21:53
http://www.dwimg.com/files/z259a1pelxoxga7dzu66_thumb.jpg (http://www.dwimg.com/viewer.php?file=z259a1pelxoxga7dzu66.jpg) må snusxD dårlig bilde pga tatt med mobilen

beste bildet:devil:
hadde lyst til å tegne på noen hjerter, bare for å være ekstra bitchie:lur: siden en viss person gikk å fortalte rykter om meg :cip:

monomayu
21st January 2008, 21:53
Waakaah!! my über gif!!!!!
HAHAHA XD lurer på hva vi tenkte på ass!!

*host-host* hva DERE tenkte på :cip:
Jeg bare sto og tok bilder av de merkelige hendelsene jeg :ikkemeg:

kaede
21st January 2008, 22:38
Ehm... Jada, helt klart...

Saixl: You come herrrre! :kip: Nowz! Yoin das ubaclub!!!!

Jeg er også veldig nysjerrig på oppfølgere! Omvender foreldrene mine sakte men sikkert til senere hjemkomst...:lur: (Fordi det er i de sene timer at konsollspillinga skjer...)

Neste gang må karaoke være med!!!

Yoshire
21st January 2008, 22:48
Og flink som jeg er så måtte jeg ha det gøy og la det bli helt glemt... og glemme at søsteren har bursdag samme dag. :gonk:
Dere får arrangere noe sånt en gang til, og få noen til å nekte meg å ha det gøy på forhånd.

Quakeulf
21st January 2008, 23:10
Hva med helga om to uker? :cip: Vi kan planlegge dette i ny tråd. :lur:

Mita-chan
21st January 2008, 23:12

JAAAA:D

monomayu
21st January 2008, 23:25
Jey :nya:
Høres fint ut, passer antakelig bra for meg og Ardis hvertfall:)

Quakeulf
21st January 2008, 23:31
Ok! Ta resten her (http://forum.japani.no/showthread.php?t=10317). Go go go! :kip:

Tito Kato
22nd January 2008, 15:03
http://www.dwimg.com/files/z259a1pelxoxga7dzu66_thumb.jpg (http://www.dwimg.com/viewer.php?file=z259a1pelxoxga7dzu66.jpg) må snusxD dårlig bilde pga tatt med mobilen

beste bildet:devil:
hadde lyst til å tegne på noen hjerter, bare for å være ekstra bitchie:lur: siden en viss person gikk å fortalte rykter om meg :cip:

HAHA jeg er NYDELIG på det bilde oxo<3<3<3
ååå selv om bildet ikke er så bra så kan man se mitt tomme blikk ned i pappiret^^
Husker ikke.. hva hun het engang o.O...hmmm... hun var mario på desucon kan jeg huske ;)

Ardisrawr
30th January 2008, 19:37
Jeg fant jeg fant: http://i141.photobucket.com/albums/r63/Nemisimp/Tegnekveld.jpg

Ryko
30th January 2008, 21:26
nerdene våre ^___^

monomayu
30th January 2008, 21:29
nerdene våre ^___^
Jeg er ikke nerd, det kalles _SKILLED_ :toda: